Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ]
Offline petertjuh
Master
zo 15 jan 2012, 15:22 Bericht 
BAVEL - Een 67-jarige man uit Bavel is zaterdag aangehouden nadat hij een 38-jarige dorpsgenoot opzettelijk zou hebben aangereden. De man stond op straat (Gravin van Leeuwensteinstraat) te praten toen de 67-jarige man in een auto naderde. Hij zou hard door de straat rijden.

Vervolgens liep de man de weg op en maande de bestuurder tot stoppen om hem aan te spreken op zijn rijgedrag. De man stond naar eigen zeggen voor de auto toen de bestuurder vervolgens tegen hem aan reed. Het duo kreeg daarna ruzie en werden er schoppen uitgedeeld. De chauffeur is meegenomen voor verhoor, hij ontkent te hard te hebben gereden en op de ander te zijn ingereden
.

Ben zelf in mijn eigen wijk een keer gemaand om rustiger te rijden, notabene toen ik de bocht omging en nog geen eens 15 reed...
Offline Walker
Master
zo 15 jan 2012, 15:32 Bericht 
petertjuh schreef:
Vervolgens liep de man de weg op en maande de bestuurder tot stoppen om hem aan te spreken op zijn rijgedrag. De man stond naar eigen zeggen voor de auto toen de bestuurder vervolgens tegen hem aan reed.

Een schoolmeester die vlak voor een auto de weg op loopt? :x
Offline Hideyoshi
Master
zo 15 jan 2012, 15:42 Bericht 
Lijdt?

Was het zo erg dan dat men eronder geleden heeft? Of was het leidt?
Offline Christafari
Master
zo 15 jan 2012, 16:28 Bericht 
Even denken, wie zal ik geloven... Een schoolmeester met haviksogen of een man van 67 die een straat in komt rijden en waar ineens een randdebiel voor de auto springt? :duh:
Offline raspatat
Respect
zo 15 jan 2012, 17:08 Bericht 
petertjuh schreef:
Ben zelf in mijn eigen wijk een keer gemaand om rustiger te rijden, notabene toen ik de bocht omging en nog geen eens 15 reed...

Komt me bekend voor..
Offline boersma
Master
zo 15 jan 2012, 17:10 Bericht 
dan is een onboard cam wel handig. als je dan langzaam doorrijdt als hij bewust voor je auto gaat staan is er niks aan de hand, zolang je maar geen letsel toebrengt.
Offline Aanhanger
Master
zo 15 jan 2012, 19:48 Bericht 
boersma schreef:
als je dan langzaam doorrijdt als hij bewust voor je auto gaat staan is er niks aan de hand

Je rijbewijs kan er voor ingevorderd worden + onderzoek cbr. (f)
Offline boersma
Master
zo 15 jan 2012, 20:03 Bericht 
kan ook dat je je bedreigd voelt en langzaam de auto door laat rollen
Offline bruintje beer
Master
zo 15 jan 2012, 20:10 Bericht 
raspatat schreef:
Komt me bekend voor..
Jonguh. Jij ook altijd, zo de wijk in knallen met andermans je M3. BAM!
Christafari schreef:
Even denken, wie zal ik geloven... Een schoolmeester met haviksogen of een man van 67 die een straat in komt rijden en waar ineens een randdebiel voor de auto springt?
In de perceptie van een slechtziende halfbejaarde 67-jarige dat is 8)
 [ 9 berichten ]