Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ]
Offline Mdw
Master
za 14 jan 2012, 10:39 Bericht 
Waldnet schreef:
De politie heeft donderdagmiddag een snelheidscontrole gehouden op de Bremerwei in Siegerswoude. Omwonenden van de weg, waar een snelheidsbeperking geldt van 60 km/u, klagen regelmatig over te snel rijdend verkeer.

Er werd tijdens de controle proces-verbaal opgemaakt tegen één automobilist die 100 km/u reed.

Dus zoveel te hard wordt daar dus niet gereden ,...... :x
Offline Walker
Master
za 14 jan 2012, 10:50 Bericht 
Of er werd gelaserd, en hield men een ruime marge aan.
Offline 357kurt
Die hard
za 14 jan 2012, 13:27 Bericht 
Ik woon er vlakbij , gedegradeerde weg naar 60, wordt vaak hard gereden, fiets er wel eens en wordt dan asociaal ingehaald dus geheel onterecht is het niet.
Offline Tweebel
Master
za 14 jan 2012, 13:31 Bericht 
en zoals gebruikelijk bij dergelijke controles zullen juist de omwonenden de grootste hardrijders zijn...
Online esgigt
Master
za 14 jan 2012, 14:18 Bericht 
Siegerswoude? Nooit geweten dat dat bestond :huh:
Offline Maserati Teun
FS medewerker
za 14 jan 2012, 15:38 Bericht 

Geen wonder dat ze er maar 1 gepakt hebben. Hier zullen misschien gemiddeld 2 voertuigen per etmaal rijden.
Offline 357kurt
Die hard
za 14 jan 2012, 23:17 Bericht 
Zal je tegenvallen, in de ochtend is het erg druk, Siegerswoude / Bakkeveen is de doorvoerroute richting Drachten/A7 en Assen.
Offline bruintje beer
Master
zo 15 jan 2012, 8:31 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Geen wonder dat ze er maar 1 gepakt hebben.
:nah: wat voor sukkel ben je als je je daar laat pakken. Je ziet ze al van kilometers.
Offline 357kurt
Die hard
zo 15 jan 2012, 9:16 Bericht 
Ik denk dat ik wel weet welke agent daar gestaan heeft, en die zie je echt niet staan want laatst laserde hij mij vanaf 1350m (deuropener actief) , knappe vent als je dan iemand achter een boom in een bocht ziet staan (deze weg heeft ook zo'n bocht na ca 1500m.)
 [ 9 berichten ]