Pagina 3 van 3  [ 113 berichten ]
Offline Sherlock
Master
do 19 jan 2012, 11:27 Bericht 
snovvdog schreef:
Ik kom om verder de kunnen rijden met mijn auto, niet om slap geouwehoer te hebben met de baliemedewerker.

Stoer man.

Zo kun je alle contact tot een absoluut minimum beperken, net zo lang tot je uitsluitend naar elkaar uit wat strikt noodzakelijk is. Wordt het een stuk gezelliger op. Het gaat om een stukje fatsoen, wat godzijdank bij het leeuwendeel van de mensen/klanten nog wel aanwezig is.
Offline snovvdog
Master
do 19 jan 2012, 11:36 Bericht 
Sherlock schreef:
Wordt het een stuk gezelliger op. Het gaat om een stukje fatsoen

Want dat is ook echt nodig ? Fatsoen is gewoon vlot zijn zodat je niemand in de weg zit, niks meer niks minder.
Offline Sherlock
Master
do 19 jan 2012, 11:38 Bericht 
Ja, fatsoen is nodig.

Als jij denkt van niet, ben ik blij dat je niet mijn buurman bent.
Offline Mikkie
Master
do 19 jan 2012, 11:47 Bericht 
snovvdog schreef:
Ik kom om verder de kunnen rijden met mijn auto, niet om slap geouwehoer te hebben met de baliemedewerker.

Maar dat betekent niet dat je daarom de baliemedewerker schofterig hoeft te behandelen. Hij zit daar om z'n geld te verdienen, maar doet toch ook -over het algemeen- vriendelijk naar jou?
Offline geelhoed
Master
do 19 jan 2012, 11:50 Bericht 
Mikkie schreef:

Maar dat betekent niet dat je daarom de baliemedewerker schofterig hoeft te behandelen.

En bellen terwijl je staat te wachten tot hij de juiste knopjes gevonden hebt is schofterig?

Ik zie het probleem niet zo...
Offline edjejanssen
Weet de weg
do 19 jan 2012, 11:56 Bericht 
Kwibus schreef:
Ik begrijp de commotie niet. Dit is de beste klantenservice voor klanten die dringend moeten bellen die ik in jaren heb gezien. Mag wat mij betreft de standaard worden

+1
Offline djee
Master
do 19 jan 2012, 12:29 Bericht 
snovvdog schreef:

Ga je naar een self service pomp toe, pinnen->tanken->klaar, heeft ook mijn voorkeur omdat je sneller klaar bent en ik me helm niet hoef af te zetten als ik met de motor ben. Alleen niet bellen bij de pomp he, want dat mag weer niet, als we de sticker mogen geloven.
Offline PTPT
Die hard
do 19 jan 2012, 14:33 Bericht 
Ach ja, misschien moeten we gewoon met de tijd meegaan.

Sociaal zijn, fatsoen hebben en om je medemens denken is eenmaal niet van deze tijd.
Offline WNS2.0D
Master
do 19 jan 2012, 15:13 Bericht 
Het moet de standaard worden om in winkels en horeca bellende "belangrijke" mensen lekker te storen. Hoor je iemand praten, bemoei je lekker met dat gesprek zonder die telefoon te (willen) zien.

Het is onvoorstelbaar hoeveel mensen menen dat hun telefoon voorrang heeft op alles.
Offline Kwibus
Master
do 19 jan 2012, 22:07 Bericht 
GertJan schreef:
De Shell ga ik al niet graag meer naartoe, altijd dat gezeur of ik de mentos of weet ik wat voor zooi er bij wil.

Ik moet helaas Shell-en, maar gezegend is die op de hoek, want daar doen ze dat gelukkig (nog) niet. Wordt je inderdaad helemaal gek van, elke keer die vraag. Denk dat de medewerkers er ook niet echt blij van worden, en vraag me af of het nou inderdaad extra verkoop oplevert. Persoonlijk denk ik het tegenovergestelde; uit ergernis over de vraag juist niet doen...
Online InsecureThreat
Master
vr 20 jan 2012, 5:33 Bericht 
Kwibus schreef:

Ik moet helaas Shell-en, maar gezegend is die op de hoek, want daar doen ze dat gelukkig (nog) niet.

Voordeel van altijd bij dezelfde tank tanken. Weten ze wat je wel en niet wil. Bij ons vragen ze de helft van de tijd niet eens meer of we zegels willen, ze geven ze gewoon (voor zolang het nog duurt :( )
Offline HAW2006
Master
vr 20 jan 2012, 14:08 Bericht 
Sandeman schreef:
Als het belangrijk is dan bellen ze vast wel weer :oops: :[

Om die reden staat mijn voicemail uit.
Offline bruintje beer
Master
vr 20 jan 2012, 14:11 Bericht 
WNS2.0D schreef:
Hoor je iemand praten, bemoei je lekker met dat gesprek zonder die telefoon te (willen) zien.
:lol: :thumb:
 [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3