Postingstijd interval gedetecteerd van 32.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 10 berichten ]
Offline drealm
Master
ma 19 sep 2005, 7:16 Bericht 
Citaat:
ALMERE - Almeerder Luciano van den Berg (21), speler van eerstedivisionist Stormvogels/Telstar, is gistermorgen om het leven gekomen bij een ongeval op de A6. Van den Berg, die ook bij FC Omniworld heeft gevoetbald, heeft hoogstwaarschijnlijk te laat gezien dat er een rijstrook was afgezet in verband met een ongeval.

Een 29-jarige automobilist uit Dronten reed over de A6 richting Lelystad. Even na de afrit Almere Haven raakte hij door onbekende reden de linker vangrail. Hij wist zijn auto onder controle te houden en stopte grotendeels rechts op de vluchtstrook.

Getuigen van het ongeval, onder wie drie politiemensen uit Amsterdam en een medewerker van de Wegenwacht, stopten om te kijken of alles in orde was. De politiemensen vingen de Drontenaar en zijn bijrijder op. De medewerker van de Wegenwacht zette met pionnen de rechter rijbaan af. Zo konden de brokstukken van de weg gehaald worden en de getuigen en inzittenden van de auto veilig de zaak afhandelen.

Luciano van den Berg heeft de wegafzetting waarschijnlijk te laat gezien en reed tegen de pionnen. Zijn auto slipte, draaide 180 graden en botste met de bestuurderskant tegen de stilstaande auto van de Drontenaar. De Almeerder was op slag dood.

De Drontenaar en zijn 31-jarige passagier uit Haarlem werden hoogstwaarschijnlijk door hun eigen auto geraakt. De bijrijder kon na controle in het Flevoziekenhuis weer naar huis. De Drontenaar is met rugletsel per ambulance overgebracht naar het AMC in Amsterdam. De A6 is zondagmorgen ruim twee uur afgesloten geweest voor hulpverlening, sporenonderzoek en bergingswerkzaamheden.

Triest :cry: maar ik neem aan dat die wegenwacht ook zijn (oranje) zwaailichten aan had en reden die agenten in een "gewone" auto???
lijkt mij op een combinatie van niet goed opletten en snelheid;maar ja wie ben ik : het blijft erg vooral voor zijn familie :cry:
Online tha steef
Master
ma 19 sep 2005, 9:23 Bericht 
Elk ongeval blijft triest, en naar de oorzaak kunnen we alleen maar speculeren, dus laten we dat aan de politie/technische recherche over laten!

(deze hoort wellicht onder kopje media?)
Offline Ford Focus
Master
ma 19 sep 2005, 9:43 Bericht 
Was gisteren op SBS. Er was al een auto tegen het "pijlbord" aangereden. Deze stond stil (grijs corsaatje geloof ik). De rode (ik dacht er een astra gsi in te herkennen) auto van Luciano is er vervolgens achterop geknalt. Zag er vreselijk uit.

Iedere verkeersdode is er een teveel. Helaas zal ook dit geval weer worden misbruikt in de lastercampagne tegen "hardrijders".
Offline Maserati Teun
FS medewerker
ma 19 sep 2005, 20:50 Bericht 
Ford Focus schreef:
Was gisteren op SBS. Er was al een auto tegen het "pijlbord" aangereden. Deze stond stil (grijs corsaatje geloof ik). De rode (ik dacht er een astra gsi in te herkennen) auto van Luciano is er vervolgens achterop geknalt. Zag er vreselijk uit.

Iedere verkeersdode is er een teveel. Helaas zal ook dit geval weer worden misbruikt in de lastercampagne tegen "hardrijders".

Heb ik ook gezien. Tis niet zachtjes gegaan. De dorpel aan de bestuurderskant stond behoorlijk midden in de auto.
Offline Akadoenka
Master
ma 19 sep 2005, 20:51 Bericht 
Ik zag het gisteren op TV, is denk ik heel hard gegaan. Maarja doet er verder niet toe hoe het is gebeurd, triest genoeg dat het is gebeurd
Online tha steef
Master
wo 21 sep 2005, 1:03 Bericht 
Akadoenka schreef:
Ik zag het gisteren op TV, is denk ik heel hard gegaan. Maarja doet er verder niet toe hoe het is gebeurd, triest genoeg dat het is gebeurd

om dergelijke dingen proberen te voorkomen is het wel degelijk belangrijk dat we (of liever gezegd, de politie) weet hoe het gebeurd is!
Offline pASCII
Master
wo 21 sep 2005, 9:15 Bericht 
Belangrijks blijkt maar weer te zijn: KIJKEN!
Minder op je kilometerteller letten en meer op alles om je heen. En dan ook goed vooruit kijken.
Offline topkelner
Nieuwkomer
zo 23 okt 2005, 12:23 Bericht 

Ook een belangrijke les uit dit ongeluk: Ga bij een ongeluk zo snel mogelijk achter de vangrails....
Offline Maserati Teun
FS medewerker
zo 23 okt 2005, 12:24 Bericht 
topkelner schreef:
Ook een belangrijke les uit dit ongeluk: Ga bij een ongeluk zo snel mogelijk achter de vangrails....

Niet alleen bij een ongeluk, maar ook bij pech.
Offline Autogek
Master
zo 23 okt 2005, 12:48 Bericht 
Altijd weer die hardrijders.
 [ 10 berichten ]