Pagina 6 van 6  [ 267 berichten ]
Offline classpool
Master
zo 18 okt 2009, 15:13 Bericht 
MoneyPenny* schreef:
maar Groningen vind ik niet zo boeiend eigenlijk :schudnee:

Nou de meningen daarover verschillen dus duidelijk.
ik was dit weekend voor het eerst in Groningen toevallig en vond het veel leuker dan ik had verwacht.
En mijn mening over Rotterdam is weer een heel stuk minder mooi, daar staat alleen een heel mooi stadion O:)
Je kan heel goed stappen en shoppen in Groningen. :thumb:
Offline MoneyPenny*
Master
zo 18 okt 2009, 15:26 Bericht 
Ja, dat weet ik. Ik snap dat een h&m heel erg leuk is als je uit Boer'ngat komt, maar in de koopgoot zitten er alleen al 3 ofzo... ik vind de sfeer er wel leuk hoor, maar verder. Ik kreeg de tip dat er vele aparte winkeltjes zouden zijn en daar heb ik er wel 1 van gezien... maar ben ook geen expert hoor, ben er nu 3 / 4 keer geweest ofzo. Je komt er ook niet zo gauw hè.
Offline classpool
Master
zo 18 okt 2009, 15:44 Bericht 
Ik kom regelmatig in A'dam, Alkmaar, Haarlem en Enschede en vind Groningen niet tegenvallen in dit rijtje.En H&M en boerengat ? Daar heb ik geen verstand van :lol:
Offline Speedy J
Master
zo 18 okt 2009, 15:53 Bericht 
Valt en staat volgens mij voor een groot deel met wat voor gezelschap ik op stap ga.

(en dan kan zelfs een boerengat soms best heel gezellig zijn hoor :wink: )
Offline Mdw
Master
zo 18 okt 2009, 15:57 Bericht 
Speedy J schreef:
(en dan kan zelfs een boerengat soms best heel gezellig zijn hoor :wink: )

:kniktja: , zelfs Stadskanaal is dan leuk 8) :wink:
Offline Opa TRP
Master
zo 18 okt 2009, 16:00 Bericht 
MoneyPenny* schreef:
ik vind de sfeer er wel leuk hoor, maar verder. Ik kreeg de tip dat er vele aparte winkeltjes zouden zijn en daar heb ik er wel 1 van gezien...

Die zitten bijna allemaal in 1 specifiek zijstraatje in de binnenstad, heb je kennelijk gemist dan.
Mdw schreef:
zelfs Stadskanaal is dan leuk

Fox :roflol:
Offline Mdw
Master
zo 18 okt 2009, 16:01 Bericht 
Opa TRP schreef:
Fox :honger:

Kinderdisco tegenwoordig :lol:
Offline Vroeg op
Master
zo 18 okt 2009, 16:31 Bericht 
classpool schreef:
Ik kom regelmatig in A'dam, Alkmaar, Haarlem en Enschede en vind Groningen

Daar kan ik nog wel wat plaatsen aan toe voegen Arnhem, Deventer, Apledoorn. Maar niet... Rotterdam. Dat zal dan misschien wel door de Duitsers komen. Er is zelfs geen sfeer.
Offline umpire
FS medewerker
zo 18 okt 2009, 16:36 Bericht 
Waarom was Marcel er niet :huh:
Offline Boland
Master
zo 18 okt 2009, 16:39 Bericht 
Heeft ie dit topic wel gezien?
Offline Speedy J
Master
zo 18 okt 2009, 17:40 Bericht 
Wie is Marcel? :[
Offline MoneyPenny*
Master
zo 18 okt 2009, 17:49 Bericht 
Ach, ieder z'n ding. Ik vind Rotterdam heerlijk om te winkelen, uitgaan doe ik al jaren niet meer :roll: dus daar kan ik niet echt een gedetailleerde uitleg over geven. Bovendien met alle watertaxi's en de fast ferry zit je snel en makkelijk overal. Maar qua sfeer ga ik voor Dordt. Haarlem is ook leuk. Amsterdam ben ik écht geen fan van, maar ik ga er van de week weer eens heen. Iig naar het Rijksmuseum en wie weet ook nog ff naar de Albert Cuyp. We gaan iig MET DE TREIN... parkeren in A'dam :slotje: :thumb_d:
Offline classpool
Master
zo 18 okt 2009, 17:59 Bericht 
Amsterdam en parkeren ? Ik zet m altijd bij een P&R, vaak de arena, is die zaal toch nog ergens goed voor :thumb:
Offline bx gek
Master
ma 19 okt 2009, 15:30 Bericht 
Den Bosch is ook wel leuk daar zet ik hem altijd bij het transferium, dat kost maar 2 euro voor 1 auto met maximaal 4 personen en gratis pendelbus naar het centrum. 8)
Offline Vroeg op
Master
ma 19 okt 2009, 15:41 Bericht 
MoneyPenny* schreef:
Amsterdam ben ik écht geen fan van, maar ik ga er van de week weer eens heen. Iig naar het Rijksmuseum en wie weet ook nog ff naar de Albert Cuyp. We gaan iig MET DE TREIN... parkeren in A'dam :slotje: :thumb_d:

Ligt er aan. Waar je parkeert en met hoeveel personen je met de trein gaat. Voor een daggie in een nparkeergarage in het centrum ben je rond de 20 euro kwijt. En wat kost een retourtje met de trein? Doe dat eens keer het aantal personen. Dan is die gele van binnen ranzige sigaar al snel te duur.
Offline Boland
Master
ma 19 okt 2009, 16:00 Bericht 
Groningen <-> A'dam 27 euro enkele reis.
Zelfs als ik brandstof zou moeten betalen, zou het met 2 mensen al goedkoper zijn.
Offline umpire
FS medewerker
ma 19 okt 2009, 16:12 Bericht 
MoneyPenny* schreef:
Amsterdam ben ik écht geen fan van, maar ik ga er van de week weer eens heen. Iig naar het Rijksmuseum en wie weet ook nog ff naar de Albert Cuyp. We gaan iig MET DE TREIN... parkeren in A'dam

Zal de buurt daar vast informeren :roflol:
 [ 267 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6