Pagina 30 van 30  [ 1480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Offline CRXed
Pro
vr 27 jan 2012, 15:37 Bericht 
Smookey schreef:
Was een andere verwerker denk ik, blijkbaar kunnen we niet alle tekens zomaar gebruiken in onze meldingen

FN ligt er wel vaker uit door "verkeerde tekens" in meldingen. Al vaker is gevraagd of dit niet opgelost kan worden aan de kant van de app. Als de WP7 en iOS app er niet uit lagen, is dat das te meer een teken dat de Android app op dit moment gelimiteerd is in de karakter afhandeling. Puntje van verbetering (f)
Offline CRXed
Pro
vr 27 jan 2012, 15:39 Bericht 
Morbid Angel schreef:
Die knoppen zitten niet meer in hardware, maar zijn allemaal 'soft' (touchscreenknoppen) geworden. De enige hardweareknoppen zijn Volume up/down en Power/Screen off.

Dat is bekend, maar er werd gemeld dat FN geen soft-menuknop zou hebben, wat dus duidelijk wél het geval is.
Is de soft-menuknop ook te vinden in het flitsoverzicht?
Offline CRXed
Pro
vr 27 jan 2012, 15:41 Bericht 
Morbid Angel schreef:
Kijk dus in het mapje "/sdcard/flitsnav" met een file explorer app als bijv. ES File Explorer. Geen root voor nodig.

OK, ga ik eens binnenhalen en kijken wat ik in die map heb staan.
Edit: die map is leeg (ook na show hidden files te hebben aangezet).

Als de map leeg is, heb je dus blijkbaar niet de vaste palen info gedownload op je foon (het zijn geen hidden files). Vinkje staat wel aan neem ik aan?
Anders even proberen het vinkje uit te zetten, app sluiten, vinkje aan zetten, app sluiten en op weer opstarten en kijken of er dan bestanden gedownload worden.
Zo niet, kan je dan een logcat maken?
Offline CRXed
Pro
vr 27 jan 2012, 15:46 Bericht 
PS: Er staat nog steeds FlitsNAv 0.8 in de topictitel, ook dit is verwarrend. Nieuw topic of gewoon veranderen in FlitsNav Android of zoiets is duidelijker :biertje:
Offline gabberhead
Master
vr 27 jan 2012, 15:53 Bericht 
Zeg CRXed.. als je op het knopje "Wijzig" drukt, kun je nog wat toevoegen aan je vorige post. Dan hoef je er geen 5 achter elkaar te plaatsen...
Offline CRXed
Pro
vr 27 jan 2012, 16:12 Bericht 
Zeg gabberhead, met hoe de quote functie werkt op dit forum is dat bijna niet te doen. En zo is het overzichtelijker op wie ik antwoord en kan diegene mij ook makkelijker terug quoten ipv een hele lang post van mij te quoten en weer te moeten editen. :biertje:
Offline Morbid Angel
Master
vr 27 jan 2012, 16:32 Bericht 
CRXed schreef:
Is de soft-menuknop ook te vinden in het flitsoverzicht?

Ja, die is er en doet het.
CRXed schreef:
Anders even proberen het vinkje uit te zetten, app sluiten, vinkje aan zetten, app sluiten en op weer opstarten en kijken of er dan bestanden gedownload worden.

Helaas, dit deed het niet (ook in de tussentijd het gecachte proces om zeep geholpen om te kijken of dat verschil uitmaakte).
CRXed schreef:
Zo niet, kan je dan een logcat maken?

Ik heb ff moeten opzoeken wat logcat was, daar heb je blijkbaar de Android SDK voor nodig icm USB debugging. Ga ik me vanavond ff inlezen, dan kan ik ook de SDK installeren.
Offline CRXed
Pro
vr 27 jan 2012, 18:07 Bericht 
Morbid Angel schreef:
Ik heb ff moeten opzoeken wat logcat was, daar heb je blijkbaar de Android SDK voor nodig icm USB debugging. Ga ik me vanavond ff inlezen, dan kan ik ook de SDK installeren.

Ik bedoelde eigenlijk de alogcat app, sorry dat ik niet duidelijk was. Die logt meteen op je telefoon :thumb:
Offline orthello
Die hard
vr 27 jan 2012, 20:12 Bericht 

Volf mij....
De lijst met meldingen kan je op drukken en centreert de kaart op die melding. Wil je terug naar je eigen positie kies je volg mij...

Android 4 is blijkbaar van een heel andere orde. Ga ik eens een studie van maken.

En wat die speciale tekens betreft... De android versie maakt gebruik van een andere webservice. Niet nodig maar historisch zo gegroeid. Blijkbaar zonder html/utf8 encoding.
Zal even een balletje opgooien bij de anderen.
Offline Morbid Angel
Master
vr 27 jan 2012, 20:13 Bericht 
@CRXed: Installed, gestart, daarop FN gestart en deze zichzelf laten bijwerken, optie op vaste palen nog een keer uit- en aangezet, nog een paar seconden laten staan en toen de logging gepauzeerd en opgeslagen.
Link heb je via pb gekregen.
Offline dwali
Respect
vr 27 jan 2012, 20:20 Bericht 
orthello schreef:
Volf mij....
De lijst met meldingen kan je op drukken en centreert de kaart op die melding. Wil je terug naar je eigen positie kies je volg mij...

Ah, duidelijk.. Het overzicht start dus op in de "volg mij" modus..
Offline CRXed
Pro
za 28 jan 2012, 13:14 Bericht 
dwali schreef:
Ah, duidelijk.. Het overzicht start dus op in de "volg mij" modus..

Ah op die manier :D Omdat er geen meldingen waren op het tijdstip dat ik keek, kon ik dus ook niet zien dat je op de actuele meldingen kan klikken.

EDIT: Op het moment doet FN het weer niet !!!

Melding "probleem" is wat onderaan het scherm staat.
Ook melding via Twitter @FlitsNav gemaakt.

EDIT2: nu doet ie het wel weer met 5 meldingen....
Offline Maserati Teun
FS medewerker
za 28 jan 2012, 13:17 Bericht 
CRXed schreef:
EDIT: Op het moment doet FN het weer niet !!!

Hier geen enkel probleem :woop: :woop:
Offline CRXed
Pro
za 28 jan 2012, 13:41 Bericht 
Morbid Angel schreef:
@CRXed: Installed, gestart, daarop FN gestart en deze zichzelf laten bijwerken, optie op vaste palen nog een keer uit- en aangezet, nog een paar seconden laten staan en toen de logging gepauzeerd en opgeslagen.
Link heb je via pb gekregen.

Code:
I/WindowManager(  194): createSurface Window{41c13078 Starting nl.ronsoft.fntest paused=false}: DRAW NOW PENDING
I/ActivityManager(  194): Start proc nl.ronsoft.fntest for activity nl.ronsoft.fntest/nl.ronsoft.flitsnav.gui.FNgui: pid=5176 uid=10064 gids={1015, 3003}
W/System.err( 5176): /mnt/sdcard/flitsnav/benelux_flitspaal_all.ov2
W/System.err( 5176): download begining
W/System.err( 5176): download requestURL: http://www.flitspaal.nl/files/tomtom.zip
W/System.err( 5176): downloaded targetFile name: benelux_flitspaal_all.ov2.zip
I/WindowManager(  194): createSurface Window{41c1b030 nl.ronsoft.fntest/nl.ronsoft.flitsnav.gui.FNgui paused=false}: DRAW NOW PENDING
I/WindowManager(  194): createSurface Window{41c67ae8 SurfaceView paused=false}: DRAW NOW PENDING
W/System.err( 5176): Error: java.io.FileNotFoundException: http://www.flitspaal.nl/files/tomtom.zip
D/dalvikvm(  271): GC_CONCURRENT freed 234K, 30% free 16386K/23367K, paused 3ms+11ms
D/dalvikvm( 5176): GC_CONCURRENT freed 311K, 3% free 14271K/14663K, paused 2ms+7ms
V/PhoneStatusBar(  271): setLightsOn(true)
I/ActivityManager(  194): Displayed nl.ronsoft.fntest/nl.ronsoft.flitsnav.gui.FNgui: +680ms
I/System.out( 5176): n996 middelstum ri de n46 op de delleweg

Duidelijk te zien dat FN wel probeert te downloaden, maar een error geeft. Je weet zeker dat je dan internetverbinding hebt?

Ik heb je log doorgestuurd naar Orthello.
Offline CRXed
Pro
za 28 jan 2012, 14:19 Bericht 
Ik wil geen mierenneuker zijn, maar er viel me nog iets op aan het icoon :colaatje:

Geen enkel ander icoon neemt zoveel ruimte in bij het accugebruik.

Afbeelding
Offline Morbid Angel
Master
za 28 jan 2012, 14:20 Bericht 
CRXed schreef:
Je weet zeker dat je dan internetverbinding hebt?

Ja, via WiFi. Ik kon tegelijk ook m.flitsservice.nl bekijken en andere websites.
Ik heb zojuist WiFi ook ff uitgeschakeld en het over 2G/3G laten draaien, maar dat maakte geen verschil.
Offline Maserati Teun
FS medewerker
za 28 jan 2012, 14:24 Bericht 
CRXed schreef:
Ik wil geen mierenneuker zijn, maar er viel me nog iets op aan het icoon :colaatje:

Bij mij maar 2% :woop: :woop:
Offline CRXed
Pro
za 28 jan 2012, 14:27 Bericht 
Maserati Teun schreef:

Bij mij maar 2%

Ik heb het niet over het percentage.....
Ik heb het over de ruimte die het icoon inneemt.
Offline Sandeman
FS medewerker
za 28 jan 2012, 16:09 Bericht 
Hier lag hij er vanmiddag ook ff uit. Ik gok dat er iemand met de webservice aan het spelen is :devil:
Offline dwali
Respect
za 28 jan 2012, 16:45 Bericht 
orthello schreef:
Er zijn geluiden van mensen die voorheen de ervaring hadden dat de service dood viel op de achtergrond, maar dat nu niet meer kunnen reproduceren. Er is daar dus wel een verbetering waar te nemen. Of het euvel daarmee ook helemaal is verholpen dat moet de komende tijd gaan blijken.

Vandaag helaas toch weer 2 keer voorgekomen dat de FN service niet meer in de achtergrond draaide. Een vd 2 keren was bij een melding, welke dus niet naar voren kwam.. (gelukkig ben ik aardig paranoia en wist ik dat hij er stond..)
Offline Houdini
Respect
za 28 jan 2012, 23:19 Bericht 
Ik zit op 15% energieverbruik, wifi op 12%.
Offline CRXed
Pro
zo 29 jan 2012, 1:12 Bericht 
Niemand heeft het over het energieverbruik! Is helemaal geen issue. Dus niet allemaal percentages gaan posten aub. :schudnee:
Offline Ownedbylag
Die hard
zo 29 jan 2012, 1:46 Bericht 
ehm, jij toch CRXed?
Offline CRXed
Pro
zo 29 jan 2012, 2:18 Bericht 
Zucht, lees dan nog eens goed waar mijn post met dat screenshot over gaat.... :fp:
Offline zerty
Master
zo 29 jan 2012, 2:24 Bericht 
CRXed schreef:
Zucht, lees dan nog eens goed waar mijn post met dat screenshot over gaat.

:roflol: :roflol: En dan vond je mij al een lastige vent. :lol: 8)
Toch? :biertje:
Offline Maserati Teun
FS medewerker
zo 29 jan 2012, 11:35 Bericht 
Dan zeg ik maar niets :duh: :duh:
Offline CRXed
Pro
zo 29 jan 2012, 17:13 Bericht 
:lol: :lol:

Vandaag weer een ritje met FN gemaakt en deze keer was het Maps die zomaar verdween! Maps had ik op de voorgrond en was opeens uit. :huh: FN bleef mooi doordraaien op mijn SGS2. :thumb:
Offline CRXed
Pro
zo 29 jan 2012, 21:12 Bericht 
Ik heb me even kwaad gemaakt en met de goedkeuring van Orthello, presenteer ik hierbij het nieuwe FlitsNav 1.1 topic

post2691554.html#p2691554

Dus hier mag een :slotje: op :kniktja:
Offline zerty
Master
zo 29 jan 2012, 22:37 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Dan zeg ik maar niets

Mag gerust. :huh:
Offline Sandeman
FS medewerker
ma 30 jan 2012, 7:32 Bericht 
CRXed schreef:
Ik heb me even kwaad gemaakt en met de goedkeuring van Orthello, presenteer ik hierbij het nieuwe FlitsNav 1.1 topic

post2691554.html#p2691554

Dus hier mag een op

Goed werk! :thumb:
 [ 1480 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30