Pagina 1 van 30  [ 1480 berichten ]
Online Maserati Teun
FS medewerker
ma 28 maart 2011, 20:55 Bericht 
Versie 0.8

http://www.ronsoft.nl/flitsnav/FlitsNav_0.8.apk

Afbeelding

Offline Arno
FS Meldingen
ma 28 maart 2011, 20:58 Bericht 
Oeh 8)

Wel apart dat de bouwer geen berichtje achterlaat met een nieuwe versie. Changelogje?

Online Maserati Teun
FS medewerker
ma 28 maart 2011, 21:00 Bericht 
Arno schreef:
Wel apart dat de bouwer geen berichtje achterlaat met een nieuwe versie. Changelogje?

Staat in het "oude" topic.

Offline deechte
Pro
ma 28 maart 2011, 21:03 Bericht 
Super! Morgen proberen....

Offline drievier
Weet de weg
ma 28 maart 2011, 21:03 Bericht 

Arno schreef:
Wel apart dat de bouwer geen berichtje achterlaat met een nieuwe versie.

Ja dat hij de gore lef heeft om griep te krijgen... en dat als smoes gebruiken om niet even een Changelog te typen. Schande!

Offline hoevenpe
Master
ma 28 maart 2011, 21:05 Bericht 

Beterschap Othello... morgen gelijk testen :D

Offline Arno
FS Meldingen
ma 28 maart 2011, 21:06 Bericht 
drievier schreef:
Schande!

Ik had dit topic eerder gezien dan de oude, zeiksnor :schudnee:

Ik mis trouwens de optie om verlopen flitsers niet te laten zien, klopt dat?

Offline hoevenpe
Master
ma 28 maart 2011, 21:27 Bericht 

Ziet er erg mooi uit!

Paar kleine puntjes maar alleen echt positieve feedback hoor:
- ik vind de minimalistische look perfect, kan misschien de bovenste balk 'Flitsnav 0.8 BETA' ook nog weg?
- misschien iets meer ruimte aan de randen? nu staat het 'paaltje' erg in de hoek.
- ik kan idd het verlopen flitser filter niet vinden: krijg nu 62 flitsers, lijkt me wat veel...
- hoe kan ik zien of de vaste flitsers goed geladen zijn? en is het ook mogelijk die op de kaart te tonen?

Offline laserq
Respect
ma 28 maart 2011, 21:44 Bericht 
Top :thumb:

Ziet er goed uit!

Mbt verlopen flitsers: die zijn in deze versie niet terug te vinden aangezien in de nieuwe opbouw met services, de aanmeld en afmeld tijd van een melding nog niet vermeld staan in het service bericht. Vandaar dat je nu weer alle flitsers ziet. Als ik het althans van het oude draadje goed heb begrepen. Hiervoor moet dus de service aangepast worden.

Klein puntje waarvan ik niet weet of dat aan de app ligt of aan mijn telefoon:
- Ik kan op mn htc legend met touchscreen wel van het hoofdscherm naar het overzicht vd meldingen via aanraking van het touchscreen van rechts naar links, maar ik kan niet terug van het overzichtsscherm naar het hoofdscherm.

Twee andere kleine puntjes:
- ik kan niet zien op het hoofdscherm dat ik ook de vaste palen aan heb staan. Dat zou wel handig zijn aangezien ik dit eigenlijk alleen aan zet als ik op onbekend terrein kom.
- van mij mag het flitsoverzicht en de kaart op twee aparte schermen geplaatst worden, vind ik prettiger werken.

Offline orthello
Die hard
ma 28 maart 2011, 21:47 Bericht 

Voor hen die de vaste palen aan zetten....
Vergeet niet in te stellen om de hoeveel dagen je wilt downloaden.
Leeg laten van het veld geeft een force close zag ik.
Sorry.
Kreeg een mailbox vol crash reports.

Offline gabberhead
Master
ma 28 maart 2011, 22:47 Bericht 
Morgen maar even installeren. M'n telefoon staat te vol en ik heb nu geen zin om te gaan opschonen.

Maar allereerst dank voor de inspanningen orthello. Het wordt gewaardeerd :thumb:

Offline radardetector_freak
Nieuwkomer
ma 28 maart 2011, 23:01 Bericht 

Ziet er top uit!

Volgens mij maar 2 verbeterpuntjes:
1) een " download nu" functie voor flitspaal.nl
2) kunnen Zien of download van flitspaal.nl gelukt is.

Wat betreft punt 2: bijvoorbeeld op deze manier:
Laatste succesvolle download: 2 dagen geleden
Aantal flitspalen nu in de database: 1900

Offline Q
Master
ma 28 maart 2011, 23:06 Bericht 
Shit, zit al een tijdje met een brakke micro-sd. Kan ik nu niet downloaden of installeren. Snel achteraan, want ik wil 'm draaien! Top, Orthello

Offline Sandeman
FS medewerker
di 29 maart 2011, 6:25 Bericht 
sticky

Offline laserq
Respect
di 29 maart 2011, 8:13 Bericht 
hoevenpe schreef:
Paar kleine puntjes maar alleen echt positieve feedback hoor:
- ik vind de minimalistische look perfect, kan misschien de bovenste balk 'Flitsnav 0.8 BETA' ook nog weg?

+1
En wellicht kan daarmee de tekst van de melding (als er geen wegnummer is) iets groter worden weergegeven. Het is net te klein om op afstand veilig te kunnen lezen.

Offline hoevenpe
Master
di 29 maart 2011, 8:15 Bericht 

<miereneuk mode>

Een paar pukkeltjes:

in landscape mode staat het getal met de snelheid links uitgelijnd ipv gecentreerd of rechts uitgelijnd: 'km/h' staat dus netjes recht onder het 'paaltje' maar het cijfer ('0' als je stilstaat) staat strak tegen de linker kantlijn een heel stuk van 'km/h' vandaan.

Mijn suggestie zou zijn om deze informatie (zowel 'km/h' als het getal) gecentreerd weer te geven, precies onder het 'paaltje' in landscape mode. In portrait mode zou ik het ook centreren, alleen dan halverwege de rechterkant van het scherm, waarbij ik de tekst 'km/h' wat dichter op het cijfer zou zetten. Het 'paaltje' kan dan op exact dezelfde hoogte komen als deze snelheids informatie zodat dit visueel een regel lijkt.

Ook lijkt het wel alsof de font size in de groene circel net anders is dan die van de snelheid, wellicht dat je nog kan proberen dit wat meer gelijk te trekken. Sowieso heb ik het gevoel dat in portrait mode de groene circel met de afstand erin nog wat wat groter kan?

Wellicht dat er nog een icoontje voor elke instelling kan, maakt het net nog iets overzichtelijker. Tevens kan je er aan denken om 'update lijst' op te splitsen in 'update meldingen', en 'update palen'?

Ook mis ik in het overzicht van de huidige flitsers nog een 'tijd melding'. Zeker nu er nog niet gefilterd wordt op flitsers gebruik ik dat wel om te zien of een flitser nog aktief is.

</miereneuk mode>
:woop:

Offline olafvdg
Nieuwkomer
di 29 maart 2011, 8:16 Bericht 

Orthello rulez! :thumb:
Een berg met kudo's voor Ronald en GertJan!

Geweldige app, eindelijk kan MySpeed de prullenbak in. Mooie vormgeving ook, kortom, helemaal toppie!
Complimenten!

Offline lorat
Master
di 29 maart 2011, 8:46 Bericht 
:thumb:

Afbeelding

Offline dirkuijt
Nieuwkomer
di 29 maart 2011, 9:04 Bericht 
ziet er goed uit Orthello!
ben benieuwd als ik ga rijden, dan hoor je het.
Ik heb een Wildfire, met een te klein scherm, dus ik ben benieuwd hoe alles overkomt op beeld.
Weet iemand nog een simpel gratie screenshot appje? Op mijn iPhone kan ik de 2 knoppen tegelijk indrukken voor een screenshot, heeft Android ook zoiets? (ik draai Froyo)

Offline Sandeman
FS medewerker
di 29 maart 2011, 9:08 Bericht 
Heeft Android wel, maar alleen met root access..

Offline VerArie
Nieuwkomer
di 29 maart 2011, 9:48 Bericht 
@Sandeman & Dirkuijt

Back + Menu maakt screenshot (op de Galaxy S tenminste)

Offline Sandeman
FS medewerker
di 29 maart 2011, 9:50 Bericht 
Niet bij mij (Desire met custom rom), maar da's voor anderen misschien wel een goede tip (f)

Offline VerArie
Nieuwkomer
di 29 maart 2011, 9:55 Bericht 
Op Froyo 2.2 werkt het.

Sinds gisteren op Darky's ROM 9.5 en werkt nog steeds.

:D

Offline Roelf
Master
di 29 maart 2011, 9:55 Bericht 

Waarom moet deze app eigenlijk toegang hebben tot telefoonstatus en -identiteit?

Ik ga m ook maar eens proberen.

Online Maserati Teun
FS medewerker
di 29 maart 2011, 10:08 Bericht 
FlitsNav 0.8 geïnstalleerd. Morgen even kijken of alles goed gaat.

Offline meranto
Master
di 29 maart 2011, 10:27 Bericht 
orthello schreef:
Voor hen die de vaste palen aan zetten....
Vergeet niet in te stellen om de hoeveel dagen je wilt downloaden.
Leeg laten van het veld geeft een force close zag ik.

Ik probeer Flitsnav nu voor het eerst, maar ik krijg geen Forced Close als ik het veld leeglaat. Overigens ook geen waarschuwing voor vaste palen..... doe ik dan iets verkeerd? Ohja, systeem is Omnia2 met Android (f)

edit: nu wel elke keer een Forced Close als ik Flitsnav start..... oplossing?
edit2: reinstall was genoeg.

Layout is hier trouwens helemaal oke, geen gekke bugs of vreemde opmaak.

Offline Colaboy
Weet de weg
di 29 maart 2011, 11:05 Bericht 
Kerel, wat is dit een prachtige, prachtige app geworden!!!!

COMPLIMENTEN hoor!!!

Nadat ik je beterschap gewenst heb, 1 vraagje: Het dynamisch blikveld vinkje: Geldt dat alleen voor de vaste flitser waarschuwingen, of ook voor de mobiele?

Offline Sylvester106
Pro
di 29 maart 2011, 11:30 Bericht 
Oeh hier ook weer proberen !! :woop: Thx en beterschap !

Offline bx gek
Master
di 29 maart 2011, 11:41 Bericht 
blonde vraag :oops:

wat moet ik doen, ik heb hem geïnstalleerd en wat moet ik daarna doen?
moet het b.v. in combinatie met een ander programma draaien?

Offline laserq
Respect
di 29 maart 2011, 11:49 Bericht 
bx gek schreef:
wat moet ik doen

app opstarten en gaan met die banaan (misschien nog even instellingen aanpassen). het is een stand alone app, hoef je dus niet in combinatie met iets anders te draaien.

Online Maserati Teun
FS medewerker
di 29 maart 2011, 11:52 Bericht 
bx gek schreef:
blonde vraag :oops:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

bx gek schreef:
wat moet ik doen, ik heb hem geïnstalleerd en wat moet ik daarna doen?
moet het b.v. in combinatie met een ander programma draaien?

App starten en het werkt. Bovenin je scherm zie je dan dat je GPS verbinding hebt.

Offline bx gek
Master
di 29 maart 2011, 11:57 Bericht 
Dank jullie :thumb:

Offline zerty
Master
di 29 maart 2011, 11:59 Bericht 
Bedankt,en beterschap. :thumb: :thumb:

Offline dirkuijt
Nieuwkomer
di 29 maart 2011, 12:07 Bericht 
helaas geen screenshot op de Wildfire met menu+back.

Offline Dominion
Eendagsvlieg
di 29 maart 2011, 12:48 Bericht 

Ik zie een klein tekstueel foutje "GPS is niete actief" als GPS niet actief is.

Verder nog een vraag met Flitsnav 0.7.1 tov 0.8. Ik gebruik Tasker voor het starten en stoppen van Flitsnav zodra ik de auto in stap maar nu met de service blijft deze actief staan bovenin, is hier iets tegen te doen, of moet ik handmatig de service/applicatie stoppen via de back knop?

Offline deechte
Pro
di 29 maart 2011, 12:50 Bericht 
Dank voor de mooie versie Othello! En beterschap natuurlijk!

De layout vind ik mooi. En het icoon in de taakbalk is super, net als het feit dat ik Fn nu sneller naar de voorgrond kan halen.

Ik had het geluk meteen een flitser tegen te komen op de A2. Ik werd keurig gewaarschuwd, maar alleen met geluid. Er kwam geen pop-up meer over het op de voorgrond actieve programma heen. Dat mis ik wel.

Offline VerArie
Nieuwkomer
di 29 maart 2011, 12:57 Bericht 
@ Dirkuijt

Op de Galaxy S is het eerst back (vasthouden) en dan menu.

Andersom ga je naar Taakbeheer

Offline Meeratne
Laat zich horen
di 29 maart 2011, 13:37 Bericht 

Top hoor! Maarre, hoe weet ik nou of en welke vaste flitspalen zijn binnengehaald? Wellicht een idee een statusschermpje hiervoor te maken met daarin de datum laatste update, aantal vaste flitspalen, etc? (uiteraard niet in het hoofdscherm)......nevermind, spuit 11

Kan daarnaast niet het alarmvolume niet door de gebruiker aangepast worden? De volume knoppen lijken niets te doen en ik vind hem nu wel erg zacht.

Tot slot: Op dit moment ben ik thuis (Almere), met GPS-fix. Er staat een flitser in Huizen (kleine 7 km hier vandaan volgens het overzicht, tevens groen gemarkeerd), toch laat hij als dichtsbijzijnde eentje in Amsterdam zien (19 KM hier vandaan), dat lijkt me niet helemaal juist.

Verder: very pleased! Heerlijke app!

VerArie schreef:
...

Sorry voor de off-topic, maar wat een briljante nickname :respect:

Offline MRE
FS Weldoener!
di 29 maart 2011, 13:44 Bericht 
Complimenten voor je harde werk Orthello !!! Straks naar huis en dan die vaste palen optie eens bekijken. Over de ring zuid in Zwolle naar de N337, dus genoeg RLC palen om dat te testen....

Offline orthello
Die hard
di 29 maart 2011, 13:59 Bericht 

Meeratne schreef:
Tot slot: Op dit moment ben ik thuis (Almere), met GPS-fix. Er staat een flitser in Huizen (kleine 7 km hier vandaan volgens het overzicht, tevens groen gemarkeerd), toch laat hij als dichtsbijzijnde eentje in Amsterdam zien (19 KM hier vandaan), dat lijkt me niet helemaal juist.

Komt door het dynamische blikveld. ;) Die kijk in stilstand alleen maar voor je.
Een als je net start zonder te verplaatsen kijk je standaard naar het noorden ;) Met een blik veld tussen 270 graden via 0 graden naar 90 graden.
Huizen ligt t.o.v. Almere zo rond de 180 graden. Achter je dus, en valt dus buiten je blikveld.

Offline Meeratne
Laat zich horen
di 29 maart 2011, 14:07 Bericht 

Kijk, dat was hem, kennelijk perongeluk ingesteld! Dank Orthello!

Offline orthello
Die hard
di 29 maart 2011, 16:07 Bericht 

Zo...

Wat kan je opknappen van een nachtje goed slapen.
Tegelijk, n.a.v. een aantal opmerkingen, bedacht dat ik de meldingen regel onder in het scherm misschien maar moet vervangen door een regel met icoontjes.
Dan kan ik daar èn meer boodschappen kwijt èn het is in één oogopslag duidelijk hoe het er voor staat. Een soort stoplichtjes ofzo. Even over nadenken.
Eerste idee:

mobiele controles:
groen icoon - ingeschakeld en OK
oranje icoon - ingeschakeld maar met een waarschuwing
. wel locaties ontvangen en in kunnen lezen en dus wel in staat om te waarschuwwn,
. maar toch ging er iets niet helemaal goed en dus is het mogelijk dat een enkele locatie wordt gemist (even geen data dekking gehad bijvoorbeeld)
rood icoon - ingeschakeld maar met een fout
. door een fout zijn er helemaal geen locaties bekend!
grijs icoon - uitgeschakeld (kan voor mobiele controles niet voor komen daar deze niet uitgeschakeld kan worden)
getal - aantal bekende/ingelezen/geladen locaties
draaien - downloaden en/of inlezen/laden
datum/tijd/getal/minuten - laatste succesvolle download/update actie

vaste palen:
groen icoon - ingeschakeld en OK
oranje icoon - ingeschakeld maar met een waarschuwing
. wel locaties ontvangen en in kunnen lezen en dus wel in staat om te waarschuwwn,
. maar toch ging er iets niet helemaal goed en dus is het mogelijk dat een enkele locatie wordt gemist (even geen data dekking gehad bijvoorbeeld)
rood icoon - ingeschakeld maar met een fout
. door een fout zijn er helemaal geen locaties bekend!
grijs icoon - uitgeschakeld (kan voor mobiele controles niet voor komen daar deze niet uitgeschakeld kan worden)
getal - aantal bekende/ingelezen/geladen locaties
draaien - downloaden en/of inlezen/laden
datum/tijd/getal/minuten - laatste succesvolle download/update actie

Blikveld:
icoontje/taartpuntje voor de grote van het blikveld.

Persoonlijk ben ik niet heel erg gecharmeerd van het dynamische blikveld. Het werkt zoals het hoort hoor. Daar heb ik allerlei simulaties voor gedaan.
Maar in de praktijk is het heel onrustig. Het radar scherm springt met enige regelmaat van de ene naar de ander locatie.
Wat voor veel onrust in mijn eigen lijf zorgt. Vooral op plekken waar je veel van richting veranderd.
En dat ervaar ik dus niet als enige. :D

Ik heb ook al met de 'waarschuwings afstand' zitten spelen. Terug naar 15 seconden. Dat is een kleine 250 m binnen de bebouwde kom en 500m op de snelweg. Dat maakte het wel al beter maar vooral bij verandering van richting nog steeds onrustig.

Ik heb nog wel wat ideeen bij dat blikveld, maar of het ooit echt helemaal perfect wordt dat betwijfel ik. Ik grote steden is de dichtheid kwa camera's gewoon heel hoog. Daar kan je in een straal van een kilometer soms al 8 palen aantreffen. Als je daar dan ook nog eens ergens de hoek om gaat, dan vliegen de waarschuwingen je werkelijk om de oren omdat er steeds weer een nieuwe in je blikveld komt en een andere verdwijnt. Het blikveld wordt op dit moment alleen begrenst door een 'kijkhoek' maar niet door een kijk afstand. Ik denk dat ik die kijk afstand ga toevoegen aan het blikveld.
Maar dan nog steeds zal het binnen de bebouwde kom, in dicht beflitste gebieden een onrustig beeld blijven geven.

Vaste palen zijn een geval apart. Het zijn er veel. Tussen de 2000 en 3000 palen. Deze allemaal weergeven op de kaart is geen optie. Geloof me... je trekt je hele telefoon omver.
Gelukkig zitten er zogenaamde 'skipperrecords' in de OV2 bestanden, waardoor ik het aantal vaste palen kan beperken tot het deel waar je op dat moment daadwerkelijk bent.
Maar dan nog is het weergegeven op de kaart van al die palen niet echt bevoorderend. Vooral in grote plaatsen met hooge vaste palen dichtheid.

De vaste palen heb ik er heel bewust 'stilletjes' tussen gezet. Ze zijn er wel, maar je ziet ze niet, TOT je er een als dichtst bij hebt. De reden voor deze manier is dat de lijst/kaart dan overzichtelijk blijft en de performance er niet onder te lijden heeft. Ik ben het eens dat op dit moment niet duidelijk is OF ze uberhaupt geladen zijn. Maar daarvoor heb ik al een idee geopperd.
Ik wil nog wel benadrukken dat de vaste palen slechts een extraatje/bijzaak zijn en ik ze niet al te prominent naar voren wil hebben of bergen tijd aan wil besteden.
Ik heb ze er in gemaakt, je kan ze aan en uit zetten en er wordt voor gewaarschuwd. Ik wil met alle liefde nog wat maken om de status aan te geven. En ik wil ook nog wel wat doen om eventueel nog wat te filteren. Maar de mobiele locaties hebben wat mij betreft voorrang.

Des al niet te min ben ik heel erg blij dat 0.8 goed wordt ontvangen en dat de problemen die ik tot nu toe heb gezien, allemaal kleine dingen zijn die ik al min of meer had voorzien.

Ga vooral door met spelen/testen.

Nog wat opmerkingen op vragen die ik voorbij zag komen.
Tijden. Is uit uitleg over geweest zag ik. In het kort nog even het verhaal.
FlitsNav voor Android maakte gebruik van een twee traps raket. Dit ging toevallig altijd goed, maar daar was geen enkele garantie voor. Er is daarom door FlitsService iets gemaakt om die twee traps raket de deur uit te doen. Helaas staat daar niet in hoe laat een melding is gedaan en wanneer hij komt te vervallen. Ik heb daar wel om gevraagd maar dit is (nog) niet gerealiseerd. Hierdoor zullen we het voorlopig even moeten doen met de lijst van de hele dag. Zodra ik eindtijden krijg gaan die er direct in mee.

Popups komen terug. Niet zo klein als ze waren, maar groter.

Tja.... er is onder de motorkap gewoon heel veel veranderd. Wel ten voordelen naar mijn mening.

Offline django
Nieuwkomer
di 29 maart 2011, 16:30 Bericht 

Allereerst beterschap ik heb hem net geinstalleerd ziet er gelikt uit zal hem straks eens gaan testen COMPLIMENTEN ZEER MOOIE APP gr jerry

Offline Frankster01
Nieuwkomer
di 29 maart 2011, 17:31 Bericht 
Orthello: ziet er weer geweldig uit! Even snel bekeken, maar het enige dat voor mij niet duidelijk is is hoe je de eerste keer flitspalen van flitspaal.nl downloadt. Doet hij dit automagisch?

Offline Dennisdn
Nieuwkomer
di 29 maart 2011, 17:36 Bericht 

Na maanden meelezen nu toch maar geregistreerd op het forum om een bedankje te doen naar de ontwikkelaar. Bij deze :respect: :respect:

Ik heb altijd flitsnav op Windows mobile gebruikt en altijd erg blij mee geweest. Nu ik over gegaan was naar android was ik wederom heel blij dat iemand de tijd en moeite hierin heeft willen stoppen. Helemaal nu de vaste palen weer terug zijn aangezien ik die met geen mogelijkheid in de Volkswagen navigatie kan krijgen, nogmaals 1000x dank.

heeft iemand enig idee of het volume alarmgeluid van android verder omhoog is te tweaken? En zijn er ergens goede waarschuwingsgeluidjes te vinden? En niet van die blije stemmen, maar iets wat dichtbij het oude stinger-geluid komt?

Offline MRE
FS Weldoener!
di 29 maart 2011, 18:00 Bericht 
Ok mijn ervaringen van een ritje Zwolle - Huis. Op de ring zuid in Zwolle (N337) bleef FN piepen omdat daar iets van 10 flitspalen staan vanaf de rotonde met de A28 tot aan Zwolle Zuid. Ook de flitspalen die in de tegenovergestelde rijrichting staan pakt hij direct mee.

Net buiten Zwolle kreeg ik een FC. Na opnieuw starten wederom een FC en dat herhaalde zich ongeveer 20x. Daarna 5 minuten gewacht en FN opnieuw opgestart. Daarna geen FC meer gehad, maar het scherm gaf onderaan continue Laden.... weer. Dus maar weer afgesloten en opnieuw opgestart. TOen ging alles OK.

Enige opmerking is dat er links bovenin het scherm de dichtstbijzijnde melding kwam te staan. Niet met een plaatje van een HMP bordje, maar gewoon de volledige melding. Echter met zonnebril op, was het vrij slecht te lezen. De kleur van de tekst in grijs, maar mag van mij gewoon wit worden zodat het beter te lezen is. De tekst onderin met De laatste 3 minuten waren er 56 flitsers bekend, heeft wel een witte kleur en is wel goed te lezen met zonnebril op. Het zou niet echt storend zijn als de meldingstekst ook wit zou zijn van de melding linksbovenin.

Verder nog dat ik op het groene rondje drukte en ik toen direct de meldingenlijst incl google maps kaartje. Later toen ik nog een keer op drukte, kreeg ik de meldingenlijst niet meer te zien en moest ik dat echt via Menu selecteren. Bij een dubbelklik op het groen richtingsrondje, kreeg ik de melding: Double Tap. Blijkbaar werkt dat nog niet helemaal goed.

Offline Sandeman
FS medewerker
di 29 maart 2011, 18:08 Bericht 
Het is een gesture naar links ouwe (f)

Offline hoevenpe
Master
di 29 maart 2011, 18:44 Bericht 

Nog een paar opmerkingen/suggesties:

- schuiven van rechts naar links over het scherm lijkt het flits overzicht te openen. is dat de bedoeling of is het niet handiger om dit bij het klikken op het bordje te zetten?
- demo van aan naar uit in settings, toch lijkt het dat je eerst de app moet afsluiten voordat deze weer normaal werkt...
- is het een idee om de volledige melding in een groot font op je scherm te tonen als je bijv. een 'geel' rondje krijgt? als je nu ver van een melding weg bent hoef ik niet veel te weten, maar als deze vlakbij is wil ik graag in 1 oogopslag de volledige melding weten (de kopregel is briljant gevonden maar tijdens het rijden toch wel te klein)
- het idee van die 'icoontjes onderop' bevalt me wel, kan je misschien naast 'mobiele meldingen', 'vaste meldingen' en 'blikveld aan' ook nog toevoegen: 'filter aan' (als dit straks erin zit) en 'GPS status' (nu zie ik alleen aan een knipperend klein icoontje bovenaan dat mijn GPS niet correct is)
- verder ziet het er echt top uit, dit alles is echt pixelneuken op de mm2 :wink:

Offline Sandeman
FS medewerker
di 29 maart 2011, 18:48 Bericht 
Oh trouwens, het ophalen van de flitsers gaat in vergelijking met v0.7.1 echt rrrrretesnel :o :cheer: :thumb:

Offline koala
Eendagsvlieg
di 29 maart 2011, 19:13 Bericht 

Het werkt idd als de brandweer, echter heb ik een kleine suggestie.

Het wil wel eens gebeuren dat ik mijn muziek wel eens ietsjes harder heb als mijn alarm hard kan.
Nu zou het handig zijn als je de optie had bij alarm de achter grond naar rood (of andere kleur) te laten gaan, dit valt direct op in je oog hoeken.

Idee?

update:
Ik miste ook de traject controles maar dat is meer een flitspaal issue denk of mss dat deze anders vermeld staan in de ov2 file?

[ 1480 berichten ]