Postingstijd interval gedetecteerd van 49.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 2  [ 70 berichten ]
Online Sandeman
FS medewerker
di 10 jan 2012, 12:00 Bericht 
voorg schreef:
Bevestigen dat je wilt bellen oid, ik heb al 3x per ongeluk flitsservice gebeld

Ok, dan snap ik hem. Goede suggestie :thumb:
Offline mauriz
Respect
di 10 jan 2012, 21:03 Bericht 
Allereerst +10 voor de app :woop:
Vandaag gebruikt 3u heen en 3u terug (toen was de batterij wel leeg)

Citaat:
Op de snelweg filteren op huidige snelweg (dit kan met reverse geocoding, bij utrecht wordt je gek van al die flitspalen en krijg je vrij laat melding als er een flitser staat bijv. bij Nieuwegein blijft de app tot 2km van te voren melden dat er een flitspaal bij Vianen staat )

Dat is iets wat mij ook al opviel. Tussen Maastricht en Eindhoven bijvoorbeeld krijg je van elk dorp wat ernaast ligt de vaste flitspalen in beeld. Nou kun je die wel uitzetten (of alleen die op de snelweg weergeven), maar als je dan de bebouwde kom inrijd moet je deze weer handmatig aanzetten.

Citaat:
Hoe dan?

Is het niet mogelijk om op basis van je huidige GPS-locatie een flitser te melden? Dus:
- Flitser spotten
- Knop indrukken
- App. ziet op welke weg en welke richting
- Eventueel verfijning van de HMP met grote + en - knoppen
- Verzenden

Just my two cents, voor de rest een super-app
Offline voorg
Nieuwkomer
wo 11 jan 2012, 15:48 Bericht 

Als je bij knooppunt Oudenrijn rijdt a2 ri amsterdam staat de dichtstbijzijnde flitspaal 0.6km, dus ik heb mijn alarm voor flitspalen maar op 0.5 gezet
Offline JayJay
Master
do 12 jan 2012, 1:00 Bericht 

voorg schreef:
Bevestigen dat je wilt bellen oid, ik heb al 3x per ongeluk flitsservice gebeld

Ahaaa, jij bent die persoon met al die broekzak gesprekken ;-)
Offline linsw
Eendagsvlieg
za 14 jan 2012, 17:12 Bericht 

Ik heb een probleempje met de app. Als mijn iphone is gekoppeld met bluetooth met mijn navigatiesysteem, dan hoor ik de waarschuwingsgeluiden niet meer. Wie weet de oplossing hiervoor?
Offline apanken
Nieuwkomer
ma 16 jan 2012, 11:09 Bericht 
Elke keer als ik FlitsNav opstart krijg ik exact dezelfde melding dat er op een bepaalde plaats een flitser staat.
Maar in de automatische emailtjes die ik van Flitsservice krijg komt "deze flitser" niet voor. Op welke site ik daarna op internet dan ook ga kijken, nergens is die flitser te vinden. :schudnee:

Volgens mij is dit toch niet correct? Wat kan hier aan de hand zijn? :huh:
En belangrijker, hoe zorg ik er voor dat hij wel de juiste melding geeft?
Offline gabo
Weet de weg
ma 16 jan 2012, 11:23 Bericht 
goede app alleen 1 kleine probleem op de 4s dat hij tot 3 maal aan toe gewaarschuwd voor de flitser, kort achter elkaar. misschien een foute instelling?
Offline M_L
Laat zich horen
wo 18 jan 2012, 12:21 Bericht 
- Zoals ik in het andere topic aangaf: Ander waarschuwingsgeluid als de app op de achtergrond draait, dit omdat het standaard geluid niet te horen is als je de radio te hard aan hebt en/of je denkt dat je een sms/whatsapp bericht hebt gehad... en graag in het bericht dat dan getoond wordt puur de snelweg en hmp..
nu zit ik heel het bericht te lezen en bij het einde van het bericht kan ik vol in de ankers gaan,terwijl ik alleen behoefte heb aan de snelweg en hmp.

- De functionaliteit om direct flitsservice.nl te bellen is een beetje tricky, heb te vaak meegemaakt dat ik perongeluk de knop aanraak met me dikke vingers en hij is direct gaan bellen..graag eerst een popup met de vraag of je zeker wilt bellen.

-de resolutie van de app valt beetje tegen op de iphone 4....ga je die ook nog aanpassen qua scherpte?
Offline Xoem
Laat zich horen
za 21 jan 2012, 14:05 Bericht 

voorg schreef:
- Berichtje voor flitspalen uitzetten (voor dat ik op de snelweg zit moet ik 10x op ok drukken) en dit ook mogelijk maken voor flitsers. Ik heb ingesteld dat mijn scherm altijd aan blijft dus het extra berichtje is onnodig

Ja, dit zou ik ook graag willen. Ik woon ook in de omgeving van een aantal flitspalen en moet dan ook elke keer bij het opstarten van de app door een woud van meldingen heen, terwijl de meldingen voor mij uberhaupt al onnodig zijn..
Offline 260384
Nieuwkomer
zo 22 jan 2012, 10:13 Bericht 

Bedankt voor alle effort, ben heel blij met de app!
Hij is nog gratis ook! Was best bereid te betalen, misschien een donatie app of iets dergelijks in de app zetten!
Offline S60
Master
wo 25 jan 2012, 13:20 Bericht 
Goede app
Afbeelding

Fred :glaasje:
Offline Mess
Pro
wo 25 jan 2012, 15:10 Bericht 
Nice 8)
Offline M_L
Laat zich horen
vr 27 jan 2012, 16:34 Bericht 
Xoem schreef:

Ja, dit zou ik ook graag willen. Ik woon ook in de omgeving van een aantal flitspalen en moet dan ook elke keer bij het opstarten van de app door een woud van meldingen heen, terwijl de meldingen voor mij uberhaupt al onnodig zijn..

GRAAG, dat zou echt ideaal zijn..ik denk dat iedereen daar wel last van heeft.. O:)
Offline DikkeDiesel
Die hard
za 17 maart 2012, 15:18 Bericht 
Perfecte app :thumb:
Eén vraagje: hoe kun je eigenlijk een eigen geluid instellen. Het standaard geluid is wat weinig alarmerend. In de app staat dat je "Bestandsdeling" in iTunes moet inschakelen. En dan? Ik gebruik overigens iTunes onder Windows.
Offline Glorfindel
Pro
ma 26 maart 2012, 10:31 Bericht 

1) Start iTunes
2) Selecteer links de iPhone
3) Selecteer in het 'hoofdscherm' het tabblad Apps
4) Je ziet nu de apps die op de iPhone staan, scroll hier naar beneden naar het kopje Bestandsdeling
5) Selecteer FlitsNav in het lijstje met apps die bestandsdeling ondersteunen
6) Klik rechtsonder op 'Voeg toe', hier kun je een bestand 'uploaden' naar de app. Let op: dit moet een .WAV bestand zijn.
7) Selecteer in de Instellingen van de app je geluidsbestand

Kijk ook eens hier: http://support.apple.com/kb/HT4094?view ... cale=nl_NL
Offline Arno
FS Meldingen
wo 04 apr 2012, 9:27 Bericht 
Die zocht ik ook, thnx (f)
Offline MarcelPulami
Nieuwkomer
di 10 apr 2012, 14:20 Bericht 
Na jáaaren WM met FlitsNav gebruikt te hebben, nu een paar maanden een 4S met FlitsNav in gebruik.
De app draait naar volle tevredenheid, met 2 kanttekeningen die ook al eerder zijn genoemd:
- Graag een bevestigings pop-up ipv direct bellen
- Ik draai FlitsNav onderweg op de voorgrond. De pop-up op de ingestelde meldingsafstand ervaar ik als zeer storend en overbodig bij aktief scherm. Graag achterwege laten of instelbaar aan de user overlaten..

Maar voor de rest dus: Super!

Nu de update maar even afwachten...
Offline Sanderrr
Laat zich horen
wo 11 apr 2012, 9:48 Bericht 

Komt er ook de mogelijkheid om trajectcontroles weer te geven? Vaste palen zijn wat mij betreft niet nodig, maar de mobiele en TC's wil ik nog wel eens missen...
Offline Glorfindel
Pro
ma 23 apr 2012, 16:09 Bericht 

S60 schreef:
Goede app
Thanks ... overigens is de 117 linksonderin je screenshot de huidige snelheid, en dus niet 267 :)
Ik heb zelf nog een aantal leuke screenshots vanuit Frankrijk waarbij de dichtstbijzijnde flitser 900 km verderop is.

Er komt een nieuwe versie aan, waar onder andere trajectcontroles in zullen zitten. De rest van de suggesties zal ik ook proberen te verwerken.
Offline Sanderrr
Laat zich horen
di 01 mei 2012, 8:43 Bericht 

Top, ben benieuwd! Ga je de layout ook aanpassen? Wat mij betreft mag die wel wat mooier/strakker - maar sowieso 1 puntje: Kan de groene cirkel bovenaan geplaatst worden? Het zou wat mij betreft handig zijn als de meest relevante info (dus de cirkel met afstand t.o.v. dicht bijzijnde flitser) bovenaan weergegeven wordt, omdat de mens normaal gesproken van links naar rechts en van boven naar onder leest.
 [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2