Postingstijd interval gedetecteerd van 364.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 6 van 6  [ 289 berichten ]
Offline Sandeman
FS medewerker
do 22 jul 2010, 10:10 Bericht 
djidee schreef:
(soms foutloper bij afsluiten)

even stoppen voordat je afsluit en je hebt geen probleem meer (f)
Offline djidee
Master
do 22 jul 2010, 10:19 Bericht 
Sandeman schreef:
even stoppen voordat je afsluit en je hebt geen probleem meer

Ik sta meestal al stil :-?

En ja, ik snap je wel, ga het proberen (f)
Offline BenSnel
Die hard
za 07 aug 2010, 16:02 Bericht 
Die versie voor Android ziet er mooi uit.. Brutale vraag, maar komt er mogelijk nog een nieuwere versie voor Windows Mobile?

Met ook iets van googleMaps weergave, of direct een lijst kunnen weergeven met alle flitsers (nu moet ik naast flitsnav vaak de mobiele pagina van flitsservice openen, zou makkelijker kunnen)

Kben nog steeds helemaal weg van trackertag, o.a. het radar-beeld was mooi.. makelijk een lijst te bekijken met actieve flitsers etc.
Offline gecko
FS Meldingen
ma 09 aug 2010, 19:09 Bericht 
voorlopig niet in iedergeval
Offline Alfredos
Nieuwkomer
wo 15 sep 2010, 13:51 Bericht 

BenSnel schreef:
Die versie voor Android ziet er mooi uit.. Brutale vraag, maar komt er mogelijk nog een nieuwere versie voor Windows Mobile?

Mee eens die van Android ziet er echt goed uit
Offline Sanderrr
Laat zich horen
zo 03 okt 2010, 18:39 Bericht 

Daarnaast zaten in 3.5 enkele functies die in 4 ontbreken en voor mij vrij cruciaal zijn...vooral de screen-flash...

Gebeurt er ook nog iets met die Flitsnav pagina op de website? Heb ik volgens mij 2 maanden geleden al aangekaart...en om de gebruikerscommunity te laten groeien is het zeker een pre.
Offline gecko
FS Meldingen
vr 08 okt 2010, 17:29 Bericht 
eens, maar tijdgebrek zorgt voor het ontbreken daarvan.
Offline A7racer
Laat zich horen
wo 24 nov 2010, 8:11 Bericht 
Hallo,

Ben al tijden een tevreden gebruiker van FLitsnav :thumb: , echter sinds afgelopen zondag krijg ik standaard 3 meldingen binnen, waarvan 1 op de A27 thv Huizen die er echt niet staat. Andere meldingen die ik wel via de radio hoor (Slam FM, dus meldingen van flitsservice), komen niet binnen.

Heb de telefoon al aan- en uitgezet en ik krijg wel gewoon iedere 5 minuten nieuwe data binnen. Is er een probleem bekend of moet ik het toch ergens in mijn telefoon gaan zoeken?

Groeten,
A7racer
Offline MarcelPulami
Nieuwkomer
wo 24 nov 2010, 11:18 Bericht 
Herkenbaar... :(
Offline Rix
Eendagsvlieg
wo 24 nov 2010, 12:46 Bericht 

Ook ik ben een tevreden gebruiker, helaas heb ook ik gemerkt dat de flitsers niet meer verversen op Flitsnav.
Offline caddy3
Weet de weg
wo 24 nov 2010, 13:17 Bericht 
Bij mij ook al 5 dagen op 3 meldingen terwijl er meer zijn als ik hier op de homepage kijk
Offline BenSnel
Die hard
wo 24 nov 2010, 15:36 Bericht 
same here, dacht dat t steeds toeval was..
Offline A7racer
Laat zich horen
wo 24 nov 2010, 18:23 Bericht 
Dan heb ik het sterke vermoeden dat het bestandje wat Flitsnav ophaalt niet meer (goed) wordt ge-update. :cry: Iemand enig idee waar we dit kunnen melden??
Offline Sandeman
FS medewerker
wo 24 nov 2010, 18:37 Bericht 
Doe maar ff topic aanmaken in feedback...
Offline Freddy
Master
wo 24 nov 2010, 18:37 Bericht 
Ik denk dat je dan bij Martijn moet zijn
Offline gecko
FS Meldingen
do 25 nov 2010, 20:50 Bericht 
vage zooi idd, ik zie het probleem hier ook optreden.. tenminste, net gestart, en ik had er 3, terwijl er 7 op de site staan, ik ga eens onderzoeken...
Offline Q
Master
di 30 nov 2010, 15:08 Bericht 
Ik heb ook al tijdje 3 meldingen.
Krijg ook vaak een foutmelding bij opstarten, maar dat kan ook aan m'n ROM liggen. Ga straks weer eens flashen.
Offline Mess
Pro
wo 01 dec 2010, 14:40 Bericht 
Heeft iemand hier al een idee waar dit probleem met de 3 meldingen door veroorzaakt wordt?
Ik heb er ook last van :S..

Please help!
Offline gecko
FS Meldingen
do 02 dec 2010, 20:03 Bericht 
zal vast iets op de server zijn, heb martijn al gevraagd, heeft wat gereset, maar lijkt niet te werken...
Offline viparc
Eendagsvlieg
za 04 dec 2010, 1:56 Bericht 

he eindelijk (helaas) herkenning, probeer al enige tijd een collega te overtuigen dat mijn update maar 3 flitsers laat zien. (locaties: vught A2, Blaricum A27, Breukelen A2/E35)

wm 6.1 HTC touch Pro flitsnav nieuwste versie geprobeerd en ook oudere versie nl. 1.5 build 2194

ook geen oplossing.

ik hou dit draadje in de gaten hoop op een snelle oplossing
Offline gecko
FS Meldingen
za 04 dec 2010, 17:52 Bericht 
als 't goed is..... werkt 't weer.
Offline CRXed
Pro
ma 06 dec 2010, 17:09 Bericht 
Alleen nu werkt de Android versie niet meer!
Offline djidee
Master
ma 06 dec 2010, 18:57 Bericht 
Whut? What the hell, meen je? Nu android 3 meldingen? :[ :nah:
Offline Sandeman
FS medewerker
ma 06 dec 2010, 19:00 Bericht 
Nee, 0 meldingen.
Offline BenSnel
Die hard
ma 06 dec 2010, 19:35 Bericht 
oh dat geeft niet, ik draai op wm6 :[ :colaatje:
Offline viparc
Eendagsvlieg
ma 06 dec 2010, 20:22 Bericht 

thx alles getest en werkt weer prima, kwam er alleen achter dat de ov2 file door tomtom nu weer geblokt word maar goed das een ander topic thx again.
scheelde me vandaag alweer een bon van 20 te hard!!!! :thumb: :lol:
Offline A7racer
Laat zich horen
do 06 jan 2011, 7:53 Bericht 
Hallo,

Ik heb sinds gistermiddag iedere keer 0 flitsers op m'n FlitsNav, terwijl er volgens de website wel medlingen zijn. Normaal gesproken zie ik bij 0 flisters altijd een laatste download tijd van vele minuten geleden (meestal heb ik dit alleen als ik in het begin even geen bestandje heb kunnen downloaden), maar nu wordt wel iedere 5 minuten ge-update. Lijkt wel alsof er een lege of misschien corrupte file wordt gedownload?

Meer mensen hier last van?

Groeten,
A7racer
Offline BenSnel
Die hard
do 06 jan 2011, 8:05 Bericht 
ik heb 1 flitser, terwijl de website er 2 laat zien. (en ja, beide pagina's gerefreshed..
Offline A7racer
Laat zich horen
do 06 jan 2011, 9:34 Bericht 
Ik zal het hier even in de gaten blijven houden dan. Hoop niet dat er weer een probleem is. Na mijn laatste bekeuring FlitsNav gaan gebruiken en nu een kleine 2 jaar boetevrij @ 50000km per jaar :thumb:

Groeten,
A7racer
Offline gecko
FS Meldingen
do 06 jan 2011, 18:07 Bericht 
vanmiddag een keertje gestart, en kreeg er genoeg... speelt het nog steeds?
Offline OlieTankeR
Master
do 06 jan 2011, 18:56 Bericht 

Gister had ik er ook 0, maar nu wel netjes 6. Dus zal wel weer goed zijn.
Wel jammer dat ik waarschijnlijk die A50 van gister gemist heb daardoor... (Of hij stond er nog niet)
Offline A7racer
Laat zich horen
vr 07 jan 2011, 13:03 Bericht 
Gistermiddag en vanmorgen weer gewoon meldingen :thumb:

Was er een probleem of was het aan mijn telefoon te wijten?

Groeten,
A7racer
Offline naamloos.txt
Eendagsvlieg
di 01 feb 2011, 14:38 Bericht 

Hallo allemaal,

Ik gebruik nu al dik 2 jaar Windows Mobile, maar ben nu pas dit handige programma tegengekomen.. :D Maargoed, ik heb dus ook versie 4.1.2 geinstalleerd en ziet er netjes uit. Maar als ik wil updaten krijg ik geen updates binnen. Hij start het programma snel op, maar krijg verder niks te zien. Ook als ik op Download nu in het menu "meer" klik gebeurt er niks :(. Ik heb het geprobeerd via Windows Mobile ApparaatCentrum (a.k.a ActiveSync) de updates binnen te halen, zonder resultaat. Weet iemand hoe dit kan?

Alvast bedankt
Offline naamloos.txt
Eendagsvlieg
di 01 feb 2011, 14:59 Bericht 

Inmiddels heb ik de updates van de flitsers binnen :). Via wifi kon ik de updates wel downloaden. :)
Offline deechte
Pro
di 01 feb 2011, 15:06 Bericht 
Dan staat er misschien een proxy ingesteld op je data verbinding, kijk eens bij settings van je dataverbinding.
Offline EJvL
Die hard
wo 01 feb 2012, 9:25 Bericht 
Ik gebruik nog een oude Samsung SGH I600 met Wmobile 6.
Flitsnav heb ik gedownload en geinstalleerd op de telefoon, alleen als ik deze start gebeurd er niets.
Misschien een domme vraag, maar moet ik dan op de telefoon ook framework installeren oid?
Als ik deze download krijg ik een MSI en die kan ik niet op de telefoon installeren.

Alvast dank.
Offline Mess
Pro
wo 01 feb 2012, 9:41 Bericht 
He,

Van deze pagina:

This package uses ActiveSync 4.0 to update the device. Before running NETCFSetupv35.msi, connect your device to your PC. If your device is not connected, ActiveSync will store the CAB file and will not install the package until you connect. If you are not using ActiveSync, run the CAB files on the device that correspond to the device–specific CAB files found in the install folder.

Succes, laat even weten of het lukt!
Offline EJvL
Die hard
do 09 feb 2012, 8:41 Bericht 
Tnx het is gelukt! :thumb:
Offline Mess
Pro
do 09 feb 2012, 9:54 Bericht 
Nice!
 [ 289 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6