Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]
Offline ehhdinges
Nieuwkomer
vr 12 aug 2011, 7:56 Bericht 
Goede dag, ik heb een kort vraagje..

Heb Flitsnav 4.1.2 op me wm 6.5 (Blackstone) staan.
De geluidswaarschuwing doet het niet zolang me telefoon via Bluetooth een verbinding heeft met me carkit (Bury).
Het maakt niet uit of ik de optie "routeer audio naar bluetooth" aan of uit heb staan.

De enige manier dat ik me telefoon een "Geluid voor waarschuwing" kan laten geven is door me bluetooth in de auto uit te zetten, of me bluetooth koppeling te verbreken.

Nu moet ik dus kiezen, of me carkit via Bluetooth verbonden of een geluidswaarschuwing, niet echt handig..
Heeft iemand een idee hoe ik het geluid over bluetooth kan koppelen aan me carkit? Ps, me carkit werkt goed met me telefoon, ook muziek kan ik door middel van Bluetooth vanaf me Telefoon afspelen.

Kan ik een geluidswaarschuwing niet als zijnde "inkomende oproep" laten afgaan zodat me carkit dit kan oppakken?
Offline Tweebel
Master
vr 12 aug 2011, 8:25 Bericht 
Is het zo dat geen enkele vd waarschuwingsgeluiden van je telefoon wordt doorgestuurd naar de auto, naast dus de meldingen van flitsnav?
Offline ehhdinges
Nieuwkomer
vr 12 aug 2011, 9:01 Bericht 
Dat klopt, alleen inkomende oproepen, smsjes en emails herkend mijn Bury carkit en geen enkel andere waarschuwing laat de carkit horen.
Erg jammer, ik hoopte er op dat hij namelijk dat wel deed en bij een flitser dus even me radio mute en een piepje geeft.

Misschien komt het door A2DP, dat hij deze waarschuwingsgeluiden afvangt? Kan ik dit uitzetten op een WMobile telefoon?
Of kan ik de waarschuwing zo omzetten dat me carkit denkt dat ik een smsje ontvang als Flitsnav een bermflitser vindt?

Kan het uberhaubt wel, de waarschuwing over een carkit? Of is deze optie "routeer audio naar bluetooth" voor een headset ipv carkit?
Offline ehhdinges
Nieuwkomer
ma 15 aug 2011, 7:48 Bericht 
Technet: Ga naar Bluetooth, geavanceerd, druk op je carkit partnerverband en schakel "Draadloos stereo" uit.. :fp:
 [ 4 berichten ]