Pagina 1 van 1  [ 3 berichten ]
Offline kriebbel
Eendagsvlieg
zo 06 apr 2008, 14:06 Bericht 

Vorige week een garmin nuvi 250 aangeschaft en nu zoekende naar flitspalen :wink:
Heb op het forum al de zoekfunctie gebruikt, maar kwam ik niet veel verder mee.
Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen?

Is het ook mogelijk om flitsservice te installeren op m'n nuvi 250?

:thumb:

Offline pml
Master
zo 06 apr 2008, 14:59 Bericht 
Als dat apparaat PoI (Points of Interests) ondersteunt, kan je van de site www.flitspaal.nl een bestand downloaden waar alle vaste palen in staan (.ov2 bestand). Je moet je wel registreren op de site, maar dat is zo gebeurd. (f)

Offline deechte
Pro
di 08 apr 2008, 13:11 Bericht 
Ik gebruik Garmin Mobile XT op een PDA en dat gaat in grote lijnen hetzelfde. Je kunt het makkelijkst POIedit gebruiken om de flitsers in één keer te downloaden van flitspaal.nl. Vervolgens gebruik je POIloader van Garmin om de flitsers van je PC op je nuvi te zetten. Er zijn verschillende handleidingen te vinden op flitspaal.nl.

Als je ook mobiele flitsers wilt dan zou je vlak voor vertrek een bestand moeten downloaden van flitsservice en dat met POIloader op je nuvi zetten. Dat is echter bepaald niet actueel, dus in mijn ogen niet zo zinvol. Als je dat actueel wilt hebben kan je beter een apparaat met internetverbinding (gprs ofzo) kopen. Of beter nog, koop net als ik een PDA en gebruik flitsnav, dat is altijd up-to-date met de mobiele flitsers.

[ 3 berichten ]