Pagina 1 van 1  [ 14 berichten ]
Offline jaapje
Eendagsvlieg
vr 20 jan 2012, 10:40 Bericht 

Voor android en i-ding zijn er inmiddels al vele apps beschikbaar. Nu is het op basis van de rss-feed vrij makkelijk om ook een symbian app voor flitsservice te maken.

De vraag is natuurlijk: Vinden de jongens van FS het goed dat er op basis van de FS info en met FS logo's een app in de ovi store gegooid wordt?
Offline gabberhead
Master
vr 20 jan 2012, 10:47 Bericht 
Stuur even een PB naar Martijn zou ik zeggen.
Offline Mess
Pro
vr 20 jan 2012, 11:43 Bericht 
PB naar Martijn en Sandeman inderdaad.
Offline Sandeman
FS medewerker
vr 20 jan 2012, 11:51 Bericht 
Wat de heren hierboven zeggen O:)
Zoals je het hierboven omschrijft vermoed ik dat het niet wordt toegestaan, maar als je ontwikkelaar bent en een FlitsNav achtig iets kan bouwen dan moeten we zeker eens praten :D
Offline dls
Pro
vr 20 jan 2012, 17:55 Bericht 

er is al wel zo'n soort app. Maar weet echt niet meer hoe het heet. Staat het niet hier ergens?

Ik had wel een app op de N97, maar moest je voor registreren met je IMEI nummer. Toffe ervan was wel dat ie ook gemiddeldes berekende in trajectcontroles
Offline saintje
Nieuwkomer
vr 20 jan 2012, 18:08 Bericht 

Een flitsservice app voor symbian zou in ieder geval zeer welkom zijn hier :thumb:
Offline Meeratne
Weet de weg
ma 23 jan 2012, 8:46 Bericht 

dls schreef:
er is al wel zo'n soort app. Maar weet echt niet meer hoe het heet. Staat het niet hier ergens?

Ik had wel een app op de N97, maar moest je voor registreren met je IMEI nummer. Toffe ervan was wel dat ie ook gemiddeldes berekende in trajectcontroles

Ik denk dat je op Trackertag doelt.
Offline Remo
Master
ma 23 jan 2012, 9:04 Bericht 
Symbian?
Offline Arno
FS Meldingen
ma 23 jan 2012, 9:16 Bericht 
Remo schreef:
Symbian?

Zo'n telefoon OS van het vorige millenium :honger:
Offline flozzy
Pro
ma 23 jan 2012, 11:58 Bericht 
saintje schreef:
Een flitsservice app voor symbian zou in ieder geval zeer welkom zijn hier

Een overstap van Symbian naar Android zou ook zeer welkom zijn. :fp:
Offline Vjenne
Master
di 24 jan 2012, 15:50 Bericht 
Remo schreef:
Symbian?

Dat is voor mensen die graag willen doen alsof ze een smartphone hebben maar bang zijn dat de telefoon te smart voor ze is :kniktja:
Offline Hunswijk
Pro
di 24 jan 2012, 16:18 Bericht 

Onzin !!

Heb een Nokia E6 , zeer stabiel en uitermate geschikt om mee te surfen , mailen , whatsapp maar bovenal BELLEN (veel, heel veel)
Ik heb BB Bold en I3GS gehad maar niets kan tegen de Nokia op.

Jack
Offline Vjenne
Master
di 24 jan 2012, 21:57 Bericht 
Hunswijk schreef:
Onzin !!

Heb een Nokia E6 , zeer stabiel en uitermate geschikt om mee te surfen , mailen , whatsapp maar bovenal BELLEN (veel, heel veel)

Jack

Mijn ervaring met Symbian: Hij liep vaker vast dan dat hij deed waarvoor hij gemaakt werd. Het woord "smart" voor "phone" zou onterecht zijn want verder dan bellen en smsen kwam ik er niet mee omdat hij telkens vastliep, vreemde foutmeldingen gaf of weer eens spontaan mijn simkaart "kwijt" was.
Offline plop
Master
di 24 jan 2012, 22:09 Bericht 
Vjenne schreef:
Het woord "smart" voor "phone" zou onterecht zijn want verder dan bellen en smsen kwam ik er niet mee omdat hij telkens vastliep, vreemde foutmeldingen gaf of weer eens spontaan mijn simkaart "kwijt" was.

nee het is wel terecht maar doelt niet op de telefoon.
het gaat namelijk over de verkoper, je moet smart zijn om zo'n ding te kunnen verkopen.
Hunswijk schreef:

vind je het erg als ik iets mis in dat lijstje en dat daarom je conclusie niet veel zegt.
 [ 14 berichten ]