Postingstijd interval gedetecteerd van 344.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 17 berichten ]
Online Rens
Die hard
za 22 mei 2010, 17:02 Bericht 

Kunnen we niet met z'n allen over gaan op Trapster? :) Het werkt op vrijwel elk platform (windows mobile, android, blackberry en iphone). Tevens kan je veel gebruikte controle-plaatsen doorgeven en mobiele controles direct doorsturen. Dit zou het aantal meldingen gigantisch kunnen verhogen en iedereen kan het gebruiken!

Heeft overigens nog meer leuke functionaliteiten zoals dat je kan zien of iemand dezelfde weg net gereden heeft :) http://www.trapster.com
Offline gecko
FS Meldingen
za 22 mei 2010, 17:15 Bericht 
ja, goed idee, laten we flitsservice opdoeken en met z'n alle naar de concurrent gaan... :boos:
Online Rens
Die hard
za 22 mei 2010, 17:25 Bericht 

Dat hangt er vanaf hoe je het ziet; wat is het doel van flitsservice? Ik dacht namelijk dat dit onder andere het onderling delen van mobiele controles is? Dan zou ik daar simpelweg de beste weg kiezen.

Mocht flitsservice toch een commerciele kant kennen en kiezen, dan wil je de informatie in eigen hand houden. Dan zou ik als flitsservice zijnde snel tijd gaan investeren in opkomende platformen, windows mobile heeft z'n tijd gehad en dat alles mobiel is/wordt staat vast.
Offline Trasher
Master
za 22 mei 2010, 17:26 Bericht 
Wat interesseren mij meldingen uit de hele wereld? Ik vind het maar een onoverzichtelijk zooitje op die pagina.
Offline Dave
FS Webmaster
za 22 mei 2010, 17:47 Bericht 
Rens schreef:
Tevens kan je veel gebruikte controle-plaatsen doorgeven en mobiele controles direct doorsturen. Dit zou het aantal meldingen gigantisch kunnen verhogen

Aantal false positives ook en het is inderdaad een bende met al die flitspalen en bekende locaties. Als het echt los gaat daar dan kan je net zo goed heel NL rood zetten want alles is of beflitspaalt of het is een bekende plek of ze staan er nu te controleren.
Offline A(u)30#
Master
za 22 mei 2010, 18:09 Bericht 
heb ook al zon android systeem gezien met een meisjesnaam, maar ook met eendrukknop voor id positie , ik zie de hermandad al de hele dag flipperen op die knopjes nee dank je...
Offline WimLex
Master
za 22 mei 2010, 18:11 Bericht 
Rens schreef:
Het werkt op vrijwel elk platform (windows mobile, android, blackberry en iphone).

Rens schreef:
windows mobile heeft z'n tijd gehad

:x :x :x
Offline gecko
FS Meldingen
za 22 mei 2010, 18:38 Bericht 
die komen wel terug (volgens de ondezoeksbureaus's tenminste. met WM7), maar android wordt de nummer1
Offline Sandeman
FS medewerker
za 22 mei 2010, 18:42 Bericht 
gecko schreef:
WM7

WP7 ;)
Online Rens
Die hard
za 22 mei 2010, 19:35 Bericht 

Je kan zelf uit en aanzetten wat je wilt, bevalt hier erg goed ieder geval. Meldingen worden pas weergegeven na een confirmatie van een tweede persoon. WM7 wordt niks, single threaded, geen copy paste, wordt weer een drama.
Offline Sandeman
FS medewerker
za 22 mei 2010, 20:00 Bericht 
Ik geloof er niets van dat WP7 niets gaat worden. WM6 loopt eigenlijk ook al jaren achter en is toch niet de minste speler. Ik zie ook een glansrijke toekomst voor Android maar vlak MS niet uit...
Offline Dave
FS Webmaster
za 22 mei 2010, 23:36 Bericht 
gecko schreef:
maar android wordt de nummer1

Hey dat zei ik al eerderst ergens :[ :lol:
Offline deechte
Pro
zo 30 mei 2010, 21:38 Bericht 
Een ander alternatief is Waze. Dat deelt ook informatie over files, vertragingen, wegopbrekingen etc en past je route erop aan, naast dat het ook flitsers kan melden. Maar ja, alternatieven noemen is wellicht een beetje vloeken in de kerk :kniktja: Ik deel de mening van topicstarter "investeren in opkomende platformen" echter wel. De techniek schrijdt voort, steeds meer mensen hebben een ingewikkelde telefoon met allerlei mogelijkheden. Je ziet daarom allerlei crowdsourcing apps opkomen, en die hebben toch echt wel de toekomst.
Offline tha steef
Master
zo 30 mei 2010, 23:58 Bericht 
er gaat niks boven het vertrouwde flitsservice!
Offline dddddaaf
Eendagsvlieg
za 10 jul 2010, 18:41 Bericht 

Waze is best leuk, maar er zijn nog lang niet genoeg gebruikers in Nederland om betrouwbare informatie over verkeerscontroles te vergaren. Bovendien is de basemap van Nederland nog lang niet af. Ik heb mijn eigen gemeente redelijk netjes in orde gemaakt, maar in een groot gebied er omheen is vaak nog niet één plaats- en/of straatnaam te lezen. Meldingen van files en langzaam rijdend verkeer beginnen inmiddels echter wel geregeld doorgegeven te worden.

Het is trouwens leuk dat je met Waze kunt "chatten", zo kreeg ik een tijdje terug, van iemand die mijn rijrichting zag, een berichtje gestuurd dat het verkeer op een bepaalde weg hartstikke vast stond, waardoor ik een omweg kon nemen. Voor flitsmeldingen vertrouw ik toch echter liever op FlitsNav en met de multitaskingmogelijkheden van Android gaat dat ook perfect; onder het rijden draaien bij mij zowel Waze, als FlitsNav, tegelijkertijd.
Offline Vroeg op
Master
zo 19 jun 2011, 23:38 Bericht 
Trapster gebruik ik niet meer.
Roadpilot gebruik ik nu. werkt veel beter en pakt alleen de flitspalen die wat met jou te maken hebben. Dus geen meldingen van de tegenovergestelde, kruisende en parallelbanen.
Offline tha steef
Master
ma 20 jun 2011, 8:28 Bericht 
vind ik toch gevaarlijk.... als die paal verkeerd in het systeem staat, en dus wel opkomend flitst....
 [ 17 berichten ]