Pagina 1 van 1  [ 5 berichten ]
Offline rbouwhuis
Eendagsvlieg
wo 13 jul 2011, 21:16 Bericht 

Allereerst: wat een geniale app. Ik draai al een tijd flitsnav op mijn android en ben al een paar keer 'gered'. Super.

Eerder draaide ik op mijn telefoon een progje voor vaste palen en dat progje detecteerde wanneer ik (automatisch) op mijn carkit inlogte en ging vanzelf aan. Zo'n optie zou flitsnav voor mij van een score van 9 naar 10 brengen.

Waarvoor ik dit bericht post: ik zie een optie voor het invoeren van je account van flitspaal.nl staan. Ik heb dit ingevoerd (zowel mijn inlognaam als mijn emailadres). Hoe kan ik nu nagaan of mijn telefoon daadwerkelijk de flitspalen heeft gedownload? Ik zie namelijk niets, en na een test vandaag gaf hij ook niets aan toen ik langs een flitspaal reed terwijl alles wel goed ingesteld stond.

Wie helpt mij op weg? Thanks!
Online Maserati Teun
FS medewerker
wo 13 jul 2011, 21:26 Bericht 
Je hebt eerst een account bij Flitspaal.nl aangemaakt?
Offline rbouwhuis
Eendagsvlieg
wo 13 jul 2011, 21:29 Bericht 

jazeker, dat is gelukt. Nu las ik al ergens dat ik als inlog mijn gebruikte emailadres in moet vullen. Maar ook daarmee krijg ik het niet voor elkaar. Het zou wel heel cool zijn als ik en de mobiele meldingen én de vaste palen in mijn phone heb...
Online Maserati Teun
FS medewerker
wo 13 jul 2011, 21:44 Bericht 
Moet lukken, want ik heb de vaste palen er ook op gehad, maar na een dag weer uitgezet.

In het menu vast flitspalen aanklikken > FP gebruikersnaam (naam@provider.nl)invoeren > FP wachtwoord invoeren > FP downloaden xx dagen instellen en het werkt.
Offline rbouwhuis
Eendagsvlieg
do 14 jul 2011, 6:55 Bericht 

Gelukt! Weet niet precies wat ik nu anders heb gedaan, maar vanochtend kreeg ik keurig een melding bij een vast paal! Thanks!
 [ 5 berichten ]