Pagina 1 van 1  [ 31 berichten ]
Offline HAW2006
Master
wo 26 nov 2008, 16:19 Bericht 
Heb er geen topic over kunnen vinden en mischien ben ik wel de enige die dit probleem heeft.
Bij elk bezoek moet ik mij opnieuw inloggen, ondanks dat ik een vinkje zet bij: Log mij automatisch in bij ieder bezoek. Ben ik de enige en zo ja, wat doe ik dan eventueel fout.
Offline BommelDing
FS Meldingen
wo 26 nov 2008, 16:22 Bericht 
Als je direct naar het nieuws gaat en even leest en daarna naar 't forum gaat wordt je uitgelogd.
Ga je eerst via 't forum daarna naar het nieuws (of repo's) dan niet. En ja, ik heb het ook.

Hier stond 't ook :)
Offline Arno
FS Meldingen
wo 26 nov 2008, 16:22 Bericht 
Heel irritant :duh:
Offline egeltjes
Master
wo 26 nov 2008, 17:11 Bericht 
HAW2006 schreef:
Bij elk bezoek moet ik mij opnieuw inloggen,

Beurt bij mij ook. Wellicht iets met koekjes???
Ik heb me er nooit aan gestoord, vind ik ook wel veilig.

Na elke FS-bezoek log ik ook weer braaf uit. :kniktja: :kniktja:
Offline Sjaaky
Master
wo 26 nov 2008, 18:09 Bericht 
Heb ik ook last van

Oplossing:

Stop met het gebruiken van wat de grijze massa al doet, dus gebruik geen IE of Firefox maar gebruik de daadwerkelijk beste browser: Opera. Dan heb je direct een toverstafje en dus tijdens het inloggen hoef je dan maar op 1 icontje te drukken en je bent ingelogt.
Offline LoverD
Master
wo 26 nov 2008, 18:38 Bericht 
Bij Mij gaat het met IE wel goed op PC (f) .
Heb sinds het nieuwe forum wel dat ik als ik email op telefoon ontvang en ik op de link naar het forum topic klik, ik ook moet inloggen. Was voorheen (op oude forum) niet zo. Afijn ook via phone werkt "log mij automatisch in" redelijk. Slechts een keer opnieuw username en wachtwoord moeten invoeren.
Offline Guppenklup
Master
wo 26 nov 2008, 22:05 Bericht 
Sjaaky schreef:
dus gebruik geen IE of Firefox maar gebruik de daadwerkelijk beste browser: Opera

...and then wait until the fat lady starts to sing :lol:
Offline Arno
FS Meldingen
wo 26 nov 2008, 22:12 Bericht 
:D
Offline Scoop643
Master
do 27 nov 2008, 17:22 Bericht 
Sjaaky schreef:
dus gebruik geen IE of Firefox maar gebruik de daadwerkelijk beste browser: Opera. Dan heb je direct een toverstafje en dus tijdens het inloggen hoef je dan maar op 1 icontje te drukken en je bent ingelogt.

Met FF precies hetzelfde, username en password staan al ingevuld alleen op enter rammen en je zit er weer in.

Maar het zou anders moeten werken.

Ik dacht echt dat ik zelf het probleem was, dus daarom had ik er nog geen topic over geopend :)
Offline Smookey
FS medewerker
vr 28 nov 2008, 8:54 Bericht 
Ik post wat bij media na opstarten PC (netjes ingelogt) maar de posting komt er niet te staan en als ik dan naar het forum ga ben ik uitgelogt. :-?
Offline Dave
FS Webmaster
vr 28 nov 2008, 8:56 Bericht 
Browser cache denk ik. Vrijwel onmogelijk dat je een postingsscherm krijgt als je daar niet de rechten voor hebt.

Is ook heel iets anders dan waar dit topic over gaat heh.

edit;

Smookey schreef:
Ik post wat bij media

Smookey schreef:
Ik post wat bij media nieuws op de FP

adhv MSN.. Goed.. Das duidelijker maarrem, het is duidelijk hoor allen :P

Er zal vast iets niet kloppen met sessies / cookies in het forumsysteem.
Offline ikkeke
Master
zo 30 nov 2008, 20:45 Bericht 
Afgelopen week kon ik ook niet automatisch ingelogd vanuit een mailtje maar een betreffend topic, dan moest ik per se inloggen...
Maar vandaag was het weer ok :thumb: :D
Offline Dave
FS Webmaster
di 02 dec 2008, 3:16 Bericht 
Hhhmm onder de motorkap is er weer het een en ander veranderd, ivm Google wat er geen zin meer in lijkt te hebben. Zitten automatische doorverwijzingen in, weet niet wat dat nou weer met inloggen zou kunnen doen (volgens mij niets).
Offline Boland
Master
di 02 dec 2008, 8:10 Bericht 
Sjaaky schreef:
Stop met het gebruiken van wat de grijze massa al doet, dus gebruik geen IE of Firefox maar gebruik de daadwerkelijk beste browser: Opera. Dan heb je direct een toverstafje en dus tijdens het inloggen hoef je dan maar op 1 icontje te drukken en je bent ingelogt.

Add-on voor FF Ook met 1 klik op de knop overal inloggen.
Offline Boland
Master
di 02 dec 2008, 16:47 Bericht 
Moest net ook opnieuw inloggen...
Offline Vernederland
Master
di 02 dec 2008, 17:18 Bericht 

? ik moet iedere keer dat ik fs kom opnieuw inloggen.
:[

Moet jij maar soms opnieuw inloggen dan?
Offline Boland
Master
di 02 dec 2008, 19:20 Bericht 
Jeps, ik moet soms opnieuw inloggen. Geen idee op wat voor termijn.
Offline Dave
FS Webmaster
di 02 dec 2008, 19:22 Bericht 
Ik heb wat wijzigingen gemaakt in de sessie instellingen, zo was het bijvoorbeeld gekoppeld aan het IP adres. Dat wil zeggen dat als je tussendoor een ander IP adres had dat je dan opnieuw in moest loggen. (Als ik het allemaal goed begrijp).
Offline Boland
Master
do 04 dec 2008, 16:46 Bericht 
Ik denk dat we hier wel constant hetzelfde IP-adres hebben... Al weet ik dat niet zeker...
Offline Sandeman
FS medewerker
do 04 dec 2008, 16:47 Bericht 
Dave schreef:
Ik heb wat wijzigingen gemaakt in de sessie instellingen, zo was het bijvoorbeeld gekoppeld aan het IP adres. Dat wil zeggen dat als je tussendoor een ander IP adres had dat je dan opnieuw in moest loggen. (Als ik het allemaal goed begrijp).

Met alle respect, maar da's onzin 8) Zoals gezegd, op het werk via (minimaal 1) proxy, via m'n pda (wrs meerdere ip's) en via m'n thuis pc, nog nooit opnieuw hoeven inloggen....
Offline Scoop643
Master
za 06 dec 2008, 20:55 Bericht 
ik zit hier ook op 1 IP adres en moet opnieuw inloggen als ik eerst nieuws ga lezen...
Offline red devil1
Master
za 06 dec 2008, 21:26 Bericht 
vreselijk irritant dat opnieuw inloggen. ip blijft het zelfde(vast)
Offline meranto
Master
za 06 dec 2008, 22:38 Bericht 
hmm, en ik gebruik mn thuis-ip, werk-ip en werk-ip-via-vpn met 1 desktop(vpn) en een laptop en ik heb al ruim een week niet opnieuw ingelogd :huh:
Offline Dave
FS Webmaster
za 06 dec 2008, 23:57 Bericht 
Ja dat komt omdat ik het uitgezet heb maar speciaal en alleen voor Sandeman wil ik het best aangooien, doe ik niet moeilijk over :roll: :lol:

Ik heb nog wat anders gevonden en aangepast... Eens kijken of dat beter gaat voor de rode duivels onder ons.

Dit;
Scoop643 schreef:
en moet opnieuw inloggen als ik eerst nieuws ga lezen...

Zou echter nog steeds kunnen (weet ik niet zeker)
Offline Sandeman
FS medewerker
zo 07 dec 2008, 11:32 Bericht 
:lol: Doe maar niet, bevalt me wel zo :lief:
Offline Hercules
Die hard
zo 07 dec 2008, 17:07 Bericht 
Vroegah moest ik nooit opnieuw inloggen om iets op FS te posten, ongeacht mijn IP adres.
Tegenwoordig is het na een dag of zo, ook met hetzelfde IP adres weer opnieuw aanmelden...
Offline Dave
FS Webmaster
zo 07 dec 2008, 19:25 Bericht 
Alleen nog maar praten over na mijn laatste aanpassing van gisteravond laat heh. Schiet niet op als men het over het verleden heeft.
Offline HAW2006
Master
ma 08 dec 2008, 12:45 Bericht 
Vandaag eerst de repo's op de FP bekeken. Hier was het mogelijk om een reactie te plaatsen.
Daarna naar het forum en ik was nog steeds ingelogd vanaf gisteren. Hierbij is het probleem dus waarschijnlijk opgelost. :thumb:
Offline BommelDing
FS Meldingen
ma 08 dec 2008, 12:57 Bericht 
Lijkt mij hier ook :) :thumb:
Offline ikkeke
Master
ma 08 dec 2008, 19:04 Bericht 
Zojuist heb ik via een linkje in de email (die je krijgt bij nieuwe berichten in een bepaald topic) FS geopend en moest ik weer inloggen :huh:
Offline Vernederland
Master
ma 08 dec 2008, 19:26 Bericht 

Hoef opeens ook niet meer steeds opnieuw in te loggen. :boos:

Goed werk. :wink:
 [ 31 berichten ]