Pagina 1 van 1  [ 19 berichten ]
Offline jan jansen
Master
vr 12 dec 2008, 23:22 Bericht 
Het linkje "Toon nieuwe berichten" werkt niet meer zoals het vroeger deed. Als je vroeger na een aantal uur of de volgende dag opnieuw op FS kwam en hierop klikte kreeg je de berichten gezien die na je vorige bezoek gepost waren. Als je nu klikt staan er ook nog topics in de lijst van lang voor je laatste bezoek. De lijst is iedere keer als ik hier terugkom weer langer.
Offline Dave
FS Webmaster
vr 12 dec 2008, 23:33 Bericht 
Moet je uitloggeng..

Ster hoe zit het nou?
Offline jan jansen
Master
vr 12 dec 2008, 23:38 Bericht 
Iedere keer weer? Wat maf, hoefde vroeger niet, had gewoon een shortcut met die url, klikken en klaar..
Offline jan roelofs
Master
vr 12 dec 2008, 23:57 Bericht 
Inderdaad... wat een gedoe zeg.. Met alle respect, maar wat mij betreft had dit allemaal niet gehoeven. Nieuw? Ja. Een verbetering? Nee.
Offline Dave
FS Webmaster
za 13 dec 2008, 0:05 Bericht 
Dat andere board heeft 6 jaar gedraaid, dit draait amper 6 weken.. Wat wil je nou eigenlijk?
Offline GerbenT
Master
za 13 dec 2008, 0:13 Bericht 
nou om eerlijk te zijn ...... dat het werkt :lol:
(je vraagt erom)

Nee hoor :respect: , maar het werkte, wie heeft nou net dit vernageld?
Offline egeltjes
Master
za 13 dec 2008, 0:17 Bericht 
Hiero ook (had ik al ergens gemeld, gloof ik).
Nu moet ook ik eerst de link klikken Markeer Alles Als Gelezen (of hoe die ook heet), voordat ik ga uitloggen.

Anders na uitloggen en weer inloggen blijven veel topics als bevat-nieuwe-berichten gemerkt, die ik daarvoor ook niet bekeken had.
Offline Dave
FS Webmaster
za 13 dec 2008, 0:22 Bericht 
gtissink schreef:
wie heeft nou net dit vernageld?

Ik waarschijnlijk.. Bepaalde groep klaagde dat men steeds in moest loggen, heb ik dat aangepast... Krijgen we dit weer. Vind die hele functie waar hierover gepraat wordt sowieso totaal zinloos.

Vraag me af hoeveel mensen dat nou eigenlijk gebruiken, maar eens een counter opzetten :roll:

egeltjes schreef:
Nu moet ook ik eerst de link klikken Markeer Alles Als Gelezen (of hoe die ook heet), voordat ik ga uitloggen.

Anders na uitloggen en weer inloggen blijven veel topics als bevat-nieuwe-berichten gemerkt, die ik daarvoor ook niet bekeken had.

Dat is standaard en dat is zwaar relaxed. Zo hoort het ook te werken.

Soms ben ik er maar even en het is zwaar irritant bij het oude systeen dat er dan ineens allerlei dingen op gelezen staan als je plotseling moet herinloggen al dan niet per ongeluk.
Offline egeltjes
Master
za 13 dec 2008, 0:37 Bericht 
Dave schreef:

Ik ben verslaafd geraakt aan dat ouderwetse niet-standaard. :[ :[

Dave schreef:
oms ben ik er maar even en het is zwaar irritant bij het oude systeen dat er dan ineens allerlei dingen op gelezen staan als je plotseling moet herinloggen al dan niet per ongeluk.

Is een aannemelijk argument. :kniktja: Overkwam mij ook wel eens (bij het oude).

Kunnen diverse links, die rechts staan dan niet naar links gebracht worden op het scherm? Plies plies plies plies plies??? :respect: :respect:
Mijn muis slijt te veel van het iedere keer naar rechts en links gaan (over ruim 1600pixels). :roll:
Offline Dave
FS Webmaster
za 13 dec 2008, 1:11 Bericht 
welke links? En dan bedoel ik links en niet links.. Ziet er weer verdacht veel uit als onderwerpkaping trouwens :roll:

Ik snap trouwens het originele probleem nog steeds niet.. Zijn meer pagina's, nou en.. Lees je dan toch gewoon niet?
Offline serhatinho
Master
za 13 dec 2008, 1:20 Bericht 
Ik mis de ouwe :P
Offline javelin
Master
za 13 dec 2008, 1:23 Bericht 
Dave schreef:

Soms ben ik er maar even en het is zwaar irritant bij het oude systeen dat er dan ineens allerlei dingen op gelezen staan als je plotseling moet herinloggen al dan niet per ongeluk.
Volkomen mee eens, houden zo ...
egeltjes schreef:
Plies plies plies plies plies??? :respect: :respect:
Offline Shooting Star
Master
za 13 dec 2008, 9:58 Bericht 
Dave schreef:
Ster hoe zit het nou?

jan jansen heeft gelijk, het is idd nog steeds niet zoals eerst. Mijn lijst groeit nu ook weer, ondanks dat ik op mijn werk niet meer ben ingelogd. Dus... :roll:
Offline Varkentjes
FS medewerker
za 13 dec 2008, 10:11 Bericht 
Oh, oh, dit wordt touwtrekken. Er zijn voor het oude en het nieuwe systeem allerlei voor- en nadelen te noemen, maar zoals het nu draait vind ik het wel het prettigst. Als je in het oude systeem een foutje maakte en was uitgelogd of langer dan een uur niet actief zoals op het werk, 8) dan waren al je oranje markers verdwenen en die blijven nu gewoon staan. Zoals het hoort dus.

Het probleem lijkt mij meer te zitten in het knopje Markeer alle forums als gelezen. Als je die indrukt, dan zou je lijst toch direct leeg moeten zijn?
Offline Dave
FS Webmaster
za 13 dec 2008, 11:25 Bericht 
Tijd voor een meeting.

Jammer dat er veel niet komen, wil niet zeggen dat die dan geen recht meer op klagen hebben maar in elk geval minder :lol: O:)
Offline jan jansen
Master
za 13 dec 2008, 20:43 Bericht 
Met links en rechts bedoelt egeltjes dat je helemaal naar links moet om te klikken op 'forumoverzicht' en dat je dan vervolgens weer helemaal naar rechts moet om 'markeer alle berichten als gelezen' aan te kunnen klikken. Standaard het knopje 'markeer alle berichten als gelezen in beeld zou makkelijker zijn.

Nadat je daarop geklikt hebt zou het dan ook weer logisch zijn als je vervolgens alleen berichten van daarna ziet als je op 'nieuwe berichten' klikt.

Met zo'n lijst die nu opbouwt weet je niet wat je wel en niet al gelezen hebt op een gegeven moment zit je topics te scannen om erachter te komen dat je de onderste reactie al gezien hebt. Vandaar dat de oude situatie makkelijk was. Is het anders een optie om 2 knopjes te maken? Nieuwe berichten en berichten sinds laatste bezoek? Of om berichten waar niets nieuws in staat sinds je vorige bezoek een kleurtje te geven of zo?
Offline egeltjes
Master
zo 14 dec 2008, 0:03 Bericht 
Dave schreef:
onderwerpkaping

Sorry ...
Offline jan roelofs
Master
zo 14 dec 2008, 1:32 Bericht 
Dave schreef:

Standaard? Wat vind jij standaard? Bij de meeste forums is dit absoluut niet standaard.. Omdat het zwaar a-relaxed is..
Offline Dave
FS Webmaster
zo 14 dec 2008, 5:08 Bericht 
Infopolitie is toch ook 3 tegenwoordig? (..zo te zien wel..) Zal daar hetzelfde werken.

Bij deze is dat tot standaard gebombardeerd :lol:
 [ 19 berichten ]