Pagina 2 van 2  [ 63 berichten ]
Offline Scoop643
Master
zo 25 jan 2009, 22:48 Bericht 
Dave schreef:
Hoe dan ook, nou niet heh... Die is er nooit geweest, afgezien van die ene week dan. Hoort niet op een forum dat een gebruiker tot in lengte van dagen zijn eigen postings kan wijzigen. Kan problemen geven.

(en dat gaf het ook meteen vandaar dat ik eraan herinnert werd ;) )

nooit geweest??

Hoe denk je dan dat ik die titel elke keer kon aanpassen van COD?
Dat kon ik al vanaf het begin, dus kon echt wel voorheen.

Vind het wel makkelijk als je in het te koop topic iets weg wil halen...

Dave schreef:
Echt niet, vroeger kon dat ook niet (als in oude forum). Jullie denken dat ik gek ben ofzo :o

Volgens mij ben je echt gek ja als je denk dat het niet kon. Iedereen zegt het :honger:

Dave schreef:
Ik snap het probleem eigenlijk niet, dit werkt al jaren zo, waarom moet het nu ineens anders?

Als iedereen ineens een uitzonderingspositie wil dan is straks het einde zoek.

Volgens mij weet je het echt niet dat het altijd wel kon!!!
Offline egeltjes
Master
ma 26 jan 2009, 1:04 Bericht 
In Juridisch kon je vroegaah ook nog de topic titel wijzigen. Was heel makkelijk om een update te doorgeven. :kniktja:
Online Furr
Master
di 27 jan 2009, 14:58 Bericht 
Jah en dat is ook erg fijn :D nu staat er soms iets in een titel war allang geweets is of zooow
Offline Scoop643
Master
di 27 jan 2009, 22:54 Bericht 
het forum word gewoon weer Gedaved :slotje:
Offline Marcel
FS medewerker
di 27 jan 2009, 23:01 Bericht 
Waardeloos forum, geen kwoots geen wijzig knopje, geen preview om je codes te checken. :duh:
Offline Dave
FS Webmaster
di 27 jan 2009, 23:19 Bericht 
Marcel schreef:
geen kwoots

Wat doe ik nu dan? 8)
Offline egeltjes
Master
wo 28 jan 2009, 2:39 Bericht 
Jouw speciale knopjes gebruiken ??? :lol: :lol:
Offline classpool
Master
wo 28 jan 2009, 2:51 Bericht 
Dave schreef:
Ik snap het probleem eigenlijk niet, dit werkt al jaren zo, waarom moet het nu ineens anders?

Dave, in dit geval vind ik de huidige situatie handhaven ook de beste optie.Laat ze maar hun stinkende best doen om te overtuigen waarom de huidige situatie niet goed is.En dan nog blijft het wijzigen achteraf altijd iets dat tot een minimum beperkt moet worden gehouden, om het forum geloofwaardig te houden.Zolang er nog geen reactie achteraan is gekomen is het niet zo belangrijk maar daarna kan het vervuilend werken als er gewijzigd wordt.
Offline Scoop643
Master
wo 28 jan 2009, 23:07 Bericht 
classpool schreef:
Dave, in dit geval vind ik de huidige situatie handhaven ook de beste optie.Laat ze maar hun stinkende best doen om te overtuigen waarom de huidige situatie niet goed is.En dan nog blijft het wijzigen achteraf altijd iets dat tot een minimum beperkt moet worden gehouden, om het forum geloofwaardig te houden.Zolang er nog geen reactie achteraan is gekomen is het niet zo belangrijk maar daarna kan het vervuilend werken als er gewijzigd wordt.

Als je b.v. in het topic iets te koop heb staan en het is verkocht? Je kan wel een berichtje onderaan zetten van pc is verkocht maar het is echt makkelijker om je bericht leeg te halen en de pagina word meteen overzichtelijker.

Dit is maar even 1 voorbeeld
Offline Sandeman
FS medewerker
do 29 jan 2009, 7:19 Bericht 
Marktplaats.nl? 8)
Offline classpool
Master
do 29 jan 2009, 7:33 Bericht 
Scoop643 schreef:
Als je b.v. in het topic iets te koop heb staan en het is verkocht? Je kan wel een berichtje onderaan zetten van pc is verkocht maar het is echt makkelijker om je bericht leeg te halen en de pagina word meteen overzichtelijker.

Dit is maar even 1 voorbeeld

Volgens mij kan je dan een moderator vragen.Nee, eigenlijk weet ik dat wel zeker :kniktja:
Dat werkt zonder mogelijk nadelige gevolgen voor het forum.
Teveel mensen de mogelijkheid geven om achteraf berichten, topictitels en dergelijken te wijzigen kan wel negatieve gevolgen hebben voor de geloofwaardigheid van een forum.
Offline Dave
FS Webmaster
do 29 jan 2009, 11:28 Bericht 
Sandeman schreef:
Marktplaats.nl? 8)

Ik heb dat topic inderdaad al vanaf het begin onzin gevonden ;)
Offline ArjenR
Master
vr 06 feb 2009, 12:34 Bericht 
post1573402.html#p1573402

:honger: :wink:
 [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2