Postingstijd interval gedetecteerd van 86 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 50 berichten ]
Offline snovvdog
Master
vr 10 dec 2010, 23:47 Bericht 
Misschien voor diegenen die een lager budget hebben, ik heb zo'n camera :
http://www.chucklohr.com/808/

Kost 10-20 € op ebay en de kwaliteit is naar mijn mening voor 11€ geweldig, neemt een uurtje op...

Hier is een testvideo tijdens het rijden:

Link

's nachts:

Link

Ik ga misschien binnenkort mijn langere ritten opnemen en hier video's plaatsen mocht mij iets opvallen :).

edit: ps hoe werkt embedden hier, [youtube] [/youtube] werkt niet :(.

Laatst bijgewerkt door snovvdog op za 11 dec 2010, 0:07, in totaal 10 keer bewerkt
Offline GerbenT
Master
vr 10 dec 2010, 23:57 Bericht 
snovvdog schreef:
edit: ps hoe werkt embedden hier, [youtube] [/youtube] werkt niet .

joef kot it.... :kniktja:
Offline snovvdog
Master
za 11 dec 2010, 0:00 Bericht 
GerbenT schreef:
joef kot it....

Het lukt me niet, heel de link doet niks en alleen de video-id werkt ook niet:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=d8JcCPvH-_Q[/youtube]
[youtube]d8JcCPvH-_Q[/youtube]
Offline GerbenT
Master
za 11 dec 2010, 0:04 Bericht 
<yhq>http://www.youtube.com/watch?v=d8JcCPvH-_Q</yhq>
gebruiken (dacht dat je het aangepast had ivm tonen)
Staat ook als button onder invoerveld :kniktja:

Link
Online Freddy
Master
za 11 dec 2010, 0:05 Bericht 
Code:
[yhq][/yhq]

0f
Code:
[y][/y]

meen ik
Offline snovvdog
Master
za 11 dec 2010, 0:07 Bericht 
Bedankt :).
In de toekomst komen hier waarschijnlijk wel ritten die mij opvallen, ik heb al een tijdje niks meer opgenomen maar soms gebeuren er toch rare dingen...
Offline Martijn
FS Webmaster
za 11 dec 2010, 15:03 Bericht 
Werd de chaingang even losgemaakt joh?
Offline feitelijk
Master
za 11 dec 2010, 20:49 Bericht 
Andere gebruikers van deze cam knippen het kettinkje eraf of tapen het vast. Gewoon een tip ;)
Offline nissanner
Nieuwkomer
za 11 dec 2010, 21:07 Bericht 

hoe heb je hem in de auto bevestigd?
Offline snovvdog
Master
zo 12 dec 2010, 2:22 Bericht 
In het gaatje aan het zonnescherm waar die normaal in klikt. Kettinkje had ik er nooit aan vastgemaakt.

Op een tom tom houder werkt het ook goed.
Ik ga denk ik als ik m'n salaris weer heb een wide angle jelly lense halen zodat de beeldhoek wat groter wordt.
Offline snovvdog
Master
za 15 okt 2011, 16:06 Bericht 
Hoi, die kleine rotcamera gebruik ik niet echt meer, het werkt wel maar ik heb geen zin om steeds dat camera-tje mee te nemen en op te laden en leeg te halen, ik gebruik nu mijn SGS2 met Dailyroads Voyager. Inclusief gps info :).

Link

Linksplakkende BMW met Duits kenteken.

Excuses voor geen geluid, dat er zal in het vervolg wel zijn... Ook schiet de camera overdag merkbaar betere video's dan 's avonds.
Offline mistery
Master
za 15 okt 2011, 16:18 Bericht 
Snovvdog.... Is dat capelle filomeentjeserf ofzoiets?
(je eerste filmpje)
Offline snovvdog
Master
za 15 okt 2011, 16:26 Bericht 
Ja.
Offline salush
Master
za 15 okt 2011, 20:13 Bericht 
Waarom blijf je niet gewoon rechts? Nu rijd je ook onnodig op de linkerrijstrook.
Offline snovvdog
Master
za 15 okt 2011, 20:16 Bericht 
Ik haal iemand in ? Rechts inhalen mag niet ( niet dat ik het normaal gesproken niet doe, maar nu reed ik met zo een snelheidsverschil dat ik het niet vertrouwde, hij kon ineens naar rechts schieten.) Ik reed overigens met een maat (kort achter mij) die ook 130 reed en die reed er wel rechts voorbij dacht ik.
Offline snovvdog
Master
za 15 okt 2011, 20:20 Bericht 

Link

Hier wel rechts voorbij, omdat ik er links niet langs kan, aso linksplakker.

Zijn er elke dag duizenden van op de Hoofdweg...
Offline ZX-driver
Master
za 15 okt 2011, 20:56 Bericht 

snovvdog schreef:

Zijn dat niet gewoon vroegvoorsorteerders?

snovvdog schreef:
Ik reed overigens met een maat (kort achter mij) die ook 130 reed en die reed er wel rechts voorbij dacht ik.

:lol: Wat zou die middenplakker geschrokken zijn. (bijna) tegelijk rechts en links ingehaald worden. :lol:
Offline snovvdog
Master
zo 16 okt 2011, 23:46 Bericht 

Link

Bij een maat in de auto, excuses voor het gekraak mijn telefoon zit precies bij de ventilatie/ontwaseming, kan hem in een golf 4 nergens anders klem zetten :(.

Menneer heeft niet door dat hij de linkerstrook onnodig blokkeert, vervolgens ook nog een beetje gas bijgeven nadat hij naar rechts is gegaan...

Zal ook zijn ritjes regelmatig uploaden, hij vond het ook wel leuk als ik de ritjes bij hem opneem... Hij rijd een Golf 4 V5 170pk...
Offline snovvdog
Master
ma 31 okt 2011, 15:40 Bericht 

Link

Let op het busje rechts met aanhanger...

Link

Onnodig op laten fokken door het bussie die gas gaat geven op het moment dat ik naar links ga...
Offline salush
Master
ma 31 okt 2011, 17:36 Bericht 
snovvdog schreef:

Oef, onhandig. Maar je hebt daar volgens mij ook niet direct een oprit meer. Dus hij moet misschien wel 2 km binnen het dorp rijden.
Offline snovvdog
Master
ma 31 okt 2011, 18:02 Bericht 
salush schreef:
Oef, onhandig. Maar je hebt daar volgens mij ook niet direct een oprit meer. Dus hij moet misschien wel 2 km binnen het dorp rijden.

Klopt, maar de vluchtrook eindigt ook kort daarna.

Die auto rechts van me, kan niet zien wat het is, had flink geremd.
Bestuurder van het busje reed door/keek alsof er niks aan de hand was, alsof het dagelijkse routine was voor hem.
Offline Kraker
Pro
ma 31 okt 2011, 18:12 Bericht 
Die schrok behoorlijk gelukkig stuurde hij niet opzij :o
Offline ZX-driver
Master
ma 31 okt 2011, 18:30 Bericht 

snovvdog schreef:

:o

snovvdog schreef:
Onnodig op laten fokken door het bussie die gas gaat geven op het moment dat ik naar links ga...

Jouw auto is toch sneller dan die Caddy. Wat trouwens een megavet geluidje bij dat optrekken. Is je auto die Galant uit je avatar?
Offline Dennis_on_the_road
Master
ma 31 okt 2011, 23:13 Bericht 
V6 toch?
Offline snovvdog
Master
ma 31 okt 2011, 23:52 Bericht 
Yep, Galant 2.5l V6. Roestbakkie maar rijdt nog wel en gaat heerlijk vooruit.

Mja ik ging zo snel dat ik de video maar zonder GPS data heb geupload, zat boven invordering snelheid in dat bochtje... Daarom onnodig, ik probeer het binnen mulder te houden, en hierzo liet ik me onnodig gaan... Busje reed zo'n 40-45 toen ik besloot dat ik er langs wou, maar net op het moment ongeveer dat ik naar beneden schakel en links ga, trapt hij ineens tot de 75 oid. door. Invordering snelheid gehaald om 1 auto op te schieten :( ...
Offline ZX-driver
Master
di 01 nov 2011, 18:36 Bericht 

snovvdog schreef:
Yep, Galant 2.5l V6.

Klinkt goed. :thumb:
Offline snovvdog
Master
za 05 nov 2011, 22:40 Bericht 

Link

Matiz welke ik zou aanrijden als ik niet had geremd...

Link

Spookfile ? ( ps. ik blijf zo lang links en langzaam rijden omdat ik niet kon zien of er nou echt een file stond door de bocht en file aan de andere kant, ik zit nl. erg laag, anders had ik gelijk doorgetrapt wanneer Seat opzij ging, maar er zat ook niemand achter me links...)

Link

Ik heb een hekel aan dit soort trage gefaal bij rotonde's, rijd een beetje door opa!
Ook na de rotonde, 2 auto's voor me, zie je een grijs busje constant kleven bij een groot rood busje.

Ik vroeg me altijd af, hoewel het niet netjes is, is dit verboden wat ik doe ( deze keer ging het een beetje fout, maar als ik niet de dubbele strepen zou raken maar dat net iets eerder deed):

Link

Als ik niet over die strepen op het eind ga, is het dan verboden wat ik doe ?
Offline Aanhanger
Master
za 05 nov 2011, 22:57 Bericht 
Wat doe je in Schiedam dan?
Een groot busje noemen we trouwens een bus.
Wat je aan het einde doet mag niet; je moet de rijrichting van de pijlen in het voorsorteervak volgen (komt het op neer), is een dure trouwens.
Offline snovvdog
Master
za 05 nov 2011, 23:02 Bericht 
Aanhanger schreef:
Wat doe je in Schiedam dan?

Moest naar een klant.

Aanhanger schreef:
Wat je aan het einde doet mag niet; je moet de rijrichting van de pijlen in het voorsorteervak volgen (komt het op neer), is een dure trouwens.

Dus ik moet bij de eerste verkeerslichten, al rechts staan, omdat ik bij de tweede rechtsaf moet ?
De pijlen voor rechtdoor van de eerste stoplichten, gelden toch alleen voor 1 kruising, ik ben 1x rechtdoor gegaan. Daarna mag ik toch nog rechts voorsorteren (is een beetje laat gebeurd deze keer).

Ik bedoel, je hebt toch niet definitief beslist waar je heen moet juridisch, tot het een doorgetrokken streep wordt blokmarkering mag je toch gewoon over als je je bedenkt of later in wilt voegen ? Ik volg (uiteindelijk) de pijlen rechtsaf.

Normaal gesproken mijd ik, als ik naar mijn werk rijd, dat pokkepunt sowieso en ga via Ommoord ( moet bij TNT Terbregge zijn), is altijd drama ri. Hillegersberg, klootzakken van deelgemeente Hillegersberg-Schiebroek doen niks aan de Prinses Irenebrug die al jaren en jaren een gigantisch verkeersprobleem veroorzaakt ( soms tot aan de A16 aan toe!).

Ik bedoel niet in deze video, dat is fout gegaan, maar als ik VOOR die dubbele doorgetr. strepen al op de strook voor rechtsaf zit ?
Offline Aanhanger
Master
za 05 nov 2011, 23:08 Bericht 
snovvdog schreef:
Dus ik moet bij de eerste verkeerslichten, al rechts staan, omdat ik bij de tweede rechtsaf moet ?

Formeel gezien wel ja.
Een agent kan daar de hele dag gaan staan schijven als hij/zij wil.
Offline snovvdog
Master
za 05 nov 2011, 23:13 Bericht 
Aanhanger schreef:
Formeel gezien wel ja.

Leg eens uit:

Op 0:08 zit ik voor een strook van rechtdoor, ik ga daadwerkelijk rechtdoor zoals de pijlen zeggen, ik ga een kruising voorbij.
Op 0:13 is pas de eerste pijl voor de tweede kruising voor rechtdoor, als ik tussen 0:08 en 0:13 naar de rechterstrook ga, dan kom ik toch echt geen pijl voor rechtdoor tegen die van toepassing is op het 2e kruispunt ?
Offline Aanhanger
Master
za 05 nov 2011, 23:29 Bericht 
Je hoort mij niet zeggen dat het zo prachtig ontworpen is.
Offline aygo4life
Master
zo 06 nov 2011, 8:23 Bericht 
snovvdog schreef:
Ik heb een hekel aan dit soort trage gefaal bij rotonde's, rijd een beetje door opa!
Ook na de rotonde, 2 auto's voor me, zie je een grijs busje constant kleven bij een groot rood busje.

de meeste mensen hoeven niet per se met het gaspedaal tegen de vloer de rotonde door, maar nemen hem rustig en comfortabel....en zeker niet met een busje, straks ligt ie op z'n kant.
hier kan jij minder last van hebben als je anticipeert.

meneer in rode busje mag 30, is niet verplicht om 50 aan te houden.
Offline snovvdog
Master
zo 06 nov 2011, 15:21 Bericht 
aygo4life schreef:
zeker niet met een busje, straks ligt ie op z'n kant

Jij weet echt niet waarover jij praat, met zo'n busje kan je prima doorrijden zonder risico van omvallen, ik rijd dat soort busjes elke dag voor werk.

aygo4life schreef:
meneer in rode busje mag 30, is niet verplicht om 50 aan te houden.

Hindert het overige verkeer, bovendien ging hij soms trager dan 30, ik irriteerde me er op dat moment nog niet aan omdat ik pas net ergens wegreed, maar ik kan volledig begrijpen waarom dat grijze busje aan het kleven is, zulke mensen horen niet op de weg thuis, kosten mensen tijd en geld.
Offline aygo4life
Master
zo 06 nov 2011, 16:27 Bericht 
snovvdog schreef:
zulke mensen horen niet op de weg thuis

ik ben het met je eens, dat aanhoudende irritante gekleef van dat grijze busje is een art. 5 waard.
Offline flitspaal.nu
Die hard
zo 06 nov 2011, 18:57 Bericht 
snovvdog schreef:
Hier wel rechts voorbij, omdat ik er links niet langs kan, aso linksplakker.

Ik gebruik ook Daily Roads op mijn telefoon, hij zet jij de 3gp films om en embed je de SRT info?
Offline snovvdog
Master
zo 06 nov 2011, 19:32 Bericht 
Freemake video converter.
Offline snovvdog
Master
di 31 jan 2012, 19:18 Bericht 
Lange tijd niks, telefoon staat vol met muziek moet even 32gb erbij kopen zodat ik weer mijn ritjes kan opnemen, nu kan ik slechts alleen ff opnemen wanneer ik wat verwacht.

Vandaag, 40 minuten kwijt omdat vrachtwagens zonodig moesten falen op de A58:

Link

Niks bijzonders maar toch vervelend, stond lange tijd helemaal stil.
Offline mr. mcduc
Die hard
di 31 jan 2012, 19:54 Bericht 
Aaargh, was dat het probleem :boos:
Heeft me ook een trage kruiprit door Breda bezorgd
Offline ZX-driver
Master
di 31 jan 2012, 20:20 Bericht 

Tja, vrachtwagens.... (gevaarlijke opmerking :P)
Online Yootzin
Master
di 31 jan 2012, 20:49 Bericht 
ZX-driver schreef:
Tja, vrachtwagens.... (gevaarlijke opmerking )

:nothanks: :thumb_d:
Offline ZX-driver
Master
di 31 jan 2012, 21:48 Bericht 

Ja, dat zei ik. :lol:
Offline snovvdog
Master
wo 29 feb 2012, 15:18 Bericht 
Niks bijzonders, sorry van het geschud, andere telefoonhouder, de ''goeie'' is gebroken ( goedkope *** kwaliteit dealextreme plastic):

Ik irriteer me aan Punto die al lang naar rechts kon dus illegale inhaalactie:

Link

Belg die even 2 baantjes opschuift:

Link

Koddebeier die aan het schrijven is omdat mensen natuurlijk niet mogen parkeren daar ( ga lekker wat nuttigs doen :boos: :thumb_d: ) :

Link

(rechts)
Offline ZX-driver
Master
wo 29 feb 2012, 18:46 Bericht 

snovvdog schreef:
Belg die even 2 baantjes opschuift

En die ging voor de Punto langs die nog steeds links hing. :lol:
Offline snovvdog
Master
wo 29 feb 2012, 19:21 Bericht 
ZX-driver schreef:
En die ging voor de Punto langs die nog steeds links hing.

Dit gebeurde voor ik hem inhaalde :). die Punto had in anderhalve minuut tijd meer dan 3 kansen naar rechts op te rotten, na 2 minuten werd ik het zat.
Offline ZX-driver
Master
wo 29 feb 2012, 20:50 Bericht 

snovvdog schreef:
die Punto had in anderhalve minuut tijd meer dan 3 kansen naar rechts op te rotten, na 2 minuten werd ik het zat.

Dat soort linksplakkers word ik ook altijd snel zat van.
Offline Mighty Mouse
Respect
wo 29 feb 2012, 21:01 Bericht 

[quote="snovvdog"] Koddebeier die aan het schrijven is omdat mensen natuurlijk niet mogen parkeren daar ( ga lekker wat nuttigs doen ) :[/quote]

Ik zei het van het weekend al:

De winter is definitief voorbij; de parkeerwachters zijn uit hun winterslaap ontwaakt.

Afbeelding
Offline 944 guy
Master
do 01 maart 2012, 9:41 Bericht 
aygo4life schreef:
en zeker niet met een busje, straks ligt ie op z'n kant.

Er is geen auto door de westerse maatschappij gemaakt wat bij een enkele bocht op zijn kant vliegt :fp: Als dat zo is heeft de bestuurder een probleem omdat hij hem verkeerd beladen heeft. Dat gebeurt alleen bij een slechte ophanging icm slalommen.
Offline geelhoed
Master
do 01 maart 2012, 9:54 Bericht 
[quote="snovvdog"]
Koddebeier die aan het schrijven is omdat mensen natuurlijk niet mogen parkeren daar ( ga lekker wat nuttigs doen :boos: :thumb_d: ) :[/quote]
Was dat de ideale lijn?
Offline snovvdog
Master
do 01 maart 2012, 16:36 Bericht 
Als de ruimte er is moet je het gebruiken toch :)?
 [ 50 berichten ]