Postingstijd interval gedetecteerd van 33.4 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 3  [ 114 berichten ]
Offline EK055
Master
vr 07 jan 2011, 20:53 Bericht 
Zouden die frietvreters ook zonder regering weer eens wat asfalt in hun ravijnen kunnen gooien? :boos:

Link
Offline Mr. Bean
FS-Tour de France kenner
vr 07 jan 2011, 21:03 Bericht 
EK055 schreef:
Zouden die frietvreters ook zonder regering weer eens wat asfalt in hun ravijnen kunnen gooien?

Zo ligt heel Wallonië erbij na de winter (f)
Offline EK055
Master
za 15 jan 2011, 13:09 Bericht 
Laden en lossen door iemand waarvoor een intelligentietest weggegooid geld is. Gelukkig stond hij stil, dan kan er volgens onze blauwe helden immers geen sprake zijn van gevaar.

Link
Offline salush
Master
za 15 jan 2011, 13:40 Bericht 
Gevaarlijk parkeren valt onder Artikel 5:

m R 395 een voertuig op een zodanige wijze laten staan
waardoor op de weg gevaar wordt/kan worden
veroorzaakt, dan wel het verkeer wordt/kan worden
gehinderd
5 WVW 1994
90 euro

O:)
Offline EK055
Master
za 15 jan 2011, 15:01 Bericht 
Het is lastig te zien, maar naast dat voertuig waar ik uitwijk staat dus iets op de weg. Altijd fijn in het donker.
Offline Maarten1985
Weet de weg
di 25 jan 2011, 22:50 Bericht 
Ik zie niet goed wat het is. Als het een persoon is, dan is die levensmoe. Zijn het kisten op de weg, dan moet de persoon die ze daar heeft neer gezet wel een slag op zijn hoofd hebben gehad om zulk laag IQ te hebben.
Offline Maarten1985
Weet de weg
di 25 jan 2011, 22:52 Bericht 
EK055 schreef:
Zouden die frietvreters ook zonder regering weer eens wat asfalt in hun ravijnen kunnen gooien? :boos:

Je moest eens begin 2010 de E40 oprijden vanuit Luik richting Brussel. Net een maanlandschap waarover je reed. Je kreeg ook gratis een hagelbui van steentjes op de koop toe! En 15km verderop in Waremme (Borgloon) was het opnieuw prijs met tientalle diepe putten in de weg. Ik weet niet wat het is, we betalen zo veel, maar het geld lijkt gewoon ergens te verdwijnen en ik weet niet waarheen.
Offline EK055
Master
di 08 feb 2011, 22:11 Bericht 
Zie de medewerkers van de Maasdeltagroep eens reclame maken voor het eigen bedrijf. 20-VPX-5, 8 FEB 2011 16:30, einde A4 te Delft.

Link
Offline Wouter82
Nieuwkomer
di 08 feb 2011, 23:13 Bericht 
Wat is dat nou voor actie? :[
Offline salush
Master
di 08 feb 2011, 23:47 Bericht 
Ik maar kijken naar links, het verdrijvingsvlak, nee dat past niet meer en dan..
:duh:
Anticlimax
Offline Tweebel
Master
wo 09 feb 2011, 0:31 Bericht 
Even linkje sturen naar maassluis@maasdelta.nl?

Of 1 vd andere vestigingen.
Offline djidee
Master
wo 09 feb 2011, 7:45 Bericht 
salush schreef:
Ik maar kijken naar links, het verdrijvingsvlak, nee dat past niet meer en dan..

Anticlimax

Lol, hetzelfde idd, had ook 1 daar nog langs verwacht :x
Offline A4
Master
wo 09 feb 2011, 8:01 Bericht 
EK055 schreef:
Zie de medewerkers van de Maasdeltagroep eens reclame maken voor het eigen bedrijf. 20-VPX-5, 8 FEB 2011 16:30, einde A4 te Delft.

Een telefoontje naar het bedrijf en dan vragen naar hoofd P&O. Alles uitleggen met dag, tijdstip, kenteken, eventueel nummer wat op de bus staat (bij grote bedrijven het geval). Vinden ze leuk :kniktja:
Offline feitelijk
Master
wo 09 feb 2011, 8:04 Bericht 
A4 schreef:
Vinden ze leuk :kniktja:

Daar wordt op de vrijdagmiddagborrel nog hartelijk om gelachen ja.

Ik heb een offerte van Belisol voor nieuwe kozijnen afgewezen omdat hij veel te duur was. Maar ze dat niet verteld, wel dat het niet doorging omdat ik gesneden was door een van hun busjes. Denk dat dat beter werkt. :kniktja:
Offline A4
Master
wo 09 feb 2011, 8:11 Bericht 
feitelijk schreef:
Daar wordt op de vrijdagmiddagborrel nog hartelijk om gelachen ja.

Daar zou ik niet te zeker van zijn. Ooit (en ik baal nu dat ik de naam vh bedrijf niet meer weet) zoiets gedaan. Toch zeker een kwartier met het hoofd P&O aan de lijn gezeten. Mijn klacht was de zoveelste in rij over desbetreffende bestuurder. Hij kon namelijk direct zien aan de hand vh bus nummer dat het over die knakker ging. Hij wilde exact van me weten wat er voorgevallen was (het ging hier om snijden, rechts inhalen terwijl dit eigenlijk niet kon, extreem bumperkleven enz). Er zouden dit keer consequenties aan hangen voor meneer die niet zo prettig waren. En ik kreeg zeker niet de indruk van deze man dat hij dit enkel zei om mij zoet te houden en af te serveren.
Offline feitelijk
Master
wo 09 feb 2011, 8:13 Bericht 
Vriend van me had ook een telefoonnummer op zijn loodgietersbus staan, die vertelde andere verhalen.
Het zal allebei voorkomen natuurlijk.
Offline Okkie68
Master
ma 14 feb 2011, 18:41 Bericht 
Wouter82 schreef:
Wat is dat nou voor actie? :[

Jah.. als je dan toch al over de vluchtstrook aan het inhalen bent, ga dan door tot je de hele stoet voorbij bent. Dit snap ik gewoon niet. Wat wint ie nou? Of zijn z'n remmen stuk en kon ie de achterbak van EK055 nog net ontwijken?

Bij een toeritdosering (A27 Utrecht Noord ri. Almere, "Bij groen 1 auto") zag ik eens een Golfje 3 vol petjes de hele sliert over de vluchtstrook voorbij knallen. Tot aan een gat drie auto's voor de stoplichten zelf. Daar dook ie in. Dan denk ik dus: die wil niet door rood en niet over de vluchtstrook langs de camera's. Nee hoor... toen z'n voorganger groen kreeg, ging ie alsnog mee door rood. Er werd dus helemaal niet nagedacht. Of toch wel, maar dan niet op een manier die ik kan verzinnen.

Mafketels.
Offline Rover
Master
ma 14 feb 2011, 19:20 Bericht 
misschien had die fransoos adaptive cruise control? had pagina 2 ff gemist, dus erg oude opmerking :x
Offline Aanhanger
Master
ma 14 feb 2011, 20:21 Bericht 
Okkie68 schreef:
Er werd dus helemaal niet nagedacht. Of toch wel, maar dan niet op een manier die ik kan verzinnen.

Wellicht dacht deze bestuurder dat toeritdoseringscamera's echt werken en tevens de vluchtstrook afdekken. En dacht hij een eventuele bekeuring wel weer ongedaan te krijgen wegens te korte geeltijd. :[
Offline Walker
Master
ma 14 feb 2011, 20:25 Bericht 
feitelijk schreef:
Ik heb een offerte van Belisol voor nieuwe kozijnen afgewezen omdat hij veel te duur was.

Tja, met een marketingbudget van miljoenen moeten ze wel.... :fp:
Offline EK055
Master
vr 25 feb 2011, 19:08 Bericht 
Ik moest direct terugdenken aan dat filmpje van 18 wheels. Blij dat ik geen vrachtwagen rij.

Link
Offline Mr. Bean
FS-Tour de France kenner
vr 25 feb 2011, 20:07 Bericht 
EK055 schreef:
Blij dat ik geen vrachtwagen rij

Denk dat de vrachtwagenchauffeur hier de minste last zou hebben gehad indien het fout ging... wat een tuup :fp: :x
Offline Aanhanger
Master
vr 25 feb 2011, 21:04 Bericht 
Dat altootje paste er makkelijk nog tussen, snap alleen niet waarom ie zo'n rare zwieper maakt.
Offline EK055
Master
za 26 feb 2011, 9:46 Bericht 
Aanhanger schreef:
Dat altootje paste er makkelijk nog tussen, snap alleen niet waarom ie zo'n rare zwieper maakt.
Daar had de vrachtwagenchauffeur andere ideeën over, gezien het getoeter.

Een laatremmer doet bij een van de vele vito's van haaglanden een bijdrage aan de "gratis" schoolboeken van de voorganger van Flop Cohen. Daarna lijkt ie spijt te hebben vanwege zijn verregaande blindheid impulsaankoop bij de staatskassa:

Link

Dat nog afgezien van de slecht aangegeven maximumsnelheid, volgens de borden lijkt voor de linker rijstrook slechts 50 toegestaan (autoweg bibeko), waar waarschijnlijk 70 bedoeld is.
Offline bx gek
Master
za 26 feb 2011, 11:17 Bericht 
Die 2CV in begin van je filmpje is leuk 8)
Offline Turkosariba
Master
za 26 feb 2011, 11:18 Bericht 

Dat effect heeft mijn VD3000 die half achter mijn spiegel hangt ook regelmatig. Zie ik in mijn spiegel iemand met hoge snelheid naderen maar dan op 50 meter afstand zie je opeens de snelheid er helemaal uitgaan... :roflol:
Offline feitelijk
Master
za 26 feb 2011, 13:34 Bericht 
Dit was geen snelheidscamera, maar een die linksrijders flitst.
Offline Sjaaky
Master
zo 27 feb 2011, 12:08 Bericht 
feitelijk schreef:
Dit was geen snelheidscamera, maar een die linksrijders flitst.

Dan staat TS ook op de foto :roll:
Offline plankie
Die hard
zo 27 feb 2011, 13:10 Bericht 

Maar je kunt ook legaal linksrijden, de foto wordt in dat geval ongeldig omdat er twee auto's op staan :)
Offline Dennis_on_the_road
Master
zo 27 feb 2011, 15:13 Bericht 
Sjaaky schreef:

Aannames O:)
Echt een stuk weg waar een paar km harder dan vmax niet direct onveilig is...
Offline feitelijk
Master
ma 28 feb 2011, 8:34 Bericht 
Sjaaky schreef:

Joh! :lol:
Offline EK055
Master
zo 06 maart 2011, 13:41 Bericht 
Dennis_on_the_road schreef:
Aannames
Inderdaad, de bmw achter me begreep pas halverwege een poging tot rechtsinhalen waarom ik van het gas ging. Beetje lastig naar rechts gaan dan.

Mistlamp aan bij onbeperkt zicht, omdat het gesneeuwd heeft. Dat krijg je ervan als het rijbewijs kado wordt gedaan aan iedere willekeurige debiel belg. Even inhalen dan maar:

Link
Offline feitelijk
Master
zo 06 maart 2011, 13:44 Bericht 
Tja belgen en mistlicht. Krijg je ervan als de VAB hun leden adviseert om het bij zicht van minder dan 200 meter al aan te doen. Terwijl in de belgische wet 100 meter staat. :fp:
Offline Wouter82
Nieuwkomer
zo 06 maart 2011, 13:52 Bericht 
EK055 schreef:
Mistlamp aan bij onbeperkt zicht, omdat het gesneeuwd heeft.

Ben wel benieuwd hoe zo'n figuur reageert als jij je grootlicht aanzet :lol:
Offline Mr. Bean
FS-Tour de France kenner
zo 06 maart 2011, 18:16 Bericht 
EK055 schreef:
Mistlamp aan bij onbeperkt zicht

Waar was dit ergens? Die weg komt me vaag voor :P
Offline EK055
Master
zo 06 maart 2011, 19:00 Bericht 
Veldwezelt richting Bilzen, thv Hoelbeek (in de buurt voor je, gezien die avatar).
Offline Mr. Bean
FS-Tour de France kenner
ma 07 maart 2011, 15:58 Bericht 
EK055 schreef:
Veldwezelt richting Bilzen, thv Hoelbeek (in de buurt voor je, gezien die avatar).

:kniktja: Die splitsing kwam me namelijk heel bekend voor (f)
Op die weg hebben ze ook om 5 bomen van die speciale vangrails gedaan... de overige bomen niet :roll: :fp:
Offline EK055
Master
ma 07 maart 2011, 20:38 Bericht 
De professionals demonstreren de kunst van het...

... riant op tijd stoppen voor rood licht:

Link

... simultaanparkeren:

Link

... met twee handen bellen:

Link

(bonuspunten voor het aantippen van de rem om aan de medeweggebruikers te laten weten dat het gesprek zojuist is beëindigd, zodat er weer tijd is voor je enige hobby, het (bijna) 2*10^-2 seconden afstand houden)
Offline EK055
Master
di 22 maart 2011, 19:13 Bericht 
Bouwvakker op ramkoers. Neemt hier na de bocht de rijstrook voor rechtdoor, maar besluit dan toch maar linksaf te gaan, achter de concullega-busjes aan.

Link
Offline salush
Master
di 22 maart 2011, 19:56 Bericht 
EK055 schreef:
Bouwvakker op ramkoers.

Witte busjes sowieso -100.
Offline EK055
Master
ma 18 apr 2011, 18:06 Bericht 
Zeker zoveel haast in de hoop vandaag wel een parkeerplek te veroveren bij hun vinexpostzegel.

Link
Offline Scooper
Respect
di 19 apr 2011, 21:32 Bericht 

Hoe hard rij jij daar dan? Het lijkt wel of iedereen een behoorlijk stuk harder rijdt!
Offline renew40
Die hard
di 19 apr 2011, 22:28 Bericht 
komt door die ford(witte bestel) gaat al remmen OP de hoofdrijbaan,
Audi MOET nu ook stevig remmen om aanrijding te voorkomen..

EK055 kan niet anders dan OOK remmen alleen toetert hij nu wel naar de verkeerde
persoon (audi) want Fordrijder is de aanstichter.
Offline EK055
Master
wo 20 apr 2011, 10:41 Bericht 
Zal 80 of zo rijden (Feitelijk kan dat altijd zo mooi uitrekenen maar daar ben ik te luidruk voor), had een aanhanger achter de auto en geen haast. Is inderdaad die witte die het domste doet, hoewel die suv dit ook niet echt slim doet. Helaas is het een claxon en geen geweer, dus richten is er niet bij :wink:.
Offline EK055
Master
ma 23 mei 2011, 19:32 Bericht 
Deze week was de kukident in de aanbieding, alle koekblikken bleven nog beter plakken

Link
Offline Wimpster
Die hard
ma 23 mei 2011, 21:43 Bericht 

Mooie score! Blijft toch eng he, die rechterbaan.
Offline plankie
Die hard
di 24 mei 2011, 18:06 Bericht 

sommige mensen schijnen er zelfs allergische reacties van te krijgen :)
Offline EK055
Master
di 24 mei 2011, 19:39 Bericht 
De onzin van toeritdosering: tel het aantal keer groen en rood voor die ene vrachtwagen. Helaas is het vinexplebs op deze locatie doorgaans in de meerderheid, zodat ook de rest moet wachten (of de vluchtstrook nemen). Flitspaal staat er slechts voor de sier.

Link
Offline plankie
Die hard
di 24 mei 2011, 19:53 Bericht 

Tsja, 'k kom 'm bij de S101 (Amsterdam) ook tegen. Als 't licht uit is, dan staat er op het kruispunt ervoor geen file.
Vervelende is dat je 'r niet omheen kunt, anders kom je op sommige plekken de snelweg niet eens op. Mogen stoplichten óp de snelweg overigens uberhaupt volgens de WvW??
Offline salush
Master
di 24 mei 2011, 21:17 Bericht 
Ook niet echt handig ingesteld dat beide rijstroken tegelijk groen hebben (gezien beperkte ruimte erachter).

plankie schreef:
Mogen stoplichten óp de snelweg overigens uberhaupt volgens de WvW??

Moet je bij het BABW zijn. Moet dus eigenlijk een J32 bord staan (verkeerslicht verwacht je daar niet).
Heb je ook nog problemen met geeltijden e.d., eigenlijk is het allemaal voor de sier. Als je gewoon doorrijdt is er niks aan de hand.

Citaat:
Bord J32 (verkeerslichten)

Toepassing

1. Dit bord wordt toegepast in situaties, waar verkeerslichten door bestuurders niet worden verwacht.

Uitvoering

1. Op autosnelwegen wordt dit bord uitgevoerd met twee gele knipperlichten.

2. Op autowegen buiten de bebouwde kom wordt dit bord uitgevoerd met een geel knipperlicht.

Onderborden

1. Buiten de bebouwde kom wordt de afstand tot de verkeerslichten op een onderbord vermeld.

Verlichting

1. Op autowegen en autosnelwegen is het bord bij duisternis verlicht door een eigen verlichting.
 [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende