Postingstijd interval gedetecteerd van 56.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 5 van 5  [ 220 berichten ]
Offline Dave
FS Webmaster
di 25 okt 2011, 22:09 Bericht 
Ppppppppfffffffff inderdaad...

Meld je anders gewoon ziek ofzo. :duh:

Ik heb regelmatig fases waarbij ik naast zo'n slaaprijder ga rijden, bovenop mn claxon ga hangen en opzwepende gebaren maak. Niet dat het helpt maar je moet wat. Zo veroorzaak je dus files en onnodig gevaarlijke situaties.
Offline ikinks
Master
wo 26 okt 2011, 6:00 Bericht 
Krijg je van mij een vriendelijke zwaai terug. Wie is hier degene die de file veroorzaakt? Een hele colonne rechts die strak 85-90 kmh rijdt of die ene trucker die - ook nog wanneer een inhaalverbod voor vrachtwagens van kracht is - net een tandje harder wil? En sinds wanneer is het verboden (en staat het gelijk aan slaaprijden) om in die colonne mee te rijden? Beter dan met 90 kmh ineens naar links te schieten en dan de voorste truck inhalen.
Offline geelhoed
Master
wo 26 okt 2011, 6:13 Bericht 
De rij rechts langer maken helpt ook niet natuurlijk. :x

De truck rechts hier zit te kloten, die moet gewoon zorgen dat de inhaalactie korter duurt door even van het gas te gaan.
Offline KanarieVW
Master
wo 26 okt 2011, 9:44 Bericht 
ikinks schreef:
Krijg je van mij een vriendelijke zwaai terug. Wie is hier degene die de file veroorzaakt? Een hele colonne rechts die strak 85-90 kmh rijdt of die ene trucker die - ook nog wanneer een inhaalverbod voor vrachtwagens van kracht is - net een tandje harder wil? En sinds wanneer is het verboden (en staat het gelijk aan slaaprijden) om in die colonne mee te rijden? Beter dan met 90 kmh ineens naar links te schieten en dan de voorste truck inhalen.

Moet je er vooral voor zorgen dat een trucker jou moet inhalen omdat loopt te trutten op de rechter baan. En al helemaal bij een inhaalverbod! Waarom in godsnaam die gasten in de weg zitten??? Ga gewoon 90/95 rijden dan rij je niemand in de weg.
Offline ikinks
Master
wo 26 okt 2011, 20:29 Bericht 
geelhoed schreef:
De rij rechts langer maken helpt ook niet natuurlijk

Links ook niet. Beter is om thuis te blijven, achter de begonia's. :nah:

KanarieVW schreef:

Wedden dat je met 90/95 links en rechts meer mensen in de weg zit dan met 85 alleen op rechts?
Offline renew40
Die hard
wo 26 okt 2011, 21:45 Bericht 
trucknaam "lanter" fanter op de linkerbaan :lol:
Offline ikinks
Master
di 01 nov 2011, 12:56 Bericht 
Proloog: Vrachtwagen rijdt op rechterstrook, voegt uit richting tankstation. Meriva rijdt op de rechterstrook en blijft daar. CRX en de andere auto voegen in. CRX schiet van de invoeger direct door naar links. Wil gang maken, gaat blijkbaar niet zo snel. De rest spreekt voor zich.

Link
Offline plankie
Die hard
di 01 nov 2011, 20:56 Bericht 

Die's niet helemaal lekker in z'n bovenkamer als je 't mij vraagt... Volgens mij zit t hart van de invoeger ook wel ff in z'n keel.
Offline ikinks
Master
ma 23 jan 2012, 19:55 Bericht 
Dode hoek (?)

Link
Offline ZX-driver
Master
ma 23 jan 2012, 20:22 Bericht 

ikinks schreef:
Proloog: Vrachtwagen rijdt op rechterstrook, voegt uit richting tankstation. Meriva rijdt op de rechterstrook en blijft daar. CRX en de andere auto voegen in. CRX schiet van de invoeger direct door naar links. Wil gang
maken, gaat blijkbaar niet zo snel. De rest spreekt voor zich.

:o Wow! *schrik*

ikinks schreef:
Dode hoek (?)

Of een lompe actie...
Online shootme
Master
ma 23 jan 2012, 20:48 Bericht 
ikinks schreef:
Dode hoek (?)

niet kijken van te voren thv verdrijvingsvlak, vooruitstaren, niet spiegelen voor het aanzetten van richtingaanwijzer, niet spiegelen na het aanzetten van richtingaanwijzer en gewoon gaan, blijkbaar haast, dus meteen maar 2 banen opschuiven :fp:
Offline Sjaaky
Master
ma 23 jan 2012, 23:09 Bericht 
ikinks schreef:
Dode hoek (?)

Nee hoor kan je met die busjes prima zien in de spiegel, het punt waar jij reed. Dode hoek van zo'n busje, kan ik uit eigen ervaring vertellen, zit 1 rijstrook links van jouw en dan ongeveer te hoogte van waar zijn raam eindigt. Valt op rotondes na trouwens allemaal prima op te vangen door gewoon goed en ruim van te voren te spiegelen.
Online CasB
Weet de weg
ma 23 jan 2012, 23:26 Bericht 

Je hebt idd prima zicht in die busjes, zitten grote spiegels op. :P Je moet er alleen wel in kijken...
Offline okkiwokki
Die hard
di 24 jan 2012, 0:38 Bericht 
Ik vind het op dat soort plekken toch altijd lastig spiegelen met zo'n grote dode hoek, maar dat zou hij ook moeten weten en dus al eerder moeten kijken of even 100 meter wachten.
Offline ikinks
Master
di 20 maart 2012, 20:16 Bericht 
Heel apart.

Link
Offline Aanhanger
Master
di 20 maart 2012, 20:47 Bericht 
Sprakeloos.
Offline plankie
Die hard
di 20 maart 2012, 21:25 Bericht 

Aanhanger schreef:
Sprakeloos.

+1
Offline ZX-driver
Master
di 20 maart 2012, 22:05 Bericht 

ikinks schreef:
Heel apart.

Dat was raar!
Offline Aanhanger
Master
di 20 maart 2012, 23:28 Bericht 
Is het daar een spitsstrook?
Offline geelhoed
Master
wo 21 maart 2012, 11:50 Bericht 
Hopen dat dat verhuurbedrijf een goede pechservice heeft.
 [ 220 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5