Postingstijd interval gedetecteerd van 86.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ]
Offline Jaapio
Pro
wo 09 nov 2011, 17:44 Bericht 

In navolging van vele anderen op dit forum zal ik ook maar eens wat filmpjes gemaakt met mijn vision drive posten.

Ten eerste politie met blauw die netjes op voorrang wacht:

Link

Wat te doen als je voor rood staat te wachten er en komt een brandweerwagen in volle vaart aan:

Link

Een gevalletje rood licht:

Link

En als laatste nog een beetje snijden:

Link
Offline Cweepz
Master
wo 09 nov 2011, 19:34 Bericht 
Camera een stuk lager op de ruit plaatsen in ieder geval :thumb:
Verder leuk spul, hoop mensen raken in paniek als er blauwblauw aanwezig is maar je lost het mooi op (f)
Offline Jaapio
Pro
wo 09 nov 2011, 20:51 Bericht 

Op dat stuk zwart na is de plaatsing eigenlijk perfect geplaatst. De camera hangt rechts achter de spiegel waarbij de knoppen net boven de spiegel uitkomen.

Blauwblauw probeer ik zo min mogelijk te hinderen. Als je ze zelf een keer nodig hebt wil je ook dat ze er zo snel mogelijk zijn.
Offline Robin2
Master
wo 09 nov 2011, 20:59 Bericht 

Ik ga ook altijd netjes aan de kant ja. Laatst ook een brandweer-busje die ik eerst voorbij liet en 10 minuten later op de snelweg tegenkwam. Uiteindelijk rechts voorbij gegaan, bleef met 140@130 linkshangen. :fp:
Offline Jaapio
Pro
za 04 feb 2012, 13:45 Bericht 

In het volgende filmpje weet ik mijn auto uit een slip te krijgen toen ze gister op de rem gingen voor me. Toen ik weg reed op mijn werk krijg ik al een duidelijke melding dat de ABS het te koud vond om te werken.

Link
Offline ZX-driver
Master
za 04 feb 2012, 19:22 Bericht 

Oei. :o Dat was even een eng momentje...
Offline plankie
Die hard
za 04 feb 2012, 21:17 Bericht 

Ik ken dat gevoel nu een beetje, leuk is anders, vooral als je het niet verwacht
Offline aygo4life
Master
zo 05 feb 2012, 9:37 Bericht 
Jaapio schreef:
En als laatste nog een beetje snijden:

ik neem aan dat je sowieso moest afremmen of wou je met 70 door de bocht vliegen?
Offline Toolman30
Master
zo 05 feb 2012, 9:47 Bericht 
Jaapio schreef:
In het volgende filmpje weet ik mijn auto uit een slip te krijgen...

Dat is een heel vervelend moment, je voelt je even als passagier van je eigen auto. Maar gelukkig kreeg je hem weer in het gareel?
 [ 9 berichten ]