Pagina 26 van 31  [ 1521 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende
Offline ZX-driver
Master
ma 23 jan 2012, 20:40 Bericht 

shootme schreef:
Duurde wel even voordat je het doorhad , of was je met andere dingen bezig?

Ik ben soms iets te afwachtend. Dat is mijn zwakke punt in het verkeer, maar heeft als voordeel dat ik minder snel (maar toch nog te vaak) in bizarre situaties terechtkom. Het had namelijk ook zo kunnen zijn dat de Stilo-bestuurder zelf niet op zat te letten en ik net mijn ruimte pakte wanneer hij wakker werd. Dan had hij hem in mijn zijkant gezet en was ik fout geweest omdat ik geen voorrang verleende. (nouja, misschien was het door de camera nog 50/50 geworden, omdat daarop te zien was dat hij stilstond)

shootme schreef:
zeker, mooie timing, mooie locatie!

Dank u. :) Op dit soort momenten geniet ik ook echt (meer) van het autorijden!

shootme schreef:
Hij gaf ook wel laat richting aan hoor

Misschien laat door dat hij eraf moest.

shootme schreef:
Ging mooi je kon de situatie mooi overzien.

Laat aygo4life het maar niet lezen. :lol: Maar ik vond het ook prima gaan. Deze reed wel redelijk door, maar ik rijd gewoon liever niet achter een Opel Agila.

shootme schreef:
Herkenbaar

:lol:
Offline Archiebald
Master
di 24 jan 2012, 7:40 Bericht 
ZX-driver schreef:
Het sloeg nergens op, maar ik vond het toch lollig!

Die vond ik dan ook wel een beetje asociaal om eerlijk te zijn :wink: Verder kon 't makkelijk hoor, daar niet van.. Maar toch. :)

Dat met die regenboog was inderdaad erg mooi! En heb je die scooters nog in kunnen halen?
Offline ZX-driver
Master
di 24 jan 2012, 22:33 Bericht 

Archiebald schreef:
Die vond ik dan ook wel een beetje asociaal om eerlijk te zijn

Zoals ik al zei: het sloeg nergens op. :P

Archiebald schreef:
Dat met die regenboog was inderdaad erg mooi!

Ik wilde hem eerst niet posten omdat ik dacht dat het toch niet goed te zien zou zijn. Toen ik hem terugkeek zag ik dat het wel goed te zien was. Gelukkig zijn het toch nog mooie beelden geworden.

Archiebald schreef:
En heb je die scooters nog in kunnen halen?

Nee, dat was WOEMS, WOEMS! en foetsie! Ik ben ze niet meer tegengekomen.
Online shootme
Master
di 24 jan 2012, 23:21 Bericht 
ZX-driver schreef:
Ik wilde hem eerst niet posten omdat ik dacht dat het toch niet goed te zien zou zijn. Toen ik hem terugkeek zag ik dat het wel goed te zien was. Gelukkig zijn het toch nog mooie beelden geworden.

Dat had ik dus ook met mijn filmpje vanmorgen, zat zo te hopen dat die vallende ster in beeld zou zijn en ook nog een beetje goed :)
Offline ZX-driver
Master
wo 25 jan 2012, 18:40 Bericht 

shootme schreef:
Dat had ik dus ook met mijn filmpje vanmorgen, zat zo te hopen dat die vallende ster in beeld zou zijn en ook nog een beetje goed

Dat is dus gelukt en was echt megavet. :)
Offline ZX-driver
Master
zo 29 jan 2012, 22:36 Bericht 

Aangezien ik mijn camera een nacht aan heb laten staan zijn de meeste beelden overschreven. Daarom dus iets minder beelden maar er stond toch nog iets op!

Zonder richting naar links en daar vervolgens lekker blijven suffen. Maar mijn 'hint' werd begrepen.

Link

Eerst de manoeuvre gewoon doorzetten en vervolgens nog even lekker in de weg gaan zitten!

Link

De ene piraat stoort de andere piraat. Dan maar even overschakelen.

Link

Iemand die niet even het fatsoen had de auto een stukje naar voren te zetten om mij de ruimte te geven om te tanken. Daar ga ik niet op wachten dus dan maar zo! (ik heb de 'kunst' afgekeken van Geelhoed).

Link
Offline renew40
Die hard
ma 30 jan 2012, 0:00 Bericht 
:schudnee: ongeduldig typje ben je he :kniktja:
Dus iemand moet maar even ruimte maken (tanken) zodat jij erbij kan
nou ik had ook eerst gaan betalen voordat jij erbij kon..
trouwens zo een pomp komt pas weer vrij nadat er betaald is dus je kon toch nog niet beginnen :roll:
Online shootme
Master
ma 30 jan 2012, 0:34 Bericht 
ZX-driver schreef:
Eerst de manoeuvre gewoon doorzetten en vervolgens nog even lekker in de weg gaan zitten!

Ik was er dichter op gaan zitten, maak het hem maar lastig en laat hem maar zweten :wink:

ZX-driver schreef:
De ene piraat stoort de andere piraat. Dan maar even overschakelen.

dacht even dat je wegpiraat bedoelde, pas op het einde had ik door dat je de radio bedoelde :lol:

ZX-driver schreef:
Iemand die niet even het fatsoen had de auto een stukje naar voren te zetten

Ik zou er gewoon krap naast gaan staan en beginnen met tanken :P
Nee eerlijk gezegd zou ik wel wachten.. O:)
Offline geelhoed
Master
ma 30 jan 2012, 5:55 Bericht 
renew40 schreef:

trouwens zo een pomp komt pas weer vrij nadat er betaald is dus je kon toch nog niet beginnen :roll:

Dat is niet waar. Bediende kan hem gewoon vrijgeven.
ZX-driver schreef:

Iemand die niet even het fatsoen had de auto een stukje naar voren te zetten om mij de ruimte te geven om te tanken. Daar ga ik niet op wachten dus dan maar zo! (ik heb de 'kunst' afgekeken van Geelhoed).

Je wacht nog lang voor je keert. :wink:
Offline Broadie
Die hard
ma 30 jan 2012, 6:22 Bericht 
In zo een situatie zou ik mijn vehikel zo´n 10 m ervoor 180° draaien en achterom naast de pomp parkeren. Gebeurt vaak genoeg, dat er even geen plaats is.
Ben met Geelhoed eens, dat je wel lang bedenktijd in beslag nam, voordat het kwartje viel. Het was blijkbaar toch een emotionele drempel, die daar genomen moest worden. Zodra ik die pipo richting afrekenen zie vertrekken, weet ik al genoeg: dat gaat nog even duren, en beslis binnen een seconde dat ik ofwel een andere pomp neem, ofwel ga draaien.
Offline salush
Master
ma 30 jan 2012, 17:47 Bericht 
Zie het probleem bij de laatste niet zo. Ik zie gewoon 2 pompen die vrij zijn. Daar kun je ook gewoon tanken.
Online shootme
Master
ma 30 jan 2012, 17:55 Bericht 
salush schreef:
Daar kun je ook gewoon tanken.

Had een keer dat de slangen te kort waren om aan de andere kant te kunnen tanken. En sommige mensen vinden het niet prettig als de slang tegen de auto komt. Krassen denk ik, maar volgens mij kan dat wel mee vallen als je auto een beetje schoon is?
Offline Paul_S3
Die hard
ma 30 jan 2012, 19:28 Bericht 
Of gewoon iets verder doorrijden en de slag vasthouden zoda deze de lak niet raakt. Achterstevoren tanken vind ik nouneen beetje tever gaan en al helemaal om de ander als aso te bestempelen
Offline ZX-driver
Master
ma 30 jan 2012, 22:58 Bericht 

renew40 schreef:
Dus iemand moet maar even ruimte maken (tanken) zodat jij erbij kan
nou ik had ook eerst gaan betalen voordat jij erbij kon..
trouwens zo een pomp komt pas weer vrij nadat er betaald is dus je kon toch nog niet beginnen

Ik vind het anders wel zo netjes om indien de mogelijkheid er is, even vooruit te rijden. Dat laatste klopt trouwens niet, zoals Geelhoed ook zegt.

shootme schreef:
Ik was er dichter op gaan zitten, maak het hem maar lastig en laat hem maar zweten

Ik was voor de verandering eens een keer iets geduldiger.

shootme schreef:
dacht even dat je wegpiraat bedoelde, pas op het einde had ik door dat je de radio bedoelde

:lol:

shootme schreef:
Ik zou er gewoon krap naast gaan staan en beginnen met tanken

Ah, die ga ik onthouden voor de volgende keer. :lol:

geelhoed schreef:
Je wacht nog lang voor je keert.

Volgende keer zal ik direct keren. :wink:

salush schreef:
Ik zie gewoon 2 pompen die vrij zijn. Daar kun je ook gewoon tanken.

Ik vind het het meest prettig om de slang dichtbij te hebben.
Offline geelhoed
Master
di 31 jan 2012, 6:45 Bericht 
ZX-driver schreef:

Volgende keer zal ik direct keren. :wink:

Spoken like a true prodigy.

ZX-driver schreef:

Ik vind het anders wel zo netjes om indien de mogelijkheid er is, even vooruit te rijden.

:kniktja:

Link
Offline Archiebald
Master
di 31 jan 2012, 7:59 Bericht 
ZX-driver schreef:
ik heb de 'kunst' afgekeken van Geelhoed

Gaan er nou nog meer mensen zo idioot tanken? :fp: Ik dacht dat alleen vrouwen dit deden.....

Er zijn nog 2 andere pompen vrij, 9 van de 10 slangen zijn lang genoeg om de breedte van je ZX te overbruggen, als je geen krassen wilt zet je je auto ietsje verder naar voren zodat de slang "op" je ruit ligt (of je houdt hem vast natuurlijk).

Ik had zoiets laatst ook, 4 onbemanden pompen, en beide "rechter" waren bezet, waaronder 1 door mij. Ik begon net met tanken, kwam er een vrouw in een Land Rover achter me staan. Elke zoveel seconden zette ze hem wat dichterbij.... Weet je dat je tanken heeeeeeeeel lang kunt rekken, om daarna rustig m'n pinpas op te ruimen, dagteller op "0" te zetten en daarna eens kijken of ik nog in mn gordel pas :lol: Vond ze niet zo leuk geloof ik. Het grapppigste was nog dat de andere pomp allang weer vrij was :aai:
Offline geelhoed
Master
di 31 jan 2012, 8:01 Bericht 
Archiebald schreef:

(of je houdt hem vast natuurlijk).

Ja, ga daar een beetje aan een slang staan trekken... :schudnee:

Archiebald schreef:
Vond ze niet zo leuk geloof ik

Nee, gek he... :-?
Offline Archiebald
Master
di 31 jan 2012, 8:03 Bericht 
Doe het eens wel en leg de filmpjes frame voor frame naast elkaar.... Vanaf het pompstation terrein op rijden, tot eraf rijden. Wel een onbemande pomp he.. Zonder wachten voor beide en dan kijken wanneer je sneller bent, of ben je bang voor een lamme arm? :lol:
Offline geelhoed
Master
di 31 jan 2012, 8:12 Bericht 
Archiebald schreef:
of ben je bang voor een lamme arm?

:kniktja: Die heb ik voor andere zaken nodig.
Offline Turkosariba
Master
di 31 jan 2012, 8:31 Bericht 

Arme arm is dus al lam?
Offline aygo4life
Master
di 31 jan 2012, 8:51 Bericht 
weet je ook hoe slecht dat is voor je motor?

motor uit -> tanken....betalen, motor aan -> wegrijden.. is beter dan:

motor uit -> tanken...motor aan.... auto naar voor rijden -> motor uit, betalen, -> motor aan. wegrijden.

Harrie mag bij mij ook even wachten.

shootme schreef:
Ik zou er gewoon krap naast gaan staan en beginnen met tanken

hopen dat je dan niet de verkeerde tegen komt ook.
Online shootme
Master
di 31 jan 2012, 13:44 Bericht 
Archiebald schreef:
Weet je dat je tanken heeeeeeeeel lang kunt rekken, om daarna rustig m'n pinpas op te ruimen, dagteller op "0" te zetten en daarna eens kijken of ik nog in mn gordel pas

Link

had ik op die manier gedaan :thumb:
Edit, blijkbaar werkt ie niet, klik op de link onder het youtube frame en dan actie vanaf 4:43

http://youtu.be/zvoYvU1fUAw?t=4m42s
Offline Archiebald
Master
di 31 jan 2012, 14:05 Bericht 
shootme schreef:
had ik op die manier gedaan

:lol: :lol: Sheldon = altijd +1!
Offline ZX-driver
Master
di 31 jan 2012, 20:41 Bericht 

@Geelhoed, Die Mercedes 'dwong' je bijna om vooruit te rijden. Dat vind ik ook weer niet netjes en dan zou ik zelf ook rustigaan de pomp inlopen en eerst betalen! Zoals Archiebald zegt. :wink:

Ik vind het gewoon een gedoe om aan zo'n slang te gaan sjorren. Al zou het best mogelijk zijn om aan de andere kant te parkeren.

aygo4life schreef:
motor uit -> tanken....betalen, motor aan -> wegrijden.. is beter dan:

motor uit -> tanken...motor aan.... auto naar voor rijden -> motor uit, betalen, -> motor aan. wegrijden.

Harrie mag bij mij ook even wachten.

Dan duw je je auto toch naar voren? :lol:
Offline ZX-driver
Master
di 31 jan 2012, 22:26 Bericht 

Klap hem daar maar voor!

Link

Dank u, maar waarom was dit?

Link

Deze meneer in de Corsa reed wel erg langzaam. Met name op de rotondes! Gelukkig hoefde hij niet de N34 op want dan zaten we er nog wel een poos achter! Mijn voorgangers voegden vervolgens lekker vlot in waardoor ik ook lekker vlot in kon voegen.

Link

Twee slome optrekkerts!

Link

Verder vanmiddag nog een 'lelijke' schade gereden. Ik reed achteruit een smalle inrit op en had niet door dat daar ook nog struiken overheen hingen. Dat ging dus kratsj! Aangezien ik alleen maar even van de parkeerplaats die inrit op moest om iets in te laden had ik de moeite niet gedaan de camera aan de ruit te doen, dus het staat niet op video. Ik denk dat het wel weg te poetsen is, dus ik heb zaterdagmiddag iets te doen!
Online shootme
Master
di 31 jan 2012, 23:19 Bericht 
ZX-driver schreef:
Klap hem daar maar voor!

Summer of '69 :lief:

ZX-driver schreef:
Dank u, maar waarom was dit?

Controle? VROS? neem aan dat je geen mistlampen voor aan had :lol:
Misschien waren je koplampen zo vel dat ie aannam dat jij grootlicht had?

ZX-driver schreef:
Met name op de rotondes!

jemig! dat was wel heel traag inderdaad
Maar mooie beelden verder

ZX-driver schreef:
Verder vanmiddag nog een 'lelijke' schade gereden.

Bij die 2e reden er ook een paar door donker rood..

kut gevoel is dat he? :(
ZX-driver schreef:
Twee slome optrekkerts!
Offline geelhoed
Master
wo 01 feb 2012, 6:47 Bericht 
ZX-driver schreef:

Dan duw je je auto toch naar voren? :lol:

:woop: Zoveel zwaarder dan mijn Skelter is die Aygo nou ook weer niet.
ZX-driver schreef:
@Geelhoed, Die Mercedes 'dwong' je bijna om vooruit te rijden. Dat vind ik ook weer niet netjes en dan zou ik zelf ook rustig aan de pomp inlopen en eerst betalen!

Nou dwingen...
Het was gewoon een arme sloeber die geen geld voor de MRB had en daarom een ouwe benz geïmporteerd had, Tja, en daar sta je dan met je sportwagen Excellium te tanken omdat je je geld toch niet op krijgt. Zie het als mijn manier om iets terug te doen voor deze mensen...
Offline FocusWagon
Die hard
wo 01 feb 2012, 10:12 Bericht 
ZX-driver schreef:

Ik tank altijd aan de "verkeerde" kant, slangen zijn altijd lang genoeg. Je moet alleen voor je gevoel iets te ver rijden, zodat de slang achter je auto langs kan. Voordeel is dat je zonder je nek te verrekken zowel de pomp als de tankopening kan zien.
Als er een pomp aan de andere kant vrij is,neem ik die gewoon: Wachten terwijl er een andere pomp vrij is vind ik niet logisch O:)

(Pompbedienden kunnen er trouwens knap zenuwachtig van worden als je wegrijdt voor er betaald is: Mijn vader deed dat ooit omdat de caravan het halve pompstation blokkeerde, terwijl mijn moeder in de rij voor de kassa stond. Kassier was not amused toen hij wat zag bewegen in zijn ooghoek terwijl die pomp nog niet was vrijgegeven door de kassa.... Gelukkig kon mijn moeder van achter uit de rij roepen: Die caravan hoor ik bij! Bij de kassa lag echter wel een briefje met kenteken en tijd van wegrijden, waarschijnlijk in reflex opgeschreven)
Offline ZX-driver
Master
wo 01 feb 2012, 21:19 Bericht 

shootme schreef:
Summer of '69

Was op Sky Radio. :) Dit vond overigens plaats bij jou in de buurt. :wink:

shootme schreef:
Controle? VROS? neem aan dat je geen mistlampen voor aan had
Misschien waren je koplampen zo vel dat ie aannam dat jij grootlicht had?

Mijn eerste gedachte was inderdaad dat er controle stond. Maar 22.00 uur is wel erg laat voor een controle daar. Mistlampen voor heb ik niet en als mijn koplampen fel afgesteld staan zou ik wel vaker seintjes krijgen. Ik houd het maar op een ongelukje met het hendeltje. :P

shootme schreef:
jemig! dat was wel heel traag inderdaad
Maar mooie beelden verder

Ja, ik zag op de beelden pas hoe mooi de zonsondergang was btw. 8)

shootme schreef:
Bij die 2e reden er ook een paar door donker rood..

Daarom wachtte het Fiatje ook even met optrekken. Maar daarna trok hij nog niet snel op...

shootme schreef:
kut gevoel is dat he?

Ja, balen. :( Maar volgens mijn collega viel het zo weer weg te poetsen en ik heb een Scratch Remover van de Blokker (ooit een keer gekocht voor een tientje om te proberen) die heel goed werkt. Het kost even wat tijd, maar ik geloof dat ik het wel weer mooi krijg. Zaterdagmiddag maar even mee bezig!

geelhoed schreef:
Het was gewoon een arme sloeber die geen geld voor de MRB had en daarom een ouwe benz geïmporteerd had, Tja, en daar sta je dan met je sportwagen Excellium te tanken omdat je je geld toch niet op krijgt. Zie het als mijn manier om iets terug te doen voor deze mensen...

:lol: :lol:

FocusWagon schreef:
(Pompbedienden kunnen er trouwens knap zenuwachtig van worden als je wegrijdt voor er betaald is: Mijn vader deed dat ooit omdat de caravan het halve pompstation blokkeerde, terwijl mijn moeder in de rij voor de kassa stond. Kassier was not amused toen hij wat zag bewegen in zijn ooghoek terwijl die pomp nog niet was vrijgegeven door de kassa.... Gelukkig kon mijn moeder van achter uit de rij roepen: Die caravan hoor ik bij! Bij de kassa lag echter wel een briefje met kenteken en tijd van wegrijden, waarschijnlijk in reflex opgeschreven)

Zo'n soort situatie hebben wij ook wel eens als mijn vader zowel gas als benzine moet tanken. De bediende kwam zelfs een keer naar buiten rennen. :lol: Maar wij tanken allebei bij hetzelfde tankstation dus vaak weten ze wel dat ik/mijn vader niet wegrijd. Alleen ja, er kan ook wel eens een nieuwe medewerker staan.
Offline ZX-driver
Master
wo 01 feb 2012, 21:44 Bericht 

Nu we het toch over tanken hebben... Deze is ook leuk!

Ja, ik heb het wachten lang volgehouden. Ik dacht de bestuurder van de Sorento alleen maar naar binnen was om even te betalen en dat de bestuurder van het busje zo klaar was. Maar toen bleek het dat de bestuurder van het busje jerrycans aan het vullen was en kennelijk had de Kiarijder geparkeerd om koffie te gaan drinken. Toen het toch wel erg lang ging duren (ik had me nog zo voorgenomen rustig te wachten) ben ik maar naar de andere kant gereden. Het busje reed een minuut later weg en de Kia pas toen ik klaar was met tanken. Nu snap ik weer waarom die SUFS asobakken genoemd worden!

Link
Online shootme
Master
do 02 feb 2012, 0:33 Bericht 
ZX-driver schreef:
Dit vond overigens plaats bij jou in de buurt.

A28, afslag haren?
Offline ZX-driver
Master
do 02 feb 2012, 22:12 Bericht 

shootme schreef:
A28, afslag haren?

Jep. :)

Ik ging naar de MustSee. Of Wolff heet dat tegenwoordig.
Vanmorgen was ik bij de Ikea. Zo kom ik zelden in Groningen en zo twee keer in één week.
Online shootme
Master
do 02 feb 2012, 23:19 Bericht 
en 2 keer was je heel dicht bij mijn woning :D
Ik woon op steenworpafstand van de euroborg waar mustsee zit en de ikea is ook om de hoek :lol:
Offline ZX-driver
Master
vr 03 feb 2012, 0:14 Bericht 

shootme schreef:
en 2 keer was je heel dicht bij mijn woning
Ik woon op steenworpafstand van de euroborg waar mustsee zit en de ikea is ook om de hoek

Ok. :) Dan kom ik volgende keer koffie bij je drinken. :P
Offline ZX-driver
Master
vr 03 feb 2012, 18:52 Bericht 

Zo dicht achter de vrachtauto rijden zodat hij geen overzicht heeft op het tegemoetkomend verkeer en vervolgens zonder dat overzicht te hebben in willen gaan halen. Tja, dat gaat niet...

Link

Wat mij betreft had de scooteraar wel even mogen wachten. Hij had geen voorrang en ik moest voor hem naar links uitwijken waardoor ik me daarna in 'rare bochten' moest wringen.

Link

Op video valt het wel mee, maar toch was het voor mij even een schrikmomentje. Hij zette de auto in beweging en ik wist niet wat hij nu precies ging doen.

Link

Deze Cordoba reed zo van de parkeerplaats af via de andere weghelft weg. Iets dat ik dus even niet aan zag komen...

Link

FAIL!

Link

Beelden vanuit het mooi witte Drentse landschap.

Link
Offline okkiwokki
Die hard
vr 03 feb 2012, 18:59 Bericht 
Hoe hard reed je daar toen je doorschoof?
Offline ZX-driver
Master
vr 03 feb 2012, 19:07 Bericht 

okkiwokki schreef:
Hoe hard reed je daar toen je doorschoof?

Dat weet ik niet meer. Te hard voor de situatie zeg maar.
Ik wilde hem ook expres even uit laten breken en dan weer rechttrekken, alleen dit was niet hoe ik het in gedachten had.
Online shootme
Master
vr 03 feb 2012, 19:30 Bericht 
ZX-driver schreef:
Wat mij betreft had de scooteraar wel even mogen wachten. Hij had geen voorrang en ik moest voor hem naar links uitwijken waardoor ik me daarna in 'rare bochten' moest wringen.

Scooter tuig :P Sloeg af richting de ikea.. zegt genoeg :D

ZX-driver schreef:
Op video valt het wel mee, maar toch was het voor mij even een schrikmomentje. Hij zette de auto in beweging en ik wist niet wat hij nu precies ging doen.

Kan ik me voorstellen, voor het zelfde geldt gooit hij hem vol achteruit...

ZX-driver schreef:
FAIL!

Gelukkig raakte je de stop van voren en niet van zij, waardoor je wielen een minder harde klap hebben gekregen en niet opnieuw uitgelijnd hoeven te worden ;)

ZX-driver schreef:
Beelden vanuit het mooi witte Drentse landschap.

Leuk en mooi :)
Maar je wilt er niet gaan glijden en tegen een boomknallen met 100 km/uur :S
Offline plankie
Die hard
vr 03 feb 2012, 20:19 Bericht 

shootme schreef:
Gelukkig raakte je de stop van voren en niet van zij, waardoor je wielen een minder harde klap hebben gekregen en niet opnieuw uitgelijnd hoeven te worden

Dat was inderdaad de beste manier om te stoppen daar. Mooie beelden weer!
Offline ZX-driver
Master
za 04 feb 2012, 19:47 Bericht 

shootme schreef:
Scooter tuig Sloeg af richting de ikea.. zegt genoeg

:huh: Woont daar tuig in de buurt ofzo? :P Ik sloeg ook af richting Ikea. :wink:

shootme schreef:
voor het zelfde geldt gooit hij hem vol achteruit...

Ik dacht eerder dat hij over de weg ging keren. Aangezien hij ook zijn knipperlicht naar links aan had.

shootme schreef:
Gelukkig raakte je de stop van voren en niet van zij, waardoor je wielen een minder harde klap hebben gekregen en niet opnieuw uitgelijnd hoeven te worden

Toen ik merkte dat het niet goed ging heb ik hem ook bewust die richting uit gestuurd. Dat leek me het beste! Gelukkig was het ook een heel laag stoepje. Want als ik tegen dat verkeersbord was gereden was het nog minder leuk geweest...

shootme schreef:
Maar je wilt er niet gaan glijden en tegen een boomknallen met 100 km/uur :S

Daarom reed ik er ook 70 en geen 100. :P

plankie schreef:
Mooie beelden weer!

Thanks. :)
Offline aygo4life
Master
zo 05 feb 2012, 9:03 Bericht 
ZX-driver schreef:
Nu snap ik weer waarom die SUFS asobakken genoemd worden!

wat is er asociaal aan jerrycans vullen?
dat je 2 minuten langer moet wachten?
Offline ZX-driver
Master
zo 05 feb 2012, 17:28 Bericht 

aygo4life schreef:
wat is er asociaal aan jerrycans vullen?
dat je 2 minuten langer moet wachten?

Die man met die bus was jerrycans aan het vullen. Dat vind ik niet erg, hij had ze waarschijnlijk nodig.
Ik doel op de eigenaar van de Kia Sorento die lang weg bleef. Volgens mij stond hij binnen koffie te drinken ofzo, zet dan je auto even ergens anders neer zodat anderen (mensen die hard gewerkt hebben en snel lekker naar huis willen) er gewoon bij kunnen.
Offline ZX-driver
Master
di 07 feb 2012, 21:34 Bericht 

Een aantal filmpjes van gister, vanuit de hele grote stad... Emmen!
De camera hangt iets lager in deze filmpjes aangezien de camera niet goed 'plakt' (wegens de kou?) en ik liever heb dat hij op het dashboard valt als hij valt in plaats van een harde duik naar beneden maakt.

Filmpje 1: Dat was aardig van die mevrouw!

Link

Filmpje 2: Deze mevrouw durfde niet op te rijden, ook niet toen ik haar de ruimte gaf. De bestuurder van de auto daarachter was het wachten zat.

Link

Filmpje 3: Bochtje te krap genomen.

Link

Filmpje 4: Deze persoon had geen zin in omrijden. Kennelijk...

Link
Online shootme
Master
di 07 feb 2012, 22:20 Bericht 
ZX-driver schreef:
Filmpje 1: Dat was aardig van die mevrouw!

Zeker aardig :) Doe ik ook soms als er geen verkeer achter me is.

ZX-driver schreef:
Filmpje 2: Deze mevrouw durfde niet op te rijden, ook niet toen ik haar de ruimte gaf. De bestuurder van de auto daarachter was het wachten zat.

Gevaarlijker situatie, helemaal als je ziet hoe snel haar achterliggen erachter weg schoot.

ZX-driver schreef:

Herkenbaar :lol:

ZX-driver schreef:
Filmpje 4: Deze persoon had geen zin in omrijden. Kennelijk...

éénrichtingsverkeer is voor mietjes :P
Offline ZX-driver
Master
di 07 feb 2012, 23:03 Bericht 

shootme schreef:
Doe ik ook soms als er geen verkeer achter me is.

Zo hoort het! :thumb:

shootme schreef:
helemaal als je ziet hoe snel haar achterliggen erachter weg schoot.

Misschien stonden ze er al twee minuten op dezelfde manier. Dan wordt je het wachten wel eens zat. Maarja, als er wel iemand aan was gekomen had de bestuurder van die grijze auto dat vast niet op tijd gezien. Zo, zie je maar weer, onzekere automobilisten maken (indirect) de meeste brokken. :lol:

shootme schreef:
Herkenbaar

Gelukkig. Ik ben dus niet de enige. :P

shootme schreef:
éénrichtingsverkeer is voor mietjes

Zo denkt iedereen er over die daar rijdt kennelijk. Het lijkt wel alsof ik de enige ben die zich daar aan de pijlen houdt. MAAR IK BEN GEEN MIETJE! :P
Offline bx gek
Master
wo 08 feb 2012, 11:57 Bericht 
ZX-driver schreef:

ZX-driver schreef:
Gelukkig. Ik ben dus niet de enige. :P

+1, afgelopen zaterdag nog :oops:
Offline okkiwokki
Die hard
do 09 feb 2012, 23:02 Bericht 
ZX-driver schreef:
De camera hangt iets lager in deze filmpjes aangezien de camera niet goed 'plakt' (wegens de kou?) en ik liever heb dat hij op het dashboard valt als hij valt in plaats van een harde duik naar beneden maakt.

Als ik mijn zuignap los heb gehad en hem in de koude auto op wil hangen blijft ie ook niet plakken, na een aantal kilometers wel. Als mijn zuignap vast blijft zitten heb ik dit probleem niet/veel minder.
Offline plankie
Die hard
do 09 feb 2012, 23:04 Bericht 

Vandaar dat ik ben overgestapt op klittenband ;)
Offline okkiwokki
Die hard
do 09 feb 2012, 23:10 Bericht 
Ik gebruik mijn telefoon dus een zuignap is eigenlijk mijn enige optie. Ik heb een tijdje de bovenkant van mijn ruit gebruikt als point of view maar toen bedacht ik me dat mijn zuignap wel eens naar beneden komt, daarna toch maar weer terug op dashboardhoogte gehangen.
Offline ZX-driver
Master
vr 10 feb 2012, 0:06 Bericht 

okkiwokki schreef:
Als ik mijn zuignap los heb gehad en hem in de koude auto op wil hangen blijft ie ook niet plakken, na een aantal kilometers wel. Als mijn zuignap vast blijft zitten heb ik dit probleem niet/veel minder.

Ja, daar kwam ik ook achter. Alleen ik neem de camera af en toe mee in huis om nieuwe beelden online te gooien en dan is het het makkelijkst om de camera met zuignap en al mee te nemen.

plankie schreef:
Vandaar dat ik ben overgestapt op klittenband

Aha. :) Ik zat nog te denken, iemand had het over klittenband, maar wie? Nu weet ik het weer. :)
 [ 1521 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende