Pagina 1 van 6  [ 286 berichten ]
Offline okkiwokki
Die hard
vr 26 aug 2011, 23:12 Bericht 
Had een autohouder besteld voor m'n telefoon. Zat daar een mooie uitsparing in voor mijn lens. Toch maar eens wat uit zitten proberen. Ik gebruik de DailyRoads Voyager app. Helaas werkt de galaxyS2 HD film functie nog niet lekker met applicaties waardoor ik vast zit aan 480p Ook logt hij meteen GPS. Moet nog wel eventjes uitzoeken hoe ik dit toegevoegd krijg.

Motorrijder met haast.

Link

Deze Belg snapt het niet helemaal geloof ik

Link
Offline ZX-driver
Master
vr 26 aug 2011, 23:16 Bericht 

okkiwokki schreef:
Motorrijder met haast.

:o Dat was best heftig!

okkiwokki schreef:
Deze Belg snapt het niet helemaal geloof ik

Daar is het een Belg voor. (sorry, was inkoppertje :wink:)
Offline renew40
Die hard
vr 26 aug 2011, 23:46 Bericht 
is dat wel een belg want zie toch niet echt een wit met rode tekst nummerbord voor je rijden..
Offline okkiwokki
Die hard
za 27 aug 2011, 9:26 Bericht 
Is niet helemaal goed meer te zien idd, maar het was er toch echt een.

Afbeelding
Offline renew40
Die hard
za 27 aug 2011, 9:49 Bericht 
oke vandaar komt door die rare kentekenplaathouder :thumb:
Offline okkiwokki
Die hard
za 27 aug 2011, 18:16 Bericht 
Zo, gps log ook in beeld.

Langzaam op de linkerbaan

Link
Offline GapClio
Weet de weg
za 27 aug 2011, 18:19 Bericht 
Eindhoven ??
Offline Hideyoshi
Master
za 27 aug 2011, 18:20 Bericht 
Geen opgespat grind van de Belg tegen je auto gekregen? Kan je aangifte doen, filmpje erbij, voegen als benadeelde en je auto laten spuiten op zijn kosten.
Offline aygo4life
Master
za 27 aug 2011, 19:07 Bericht 
okkiwokki schreef:
Langzaam op de linkerbaan

mocht je daar 70?

je mocht er iig niet rechts inhalen.
Offline ZX-driver
Master
za 27 aug 2011, 19:14 Bericht 

aygo4life schreef:

*zucht*
Offline viffer
Master
za 27 aug 2011, 19:17 Bericht 

aygo4life schreef:

Het lijkt er op dat het busje voor sorteerde om een eindje verderop links af te slaan :kniktja:
Offline okkiwokki
Die hard
za 27 aug 2011, 19:25 Bericht 
GapClio schreef:
Eindhoven ??

Yep

helmond32 schreef:
Geen opgespat grind van de Belg tegen je auto gekregen? Kan je aangifte doen, filmpje erbij, voegen als benadeelde en je auto laten spuiten op zijn kosten.

Niet dat ik weet, klinkt wel als een hoop werk iig. Op welk punt denk je dat dit gebeurd zou zijn? Zo dicht heb ik er namelijk niet op gezeten.

aygo4life schreef:
mocht je daar 70?

Je mag er iig niet drinken Afbeelding

Maar er staat iets verderop ook nog eens met grote letters 50 op de weg gekalkt dus ik gok zo van niet :lol:
Offline okkiwokki
Die hard
di 06 sep 2011, 15:26 Bericht 
Gps pakte 'm niet op de terugweg. Kwam wel deze vreemde vogel tegen en daarna controle van politie + douane, geen flitser gezien. Was op de n269 Tilburg ri Hilvarenbeek. Ze hadden het trouwens niet echt getroffen met het weer :lol:

Link

En meneer gooit 'm er lekker voor.

Link
Offline A4
Master
di 06 sep 2011, 15:41 Bericht 
Okkiwokki, hoe krijg jij die snelheid ingebakken in je filmpjes? Heb zelf ook een Android toestel en Dailyroads geinstalleerd, maar het lukt me niet... Sterker nog; de app krijg bij mij sowieso heel moeilijk gps signaal. Maar die gps info lukt me ook niet?
Offline okkiwokki
Die hard
di 06 sep 2011, 16:09 Bericht 
Gps signaal komt bij mij de ene keer meteen en de andere keer pas na een paar minuten, dit keer kwam ie toevallig helemaal niet. Ik heb bij de Overlay setting "Generate subtitle files" aan staan. Bij formatting & display kan je nog instellen of je in mph of km/u wilt krijgen etc. Ik kopieer alles naar mijn pc. Weggooien van de telefoon is niet nodig omdat deze automatisch overschrijft.

Ik gebruik "Freemake video converter" om de srt bestanden in te bakken in het videobestand. Ook kan je met dit programma knippen.
Offline Mr. Bean
FS-Tour de France kenner
di 06 sep 2011, 17:39 Bericht 
A4 schreef:
de app krijg bij mij sowieso heel moeilijk gps signaal

Als je dat alleen via A-GPS doet heeft hij standaard langer nodig, gebruik je naast de GPS-antenne van je phone ook je data-abo gaat het sneller (f)
Offline aygo4life
Master
wo 07 sep 2011, 17:32 Bericht 
westside, homie
Offline okkiwokki
Die hard
ma 19 sep 2011, 18:07 Bericht 
aygo4life schreef:
westside, homie

Wholla ik woon in het zuiden

Dit hok staat hier voor zo ver ik weet al vanaf vrijdag avond onbeheerd. Wordt zo iets weggesleept?

Afbeelding
Offline Aanhanger
Master
ma 19 sep 2011, 19:16 Bericht 
Ziet er wellicht wat vreemd uit maar je mag daar gewoon parkeren.
Offline bruintje beer
Master
ma 19 sep 2011, 20:11 Bericht 
okkiwokki schreef:
Wordt zo iets weggesleept?
:kniktja: nadat de brandweer klaar is met blussen omdat jij 'm in de fik hebt gestoken.
Offline viffer
Master
ma 19 sep 2011, 22:02 Bericht 

bruintje beer schreef:
:kniktja: nadat de brandweer klaar is met blussen omdat jij 'm in de fik hebt gestoken.

Waarom zou je dat doen? Je hebt er toch helemaal geen last van :huh:
Offline okkiwokki
Die hard
ma 19 sep 2011, 22:59 Bericht 
Aanhanger schreef:
Ziet er wellicht wat vreemd uit maar je mag daar gewoon parkeren.

Ah, weer wat geleerd.

GertJan schreef:
Waarom zou je dat doen? Je hebt er toch helemaal geen last van :huh:

Die weg is niet verlicht niet echt een plek waar je geparkeerde auto's verwacht tegen te komen, ik kan me voorstellen dat mensen hier vreemd op reageren.
Offline geelhoed
Master
di 20 sep 2011, 7:01 Bericht 
okkiwokki schreef:

Die weg is niet verlicht niet echt een plek waar je geparkeerde auto's verwacht tegen te komen

Inderdaad. Als je die tegenkomt ben je door de berm aan het rijden en dat mag niet.
Offline viffer
Master
di 20 sep 2011, 7:30 Bericht 

geelhoed schreef:
Inderdaad. Als je die tegenkomt ben je door de berm aan het rijden en dat mag niet.

dat wordt wel slalommen dan :roflol:
Offline bruintje beer
Master
di 20 sep 2011, 7:44 Bericht 
GertJan schreef:
Waarom zou je dat doen?
Zeg ik dat je dat moet doen? Ik geef alleen maar een conditie aan waaronder dat ding waarschijnlijk wordt weggesleept! O:)
Offline viffer
Master
di 20 sep 2011, 7:54 Bericht 

Ik dacht dat je je brandweerauto weer eens wilde gebruiken :roflol: :roflol:
Offline okkiwokki
Die hard
do 22 sep 2011, 13:56 Bericht 
geelhoed schreef:

:lol:
Auto is inmiddels weg, voor zo ver ik weet zonder brandschade.

Vandaag deze BMW die moeite had met de belijning:

Link

Moeilijk verkeerslicht

Link
Offline ZX-driver
Master
do 22 sep 2011, 19:02 Bericht 

okkiwokki schreef:
Vandaag deze BMW die moeite had met de belijning:

Hij is vast vrachtautochauffeur van beroep en even vergeten dat hij weer in zijn personenauto zat. :P
Offline plankie
Die hard
do 22 sep 2011, 22:28 Bericht 

En het stoplicht... tsja, door zo'n mafkees sta je vaak weer voor een rood licht terwijl hij nog net (donker) oranje meepakt...
Aparte muziek trouwens, wat is dat voor iets?
Offline okkiwokki
Die hard
vr 23 sep 2011, 11:51 Bericht 
Nr 1: Chase & Status - End Credits ft Plan B
Nr 2: Geen idee
Nr 3: Boys noize - Heart attack
Offline okkiwokki
Die hard
wo 28 sep 2011, 14:50 Bericht 

Link

Deze was de weg een beetje kwijt denk ik.. maar gelukkig knipperde die alleen maar en drukte die niet door want ik kon geen kant op.
Offline Viper®
Pro
wo 28 sep 2011, 16:56 Bericht 

Snap er inderdaad niks van.

Eerst gaat die naar links om z'n voorganger in te halen lijkt het wel. Vervolgens gaat die weer terug en pakt hij de afslag voor parkeren.
En dan uiteindelijk toch maar niet.
Offline AutoVis
Weet de weg
wo 28 sep 2011, 17:40 Bericht 
Misschien ging er wel een lampje branden en daarom pakt hij de afslag.
Offline Mr. Bean
FS-Tour de France kenner
wo 28 sep 2011, 17:46 Bericht 
okkiwokki schreef:
Deze was de weg een beetje kwijt denk ik

:kniktja: Ziet er niet echt goed uit :fp:
De audioswap is trouwens ook geen succes :x
Offline okkiwokki
Die hard
wo 28 sep 2011, 17:53 Bericht 
AutoVis schreef:
Misschien ging er wel een lampje branden en daarom pakt hij de afslag.

Om vervolgens weer proberen terug te gaan? Ik had eigenlijk verwacht dat hij puntstuk + vluchtstrook zou doen om weer achter mij in te voegen.

Audioswap is een standaard youtube swap. Zal de volgende keer het geluid helemaal weghalen (f)
Offline okkiwokki
Die hard
di 04 okt 2011, 18:02 Bericht 

Link

Ik moet zeggen, die corsa was ook wel erg langzaam maar het was nog al een lompe afgedwongen actie van die trucker.

Niet erg netjes:

Link

Slome ellende, want als je de weg kwijt bent kan je natuurlijk niet zoeken naar een plek om te keren op het moment dat je je aan de vmax houdt

Link
Offline geelhoed
Master
di 04 okt 2011, 18:09 Bericht 
Komen wel gekke geluiden uit je auto, daar zou ik maar eens mee naar de garage gaan.

@hoortnie, zo te zien had je als je in de rij was blijven staan ook groen nog wel gehaald.
Offline viffer
Master
di 04 okt 2011, 22:33 Bericht 

@wegkwijt, volgens mij houden ze zich gewoon aan de vmax, ver eronder zelfs. Maar ja, het is een vmax en niet een vmin (f)

geelhoed schreef:
Komen wel gekke geluiden uit je auto

:kniktja:
Offline okkiwokki
Die hard
ma 10 okt 2011, 16:42 Bericht 
Citaat:
Een vrachtwagen is maandag aan het begin van de middag op de A58 van de weg geraakt. Het incident gebeurde omstreeks 13:20 uur op de A58 van Tilburg richting Breda, ter hoogte van de afrit Gilze.

Er zou sprake zijn geweest van beknelling maar omdat de vrachtwagen naast de rijbaan terecht was gekomen, werden er voor de hulpdiensten geen rijstroken afgesloten. De vrachtwagen is door onbekende oorzaak van het talud gereden.

Omdat de vrachtwagen diep met zjin wielen in de berm bleek te staan, is de afrit Gilze korte tijd afgesloten om de vrachtwagen te kunnen bergen.

Link
Offline Arno
FS Meldingen
ma 10 okt 2011, 17:17 Bericht 
okkiwokki schreef:
Ik moet zeggen, die corsa was ook wel erg langzaam maar het was nog al een lompe afgedwongen actie van die trucker.

Dagelijkse kost, volk wat voorrang vindt te hebben op een rotonde :dood:
Offline okkiwokki
Die hard
wo 12 okt 2011, 13:31 Bericht 
Weer een vrachtwagen maar dan de andere kant op

Link
Offline geelhoed
Master
wo 12 okt 2011, 13:35 Bericht 
Die vrachtwagen voor je trekt je er flink uit.
Offline Mr. Bean
FS-Tour de France kenner
wo 12 okt 2011, 16:46 Bericht 
geelhoed schreef:
Die vrachtwagen voor je trekt je er flink uit

Die heeft misschien 750pk/3550nm aan boord en geen lading erachter, dan komt dat ding echt wel vooruit :woop:
Offline okkiwokki
Die hard
wo 12 okt 2011, 22:45 Bericht 
Ja die chauf klapte even vol op het gas komt in een keer z'n trailer voorbij zetten

Of bedoel je die andere?
Offline geelhoed
Master
do 13 okt 2011, 5:21 Bericht 
Die voor je ja. Die niet zit te ramptoeristen zeg maar... :x
Offline okkiwokki
Die hard
do 13 okt 2011, 12:17 Bericht 
Oh die :koffie:

Ik liet even een gaatje vallen voor busje + mondeo omdat strook 2 en 3 nog afgekruisd waren bij het opkomende portaal. Maar daar hadden ze geen boodschap aan.
Offline snovvdog
Master
vr 14 okt 2011, 7:46 Bericht 
Okkiwokki,

Hoe heb je uiteindelijk de GPS data op de video gekregen ?
Heb zelf een SGS2 net zoals jij en krijg de GPS data alleen in de vid als ik de vid met dailyroads afspeel. Ik heb de GPS data geprobeerd te koppelen, de video geprobeerd de uploaden, niks lukt, volgens google kunnen ze als ik de video upload de gegevens toevoegen voor credits maar al mijn video's houden na een paar seconden op met uploaden (via mobiel internet sws onmogelijk en via wifi ook, heb thuis slechts 10 mbit upload en de videobestandjes zijn 150 mb ongeveer) en op de site van dailyroads staat een hele lijst van video's die ik probeerde te uploaden als ''partially uploaded''.

Ook zie ik dat je srt bestandjes erbij zou moeten krijgen met de GPS data, deze kan ik ook niet terug vinden op mijn telefoongeheugen :(.
Hoe heb jij de snelheid en andere gps data in het videobestandje gekregen of het srt bestandje gekregen ?

Verder inderdaad erg vervelend, die bug bij 720 en 1080p :(. Valt me verder op dat de GPS data erg slecht/langzaam ververst wordt, kan dit beter? Op flitsnav of navi apps gaat dat beter! Zelfs met 12 satellieten bereik is de gps snelheid echt langzaam geupdate en dus inaccuraat.
Offline okkiwokki
Die hard
vr 14 okt 2011, 12:25 Bericht 
Je moet bij settings aanvinken dat je .srt bestanden er bij wilt hebben.
Settings -> Overlay -> Generate subtitle files
Settings -> Formatting & display kan je de snelheid op km/u zetten enzo.

Je krijgt bij elk filmbestand een .srt bestand waar dus je gps gegevens in staan. Dit kan je helaas niet zo uploaden naar youtube. Om dit samen te voegen gebruik ik freemake video converter.

-Bestand openen
- 1: Subtitle bestand aanklikken, hij herkent automatisch de bijbehorende
- 2: Knippen wat je weg wilt hebben uit het filmpje, hier kan je ook de audio verwijderen geloof ik daarna op Ok drukken
- 3: export to mkv
- Uploaden op youtube

Afbeelding

Filmen is echt een S2 probleem voor zover ik gelezen heb. In het android daschcam topic werd ook autoboy genoemd, deze deed het ook niet op hogere resolutie. Ook kon ik hier geen gps log bij krijgen.
Offline Archiebald
Master
vr 14 okt 2011, 12:41 Bericht 
okkiwokki schreef:
Filmen is echt een S2 probleem

Leg die eens uit als je wilt..

Ik film "gewoon" met mn S2, zie mn topic, maar ik heb nooit problemen gehad. Oke ik heb geen GPS data in m'n filmpjes. Wat ik eigenlijk wel wil, maar Dailyroads krijg ik niet werkend (of is dat het probleem wat je bedoelde?)
Offline okkiwokki
Die hard
vr 14 okt 2011, 12:53 Bericht 
De galaxys2 filmfunctie werkt niet in andere applicaties op hogere resoluties.

Citaat:
After a bit of investigation, turns out there is a bug in the current Galaxy Sii firmware. There are no apps on the market that will record 720/1080p on the GalaxySii e.g. try this app -> Daily Roads Voyager - blackbox app, same problem.
I've posted this bug to samsung support, and their developer support forums, but no replies...
I will keep pestering them...

Je kan wel filmen maar als je het naderhand afspeelt krijg je dit soort grappen:
Afbeelding
 [ 286 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende