Postingstijd interval gedetecteerd van 173.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 2  [ 67 berichten ]
Offline A4
Master
di 25 okt 2011, 21:16 Bericht 
Idd, je kunt er als motorrijder zelf ook iets aan doen om je wat zichtbaarder te maken. Hij wringt zichzelf in een wat lastige positie.
Offline boersma
Master
do 27 okt 2011, 18:25 Bericht 
Ik ben een keer bijna achterop een motor gereden bij baan verwisselen.
Motorrijder reed aardig stuk voor me op rechterbaan, toen ik ging verwisselen van links naar rechts keek ik over mijn schouder en ging een baan opzij.
Bij het weer voor me kijken (halve seconde later) bleek de motor fors afgeremd te hebben waardoor ik er bijna achterop reed met 100 km/uur!
De man op de motor was zo kwaad, kwam naast me rijden en stak vuist op enzo.... ik maar sorry gebaar gedaan, was echt samenloop van omstandigheden .... en ging gelukkig net goed!
Offline ZX-driver
Master
do 27 okt 2011, 20:59 Bericht 

Was er een reden waarom de motorrijder fors afremde dan?
Offline boersma
Master
do 27 okt 2011, 21:24 Bericht 
ja autos voor hem die het ook deden en ik (uiteraard hartstikke schuldig) die het niet op tijd zag.
Offline Aanhanger
Master
do 27 okt 2011, 21:29 Bericht 
Als je op de motor het gas loslaat vertraag je heel snel.. zonder dat je remlicht ooit aangaat.
Offline Signum
Master
wo 18 apr 2012, 19:04 Bericht 

Link

'Klein' ongelukje op de E19 een paar uur terug.. Die BMW op de linkerbaan zat goed in elkaar. Voor zover ik kon zien geen gewonden.
Online bx gek
Master
wo 18 apr 2012, 21:17 Bericht 
Die auto op de rechterbaan ziet er anders ook niet lekker uit :o
Offline ZX-driver
Master
wo 18 apr 2012, 21:37 Bericht 

Nee, het ziet er allemaal niet zo goed uit. :o
Offline Mdw
Master
wo 18 apr 2012, 21:44 Bericht 
In het kader van WTF :nah: :nah: , dat is een beste klap geweest :o
Offline A4
Master
wo 18 apr 2012, 21:52 Bericht 
Je vergat bij 00:32 ff te schakelen van alle spanning? :lol:
Offline Aanhanger
Master
wo 18 apr 2012, 22:11 Bericht 
Is dat een regenboog aan de einder?
Offline Signum
Master
do 19 apr 2012, 7:55 Bericht 
A4 schreef:
Je vergat bij 00:32 ff te schakelen van alle spanning?

Nee dat was die auto in de berm waar die rook uit komt.

Aanhanger schreef:
Is dat een regenboog aan de einder?

Yep, de zon stond in mijn rug en het regende behoorlijk :D

Ik zie er nu ook een nieuwsartikel over:

Citaat:
Afbeelding

18/04 Brecht (2960) Er stond er woensdagavond een file op de E19 in de richting van Nederland na een ongeval ter hoogte van Sint-Job-in't-Goor. Als bij wonder vielen er geen zwaargewonden.

Het ongeval gebeurde woensdagavond. Als gevolg van de hevige regenvlaag die op dat moment over de regio trok ging het verkeer erg traag. Een chauffeur had dat niet zo begrepen en reed tegen hoge snelheid in op zijn voorligger.

De aangereden wagen werd sterk bijeen gedrukt. De chauffeur van de aangereden kwam er met lichte verwondingen van af. In zijn wagen stak een gastank die lek sloeg. Een brand of ontploffing bleef uit.

Het verkeer kon enkel over het linkerrijvak waardoor er rond 18.45 uur een file staat tot Antwerpen-Noord. Het ongeval is inmiddels afgehandeld.

Foto: BFM

Bron: http://www.gva.be/regio-antwerpen-noord ... p-e19.aspx
Offline A4
Master
do 19 apr 2012, 8:03 Bericht 
Signum schreef:
Nee dat was die auto in de berm waar die rook uit komt.

:o oh oké, dat klonk niet best :lol:
Offline Aanhanger
Master
do 19 apr 2012, 8:08 Bericht 
Da's een beste kreukelzone aan de achterkant, dat zal tevens zijn geluk geweest zijn. (en dat er geen passagiers in de kreukelzone zaten)
Offline Signum
Master
do 19 apr 2012, 8:16 Bericht 
Aanhanger schreef:
Da's een beste kreukelzone aan de achterkant, dat zal tevens zijn geluk geweest zijn. (en dat er geen passagiers in de kreukelzone zaten)

Inderdaad. Het was kort daarvoor echt heel slecht zicht op de weg vanwege de regen. Er lag een laagje water op de weg waardoor het ook spiegelglad was. De BMW is volgens mij met hoge snelheid achter op die Peugeot geklapt. De bestuurder van de BMW was redelijk in shock volgens mij, die liep een beetje doelloos rond zijn auto met z'n telefoon.
Offline renew40
Die hard
do 19 apr 2012, 10:34 Bericht 
Signum schreef:
De bestuurder van de BMW was redelijk in shock volgens mij, die liep een beetje doelloos rond zijn auto met z'n telefoon.

Lijkt mij wel een logische reactie als je dit hebt aangericht :-?
Offline Aanhanger
Master
do 19 apr 2012, 11:05 Bericht 
Hij zal met z'n snuffert hard in de ontploffende airbag gedoken zijn, daar loop je wel even daas van rond.
 [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2