Pagina 19 van 20  [ 999 berichten ]
Offline 18vti
Master
vr 13 jan 2012, 21:56 Bericht 
:roflol: :roflol: :roflol: ...ik lach me hier kapot! Turkosabira rijdt net zoals ik....jij maakt ook vrienden :lol:

Gister een slaaprijdende alfa rechts voorbij gereden @ 160.....toen ik hem zag opdoemen in de verte zat ie al links...en daar bleef ie ook...zal wel een zij geweest zijn dan want het onbetwist bewezen dat vrouwwezens mij het meeste in de weg zitten als ik achter het stuur zit :honger:
Offline Turkosariba
Master
vr 13 jan 2012, 22:16 Bericht 

18vti schreef:
Turkosabira

Ariba... er boven op! :x
Offline aygo4life
Master
za 14 jan 2012, 15:50 Bericht 
Turkosariba schreef:
25@30

Mag...

Turkosariba schreef:
40@50

Mag...

Turkosariba schreef:
toen was voor mij de maat vol... :nothanks:

mensen houden zich aan de verkeersregels en jij wordt daar zo boos om dat je rechts inhaalt over een vluchtstrook...waarbij je ook nog eens vergeet in te voegen en gewoon over de volgende vluchtstrook doorcrossed alsof het je prive-strook is....en dan natuurlijk ook harder rijden dan toegestaan...

verschrikkelijke rijstijl.
Offline Dennis_on_the_road
Master
za 14 jan 2012, 15:55 Bericht 
Dat mag je vinden
Offline aygo4life
Master
za 14 jan 2012, 15:56 Bericht 
Dat mag je vinden

ik durf zelfs te beweren dat het feitelijk klopt wat ik zeg.

als meneer deze actie had uitgehaald terwijl er politie achter hem reed dan mocht ie z'n rijbewijs inleveren.
Offline renew40
Die hard
za 14 jan 2012, 16:04 Bericht 
Ja leuk dan voegen ze samen in met 65 op een rijstrook waar 120 word gereden,
alle schadeforumulieren kom jij dan even ondertekenen met je polisnummer.
Offline aygo4life
Master
za 14 jan 2012, 16:07 Bericht 
renew40 schreef:
Ja leuk

ja leuk, sta je daar je band te verwisselen, komt er een malloot aan met 100+ over de vluchstrook gecrossed...
Offline renew40
Die hard
za 14 jan 2012, 16:11 Bericht 
Je moet ook niet je ogen dichtdoen als je meer snelheid gaat maken dan je lichaam aan kan Aygo :lol:
Offline Sjaaky
Master
za 14 jan 2012, 17:15 Bericht 
aygo4life schreef:
ja leuk, sta je daar je band te verwisselen, komt er een malloot aan met 100+ over de vluchstrook gecrossed...

Zeg dat is tegen die maloten in hun Aygo die denken dat de binnenbocht sneller is en daardoor massaal de vluchtstrook pakken als de snelweg niet 100% recht gaat omdat ze anders denken er uit te vliegen :fp: .
Offline Turkosariba
Master
za 14 jan 2012, 18:19 Bericht 

aygo4life schreef:
mensen houden zich aan de verkeersregels en jij wordt daar zo boos om dat je rechts inhaalt over een vluchtstrook...waarbij je ook nog eens vergeet in te voegen en gewoon over de volgende vluchtstrook doorcrossed alsof het je prive-strook is....en dan natuurlijk ook harder rijden dan toegestaan...

Deze persoon had inderdaad een flinke boete gekregen voor het blokkeren van kruispunt door achteruit te rijden en het overige verkeer geen voorrang te verlenen. En ik zou helemaal nat gaan op de vluchtstrook maar verder is niets dat het daglicht niet kan velen.

De zogenaamde vluchtstrook is in werkelijkheid de uitvoegstrook naar de A50, kijk maar eens goed naar die vage lijn aan de rechterkant, dat is een gele lijn... Harder rijder doe ik nooit, het geluidsniveau dat mijn auto produceert is zeer beschaafd :lief:
Offline OlympiaA
Nieuwkomer
za 14 jan 2012, 18:20 Bericht 

Volgende stuk is geen vluchtstrook maar een weefvak.
Online ZX-driver
Master
za 14 jan 2012, 18:29 Bericht 

Turkosariba schreef:
Vervolgens 25@30 en 40@50 naar de snelweg, ook op de oprit is de Meriva niet vooruit te branden en toen was voor mij de maat vol..

Typische Meriva-rijstijl.
Offline Turkosariba
Master
za 14 jan 2012, 20:08 Bericht 

Nog zo'n gevalletje... ik had al ingeschat dat het koekblikje te vroeg naar links zou komen en begon alvast snelheid te maken om er vlot voorbij te kunnen. Gelukkig begreep de grijsduif dat ze niet goed gekeken had, dat er geen verkeer achter mij reed en dat ze net zo goed had kunnen wachten tot ik voorbij was en het bedankje met het grootlicht was dan ook niet meer dan terecht. :glaasje:

Link
Offline 18vti
Master
za 14 jan 2012, 21:34 Bericht 
Turkosariba schreef:
Ariba... er boven op!

Oeps...vrijdagavond :glaasje:

Turkosariba schreef:
Nog zo'n gevalletje...

Zie ik ook vaak, los ik op dezelfde manier op......typerend bijna altijd kudt eco hokken en automodellen die door vrouwen bestuurd worden..yaris, aygo, 107, A-klasse, corsa, alto, matiz, i10, atos, etc.... :x
Offline boersma
Master
zo 15 jan 2012, 18:17 Bericht 
Wel op tijd naar links hoor anders gaat het niet goed..... zucht..... hoe denken sommige mensen zeg?
Offline boersma
Master
zo 15 jan 2012, 20:30 Bericht 
Die invoegstrook op de vorige pagina is wel heel kort zeg! Kan me voorstellen dat daar mensen zich in vergissen.
Offline Turkosariba
Master
ma 16 jan 2012, 1:12 Bericht 

De invoegstrook is daar 'tijdelijk' verlengd met gele lijnen/blokken.
Offline Turkosariba
Master
ma 16 jan 2012, 15:13 Bericht 

Waarom wil iedereen alle kanten op terwijl men eigenlijk gewoon rechtdoor moet blijkbaar? Opa denkt dat hij linksaf moet maar staat rechts, bij groen geeft hij een peut gas om links voor te komen. Eenmaal links beseft hij dat hij pas bij de volgende gelegenheid eraf moet. En daar komen we de volgende bestuurder met richtingsproblemen.

Link
Offline A4
Master
ma 16 jan 2012, 15:36 Bericht 
Op 00:44sec had ik het er op aan laten komen. Ben he-le-maal klaar met dit soort rampen op de weg. Staat fraai op video, dus zullen we even de schadeformuliertjes invullen meneer? Nu leert ie er namelijk niets van, want hij heeft hoogstwaarschijnlijk niets van het voorval meegekregen.
Online ZX-driver
Master
ma 16 jan 2012, 18:29 Bericht 

Turkosariba schreef:
En daar komen we de volgende bestuurder met richtingsproblemen.

Inderdaad, richtingsproblemen. Want hij gaf bij het van baan verwisselen geen richting aan (2x) de laatste keer wel weer!
Offline plankie
Die hard
ma 16 jan 2012, 20:46 Bericht 

Hij kan het dus wel.... Da's zeker in Nijmegen?
Offline Turkosariba
Master
di 17 jan 2012, 0:21 Bericht 

Inderdaad... bij wijze van hoge uitzondering want ik HAAT Nijmegen (hoogste flitspalendichtheid van NL)...
Offline PTPT
Die hard
di 17 jan 2012, 0:43 Bericht 
A4 schreef:
Op 00:44sec had ik het er op aan laten komen. Ben he-le-maal klaar met dit soort rampen op de weg. Staat fraai op video, dus zullen we even de schadeformuliertjes invullen meneer? Nu leert ie er namelijk niets van, want hij heeft hoogstwaarschijnlijk niets van het voorval meegekregen.
Ondanks dat ik een stervenshekel heb aan zulk volk; altijd ontwijken als het kan. Elk ongeval ga je er zelf ook op achteruit

aygo4life schreef:
ik durf zelfs te beweren dat het feitelijk klopt wat ik zeg.
Heel leuk die heilige regeltjes... Maar nu buiten de regeltjes om... wat doet hij precies? Hij gebruikt een stuk asfalt dat vrij is en hij maakt een beetje snelheid. Daarnaast vermijd hij iemand die hem enorm onnodig irriteert, en hoeft hij ook niet meer te bumperkleven. Iedereen blij toch?
Offline aygo4life
Master
di 17 jan 2012, 8:53 Bericht 
PTPT schreef:
Hij gebruikt een stuk asfalt dat vrij is

hij gebruikt een stuk asvalt dat bedoeld is voor noodgevallen.

dus niet bedoeld voor ongeduldige wegpiraten die 3 minuten van de reistijd willen afschaven.
Offline A4
Master
di 17 jan 2012, 11:14 Bericht 
aygo4life schreef:

Dit was een noodgeval. Ik vind het namelijk levensgevaarlijk om in te moeten voegen met 60km/u. Rij $%^& eens door als je een snelweg op gaat. Maar, kortom;

- Er is niemand in gevaar gebracht
- Helder lichtje heeft lekker met 60 in kunnen voegen
- Turkosariba heeft met een veilige snelheid in kunnen voegen
- Niemand heeft last van elkaar gehad
- Prima.
Offline plankie
Die hard
di 17 jan 2012, 11:45 Bericht 

Turkosariba schreef:
hoogste flitspalendichtheid van NL

Ik dacht dat dat was voorbehouden aan de provincie/stad Groningen?
Nijmegen nog erger... damn...
Offline Turkosariba
Master
di 17 jan 2012, 15:02 Bericht 

aygo4life schreef:

dus niet bedoeld voor ongeduldige wegpiraten die 3 minuten van de reistijd willen afschaven.

Ik zal deze man nog wel vaker tegenkomen want hij dumpt elke dag zijn kind hier bij school om vervolgens naar z'n werk te rijden. Als hij dan nog eens achteruit rijdt zonder rekening te houden met overig verkeer dan ga ik niet weer geduldig staan wachten en me laten treiteren door zijn irritante rijgedrag maar mag hij :dag: naar zijn no-claimkorting.
Offline PTPT
Die hard
di 17 jan 2012, 21:18 Bericht 
aygo4life, dit gedrag... doe je het er nou gewoon om of ben je echt serieus? Ik kan gewoon niet geloven dat je serieus bent.
Offline garco
Master
di 17 jan 2012, 22:12 Bericht 
Hoezo? Dat hier nog mensen zitten die het normaal vinden zo'n actie...
Maar goed, het zal me verder worst wezen, ben zelf ook niet heilig, maar dat we het hier maar met zijn allen goedpraten is wel vreemd... De laatste keer dat ik op de vluchtstrook reed, was omdat er iets aan de hand was, niet omdat iemand voor me het gaspedaal niet wist te vinden...

Ik vind je filmpjes in ieder geval vermakelijk. :kniktja:
Offline Karbargenbok
Pro
di 17 jan 2012, 22:31 Bericht 
Wat ik zo mooi vind aan T's filmpjes is die heerlijke gelatenheid in die acties: geen misbaar, geen irritaties, maar gewoon heel incognito er via de vluchtstrook omheen :lol:
Offline PTPT
Die hard
wo 18 jan 2012, 4:37 Bericht 
garco schreef:
Hoezo?

Zelf keur ik het niet goed, en zelf zou ik het ook niet eens doen, echter ik vind dat gewijs naar de "regels" vervelend.
Dus zoals ik zeg; wat doet hij nou eigenlijk echt verkeerd, zonder naar de regels te kijken... en dan is er eigenlijk niks aan de hand als je het zo bekijk.
Online ZX-driver
Master
wo 18 jan 2012, 18:36 Bericht 

PTPT schreef:
Dus zoals ik zeg; wat doet hij nou eigenlijk echt verkeerd, zonder naar de regels te kijken... en dan is er eigenlijk niks aan de hand als je het zo bekijk.

Inderdaad. Want als er op de vluchtstrook een auto met pech had gestaan had Turkosariba het vast niet op dezelfde manier gedaan!
Offline Turkosariba
Master
wo 18 jan 2012, 21:04 Bericht 

Een S-max rijdt lekker door, haalt mij in en duikt met mij de heerlijke Grijsoordbocht in. Maar daar gaat de snelheid er uit door een paar stevige remacties. Dus eens kijken wie daar de boel zo blokkeert...

Link

:fp:
Offline garco
Master
wo 18 jan 2012, 21:16 Bericht 
Onzichtbare auto?
Offline Tweebel
Master
wo 18 jan 2012, 21:19 Bericht 
wat een faalhaas...

als je die bocht niet kent/vertrouwt met regen, lekker gas los en rechts rijden

Ook leuk stukje daar in Nmgn, kom er wekelijks, mensen bakken helemaal niets van dat plein. En is stukken makkelijker dan Keizer Karel...

btw, die flitspalen daar wen je aan. Ik rem tegenwoordig op de juiste plaatsen zonder er nog bij na te denken en daarna weer vrolijk met 80 door.
Offline plankie
Die hard
wo 18 jan 2012, 22:34 Bericht 

Regen.... :'(
Online ZX-driver
Master
wo 18 jan 2012, 23:32 Bericht 

En toen durfde de bestuurder van de S-Max ineens niet meer...
Offline Turkosariba
Master
do 19 jan 2012, 8:08 Bericht 

Oké, daar kan ik me nog wat bij voorstellen, had ik laatst ook met die Scirocco... maar dan laat je het gas los en ga je niet fors in de remmen (van 120 naar 70) :nah:
Offline Turkosariba
Master
do 19 jan 2012, 22:03 Bericht 

Ik weet niet wat een snelweg kost maar dat zal toch in de vele miljoenen lopen (aanleg, onderhoud), daar gaat dus heel wat belastinggeld in zitten en dan wil je er ook gebruik van maken. Op 0:20 een belastingbetaler die niemand zijn eigen rijstrook gunt... (hij knippert alleen maar gaat schuift niet op, ook niet als ik gepasseerd ben) :x

Link
Offline Tweebel
Master
do 19 jan 2012, 22:08 Bericht 
echt he, wat bezielt mensen op het moment dat je op de vluchtstrook mag rijden. Volgens mij heeft 70-80% niet eens door wat er aan de hand is, kijken alleen maar op naar hun tellertje.
Offline A4
Master
do 19 jan 2012, 22:26 Bericht 
Och och, weer zo'n bochtenheld in die S-max. Grijsoord is zelfs in de stromende regen nog makkelijk met 110 te doen. Maar faalhazen als die in het filmpje tref je daar bijna dagelijks. Hard trappen op het rechte stuk, maar zodra er wat bochten komen :fp: Rechts er voorbij dan maar idd :thumb:
Online ZX-driver
Master
do 19 jan 2012, 22:29 Bericht 

Tweebel schreef:
echt he, wat bezielt mensen op het moment dat je op de vluchtstrook mag rijden. Volgens mij heeft 70-80% niet eens door wat er aan de hand is, kijken alleen maar op naar hun tellertje.

Zo'n soort reactie wilde ik nu ook plaatsen...
Offline Turkosariba
Master
za 21 jan 2012, 21:25 Bericht 

Toch weer een dode op mijn geweten... ;(

Link

... vogel.
Online ZX-driver
Master
za 21 jan 2012, 23:37 Bericht 

Zielig...
Offline plankie
Die hard
zo 22 jan 2012, 12:40 Bericht 

Tsja, maar die zijn vaak best lastig te ontwijken :(
@ #225 - Ik denk dat hij je wilde bedanken dat jij wel netjes rechts rijdt, in tegenstelling tot zichzelf en zijn voor/achterliggers.
Offline Turkosariba
Master
zo 05 feb 2012, 11:21 Bericht 

Eerst richtingaanwijzer aanzetten dan naar links bewegen en tenslotte de spiegels controleren.. :x :roflol:

Link
Online ZX-driver
Master
zo 05 feb 2012, 17:15 Bericht 

Verkeerde volgorde! :lol:
Offline Turkosariba
Master
wo 15 feb 2012, 17:32 Bericht 

Nog zo'n knakker...

Link

Gelukkig was hij blij met de les gezien het lichtconcert dat ik mocht ontvangen. :woop:
Offline Cweepz
Master
wo 15 feb 2012, 17:51 Bericht 
:fp: Gewoon.... :fp:
Online ZX-driver
Master
wo 15 feb 2012, 22:54 Bericht 

Turkosariba schreef:
Nog zo'n knakker...

:lol: :lol: Die man maakte de naam look op de zijkant van zijn auto niet waar in ieder geval...

Turkosariba schreef:
Gelukkig was hij blij met de les gezien het lichtconcert dat ik mocht ontvangen.

Dat vind ik dan weer aardig. Dat hij gelijk zijn excuses aanbood. :D
 [ 999 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende