Postingstijd interval gedetecteerd van 46.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 6 van 6  [ 274 berichten ]
Offline geelhoed
Master
za 16 jul 2011, 19:50 Bericht 
Daarom, de beller ziet je echt niet hoor. En inhalen bij een wegversmalling is sowieso al een nono.

Hoe bedoel je??

Laat ik het zo zeggen, als mijn tandarts dit zou hebben opstaan zou ik weinig vertrouwen hebben in zijn vaste hand bij het boren.
Offline Jaimieberkhout
Die hard
za 16 jul 2011, 20:10 Bericht 
Muziek....

Link

geelhoed schreef:
Daarom, de beller ziet je echt niet hoor. En inhalen bij een wegversmalling is sowieso al een nono.

Daarom zorgen voor een goede uitweg (In dit geval de vluchtstrook). Ik had daar dan ook al rekening mee gehouden :x

:thumb:
Offline Kenji
Master
za 16 jul 2011, 20:15 Bericht 
Jaimieberkhout schreef:
Robin_v_G schreef:
"Dat was echtkriebelgevoel."

Zoiets maak ik ervan..

:kniktja:

Zal ik haar eens meenemen voor een ritje? O:)
Offline Jaimieberkhout
Die hard
za 16 jul 2011, 20:19 Bericht 
Hahah ja. Dan wil ze nooit meer in een auto :lol: :thumb:
Online rikski
Pro
za 16 jul 2011, 22:27 Bericht 

Voor het betere optrekken, pak de motor...
Geweldig als ie lekker in de ketting klimt.

Verder is het gevoel met een beetje snelle auto inderdaad wel geinig. Ik heb dan ook gewoon een trage schijtbus. :lol: :lol:

Beetje zelfbescherming...
Offline Jaimieberkhout
Die hard
ma 22 aug 2011, 20:27 Bericht 
Om maar weer even het stof hier af te blazen maar weer wat video,s

Om te beginnen met de vakantie

Link

Link

En voor de verandering me werk. Hoe je met veel te grote spullen door drie van de vele veel te oude brugetjes van Luik vaart.

Link

Link

En weer thuis

Link

Link

Link
Offline geelhoed
Master
ma 22 aug 2011, 20:33 Bericht 
@laatste Jij bent ook niet echt vlot bij groen! :lol:
Wat is dat voor sticker op je voorruit?
Offline Jaimieberkhout
Die hard
ma 22 aug 2011, 20:37 Bericht 
Nee wachte de fietsers maar af :roll: En die sticker is een vignet die ik er nog steeds af moet halen :roll:
Offline LoverD
Master
ma 22 aug 2011, 20:46 Bericht 
geelhoed schreef:
@laatste Jij bent ook niet echt vlot bij groen! :lol:

Was mijn 1e ingeving ook, maar ik zou ook hebben gewacht met de fietser in min spiegel
Offline viffer
Master
ma 22 aug 2011, 20:53 Bericht 

Ik denk dat die vrachtauto niet door rood reed. Het duurt even voordat zo'n lengte onder de lichten door is gereden.

In je 2e filmpje vanaf het schip zie je bij een brug ineens alles schudden, wat gebeurde daar eigenlijk?
Offline Jaimieberkhout
Die hard
ma 22 aug 2011, 20:55 Bericht 
Stuurhut omlaag om onder de brug door te kunnen. Alleen dat gaat een beetje schokerig vandaar dat de vd naar beneden valt.
Offline viffer
Master
ma 22 aug 2011, 20:57 Bericht 

:thumb: dacht heel even dat je de brug net raakte, maar het begon al net voor de brug.
Offline Jaimieberkhout
Die hard
ma 22 aug 2011, 21:01 Bericht 
Nee gelukig niet. Is een duwboot met een duwbak er voor. De stuurhut kan als het nodig is helemaal achter de bak verdwijnen. Alleen is dat niet handig want dan zie je helemaal niets meer. En dat is iets dat niet echt handig is daar in de bocht.
Offline djidee
Master
do 01 sep 2011, 10:57 Bericht 
Kroatie, of niet? :kniktja:
Offline Jaimieberkhout
Die hard
za 03 sep 2011, 19:52 Bericht 
:kniktja:
Offline Jaimieberkhout
Die hard
di 06 dec 2011, 21:31 Bericht 
Even het stof af blazen....

Ik heb een brief gekregen van het cjib. En dat gaat over een overtreding van vorig jaar.
In dit topic terug te vinden op pagina 3. Bovenaan pagina 4 staat wat beeldmatriaal.

Het komt er in het kort op neer dat ik mijn geld terug krijg doordat de oficier van justitie niet op tijd een beslissing heeft genomen tegen het beroep dat ik heb ingesteld :lol: :lol: :lol: :lol:
Online ZX-driver
Master
di 06 dec 2011, 22:26 Bericht 

Het komt er in het kort op neer dat ik mijn geld terug krijg doordat de oficier van justitie niet op tijd een beslissing heeft genomen tegen het beroep dat ik heb ingesteld

:lol: gefeliciteerd. :thumb:

Hopen dat de bestuurder van de Swift ook zo verstandig geweest is bezwaar in te dienen, dan hoeft hij ook niet te betalen. :wink:
Offline Jaimieberkhout
Die hard
wo 07 dec 2011, 7:15 Bericht 
Nee die heeft gewoon betaald. Maar het gaat hier om de boete die ik een dag later kreeg. 27 km/h te hard
Online ZX-driver
Master
wo 07 dec 2011, 22:33 Bericht 

Maar het gaat hier om de boete die ik een dag later kreeg. 27 km/h te hard

Oja dat filmpje heb ik nu gezien. Je was flink de sjaak dan in die week. Gelukkig hoef je die laatste nu niet te betalen.

Maar als je twee boetes in twee dagen krijgt is het misschien wel verstandiger je rijgedrag wat aan te passen. :wink:
Offline viffer
Master
do 08 dec 2011, 10:01 Bericht 

ZX-driver schreef:
misschien wel verstandiger je rijgedrag wat aan te passen.

Of beter op te letten :kniktja:
Offline Jaimieberkhout
Die hard
do 08 dec 2011, 16:50 Bericht 
Ik ga voor de optie van Gertjan. Zijn trouwens de enige 2 boetes van 2010. En dit jaar heb ik er ook 2 gehad. En ja ik rij altijd zo als het kan :nono:
Online ZX-driver
Master
do 08 dec 2011, 18:44 Bericht 

Zijn trouwens de enige 2 boetes van 2010. En dit jaar heb ik er ook 2 gehad.

Wel twee hele dikke dan. :(

Ik had er in 2010 één van 24 euro en in 2011 ook twee boetes (hopen dat het de laatste maand nog even goed gaat) maar één daarvan was een parkeerboete.
Offline Jaimieberkhout
Die hard
do 08 dec 2011, 19:38 Bericht 
Ja waarvan ik er nu 1 nog moet krijgen, heb ik nog niets over gehoort. En de ander krijg ik terug gestort :lol: Van dit jaar was er 1 van 5km/h te hard en 1 van 12km/h
Offline Jaimieberkhout
Die hard
di 24 jan 2012, 17:33 Bericht 
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik aan de software kom voor mijn visiondrive (Inkoop actie deel 2)?? Ineens staan er rare bestanden op de sd kaart en de camera werkt niet meer :huh:
 [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6