Postingstijd interval gedetecteerd van 793.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 4  [ 192 berichten ]
Offline LoverD
Master
zo 28 jun 2009, 18:39 Bericht 
Freddy schreef:
Die kans zou vrij groot moeten zijn, als Dexter gelijk heeft :wink:

Ligt eraan of Die TC is onderverdeeld in portalen zoals op de A10 west. Als dat zo is kan ik op het eerste stuk een probleem hebben. Maar Trackertag berekend ook de gemiddelde snelheid over het hele traject en als ie dat goed doet zit ik onder de 83 km/h.
Offline Scoop643
Master
zo 28 jun 2009, 19:48 Bericht 
en dan heb je nog de afwijking van je km teller, en de meetcorrectie?
Offline LoverD
Master
zo 28 jun 2009, 19:55 Bericht 
Berekening van TT is obv GPS, en daar zal inderdaad ook een kleine fout in zitten. KM teller kijk ik bijna nooit op. Wordt alleen belangrijk als batterij N95 leeg is. Maar ik ga er van uit dat als GPS gemiddelde onder de 83 ligt ik veilig ben ivm meetcorrectie O:)
Online Freddy
Master
do 30 jul 2009, 23:30 Bericht 
Blijft lastig, zoveel rijbanen.... :roll:
Deze keer de A4 de andere kant op.
En nee, ik schiet er uiteindelijk niets mee op, alleen voor het gevoel en dat is ook wat waard 8)

Link
Online Maserati Teun
FS medewerker
vr 31 jul 2009, 19:35 Bericht 
Ik herinner me een Belgisch onderzoek van jaaaren geleden. Daaruit bleek dat de rechterbaan maar voor 25% gebruikt wordt. Conclusie was dat de rechterbaan overbodig was. :roflol: :roflol:
Offline rve123
Master
vr 31 jul 2009, 19:41 Bericht 
A4 de andere kant op vanmiddag was ook weer drama met linksplakkers :thumb_d:
Offline LoverD
Master
vr 31 jul 2009, 20:22 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Ik herinner me een Belgisch onderzoek van jaaaren geleden. Daaruit bleek dat de rechterbaan maar voor 25% gebruikt wordt. Conclusie was dat de rechterbaan overbodig was. :roflol: :roflol:

Daarom ben ik altijd wat sceptisch als de politiek praat over meer rijbanen :x
Op de A4 mogen ze van mij erbij hoor. Rij dit traject nu al enkele weken dagelijks. Is me toch gelukt om daar 140 GPS km/h op de rechterbaan te halen.
Offline salush
Master
vr 31 jul 2009, 20:30 Bericht 
rve123 schreef:
A4 de andere kant op vanmiddag was ook weer drama met linksplakkers :thumb_d:

Ik zou daar geen problemen mee hebben, beter dan 2 rijstroken waar je kilometers achter een volgestopte auto rijdt met aanhanger, fietsen, dakhoffer die de vrachtwagen in aan het halen is met 91 op de teller...

Dan maar liever zigzaggend door de meute heen.. Zoals bijvoorbeeld knooppunt Oudenrijn, altijd een uitdaging om zoveel mensen in te halen. Rijdt ook veel relaxter.. (f)
Online Freddy
Master
za 01 aug 2009, 0:52 Bericht 
LoverD schreef:
Op de A4 mogen ze van mij erbij hoor.

Nou niet op dit stuk hoor, hier liggen (of worden het) er 5 en dat snapt men er al niet.
Maar idd, een stukkie terug zijn meer rijbanen meer dan welkom. Gelukkig hoef ik daar niet al te vaak te rijden, alleen nu omdat de n207 is afgesloten :thumb_d:
Offline LoverD
Master
za 01 aug 2009, 8:49 Bericht 
Freddy schreef:
Nou niet op dit stuk hoor, hier liggen (of worden het) er 5 en dat snapt men er al niet.
Maar idd, een stukkie terug zijn meer rijbanen meer dan welkom.

Helemaal mee eens, kunnen we op de hele A4 weer rechts inhalen. Maar belangrijker, dit alles met een snelheid van ten minste de Vmax.
Offline -Joske-
Master
zo 02 aug 2009, 11:29 Bericht 
Freddy schreef:
En nee, ik schiet er uiteindelijk niets mee op, alleen voor het gevoel en dat is ook wat waard

Mwa.. scheelt toch wel iets hoor. :) Het kan er net voor zorgen dat je een verkeerslicht haalt of ver voorraan staat zodat je niet nog eens voor rood komt te staan. En dan loopt het al in de minuten.
Online Freddy
Master
zo 02 aug 2009, 15:34 Bericht 
Ja dat ben ik met je eens, maar ik bedoel in dit geval dat ik weer achter dezelfde auto terecht kom als waar ik eerst reed (blauwe audi)
Offline Smookey
FS medewerker
zo 02 aug 2009, 16:00 Bericht 
Dave schreef:
Conclusie, het heeft niet echt zin om te trappen tenzij je dat inderdaad 100+ km lang doet

I do
Online Freddy
Master
wo 05 okt 2011, 13:24 Bericht 
Kwam op een braderie (don't ask...) een carcam tegen. Volgens mij het $45 ding die hier ook een paar hebben.
Kwaliteit is niet om naar huis te schrijven, maar dat verwachtte ik ook niet, en voorlopig is het nog alleen voor de leuk.

Voor de overzichtelijkheid ga ik dan maar ook gewoon hier verder, misschien kan een Mod de titel aanpassen naar leuke pakkende algemene titel (f)

Afijn, vanochtend eerste testrit alleen iets wat eigenlijk (bijna) niet meer boeiend is, zo vaak zie je het hier al voorbij komen:

Link
Offline KanarieVW
Master
wo 05 okt 2011, 14:22 Bericht 
Die vrachtwagen had al donker oranje, maar die focus had ik al helemaal niet meer verwacht! Dit gebeurt echt zoooo vaak. Als je in zo'n geval niet staat te wachten maar aan komt rijden en gelijk door kan heb je wel een behoorlijke aanrijding.
Offline bruintje beer
Master
wo 05 okt 2011, 14:50 Bericht 
Wat een hufter in die Focus.
Beetje schokkerig beeld trouwens.
Online Freddy
Master
wo 05 okt 2011, 14:51 Bericht 
bruintje beer schreef:
Beetje schokkerig beeld trouwens.

ja dat viel mij ook op bij het terugkijken en dacht dat het aan m'n ruk computer hier lag, maar niet dus.
Eens kijken wat we daaraan gaan (kunnen) doen.
Offline Maveric
Respect
wo 05 okt 2011, 15:21 Bericht 
Vooral fijn als je op de motor bent.... Hoewel je dan nog wel voor de focus langs was gegaan :x
Offline viffer
Master
wo 05 okt 2011, 15:54 Bericht 

Maveric schreef:
Vooral fijn als je op de motor bent....

Dat had ik een tijdje geleden op de N44 bij Wassenaar. Even een piepend voorbandje gehad en nog een centimeter of 30 aan ruimte over :x
Offline KanarieVW
Master
wo 05 okt 2011, 16:34 Bericht 
je zou hem bijna expres gewoon in zn zijkant zetten bij zo'n idioot.

moet zeggen dat ik wel eens bewust door rood rijd, maar dat is voor 5u smorgens op een T splitsing waar ik de korte bocht moet hebben. heb hier 1x bijna een minuut voor rood gestaan en bedacht me ineens 'wat sta ik hier te doen!?' geen verkeer te bekennen :dag:
Online Freddy
Master
wo 05 okt 2011, 17:58 Bericht 
Acht, ik moet ook niet te veel zeuren, ikzelf ben ook niet heilig (paar minuten later):

Link

Verschil is wel dat mijn rood tijd zeker minder was, maar t blijft niet netjes. :oops:
Maar goed, in Amsterdam heet dat Taxigroen geloof ik.
Offline Robin2
Master
wo 05 okt 2011, 19:50 Bericht 

En jíj hebt commentaar op linksplakkers?! :nah:
Online ZX-driver
Master
wo 05 okt 2011, 21:12 Bericht 

KanarieVW schreef:
moet zeggen dat ik wel eens bewust door rood rijd, maar dat is voor 5u smorgens op een T splitsing waar ik de korte bocht moet hebben. heb hier 1x bijna een minuut voor rood gestaan en bedacht me ineens 'wat sta ik hier te doen!?' geen verkeer te bekennen

Zoiets?

Link

In dit filmpje kwam er dan wel verkeer aan, maar mijn ervaring is dat dat licht zo een minuut op rood kan blijven. Dan had ik hiermee toch weer 40 seconden bespaart.

Laatste filmpje was duidelijk rood ja. :lol:
Offline plankie
Die hard
wo 05 okt 2011, 21:53 Bericht 

Het schokkende beeld heeft mogelijk te maken met je sd-kaart (als 't ding een SD-kaart gebruikt dan)... Wat voor class zit er nu in?
Online Freddy
Master
wo 05 okt 2011, 22:01 Bericht 
Er zit nu een class 4 4GB SDHC kaart in.

Robin_v_G schreef:
n jíj hebt commentaar op linksplakkers?! :nah:

Jammer dat er maar een 4gb kaart inzit en het origineel weg is, maar geloof me, dit is een geknipt stuk waardoor jij hebt gemist dat er iemand schuin achter me rijdt :wink:
Online Freddy
Master
wo 05 okt 2011, 22:11 Bericht 
Ik had vandaag gewoon een bad karma denk ik.

Link
Offline plankie
Die hard
wo 05 okt 2011, 22:22 Bericht 

Zo, wat een actie bij die rotonde... Dat had anders kunnen aflopen:/

Ps, als je de kans hebt, probeer eens een class-6 kaartje. Class 4 is minder geschikt voor video/streaming zaken.
Online Freddy
Master
do 06 okt 2011, 9:44 Bericht 
ja was ook het plan om een groter kaartje te gaan bestellen, mits de camera voldeed.
Toch maar doen.
Online Freddy
Master
do 06 okt 2011, 16:36 Bericht 
class10, volstaat dat ook :D
Offline KanarieVW
Master
do 06 okt 2011, 16:56 Bericht 
ZX-driver schreef:
In dit filmpje kwam er dan wel verkeer aan, maar mijn ervaring is dat dat licht zo een minuut op rood kan blijven. Dan had ik hiermee toch weer 40 seconden bespaart

dit is nog wel een volwaardig kruispunt met 4 'poten'. zou ik niet zo snel doen. al was dit natuurlijk wel te overzien.
Offline viffer
Master
do 06 okt 2011, 17:18 Bericht 

Freddy schreef:
class10, volstaat dat ook :D

:kniktja: Tenzij je op donderdag de 14e op de A325 om 13:14 een blauwe VW Golf die zonder verlichting rijdt rechts inhaalt :kniktja:
Online ZX-driver
Master
do 06 okt 2011, 20:47 Bericht 

Wow. :o
Online Freddy
Master
vr 07 okt 2011, 9:27 Bericht 
Code:
laser zh n445 roelofarendsveen ri leiden thv hmp 2.7 bij de rotonde met de n446    06/10/11    18:08:10

Link
Offline Maveric
Respect
vr 07 okt 2011, 10:01 Bericht 
Ze staan iig niet verstopt in de bosjes te laseren
Online Freddy
Master
vr 07 okt 2011, 10:10 Bericht 
Nee dat niet, de pest met laser is wel dat je meestal al te laat ben als je ze ziet (als je geen hulpmiddelen hebt)
Offline blightzor
Die hard
ma 10 okt 2011, 13:33 Bericht 

Doe ik ook altijd zo, kijk waar je anders staat te wachten...
Online Freddy
Master
ma 10 okt 2011, 13:54 Bericht 
Zeggen jullie het maar...

Link

(sorry blightrazor :wink: )
Offline R
Master
ma 10 okt 2011, 14:24 Bericht 
ASOCIAAL JA. Van de wegbeheerder. Om de boel daar zo aan te leggen dat het verkeer zo slecht doorstroomt op meerdere tijdstippen op de dag.

Nu zijn ze wel bezig op het stuk erachter, voorbij het RWS depot.

Stel dat iedereen daar al vroeg links gaat rijden, staat het al vast voor het vorige verkeerslicht bij Heineken. En dat schiet ook niet op voor de doorstroming.
En als je daar niet tussenkomt, naar links, kan je altijd nog keren op het einde.
Online Freddy
Master
ma 10 okt 2011, 14:32 Bericht 
R schreef:
Stel dat

Geen "stel dat", dat was dus vandaag ook weer het geval, stond vandaag zelfs al vast ruim voor op/afrit n209.

Normaal gesproken staat de file voor rechtdoor (op het eind linkaf (A4 ri den haag) en moet je die rij zien te doorkruisen, nu had ik de pech dat iedereen net hier al naar links ging en ik er een beetje tussen moet proppen.
Offline Kiwi45
Master
ma 10 okt 2011, 14:32 Bericht 
Optimaal ja. En je volgt toch gewoon netjes de Tomtom?
De echte aso's zitten achter de tekentafel dit soort wegen te bedenken.
Online snovvdog
Master
ma 10 okt 2011, 17:19 Bericht 
Kiwi45 schreef:
Optimaal ja. En je volgt toch gewoon netjes de Tomtom?
De echte aso's zitten achter de tekentafel dit soort wegen te bedenken

Helemaal mee eens!
Offline KanarieVW
Master
ma 10 okt 2011, 18:29 Bericht 
Freddy schreef:
Zeggen jullie het maar...

Ik zeg, perfect uitgevoerd! :thumb: had het niet beter (of anders) gedaan. Dat al die schapen al 2km van de te voren links gaan staan kan jij niks aan doen.
Offline Morbid Angel
Master
ma 10 okt 2011, 19:57 Bericht 
Is dit nou het record of niet? :lol:
Online Freddy
Master
ma 10 okt 2011, 20:04 Bericht 
Niet eens bij stil gestaan :lol:
Online numlock1001
Pro
ma 10 okt 2011, 20:58 Bericht 
Ik tel er 110 ongeveer, dat moet een nieuw rechts inhaal record zijn.
Offline Robin2
Master
ma 10 okt 2011, 21:02 Bericht 

Holy shit. :roflol:
Offline bruintje beer
Master
ma 10 okt 2011, 21:11 Bericht 
:roflol: gespreid bedje helemaal vooraan tussen die 2 olifanten.
Offline viffer
Master
ma 10 okt 2011, 22:01 Bericht 

numlock1001 schreef:
Ik tel er 110 ongeveer, dat moet een nieuw rechts inhaal record zijn.

:nono: rechts passeren he
Online Freddy
Master
di 11 okt 2011, 12:24 Bericht 
Deze is wel een beetje mijn eigen schuld.
Eerst een stukkie over mijn prive-baan op de A10, vervolgens zoek ik een mooi gaatje om de ring zuid op te gaan, maar iemand anders was me iets voor en vond dat ook een mooi plekje om de A10 West op te gaan, alleen vergat nog een keer te spiegelen...

Link
Offline shootme
Master
di 11 okt 2011, 13:13 Bericht 
ja had op dat stuk ook wel naar rechts gekund :wink:
 [ 192 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende