Postingstijd interval gedetecteerd van 38.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 2  [ 65 berichten ]
Offline plop
Master
di 10 jan 2012, 22:19 Bericht 
GertJan schreef:
Dat is het voordeel van "niets" aansluiten toch alweer verdwenen?

kast van provider <-- kabel naar woning --> contactdoos |X| stekker <-- kabel --> video recorder <- kabel -> tv.
op het punt van de |X| is er geen verbinding.
het signaal van de provider is sterk genoeg mits je de kabel aansluit.
was er wel verbinding geweest dan was de versterker niet nodig geweest. :wink:
doen we dit niet dan zullen we dus aan de ontvangende kant moeten versterken, want daar hebben we signaal te weinig, en dat is na de stekker/onderbreking.
Offline boersma
Master
za 21 jan 2012, 14:53 Bericht 
Ik heb vandaag eindelijk bevesting ontvangen van het kantoortje die voor upc de boel wil innen.
Staat in dat ze mijn brief hebben doorgestuurd aan UPC (lekker makkelijk verdienen voor ze) en dat ze op antwoord van UPC wachten.
Laatst ook een brief gehad van UPC dat ik niet gereageerd had op hun oproep om een abonnement bij ze af te nemen en dat ze me nu binnenkort gaan afsluiten.
Prima want ik heb toch al jaren glasvezel wat ik ook gebruik.
Maar de factuur schijnt van het vorige huis te zijn welke ik destijds opgezegd heb (maar dat na 4 jaar natuurlijk niet meer heb), schijnt dat zij mij nog een jaar facturen op dat adres gestuurd hebben die de nieuwe bewoners aan hun terug gestuurd hebben met de mededeling dat wij daar niet meer wonen + dat zij van begin af aan al aan UPC betaalden voor hun abonnement.
UPC wil op 1 adres dus 2 keer vangen.
Offline boersma
Master
za 21 jan 2012, 14:57 Bericht 
En waarom ik hier niet over met UPC bel: omdat je dan minstens een half uur in de wacht hangt (als je al iemand aan de lijn krijgt) voor 0,45 cent per minuut en daar heb ik geen zin in.
Offline Hideyoshi
Master
za 21 jan 2012, 15:03 Bericht 
Bellen doe ik ook niet, kost teveel tijd en geld. Schriftelijk is beter... hoor je wellicht nooit meer wat van.
Offline Mr.D
Die hard
za 21 jan 2012, 15:18 Bericht 

boersma schreef:
maar dat na 4 jaar natuurlijk niet meer heb

Een beetje spuit11-opmerking, maar ter leering ende vermaeck: een administratie die tot minstens 5 jaar terug gaat bijhouden, de termijn die de belastingdienst ook aanhoudt.
Offline Hideyoshi
Master
za 21 jan 2012, 15:27 Bericht 
Mr.D schreef:
Een beetje spuit11-opmerking

Niet alleen een spuit11-opmerking maar ook nog eens volstrekt niet ter zake doende! De verjaringstermijn van de vordering van UPC is twee jaar, dus UPC heeft geen enkele grond meer om nog iets te vorderen. Derhalve hoeft boersma niet te bewaren... De Belastingdienst heeft hier totaal niets mee te maken!
Offline boersma
Master
za 21 jan 2012, 18:25 Bericht 
Hideyoshi schreef:
De verjaringstermijn van de vordering van UPC is twee jaar, dus UPC heeft geen enkele grond meer om nog iets te vorderen.

Hoe weet je dat?
Volgens dit is het 5 jaar:
http://www.schuldinfo.nl/index.php?id=61
Offline Maserati Teun
FS medewerker
za 21 jan 2012, 19:51 Bericht 
@boersma, twitter met #UPS #slechte_service etc schijnt bij heel veel bedrijven beter te werken dan de normale klachtenafhandeling.
Offline mwj
Master
za 21 jan 2012, 19:56 Bericht 
Mr.D schreef:
Een beetje spuit11-opmerking, maar ter leering ende vermaeck: een administratie die tot minstens 5 jaar terug gaat bijhouden, de termijn die de belastingdienst ook aanhoudt.

:fp: :fp: :fp: :fp:

Je bent zeker zelf zo'n volgens het boekje belastingambtenaar :schudnee: :schudnee:
Offline MissRis
Pro
za 21 jan 2012, 20:04 Bericht 

boersma schreef:
Hideyoshi schreef:
De verjaringstermijn van de vordering van UPC is twee jaar, dus UPC heeft geen enkele grond meer om nog iets te vorderen.

Hoe weet je dat?
Volgens dit is het 5 jaar:
http://www.schuldinfo.nl/index.php?id=61

Het is een geldvordering en die kennen een verjaringstermijn van 2 jaar (Geld ook voor telefonie, energierekening enz.). Tenzij ze de termijn hebben gestuit voor het einde van de 2 jaar.
Offline boersma
Master
za 21 jan 2012, 20:11 Bericht 
heel belangrijke dingen bewaar ik ook wel langer maar op een gegeven moment ga je wat opruimen...
en als je dan al 4 jaar bij solcon zit kan de oude zooi weg.... en krijg je natuurlijk dan een vordering... lekker is dat.
Offline WNS2.0D
Master
za 21 jan 2012, 22:01 Bericht 
Hideyoshi schreef:

Niet helemaal, de vordering blijft gewoon staan UPC heeft na twee jaar alleen geen rechtsmiddelen meer om betaling af te dwingen. (Die twee jaar geldt overigens vanaf de laatste herinnering/aanmaning etc. dus niet vanaf de oorspronkelijke factuurdatum)
Offline boersma
Master
wo 29 feb 2012, 17:21 Bericht 
Vandaag een brief bij de post:

Mijnheer
In opgemelde zaak refereer ik aan uw laatstgemeld schrijven.
Uw dossier wordt op ons kantoor gesloten.
Mijn cliënte heeft de zaak om haar moverende redenen gesloten bij mijn kantoor.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Dus: case closed met dank aan jullie voor de input!
Offline Walker
Master
wo 29 feb 2012, 17:45 Bericht 
Gefeliciteerd! :respect: :thumb:
Offline Hideyoshi
Master
wo 29 feb 2012, 17:48 Bericht 
Goed nieuws.

Nu briefje sturen met kostendeclaratie...
 [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2