Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]
Offline jaouad92
Nieuwkomer
ma 30 jan 2012, 10:55 Bericht 

Zaterdag nacht reed ik vanuit Leeuwarden richting Drachten. Ik reed door Leeuwarden centrum en over de Drachtsterbrug. Als je richting Drachten rijdt dan kom je op een gegeven moment stoplichten tegen en daarnaast staat een flitspaal.

Ik rijd dus 40 a 45kmh er langs, voor dat ik aan kwam sprong het stoplicht op groen (aangezien het avond is). Ik rijd mooi verder ineens zie ik een flitsend licht! Ik huh ben ik nou geflitst jongens? Nee joh is geen flitst je droomt. Dacht hmmm dit kan niet.. Ik keer om en ga er weer langs. En ja hoor weer een flitsend. Toen ben ik maar gestopt en keek naar de lantaarnpaaltjes.

Ik zag allemaal lantaarnpaaltjes die geel achtig oranje licht gaven, maar er waren 2 die HELDER wit licht geven... Dus ik dacht oh dan zal dat het wel zijn.

Maar ja? Is er een optie om met het CJIB te bellen? En vragen of ik geflitst ben?
Offline Scaniafan
Master
ma 30 jan 2012, 11:00 Bericht 
jaouad92 schreef:
Maar ja? Is er een optie om met het CJIB te bellen? En vragen of ik geflitst ben?

Nee, al je geflitst bent hoor je er vanzelf van.
Offline Smookey
FS medewerker
ma 30 jan 2012, 11:02 Bericht 
Dit topic ook maar op slot?

off-topic/help-binnenstad-groningen-in-gereden-wat-nu-t71194-50.html
Offline jaouad92
Nieuwkomer
ma 30 jan 2012, 11:07 Bericht 

Smookey, Dit is serieus. En dat andere ook.
Offline Smookey
FS medewerker
ma 30 jan 2012, 11:09 Bericht 
Je kunt ze bellen of er even binnenlopen, ik heb er jaren geleden ook wat ter bewaring afgegeven :roflol:
Offline blightzor
Die hard
ma 30 jan 2012, 11:09 Bericht 

afwachten dus... en daarna wobben, daar zal je snelheid+foto vanzelf je onschuld bewijzen als is gebeurd wat jij zegt.
Offline geelhoed
Master
ma 30 jan 2012, 11:11 Bericht 
Ik denk dat het er 8 worden

Citaat:
dan spuit ik een volwassen vent zo van z'n brommer. Echt waar. En dat dan acht keer achtermekaar! Kwestie van goed kauwen, dat het eten gelijkmatig in je bloed komp
Offline jaouad92
Nieuwkomer
ma 30 jan 2012, 11:12 Bericht 

@smookey, maak jij nu een grap of ben je serieus?
@Blightzor Ja, want ik reed 45kmh en het licht sprong op groen toen ik aankwam rijden.
Offline umpire
FS medewerker
ma 30 jan 2012, 11:18 Bericht 
Even afwachten of je wel of geen bedelbrief krijgt, meer zit er momenteel niet in. :wink:

En nee, je kunt niet eerder vragen of je misschien geflitst bent of niet, je krijgt post of je krijgt geen post 8)
Offline Smookey
FS medewerker
ma 30 jan 2012, 11:19 Bericht 
@TS: ik ben heel serieus, als die paal verkeerd staat krijgen ze heel veel onnodig werk, ze zullen je dankbaar zijn en die 8 uit Grun direct laten vervallen.
Offline jaouad92
Nieuwkomer
ma 30 jan 2012, 13:37 Bericht 

@Umpire OK!
@Smookey Ik ben ook een keer in Rotterdam geflitst maar toen was die paal een beetje gek aan het doen, maar ja die had iedereen geflitst. Toen werd het geseponeerd. Nu maar afwachten.
Offline Zoef
Die hard
ma 30 jan 2012, 13:44 Bericht 
jaouad92 schreef:
Ik zag allemaal lantaarnpaaltjes die geel achtig oranje licht gaven, maar er waren 2 die HELDER wit licht geven...

Waarschijnlijk staan die fellere lantaarnpalen op de plek waar de voetgangers oversteken.
En dus op de plek waar jij rijdt vlak nadat verkeerslicht+flitskast gepasseerd bent.
Offline jaouad92
Nieuwkomer
ma 30 jan 2012, 13:51 Bericht 

@Zoef, dat zou best eens kunnen. Zelf dacht ik hier ook aan.
 [ 13 berichten ]