Pagina 1 van 2  [ 52 berichten ]
Offline PTPT
Die hard
di 10 jan 2012, 20:01 Bericht 
Weer eens iets anders voor de verandering...

Vandaag is er een vrij vervelende situatie ontstaan toen ik er achter kwam dat er een 06 nummer afgesloten is door de "provider".

Korte info:
Dit nummer wordt zakelijk gebruikt en worden alleen oproepen op ontvangen.
Het nummer prepaid aangekocht als "reservering" om er wanneer er volledig gebruik van gemaakt zou worden, het om te zetten naar een abonnement.
Voor aankomende projecten is dit nummer aangewezen, en is overal waar nodig bekend...en incl drukwerk etc.
Gelukkig is nog vrijwel tijdig het drukwerk gestopt, toen het aan het licht kwam dat het nummer afgesloten is, waardoor deze "schade" vrijwel minimaal zal zijn.

Het verhaal:
Toen er bij de drukker ter controle het nummer gebeld werd, bleek het niet bereikbaar te zijn... en toen kwam het dus aan het licht.
Het probleem volgens de provider; dit nummer schijnt al 6 maanden oud te zijn en volgens de provider word het nummer afgesloten indien het niet actief is geweest in een periode van 6 maanden. Er is nooit een waarschuwing geweest dat het afgesloten zou kunnen worden of dergelijks.

Ik heb aan alle touwen getrokken bij de klantenservice, maar de provider wilt aan geen kant meewerken... en is dit "mijn eigen probleem" want dan had ik maar de algemene voorwaarden moeten lezen. Echter volgens 1 (van de 7) medewerkers had ik wel degelijk een of twee waarschuwingen vooraf moeten krijgen.
Daarnaast heb ik aangegeven dat ik het nummer dan per direct over wil zetten naar abonnement of des noods het nummer op een bepaalde manier "kopen".
Maar het enige antwoord dat ik kreeg; we kunnen niks voor u betekenen.

Maarja, ik ben nooit verwezen naar deze "algemene voorwaarden" en iets vergelijkend is mij nooit verteld door de "verkoper".
Ondanks dat het mogelijk wel logisch lijkt; als een telefoon alleen gesprekken ontvangt (eens per week), dan denk je niet eens aan beltegoed... ik heb niet eens een idee hoe ik dat opwaardeer :lol:

En nu:
De gevolgen zijn eigenlijk; achterstand tot er duidelijk is welk nummer het uiteindelijk wordt (een ander nummer is een hele slechte oplossing), wat weer leidt tot onnodige kosten en mislopen van inkomsten etc etc... Uiteindelijk is de grote baas ook niet bepaald blij met zo'n situatie...

Directe schade: extra kosten drukkerij/designer, heel wat uren telefoonkosten... en dan niet te beginnen over de verloren uren.
Indirecte schade / kosten die komen als het nummer veranderd; te veel achterstand en veel gezeur.

In elk geval ben ik blij dat het drukwerk al niet door de printer gegaan is... dat spaart mij al aardig wat ellende 8)

Een advocaat is wel al geïnformeerd over het verhaal en die zegt dat wel een goede kans maak op een gelijk, alleen wat ik met een gelijk behaal weten ze niet.
Echter het kan mij allemaal niet snel genoeg; dus hierbij de oproep aan de kenners hier... wat zeggen jullie? wat kan ik verwachten als uitslag?
Offline viffer
Master
di 10 jan 2012, 20:12 Bericht 

Als het echt in de Algemene Voorwaarden staat trek je denk ik toch aan het kortste eind. Zelf heb ik ook een nummer dat ik wil behouden zonder het te gebruiken, dat moet 1 keer per jaar opgewaardeerd worden. Staat gewoon in de agenda.
Offline PTPT
Die hard
di 10 jan 2012, 20:21 Bericht 
GertJan schreef:
Als het echt in de Algemene Voorwaarden staat trek je denk ik toch aan het kortste eind.
Niet gekeken of het er werkelijk in staat, maar volgens mij moet er op z'n minst verwezen worden naar de algemene voorwaarden. En dat gedeelte is in elk geval niet gebeurt.

GertJan schreef:
1 keer per jaar
Voor dit nummer zou 6 maanden gelden... blijf ik zelf al erg kort vinden voor een houdbaarheid van iets wat je koopt.

Nog een bijzaak: sinds dat het nummer afgesloten is, is alle geschiedenis van de simkaart ook verdwenen.
Offline dikkydik
Master
di 10 jan 2012, 20:21 Bericht 
Wanneer een abonnement gestopt is, dan moet de provider het nummer nog 1 maand 'in de lucht' houden om portering mogelijk te maken. Dus ook wanneer het abonnement opgezegd is.

Citaat:
Nieuwe regelgeving OPTA per 1 maart 2008: meer tijd voor nummerbehoud
Per 1 maart 2008 heeft de OPTA de regelgeving m.b.t. nummerbehoud aangepast. Voorheen moest nummerbehoud zijn aangevraagd, en moest deze aanvraag zijn verwerkt voordat het oude abonnement was beeindigd. Als het telefoonnummer al een keer eerder geporteerd was, bestond het risico dat de oude aanbieder dit nummer inmiddels al had teruggestuurd naar de allereerste aanbieder. Dankzij de nieuwe regels wordt het oude nummer nu tot een maand na afloop van het contract vastgehouden door de oude aanbieder. Mocht je je aanvraag voor nummerbehoud laat hebben ingediend, of mocht de aanvraag voor nummerbehoud niet behandeld zijn door de nieuwe provider voordat het oude abonnement is afgesloten is er dus geen man meer overboord.

http://www.telecomvergelijker.nl/gidsen ... ehoud.html

Bellen gaat niet meer, maar wellicht ben je nog net op tijd om het nummer te porteren. Abo zal definitief beëindigd zijn. Dus gauw porteringsverzoek naar een ander prepaid kaartje??

Succes/
Offline PTPT
Die hard
di 10 jan 2012, 20:27 Bericht 
dikkydik schreef:
Bellen gaat niet meer, maar wellicht ben je nog net op tijd om het nummer te porteren. Abo zal definitief beëindigd zijn. Dus gauw porteringsverzoek naar een ander prepaid kaartje??
Tot zover nog geen succes daarmee... het is dan wel geen abonnement, maar dat het een maand aangehouden word zal in ieder geval schelen indien het nummer doorgegeven word aan een andere klant, wat de kans dat ik het nummer terug ontvang verkleind.

Ik heb in al 3 mogelijkheden opgenoemd; nummer heractiveren, nummer overzetten naar abonnement of een bepaald bedrag voor het nummer geven... zolang het nummer blijft bestaan en ik het kan gebruiken.
Offline viffer
Master
di 10 jan 2012, 20:28 Bericht 

PTPT schreef:
Voor dit nummer zou 6 maanden gelden...

Dat hangt van de provider af denk ik.

Bij mij is het zo dat als ik na een jaar niet opwaardeer het beltegoed op nul wordt gezet. Dan heb ik nog een maand de tijd om op te waarderen en komt alsnog het oude beltegoed weer terug.
Offline PTPT
Die hard
di 10 jan 2012, 20:39 Bericht 
GertJan schreef:
Bij mij is het zo dat als ik na een jaar niet opwaardeer het beltegoed op nul wordt gezet. Dan heb ik nog een maand de tijd om op te waarderen en komt alsnog het oude beltegoed weer terug.

Ik neem aan dat je daar wel een waarschuwing voor krijg?
Offline viffer
Master
di 10 jan 2012, 20:40 Bericht 

Als het toestel aan staat denk ik wel, maar dat is bijna nooit het geval.
Offline PTPT
Die hard
di 10 jan 2012, 20:50 Bericht 
Deze stond altijd aan, nu en dan werd en dan ook naar gebeld... dusja
Offline Dion
FS medewerker
di 10 jan 2012, 21:09 Bericht 

Bij het tekenen van het contract teken je er bijna altijd voor dat je op de hoogte bent van de algemene voorwaarden. Indien dat ook in jouw contract staat heb je mijns inziens geen kans dit te winnen.
Offline Christafari
Master
di 10 jan 2012, 21:13 Bericht 
Op zich ook niet zo gek, toch? De provider moet jouw nummer in de lucht houden maar verdient er geen cent aan...
Offline shootme
Master
di 10 jan 2012, 21:16 Bericht 
Dion schreef:
Bij het tekenen van het contract teken je er bijna altijd voor dat je op de hoogte bent van de algemene voorwaarden. Indien dat ook in jouw contract staat heb je mijns inziens geen kans dit te winnen.

Het betreft prepaid :)
Offline Dion
FS medewerker
di 10 jan 2012, 21:18 Bericht 

Ah, niet aan gedacht :fp:
Offline PTPT
Die hard
di 10 jan 2012, 21:20 Bericht 
Even voor de duidelijkheid; Er is nooit een akkoord getekend of iets vergelijkends.

Christafari schreef:
maar verdient er geen cent aan...
Voor 20 euro een nummer in de lucht houden... dat is dikke winst. Daarnaast; ze verdienen genoeg aan mij.
Offline viffer
Master
di 10 jan 2012, 21:24 Bericht 

Accepteer je de algemene voorwaarden niet door het product te gaan gebruiken ofzo? Volgens mij krijg je als je een nieuw prepaid kaartje koopt de algemene voorwaarden erbij.
Offline flozzy
Pro
di 10 jan 2012, 21:26 Bericht 
GertJan schreef:
Als het echt in de Algemene Voorwaarden staat trek je denk ik toch aan het kortste eind.

Zonder de openingspost gelezen te hebben, weet ik nu al dat deze regel zeker niet altijd opgaat.
Offline shootme
Master
di 10 jan 2012, 21:27 Bericht 
PTPT schreef:
Voor 20 euro een nummer in de lucht houden... dat is dikke winst. Daarnaast; ze verdienen genoeg aan mij.

Heb bij kpn gewerkt, 10 jaar geleden.
Op prepaid wordt verlies gemaakt.
Daarom is het ook "pech, geld weg" en worden mensen die net bij de klantenservice worden aangenomen eerst op prepaid gezet en pas daarna op abbo's.

Je geeft zelf aan dat je alleen gebeld wordt/werd op dat nummer, dat kost de provider geld.
Infra, bandbreedte, dure frequentie, klantenservice :wink: etc, etc.

Captain Hindsight modes on: Met een simonly abbo van 2 euro per maand was je dit niet gebeurt. (f)
Offline Sherlock
Master
di 10 jan 2012, 21:28 Bericht 
PTPT schreef:
Toen er bij de drukker ter controle het nummer gebeld werd

:o :respect:

Drukker een bloemetje gestuurd? Dit hoor je niet vaak.
Offline PTPT
Die hard
di 10 jan 2012, 21:30 Bericht 
Volgens mij zegt de wet ergens dat er wel degelijk duidelijk verwezen moet worden naar de algemene voorwaarden.

Sherlock schreef:

:o :respect:

Drukker een bloemetje gestuurd? Dit hoor je niet vaak.
Eerst de rekening nog ontvangen :lol:
Offline PTPT
Die hard
di 10 jan 2012, 21:48 Bericht 
De doos met inhoud nog even opgezocht;

Handleiding; er staat nergens over algemene voorwaarden, echter er staat wel wat over geldigheid beltegoed.
Daar heb je het, of..?
"Je prepaid aansluiting blijft actief als je minimaal 1 keer per 6 maanden belt, sms't, mms't, mobiel internet gebruikt of opwaardeert. Gesprekken naar gratis nummers tellen niet mee."

Het woord "bellen" kan wel heel breed genomen worden in die zin.
Of zit ik daar mis? Wanneer bel je? als je met iemand telefoneer, als je gebeld worden of dat je zelf iemand opbelt?

Echter ik twijfel onderhand wel hard of er nou echt nooit getelefoneerd is met dit toestel... maar hoe vind ik dat nou uit? geschiedenis is verdwenen...
Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat er wel mee opgebeld is, maar of er echt "verbindingen" met de andere kant is geweest, dat kan ik dus niet met zekerheid zeggen nu.

Edit1:
Onderin de doos algemen voorwaarden gevonden... dat ga ik niet eens doorlezen.
Bij de bon zit een "service kaart", Daarin staat:
"Algemene voorwaarden
Op uw aankoop kunnen algemene voorwaarden van toepassing zijn. Deze staan in de overeenkomst of op de verpakking. Niet ontvangen? Kijk op *.com of vraag ernaar in de winkel.

Is dat wel verplicht om te lezen? alsnog niet echt waterdicht... maar goed.

Daarnaast staat er op die service kaart: * garandeert bij juist gebruik een goede werking van uw aankoop gedurende minimaal twee jaar.
Offline Maserati Teun
FS medewerker
di 10 jan 2012, 21:57 Bericht 
PTPT schreef:
Je prepaid aansluiting blijft actief als je minimaal 1 keer per 6 maanden belt, sms't, mms't, mobiel internet gebruikt of opwaardeert.

Jij moet binnen 6 maanden minimaal 1 maal bellen, sms'en etc.
Offline Tilbo
Respect
di 10 jan 2012, 22:12 Bericht 

PTPT schreef:
Handleiding; er staat nergens over algemene voorwaarden, echter er staat wel wat over geldigheid beltegoed.
Daar heb je het, of..?
"Je prepaid aansluiting blijft actief als je minimaal 1 keer per 6 maanden belt, sms't, mms't, mobiel internet gebruikt of opwaardeert. Gesprekken naar gratis nummers tellen niet mee."

Duidelijk toch?

PTPT schreef:
Echter ik twijfel onderhand wel hard of er nou echt nooit getelefoneerd is met dit toestel...
Blijkbaar niet he, anders was het nummer niet afgesloten.
Offline shootme
Master
di 10 jan 2012, 23:49 Bericht 
Het is lullig, maar je hebt belangrijke info gemist.

Ik hoop dat je het nummer kunt porten.
Je gaf aan dat je huidige provider niet wou/kon, probeer een ander zou ik zeggen.

Succes in elk geval.
Offline dikkydik
Master
di 10 jan 2012, 23:57 Bericht 
Weet je wanneer je prepaid abonnement afgesloten werd?

Zo ja, dan heb je 1 maand de tijd om te porteren. Dit is vastgelegd bij de OPTA.

Ik zou direct een nieuw prepaidkaartje halen en direkt nummerbehoud aanvragen. Heb je iig gedaan wat je kon, nu niet duidelijk is, hoe de stand van zaken is.
Offline PTPT
Die hard
di 10 jan 2012, 23:59 Bericht 
Tilbo schreef:

Duidelijk toch?

Blijkbaar niet he, anders was het nummer niet afgesloten.
Het gaat er om wat de resultaten zijn; het gaat er om dat ik m'n gelijk zou krijgen indien dit echt uit de hand loopt.
En daarnaast, geen "blijkbaar niet he"... want er gaat vaker wat fout bij grote organisaties.
Ooit heb ik wel gelijk gekregen bij een vergelijkbare fout, resultaat; 2 jaar gratis internet.

shootme schreef:
Je gaf aan dat je huidige provider niet wou/kon, probeer een ander zou ik zeggen.

Succes in elk geval.

Bedankt.
Wel een goede denk ik. Ik zal wel even vragen bij de andere provider waar ik ook zit wat die voor mij kunnen betekenen.
Offline PTPT
Die hard
wo 11 jan 2012, 0:14 Bericht 
dikkydik schreef:

Zo ja, dan heb je 1 maand de tijd om te porteren. Dit is vastgelegd bij de OPTA.

Ik zou direct een nieuw prepaidkaartje halen en direkt nummerbehoud aanvragen. Heb je iig gedaan wat je kon, nu niet duidelijk is, hoe de stand van zaken is.

Sinds vandaag, daarom ook heel veel geluk gehad met de drukker; het zou eigenlijk vorige week al gedrukt worden...
Ik ga morgen even de andere provider bellen, eens zien of zij het nummer kunnen reserveren. En dan wel meteen als abonnement; hij zou immers toch in februari op abonnement worden overgezet.
Offline viffer
Master
wo 11 jan 2012, 0:18 Bericht 

Voor dat omzetten had je nog geen afspraken gemaakt?
Offline PTPT
Die hard
wo 11 jan 2012, 0:26 Bericht 
Nee... dat zou allemaal over 1,5 week komen, tegelijk met een ander abonnement.
Offline Brave Hendrik
Master
wo 11 jan 2012, 0:36 Bericht 
PTPT schreef:
wat kan ik verwachten als uitslag?

Dat je hoog en laag kan springen, je bent het prepaidnummer kwijt.
Om te redden wat er te redden valt is het inderdaad nog te proberen met nummerportatie.
Maar ik vrees dat ook dat niet gaat lukken.

L*llig want nummers waar een abonnement aan gehangen heeft, zijn nog wel een tijdje terug te halen.
Dat tijdelijk bevriezen (niet opnieuw uitgeven) van een nummer heeft een naam, waar ik nu niet op kan komen.
Offline fb
Master
wo 11 jan 2012, 8:46 Bericht 
Volgens mij is het vrij normaal dat als je een dienst activeert (dus 6 maand geleden) je d.m.v. een zinnetje ergens (in een sms-je of in een handleiding ofzo) aangeeft accoord te gaan met de algemene voorwaarden. Je weet wel, van die standaard blablabla die iedereen niet leest en zo snel mogelijk overslaat.
Offline Berijder
Pro
wo 11 jan 2012, 9:58 Bericht 
Brave Hendrik schreef:
Dat tijdelijk bevriezen (niet opnieuw uitgeven) van een nummer heeft een naam, waar ik nu niet op kan komen.

"In quarantaine plaatsen" ?
Offline Brave Hendrik
Master
wo 11 jan 2012, 11:09 Bericht 
Nee, niet echt.
Ik heb al gezocht op Google, maar kon het woord niet vinden.
Een aantal jaren geleden is deze maatregel ingevoerd onder andere m.b.t. eventueel mislukte portaties van telefoonnummers.
Was misschien wel interessant geweest of dat bericht alleen ging over abonnementen, of ook betrekking had op prepaid.
Soms moet men bedrijven wel eens een handje helpen om tot een prettige oplossing te komen.
Vaak zitten ze vast in oude regels, of is het script van het callcenter nog niet aangepast.
Offline PTPT
Die hard
wo 11 jan 2012, 18:08 Bericht 
Vandaag de andere provider aan de lijn gehad en zij hebben even meegedacht.
Volgens hun hoort er op z'n minst 1 waarschuwing gedaan worden van te voren, echter indien het nummer afgesloten word, is er bij hun de mogelijkheid om met minimaal 5 euro het beltegoed op te waarderen en dat het weer geactiveerd word.

Morgen maar even opwaarderen met 5 euro, eens zien of dat werkt, en dan meteen overzetten naar een abonnement bij de andere provider.

Brave Hendrik schreef:
Ik heb al gezocht op Google, maar kon het woord niet vinden.
Het is al meerdere keren voorbij gekomen, echter ik ben het nu alweer vergeten... maar maakt eigenlijk niet uit; we weten wat er bedoelt word ;)
Offline PTPT
Die hard
do 12 jan 2012, 15:01 Bericht 
Even kleine update;

Advocaat is ermee aan de gang gegaan, het wordt op z'n minst een schadeclaim. Maar wat er uit komt; dat horen jullie later ;) Ik hou jullie op de hoogte...
Offline Brave Hendrik
Master
do 12 jan 2012, 16:47 Bericht 
Ik ben benieuwd, want ik vind het ontzettend flauw dat iemand met een prepaid geen herkansing krijgt t.o.v. een abonnement.
Voor de laatste is dat wel mogelijk, dat weet ik zeker.

Edit: Toch nog wat gevonden op http://www.bellen.com/content/nummerbeh ... obiel.aspx (geactualiseerd: dinsdag 24 mei 2011)

Wanneer kan ik nummerbehoud aanvragen?
In het geval van een abonnement hanteren de providers een maximale opzegtermijn van één maand. Het is dan handig om minimaal één maand voor het aflopen van uw contract nummerbehoud aan te vragen. Per 1 maart 2008 heeft u het recht om het telefoonnummer mee te nemen naar een nieuw abonnement tot op de laatste dag van de contracttermijn. Voorheen ging het wel eens fout als vlak voor het einde van de contracttermijn om nummerbehoud werd gevraagd. Nu hebben de telefoonbedrijven meer mogelijkheden gekregen om eventuele fouten te herstellen. Het nummer wordt tot een maand na afloop van het contract gereserveerd zodat het nummer nog kan worden teruggegeven.

OK het gaat (deels!) over een abonnement, maar ik zou niet weten waarom een prepaidklant daarin gediscrimineerd zou mogen of moeten worden.
De mogelijkheid van reservering aan de kant van een telecombedrijf bestaat in ieder geval.

M.b.t. je inzet van een advocaat:
Ik wil je niet ontmoedigen, maar als het je lukt het nummer terug of schadevergoeding te krijgen, krijg je van mij applaus.
Offline Brave Hendrik
Master
wo 25 jan 2012, 0:23 Bericht 
@PTPT
Nog iets kunnen bereiken?
Ik ben wel benieuwd naar de afloop hiervan.
Offline PTPT
Die hard
wo 25 jan 2012, 11:30 Bericht 
Vandaag of morgen zal de advocaat haar "plan van aanpak" afronden.

Waar ik wel achter ben gekomen ondertussen is dat KPN op alle punten fout zit.
De direct schade is overigens jammer genoeg wel veel hoger uitgevallen... eens zien hoe dat gaat aflopen.
Offline PTPT
Die hard
do 09 feb 2012, 20:23 Bericht 
Ik heb alles maar gelaten zoals het is... het verlies genomen en gered wat er te redden valt.
De rechtsbijstand was weer eens erg laat met reactie waardoor ik weken kwijt ben geraakt.
Ik kom er wel weer bovenop.

Wat de KPN betreft; ze stikken zelf wel in hun eigen ellende...
Offline Brave Hendrik
Master
do 09 feb 2012, 23:36 Bericht 
PTPT schreef:

Daar zijn ze al druk mee bezig.
Offline PTPT
Die hard
vr 10 feb 2012, 6:03 Bericht 
Brave Hendrik schreef:
Daar zijn ze al druk mee bezig.

De aandeelprijs is ook diep gekelderd 8)
Offline bruintje beer
Master
vr 10 feb 2012, 7:04 Bericht 
PTPT schreef:
Is dan ook echt een k#tclub. Ik heb dankzij hun gesmeerd lopende front office met lege achterkant al eens een paar weken zonder telefoon en een half jaar zonder internetverbinding gezeten.
Ze verkopen vooral gebakken lucht :thumb_d:
Offline Brave Hendrik
Master
vr 10 feb 2012, 10:35 Bericht 
bruintje beer schreef:
Ze verkopen vooral gebakken lucht :thumb_d:

.... en arrogantie van de macht.
Ze vergeten alleen dat de tijd van monopolie toch al een tijdje geleden is.
Maar blijven teren op een old-boys-netwerk heeft tegenwoordig ook een houdbaarheidsdatum, in de naam van vrijheid en democratie.
Offline WimLex
Master
vr 10 feb 2012, 11:17 Bericht 
Wat heel veel bedrijven zich niet realiseren is dat een callcentre op den duur de naam van een bedrijf een negatieve klank gaat geven.

Die callcentres zal het aan de derriere oxyderen of een klant positief of negatief naar het bedrijf kijkt en overstapt naar een concurrent.

Iedere keer weer valt het mij op dat als een consumenten programma contact zoekt een bedrijf (namens een klant) dat het bedrijf zich diep schaamt voor de gang van zaken, vervolgens diep door het stof gaat en de zwarte piet bij het callcentre legt met de woorden "hier is iets verschrikkelijk mis gegaan".

En waarom gaat het dan zo verschrikkelijk mis ? omdat doe callcentres de feiten/cijfers dusdanig verdraaien dat ZIJ er positief uitspringen, wat zou de opdrachtgever toch in vredesnaam zonder ze moeten ....
Offline Smookey
FS medewerker
vr 10 feb 2012, 11:57 Bericht 
dikkydik schreef:

Volgens mij is deze vraag nog niet beantwoord.
Offline PTPT
Die hard
vr 10 feb 2012, 13:39 Bericht 
Smookey schreef:
dikkydik schreef:

Volgens mij is deze vraag nog niet beantwoord.

Maandag 9 januari is het nummer afgesloten. Het was geen abonnement.

Bij KPN gaat daar 6 maanden overheen indien er niet gebruik word gemaakt van de simkaart.
Bij Vodafone bijv is dat 1 jaar.

Is dat wat je bedoeld?
In welke zin bedoel je "afgesloten" trouwens? beëindigd, of aangegaan?

Over telefoons gesproken; de postbode weet niet waar m'n nieuwe telefoon is "5 dagen geleden afgeleverd op het adres" maar niemand van hier heeft getekend en laat staan her pakketje gezien :fp:
Wat heb ik deze tijd toch met al die problemen :\
Offline Laguna
Master
vr 10 feb 2012, 15:04 Bericht 

ik zou iig in het vervolg al dit soort zaken bij een provider onderbrengen, als je een wat betere klant bent zijn ze vaak wel genegen op risico van verlies van de inkomsten van de andere nummers wat te doen....maar da's achteraf en zou bij KPN wellicht ook wel eens niet kunnen werken...
Offline scooby!!
Master
vr 10 feb 2012, 15:11 Bericht 
maar,,,,
Nu ligt het allemaal aan een ander.
In het algemeen is toch wel bekend dat je een prepaid regelmatig moet opwaarderen?
Bij de 1 een half jaar , bij de ander een jaar.

Zo moeilijk is het toch niet?
En als de provider niks doet is het een k#tbedrijf

Terwijl het toch wel je eigen fout is :x

Maar ja , wie ben ik O:)
Offline PTPT
Die hard
za 11 feb 2012, 5:57 Bericht 
Laguna schreef:
ik zou iig in het vervolg al dit soort zaken bij een provider onderbrengen, als je een wat betere klant bent zijn ze vaak wel genegen op risico van verlies van de inkomsten van de andere nummers wat te doen....maar da's achteraf en zou bij KPN wellicht ook wel eens niet kunnen werken...
Is al gebeurt, alles staat nu bij Vodafone; dat gaat ook al jaren goed.

scooby!! schreef:
maar,,,,
Als ik alles kan ruiken (weten), dan had het leven een stuk eenvoudiger geweest.

De laatste keer dat ik prepaid langdurig gebruikt heb is 10 jaar geleden als ik het goed zeg.
Offline scooby!!
Master
za 11 feb 2012, 10:47 Bericht 
voorwaarden doorlezen :x

Dat er waarschijnlijk geen waarschuwing komt is niet netjes, maar niet verplicht, dat is je eigen zorg.

Dat je een heel project een beetje laat hangen aan een prepaidnummertje, niet echt handig, :-?
Offline PTPT
Die hard
za 11 feb 2012, 12:28 Bericht 
scooby!! schreef:
voorwaarden doorlezen :x

Dat er waarschijnlijk geen waarschuwing komt is niet netjes, maar niet verplicht, dat is je eigen zorg.

Dat je een heel project een beetje laat hangen aan een prepaidnummertje, niet echt handig, :-?

Stond uiteindelijk niet eens in de voorwaarden.

Daarnaast ben ik niet van plan om een abonnement voor een project te nemen.
 [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende