Pagina 2 van 2  [ 59 berichten ]
Offline Brave Hendrik
Master
za 28 jan 2012, 16:17 Bericht 
Deze kerel is er toch wat minder bedreven in. :roflol:
http://www.youtube.com/watch?v=BqV5vJdH ... re=related
Het eindresultaat is hetzelfde, dat dan weer wel.
Offline Raaf
Master
za 28 jan 2012, 16:28 Bericht 
ruitenheer schreef:
Het was te verwachten, iedere keer als het hier over een wielklem gaat komt dit broodje aap voorbij.

Bij een gemeente klem klopt het dat het broodje aap is.
Bij een particuliere klem zonder juiste bebording klopt het wel degelijk. Is geen uiteindelijk rechtszaak van gemaakt, heb er niet voor hoeven betalen :dag:
Offline plop
Master
za 28 jan 2012, 20:42 Bericht 
Brave Hendrik schreef:
Deze kerel is er toch wat minder bedreven in. :roflol:

vurig gemotiveerd, dat wel. :lol:
Offline NooitTeSnel
Master
zo 29 jan 2012, 12:21 Bericht 
Goed voorbeeld doet goed volgen... Er zijn nog een paar aangiftes tegen FBU Security onderweg. Nu even afwachten of ze die 25 euro per klem moeten terugbetalen, want dat wordt een duur grapje :devil:
Offline ruitenheer
Die hard
ma 30 jan 2012, 20:34 Bericht 

Raaf schreef:
Bij een gemeente klem klopt het dat het broodje aap is.Bij een particuliere klem zonder juiste bebording klopt het wel degelijk. Is geen uiteindelijk rechtszaak van gemaakt, heb er niet voor hoeven betalen :dag:

De wet over een bestanddeel/samenstel is gelijk bij een particuliere klem of een gemeentelijke klem.

Als ik mijn speciale, met diamenten ingelegde, wielklem gebruik om jouw auto te klemmen, ben ik dan de eigenaar geworden van jouw auto? Door die diamantjes is mijn klem immers meer waard dan jouw auto O:)
Offline Raaf
Master
ma 30 jan 2012, 21:17 Bericht 
ruitenheer schreef:
De wet over een bestanddeel/samenstel is gelijk bij een particuliere klem of een gemeentelijke klem.

Als ik mijn speciale, met diamenten ingelegde, wielklem gebruik om jouw auto te klemmen, ben ik dan de eigenaar geworden van jouw auto? Door die diamantjes is mijn klem immers meer waard dan jouw auto O:)

De logica zou dat idd wel zeggen ja.

Ik zal van de week eens pogen de briefwisselingen terug te vinden waardoor HSZuyd bakzeil gekozen heeft.
Offline 944 guy
Master
ma 30 jan 2012, 23:15 Bericht 
Deze is ook wel mooi :lol: Met de parkeerwachter en een wout ernaast :thumb:
http://www.youtube.com/watch?v=0QkM-dWA ... ure=fvwrel
Langdurig dat wel. (en overigens ook niet toepasbaar op NLse wielklemmen zeker?)
Offline duck
Nieuwkomer
di 31 jan 2012, 13:03 Bericht 

944 guy schreef:
Deze is ook wel mooi Met de parkeerwachter en een wout ernaast
http://www.youtube.com/watch?v=0QkM-dWA ... ure=fvwrel
Langdurig dat wel. (en overigens ook niet toepasbaar op NLse wielklemmen zeker?)

deja-vu; paar berichten naar boven.
Offline plop
Master
di 31 jan 2012, 23:14 Bericht 
944 guy schreef:
en overigens ook niet toepasbaar op NLse wielklemmen zeker?

goeie wielklemmen sluiten de wielbouten zo af dat je er niet bij kan komen, dit omdat je zoals je ziet hem er af kan halen.
alhoewel je natuurlijk best je complete wiel ophangen kan vervangen maar dan zal je altijd een aanhanger (of zoals in het filmpje een busje) nodig hebben voor de reserve onderdelen.
alles wat binnen de klem en de velg zit zal je moeten vervangen.en dan word de slijptol wel erg aantrekkelijk. :)
 [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2