Pagina 2 van 2  [ 71 berichten ]
Offline Martijn
FS Webmaster
do 16 maart 2006, 10:44 Bericht 
Speedyman schreef:
Heb een afspraak gemaakt met de leidinggevende van de agenten, ga maandag naar het buro om deel-I op te halen, moet toch de Target inleveren (maar misschien de tip van tqam??) Zal van alles fotootjes maken op mijn mobiel (misschien een leuke reportage voor FS?), weet niet of ze erg boos worden als ik daar wat plaatjes schiet.... :D

Ik blijf jullie op de hoogte houden en zal zeker blijven vechten om deze belachelijke werkwijze van de ambtelijke macht, (wij hebben gelijk en u bent de klos..) te ondermijnen.

Jij moet NIETS inleveren. Ben jij gek? Een laserapparaat is NIET verboden. Bel eerst maar eens op op grond waarvan je de target moet inleveren, welk artikel exact!
Offline Martijn
FS Webmaster
do 16 maart 2006, 10:46 Bericht 
Speedyman schreef:
Lees eens tussen de regels door jongens...ik lever iets in, laat jullie achteraf weten hoe het is gegaan, eerst deeltje I retour, daarna de rest.

Die gasten lezen hier ook mee, dus is dit niet slim. Daarnaast is dit een kwestie van principe: Jij hoeft NIETS in te leveren, dus lever je NIETS in. Ik wil anders ook wel even bellen voor je. PM maar met een nummer en naam.
Offline boersma
Master
do 16 maart 2006, 11:59 Bericht 
Goeie zet Martijn, jij zit hier beter in qua regels en wetten! :thumb:
Offline Roadwarrior
Eendagsvlieg
vr 24 maart 2006, 0:33 Bericht 
Hoe is dit afgelopen?

Ik heb zelf ook een LT-400, en ik heb nooit geweten dat ze die konden meten met een RDD?
Offline mehn
FS Meldingen
vr 24 maart 2006, 7:32 Bericht 
Dat kan ook niet en er staat ook nergens dat dat gebeurd is.
Offline Martijn
FS Webmaster
vr 24 maart 2006, 8:38 Bericht 
Het loopt.....
Offline Tukker_Pat
FS Juridisch
vr 24 maart 2006, 8:58 Bericht 
Vertel!!!!
Offline Speedyman
Master
vr 24 maart 2006, 21:52 Bericht 
Moeten even afwachten, maar deze zaak zal zeker uiteindelijk hier verder besproken worden, even geduld....
Offline Speedyman
Master
vr 31 maart 2006, 20:18 Bericht 
:lol:
Nou hier weer een vervolg:

Uiteraard heb ik e.e.a. ingeleverd om mijn deel-I retour te krijgen. De politie en kornuiten van de TD hebben zich uitgebreidt gebogen over de ingeleverde artikelen. Zelfs mij nog gebeld, dat ze geen idee hadden wat het was, en of ik wel alles had ingeleverd. Toen ik melde dat ik niet aan de gang bleef met artikelen van mijn auto te slopen beëindigde de agent het gesprek met ; zo komen we er niet uit, meneer !!!! Uiteraard kon ik achteraf mijn onderbroek verschonen van het lachen :D :D :D
Nee natuurlijk komen jullie er niet uit, anders was je geen agent geworden maar had je een echt vak gekozen i.d.p.v. geldophaler van de overheid. (Sorry even mijn frustratie eruit)

Viel er vandeweek een dikke envelop op de deurmat met daarop Politie %regio% . Wat scherst mijn verbazing, mijn ingeleverde goederen weer terug met daarbij een brief met als onderwerp "onbekende kastjes"

Dit is de inhoud;

Geachte heer %mijn achternaam%,

Hierbij stuur ik u terug 2, voor ons ondefinieerbare kastjes.
Daar beide medewerkers voor een langere tijd op vakantie, dan wel op cursus zijn (zeker om uit te leggen hoe een RD eruit ziet :wink: ) kan ik helaas e.e.a. niet helder krijgen.
Formeel zou het zo moeten zijn, dat U (met hoofdletter, ik heb daar al een Goddelijke titel :wink: ) bij de inbeslagname van het "ding" onder de voorbumper van uw auto ook bent aangewezen als opslaghouder van enig inbeslaggenomen goed. Daar u zich niet gehouden heeft aan de afspraak (door dat aangewezen "ding" in te leveren) zou tegen u formeel proces-verbaal moeten worden opgemaakt, voor ontrekken van goederen aan de inbeslagname.
Zoals gezegd kan ik e.e.a. niet helder krijgen en zie ik af van verdere strafvervolging.
Mocht u echter opnieuw worden staande gehouden n.a.v. een radardetector detectie, zal formeler tegen u opgetreden worden.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

Kusjes en knuffeltjes (oh nee dat stond er niet :D )
Nou laat maar horen jullie reacties, ik ben benieuwd !
Offline Maserati Teun
FS medewerker
vr 31 maart 2006, 20:26 Bericht 
@Speedyman,

Wat heb je nu eigenlijk ingeleverd en weer als onbestemd terug ontvangen? Kan je daar een foto van posten?
Offline Tukker_Pat
FS Juridisch
vr 31 maart 2006, 20:26 Bericht 
Super! O:) O:) O:)
Offline De patatkoning
Pro
vr 31 maart 2006, 20:27 Bericht 

mijn reactie:

De brievenschrijver is typisch zo'n diender die vroeger veel gepest werd :x

Kunnen ook nooit tegen hun verlies............. :schudnee:
Offline mehn
FS Meldingen
vr 31 maart 2006, 20:28 Bericht 
Maserati Teun schreef:
@Speedyman,

Wat heb je nu eigenlijk ingeleverd en weer als onbestemd terug ontvangen? Kan je daar een foto van posten?

LT-400, toch?
Offline Speedyman
Master
vr 31 maart 2006, 20:37 Bericht 
Foto's kunnen per PM aangevraagd worden.
Offline Tento
Master
vr 31 maart 2006, 20:38 Bericht 
ik krabbel ff weer op m'n stoel :thumb: :thumb: HAHAHHA superrr
Offline Martijn
FS Webmaster
vr 31 maart 2006, 20:38 Bericht 
Voor zover ik weet heeft hij de controle unit oid ingeleverd.
Offline Maserati Teun
FS medewerker
vr 31 maart 2006, 20:45 Bericht 
@Speedyman, zoals in in je strarttopic al schreef "Bromsnor". Tja deze diender wist niets, maar dan ook absoluut niets, over electronica.
Offline Speedyman
Master
vr 31 maart 2006, 20:54 Bericht 
Klopt Martijn, wel een verrassende wending niet ?
Offline Speedyman
Master
vr 31 maart 2006, 20:56 Bericht 
Het ging niet over 1 agent Teun, totaal waren er nu 5 mensen mee bezig, inclusief hun Technische Dienst ! We moeten in dit geval dan ook spreken van bromsnorren, of brommensnorren :thumb:
Offline Speedyman
Master
vr 31 maart 2006, 21:06 Bericht 
Your message (ID:) could not be delivered to the recipients below See the delivery status below for more information

Boersma, je e-mail geeft een undeliverdy melding, DNS probleempje ?
Offline boersma
Master
vr 31 maart 2006, 21:19 Bericht 
of mailbox vol.... zal hem ff opschonen sorry

ik geef je ff een ander mailadres

edit: zit niet vol, snap ik niet maar goed je hebt een nieuw mailadres van me... try again!
 [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2