Postingstijd interval gedetecteerd van 54.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 8 berichten ]
Offline Woeter
Master
wo 28 nov 2007, 17:22 Bericht 
Sinds een tijdje m'n 966 Europa wekkerradio ingebouwd met DrQ filter... vanmiddag pas goed kunnen testen op een Multanova op de A50.

Filmpje 1
Dit is opkomend dus daar heb je verder niet veel aan, maar het valt me op dat hij al heel vroeg detecteerd (ruim 1000 meter), maar pas op het allerlaatst het signaal opbouwt.

Filmpje 1
Dit is afgaand. Ongeveer 250 รก 300 meter van tevoren detectie. Maar wederom pas op het allerlaatste moment vol alarm.

Ik weet dat de de korte versie van de DrQ filter last heeft van weinig tot geen opbouw, maar het lijkt alsof het lange filter er ook last van heeft? Of zijn deze omstandigheden niet echt ideaal. Heb verder geen ervaring met inbouwdetectors nog...
Offline Sandeman
FS medewerker
wo 28 nov 2007, 17:25 Bericht 
De afstand lijkt me niet heel gek, maar ik mis idd ook wat opbouw...

Heb opkomend niet bekeken, daar heb je idd niet zoveel aan.
Offline Woeter
Master
wo 28 nov 2007, 17:51 Bericht 
ik heb overigens meteen met filter deze detector erin gezet dus weet niet hoe hij het zonder doet...
Offline Scoop643
Master
wo 28 nov 2007, 18:26 Bericht 
opkomend klopt niet.

Je gaat langs een benzine pomp. Misschien pakte hij de eerste 300m wel die benzinepomp en die andere 700meter de radar zelf.
Offline Woeter
Master
wo 28 nov 2007, 18:39 Bericht 
Dan zou je een andere toon moeten horen. 24 ghz en 34 ghz hebben namelijk beide een verschillende toon. En deuropeners zijn 24 ghz.
Offline King-Leo
Master
wo 28 nov 2007, 20:52 Bericht 
Hij doet het toch niet slecht. en idd kan het tankstation ook voor verwarring zorgen.

PS. laat wel even je sterretje repareren. :wink:
Offline SanderS
Die hard
di 22 jan 2008, 14:10 Bericht 

IMO is er met die detectie niets mis, bij mij is het niet beter of slechter :wink:
Offline Paul_S3
Die hard
di 22 jan 2008, 14:21 Bericht 
lijkt me een nette detectie. die opel station wagen gaat net wel of net niet op defoto. Zal er net om hangen of die andere auto er net tussen zit.
 [ 8 berichten ]