Postingstijd interval gedetecteerd van 161.3 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 35 berichten ]
Offline blackpower
Nieuwkomer
wo 03 jan 2007, 21:22 Bericht 

Ik ben nieuw op deze site en begin dus maar te vragen, wie kan mij helpen ik heb bij dr Q 2 filters besteld enkele weken gelde hij heeft 1 maal gereageerd om iets te vragen daarna niet meer, hoe weet ik nu of deze besteld zijn en waarom reageerd hij zo laks, wie heeft hier ervaring mee, graag een antwoord retour hoe ik er achter kan koem of alles loopt en de bestelling actief is :huh:
Offline liquid_force
Master
wo 03 jan 2007, 21:25 Bericht 
tis bij Q ook allemaal handwerk, naast zijn gewone baan ... en hij is verschrikkelijk druk, en heeft ook nog een familie ...
Offline pr0mo
Master
wo 03 jan 2007, 21:54 Bericht 
Dit al het derde bericht dat je hierover begint! :slotje:
Offline Tento
Master
wo 03 jan 2007, 21:56 Bericht 
of omhoog haalt om schopt :x :x :zzz:
Offline Jurjen
FS medewerker
wo 03 jan 2007, 22:37 Bericht 
pr0mo schreef:
Dit al het derde bericht dat je hierover begint! :slotje:

Wat je zeg ja :slotje:
Offline Dave
FS Webmaster
do 04 jan 2007, 8:51 Bericht 
Kolere wat een ongeduld :o

Je staat als nieuwkomer echt helemaal onderaan een lange wachtlijst. Ik weet dat Q werkt op forum aanmeld datum en daarmee de harde kern voorrang geeft.

Jij bent totaal niet interessant momenteel en ik zou niet zo doordrammen als ik jou was, komt een beetje vervelend over. Er wordt weinig op verdiend en kost veel tijd. Ga anders een DSI bestellen ofzo :slotje:
Offline Fangio-S
Pro
do 04 jan 2007, 10:34 Bericht 

Nou nou, wat een aanval zeg! Hij heeft toch het recht om er een beetje achter te vragen of niet soms!

Dat Dr.Q het misschien heel druk heeft kan goed zijn maar gewoon een antwoord geven noem ik elementaire beleefdheid, al is het maar om te zeggen dat hij als laatste in de rij staat en zijn filter pas in 2008 gaat krijgen.
Offline Dave
FS Webmaster
do 04 jan 2007, 10:48 Bericht 
Hij heeft al reactie gehad maar wil nog meer reaktie en opent een topic en haalt een oud topic naar boven. Daar wordt ik niet blij van...

Een OvJ doet ook 16 weken of langer over een beroep en zo zijn er nog een aantal instanties waarbij alles belachelijk duurt voordat je uberhaupt een teken van leven krijgt (ik heb hier een hele lijst voor je). En daar werken dan nog mensen die bakken met geld verdienen.

E-mail adres is toch bekend? En anders stuur je er nog eentje... Maar om nou zo te gaan doen op een forum .. Neh...
Offline Jorn
Master
do 04 jan 2007, 12:44 Bericht 
Ik ben het wel met Dave eens, je wacht op iemand die een dienst voor je doet. Als het je te lang duurt, ga naar iemand anders.

OF stuur hem nog een mailtje en wacht geduldig, overdreven om een topic te openen voor een "probleem" dat jij hebt met iemand anders.

Als we dat zouden doen, dan moest je eens weten hoeveel mensen een topic zouden kunnen openen hiero.

Be a little more patient...
Offline Azes
Die hard
do 04 jan 2007, 14:28 Bericht 
Dave schreef:
....Kolere wat een ongeduld :o ....
....Ga anders een DSI bestellen ofzo :slotje:....

Goeie hint Dave :thumb:
(Moet je echter ook wat geduld opbrengen...) :wink:
:koffie:
Offline regiorunner
Master
do 04 jan 2007, 15:11 Bericht 
En anders een Low Cut filter van enerby? :thumb:
Offline Basic
Pro
do 04 jan 2007, 17:23 Bericht 

Hij mag toch best vragen hoe het zit?

Dr.Q is wel eens vaker een poos van het forum weggeweest.
Tis een kleine moeite om even te laten weten hoe het zit.

Straks besteld de ts 2 filters bij Enerby en dan krijgt hij een mailtje van dr. Q dat er 2 filters klaarliggen.
Offline Yvesart
Master
do 04 jan 2007, 17:32 Bericht 
dan kan hij testen welke beter werken O:) :thumb: 8)

maar ik vond de eerste reacties ook wat onbeleefd, maar ik wist de verdere achtergronden niet.. nu iets meer en kan ik meer begrip opbrengen voor de eerdere reacties.. alles heeft zijn tijd nodig.. en alles heeft een @-adres tegenwoordig ;) .. dus neem nog een :biertje: (of :colaatje: als je nog moet rijden) en het komt allemaal goed! :thumb:
Offline blackpower
Nieuwkomer
do 04 jan 2007, 21:00 Bericht 

tjonge tjonge wat een reactie zeg ik wilde alleen graag een antwoord of ze geleverd konden :o worden en wanneer is dat zo vreemd,wanneer blijkt dat het lang gaat duren dan kan ik toch elders iets bestellen maar als ik geen reactie krijg of ze wel of niet besteld kunnen worden dan weet ik toch niets, sorry als ik sommige personen op hun ... getrapt heb dat was echt niet de bedoeling alleen zulke reactie's had ik toch niet verwacht
Offline laagvlieger
Master
do 04 jan 2007, 21:12 Bericht 
blackpower heeft gelijk hoor. Als je iets bestelt wil je snel weten of je het krijgt en wanneer.

Minimaal: "Dank voor uw bestelling, ik ga er mee aan de slag, in verband met de drukte kan het een paar maanden duren. Als u di tte lang vind duren, kunt u de bestelling annuleren".

Of moet blackpower soms een WOB-procedure starten om te weten wanneer hij zijn filter krijgt? :wink: :wink: :D :P
Offline Harold
FS Meldingen
do 04 jan 2007, 22:47 Bericht 
Opzich lijkt me zijn vraag over de levertijd redelijk normaal, aangezien FS ze via de FS shop aanbiedt, en voor vragen doorverwijst naar het forum.

Als je iets verkoopt dan moet je denk ik ook de consequenties daarvan inzien. En ik kan me voorstellen dat mensen niet zitten te wachten op levertijden van maanden (jaren?). Dan kun je dat direct beter erbij vermelden wat de levertijd is.
Offline Marcel Q4
Die hard
wo 10 jan 2007, 11:29 Bericht 
regiorunner schreef:
:-? Enerby,dan moet je hem wel kunnen bereiken!! Heb hem al vele male een pm gestuurd, maar helaas geen reactie. Moest voor een kennis een filter hebben voor een Bel 966R.( heb er zelf al een +/- 3 jaar! Bevalt zeer goed moet ik zeggen).Nog maar ff proberen om mailen.
Offline SanderS
Die hard
wo 10 jan 2007, 21:01 Bericht 

Ik kreeg laatst een mailtje van hem, dat hij het heel druk heeft gehad en geen enkele batch filters had kunnen bouwen. Hij had wel het goede voornemen om binnenkort weer te beginnen :lol:.

Ik wacht sinds oktober, heb ik op zich geen probleem mee, alleen durf ik mijn radardetector nog steeds niet te gebruiken :roll:.
Offline ruud king
Master
do 11 jan 2007, 0:08 Bericht 
Gewoon lekker in de keukenla laten liggen,en geduld is een skone zaak.
Alles is beter dan dat je Dr .Q een mailtje kan sturen dat de filters niet meer nodig zijn :wink: (omdat je bello op de plank bij het polisieburo leg, en je €250.- armer bent)
Offline enerby
Master
do 11 jan 2007, 9:36 Bericht 
Marcel Q4 schreef:
regiorunner schreef:
:-? Enerby,dan moet je hem wel kunnen bereiken!! Heb hem al vele male een pm gestuurd, maar helaas geen reactie. Moest voor een kennis een filter hebben voor een Bel 966R.( heb er zelf al een +/- 3 jaar! Bevalt zeer goed moet ik zeggen).Nog maar ff proberen om mailen.

:huh: Geen PM gehad van je.
Offline Marcel Q4
Die hard
do 11 jan 2007, 9:44 Bericht 
Je hebt pm (als het goed is dan) :P
Offline enerby
Master
do 11 jan 2007, 9:49 Bericht 
:thumb: Je hebt al antwoord, geen andere PM van je gehad hoor.
Offline MRE
FS Weldoener!
do 11 jan 2007, 10:15 Bericht 
PM's willen om onverkaarbare reden nog wel eens in je outbox blijven hangen, is mijn ervaring. Had ook een PM naar iemand gestuurd en kreeg maar geen reactie terwijl ik die persoon toch dagelijks op het forum tegekwam. Bleek dat er 4 PM's in mijn eigen outbox stonden, dit terwijl ik op al mijn boxen meer dan 50% vrije ruimte had.....
Offline Sandeman
FS medewerker
do 11 jan 2007, 10:16 Bericht 
Ze staan in je outbox totdat ze gelezen worden. Dan pas gaan ze naar je sentbox.
Als de ontvanger dus gewoon op het forum koekeloert en je pm´s niet leest blijven ze gewoon in je outbox staan...
Offline Marcel
FS medewerker
do 11 jan 2007, 13:15 Bericht 
Wat Sandeman zegt.
Offline Forza!
Master
do 11 jan 2007, 16:21 Bericht 
MRE schreef:
PM's willen om onverkaarbare reden nog wel eens in je outbox blijven hangen, is mijn ervaring. Had ook een PM naar iemand gestuurd en kreeg maar geen reactie terwijl ik die persoon toch dagelijks op het forum tegekwam. Bleek dat er 4 PM's in mijn eigen outbox stonden, dit terwijl ik op al mijn boxen meer dan 50% vrije ruimte had.....

Outbox dan is ie niet gelezen, dus dan kan die persoon de PM niet vinden of heeft er geen zin in. Je kunt een PM die in outbox staat even control-C doen (de inhoud), vervolgens wis je em en stuur je em opnieuw. Dan krijgt de ontvanger weer een melding ervan. Wellicht helpt dat.
Offline Dr.Q
Die hard
do 11 jan 2007, 19:38 Bericht 
Er ligt voor 9 stuks aan materiaal op mijn buro.
De filterbuizen zijn al OK.
Ik zou graag sneller willen maar dat gaat niet.

Er gaat vandaag ook een bestelling uit naar
de andere kant van de grote plas voor nieuwe
golfpijp. (alweer vele meters weggezaagd)

Ik krijg soms wel eens 7 mailtjes op 1 dag
over levertijden. (en ik kijk ook niet elke dag)
Ik ben geen fabriek met een assemblage-lijn
ik doe het allemaal in mijn vrije tijd.

Diegene die al een filter van mij hebben weten dat het lang kan duren
maar je komt zeker aan de beurt.

Ik hoop dat ik hiermee voldoende antwoord heb gegeven.

Dr.Q
Offline ErikV
Master
vr 12 jan 2007, 10:09 Bericht 
Ik ben binnenkort wss ook in het bezit van een bello, ik laat het wel weten. :)
Offline Micky
Nieuwkomer
wo 17 jan 2007, 15:36 Bericht 
Dr.Q schreef:
Er ligt voor 9 stuks aan materiaal op mijn buro.
De filterbuizen zijn al OK.
Ik zou graag sneller willen maar dat gaat niet.

Er gaat vandaag ook een bestelling uit naar
de andere kant van de grote plas voor nieuwe
golfpijp. (alweer vele meters weggezaagd)

Ik krijg soms wel eens 7 mailtjes op 1 dag
over levertijden. (en ik kijk ook niet elke dag)
Ik ben geen fabriek met een assemblage-lijn
ik doe het allemaal in mijn vrije tijd.

Diegene die al een filter van mij hebben weten dat het lang kan duren
maar je komt zeker aan de beurt.

Ik hoop dat ik hiermee voldoende antwoord heb gegeven.

Dr.Q

Dankje Dr.Q en ik hoor graag van je, als je mij een indicatie kunt geven van wanneer de 2 voor mij klaar zijn. :thumb:
Offline Jaap57
Pro
ma 12 maart 2007, 14:21 Bericht 

Dave schreef:
Hij heeft al reactie gehad maar wil nog meer reaktie en opent een topic en haalt een oud topic naar boven. Daar wordt ik niet blij van...

Een OvJ doet ook 16 weken of langer over een beroep en zo zijn er nog een aantal instanties waarbij alles belachelijk duurt voordat je uberhaupt een teken van leven krijgt (ik heb hier een hele lijst voor je). En daar werken dan nog mensen die bakken met geld verdienen.

E-mail adres is toch bekend? En anders stuur je er nog eentje... Maar om nou zo te gaan doen op een forum .. Neh...

Toch heeft hij echt wel een beetje gelijk...
Zelf heb ik ongeveer 10 maanden geleden een filter bij Dr. Q besteld.
Toen ik niets hoorde heb ik aangenomen dat er iets mis was gegaan en 4 maanden later nog eens besteld.
Noooooit iets gehoord....
Nu dan maar een enerby filter besteld en direct een bevestiging ontvangen. Nu natuurlijk het filter nog, maar er lijkt schot in te zitten.
Offline SanderS
Die hard
di 01 mei 2007, 14:45 Bericht 

Ik heb mijn filter vandaag ontvangen. Geduld wordt beloond :wink:.
Offline Micky
Nieuwkomer
di 09 okt 2007, 22:01 Bericht 
Sandeman schreef:
Ze staan in je outbox totdat ze gelezen worden. Dan pas gaan ze naar je sentbox.
Als de ontvanger dus gewoon op het forum koekeloert en je pm´s niet leest blijven ze gewoon in je outbox staan...

Nou ik heb vorig jaar december 2 filters besteld bij dr Q, 25 april na dat ik een pm gestuurd had bericht gekregen dat ik in de volgende batch zit, en tot vandaag niet meer gehoord.
Ik heb de filters op 26 september afbesteld en de mail staat nog in mijn out box, dus is nog niet gelezen.

Sorry hoor maar ik heb er bijna een jaar opgewacht, ik vind dat echt niet kunnen ongeacht wat iedereen in dit topic schrijft over geduld weinig winst enz.

er word ook niet terug gekoppeld waarom er niet geleverd wordt.
Ik heb vandaag een enerby filter besteld, en voor mijn vriend..... is het te laat. :thumb_d:
Offline Dave
FS Webmaster
di 09 okt 2007, 22:32 Bericht 
gecondoleerd (f)
Offline SanderS
Die hard
di 09 okt 2007, 22:40 Bericht 

Micky schreef:
Sandeman schreef:

Nou ik heb vorig jaar december 2 filters besteld bij dr Q, 25 april na dat ik een pm gestuurd had bericht gekregen dat ik in de volgende batch zit, en tot vandaag niet meer gehoord.
Ik heb de filters op 26 september afbesteld en de mail staat nog in mijn out box, dus is nog niet gelezen.

Sorry hoor maar ik heb er bijna een jaar opgewacht, ik vind dat echt niet kunnen ongeacht wat iedereen in dit topic schrijft over geduld weinig winst enz.

er word ook niet terug gekoppeld waarom er niet geleverd wordt.
Ik heb vandaag een enerby filter besteld, en voor mijn vriend..... is het te laat. :thumb_d:

Je komt echt wel aan de beurt, mijn detector heeft ook een jaar ongebruikt op het schap gelegen voor ik mijn filter had. Maar dan heb je ook wat, en goedkoper dan het Enerby filter :).
Offline Micky
Nieuwkomer
di 09 okt 2007, 23:21 Bericht 
ik heb ze al afbesteld, mijn antenne's gaan morgen naar enerby voor controle/bijstellen en over een week of 10 heb ik een kant en klaar enerby filter (de andere antenne gaat in de kast) 8)
 [ 35 berichten ]