Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]
Offline Mike_ff
Eendagsvlieg
za 08 maart 2008, 10:34 Bericht 

Onlangs ben ik ook toegetreden tot het illustere gezelschap van RD-geinterresserden (snelle auto en een iets te zware voet :roll: ). Zoals elke newbee stroop je het forum af om het uitgevonden wiel te bekijken. Uit tests blijkt de BEL 975R een goed apparaat en dan het liefst met filter. Om dit laatste gaat het nu. Ik heb fotoos gezien van de Enerby ( niet van Dr. Q) maar kan me moeilijk een voorstelling maken van de toepassing van het filter :huh: Wordt het soms over de detectorantenne geschoven en hoe wordt het e.e.a. vastgezet. Daarnaast vergt het waarschijnlijk veel ruimte. Ik rijd een Audi A3 en zou ook graag reacties lezen over de mogelijkheden en/of moeilijkheden die de inbouw gaf...

Dit is mijn eerste post en bij deze mijn complimenten aan de makers en alle forumleden die met hun inbreng een interessante en informatieve site neerzetten :thumb:
Offline Freddy
Master
ma 24 maart 2008, 2:24 Bericht 
De antenne wordt uit zijn originele behuizing gehaald en samen met de filter in een nieuwe behuizing geplaatst. Foto's daarvan zwerven wel rond hier. Als ik het goed heb onthouden is de nieuwe behuizing een centimeter of 20, wat je dus in je auto kwijt zal moeten raken. En ik meen te hebben gelezen dat een A3 een van de lastigste auto's is om in te bouwen, maar dat zullen anderen je beter weten te vertellen.

Overigens is deze thread meer op z'n plaats in het radardetector gedeelte lijkt mij, ipv het RDD forum. Misschien kan een modje even verhuizen?
Misschien krijg je dan ook wat meer reacties :wink:
Offline Mike_ff
Eendagsvlieg
ma 24 maart 2008, 11:02 Bericht 

Je hebt helemaal gelijk. Dit item behoort in een andere rubriek. Bedankt voor je reaktie. Ik doe er mijn voordeel mee.
Offline De patatkoning
Pro
ma 24 maart 2008, 11:20 Bericht 

Ik weet niet welk type A3 dat je rijdt?

Zelf rij ik een A3 bouwjaar 2007, en daar zit een hele mooie enerby in, plek zat!

(ik ga hier maar niet verklappen waar dat precies is, soms willen controleur's nog wel es meelezen). Ik heb hem door 1 van de forumleden hier professioneel laten inbouwen, en het werkt tot op heden perfect.

Succes ermee en veel veilige km's.
 [ 4 berichten ]