Postingstijd interval gedetecteerd van 41.6 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 5 berichten ]
Offline echodelta
Eendagsvlieg
zo 29 jan 2012, 20:26 Bericht 

Beste allemaal, gisteren, zaterdag, gelaserd bij een constatering van 52 km/u boven de maximum snelheid van 80 km/u.
Auto aan de kant gezet, rijbewijs ingenomen.
Wil vandaag, zondag een klaagschrift opstellen omdat ik mijn rijbewijs dagelijks nodig heb voor mijn onderneming.
Wat is de snelste route om mijn rijbewijs, in ieder geval op korte termijn, tot de uitspraak terug te krijgen?
Alvast super bedankt voor jullie reactie!

Grt

E.D.
Offline Barbertje
FS Juridisch
zo 29 jan 2012, 23:15 Bericht 
Door mede te verwijzen naar deze uitspraak van de rechtbank Zwolle
http://jure.nl/bu3276
Gaat wel over een alcohol zaak maar is ook overeenkomstig van toepassing om inhouding rijbewijs voor 2 of 4 maanden bij snelheidsovertredingen
Offline echodelta
Eendagsvlieg
ma 30 jan 2012, 6:27 Bericht 

OK, dank. Dit betrof een alcohol overtreden, bij mij was het puur snelheid. Echter, ik lees dat dmv indienen van een klaagschrift de kans groot is dat het rijbewijs (voorwaardelijk) terug gegeven wordt?
De aanhouden was afgelopen zaterdag, het is nu maandag, klaagschrift is er gisteren uitgegaan. Wat is de verwachting wanneer deze behandeld wordt?
Grt
E.D.
Offline mellymel
Eendagsvlieg
zo 11 maart 2012, 21:22 Bericht 

vraagje ik heb ongeveer hetzelfde overtreding begaan die u heeft .. hoe lang heeft het geduurd dat u uw rijbewijs terug had .. en schrijven helpt dat echt ??
Offline Aanhanger
Master
zo 11 maart 2012, 21:57 Bericht 
Forumoverzicht » Juridisch » Strafrecht zaken (T en Strafbeschikking) » Afbeelding
 [ 5 berichten ]