Postingstijd interval gedetecteerd van 75.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 2  [ 59 berichten ]
Offline Barbertje
FS Juridisch
ma 07 nov 2011, 17:18 Bericht 
Je vraagt bij de CVOM Unit Straf je dossier op onder art. 30 Wetboek van Strafvorderring.

Het overige Wob je op bij de betrokken politie-organisatie.
Offline timo76
Nieuwkomer
di 08 nov 2011, 2:35 Bericht 

wob is verstuurd per fax.Kan ik nu gelijk dossier opvragen of wachten tot ik gedagvaard word?
Offline Barbertje
FS Juridisch
di 08 nov 2011, 16:27 Bericht 
De CVOM is niet zo snel.
Vraag je dossier pas op als je de dagvaarding hebt ontvangen.
Offline timo76
Nieuwkomer
zo 22 jan 2012, 21:13 Bericht 

Beste forumleden,
nu een paar maanden verder heb ik jullie hulp hard nodig. Dit na aan leiding van de boete die ik heb ontvangen eind oktober jl.Dit is hoe het er nu voor staat.
Ik heb de politie tilburg 7 november jl. een wobverzoek gestuurd waarin ik ze vraag naar pv, ijkrapport, brondocument en akte van beediging en aanstelling van verbalisant.
Ik heb ze op 7 december jl. in gebreke gesteld.En tot op heden geen reaktie ontvangen.

Ik heb het cvom pas een wobverzoek gestuurd op 4 december jl. waarin ik ze verzoek tot toezending van documenten betrekking hebbende op dezelfde overtreding(ik wist niet dat ik het cvom ook kon wobben)
Zij stuurden mij op 8 december het proces-verbaal. Het cvom heeft mijn verzoek om de andere documenten, doorgestuurd naar politie midden- en west-brabant. Op 5 januari krijg ik bericht van het bureau midden- en west-brabant dat ze niet in staat zijn om binnen 4 weken op mijn wob-verzoek te reageren en dat ze de beslissingstermijn verdagen met ten hoogste vier weken.Als gevolg hiervan zouden ze uiterlijk op 3 februari as. een besluit nemen op mijn verzoek. En dat hebben ze gedaan, op 18 januari jl. ontving ik al de documenten.

Kan ik nu een dwangsom eisen bij de Politie tilburg over de periode van 21 december tot 18 januari?
Gr. Timo
Offline viffer
Master
zo 22 jan 2012, 21:18 Bericht 

Volgens mij is de termijn voor de politie pas ingegaan op het moment dat zij het verzoek hebben ontvangen van het CVOM. Of heb jij zelf ook een WOB verzoek aan de politie verstuurd?
Offline timo76
Nieuwkomer
zo 22 jan 2012, 21:28 Bericht 

Ik had de politie als eerste gewobt, al een aantal weken voor het verzoek aan het cvom.
Offline viffer
Master
zo 22 jan 2012, 21:35 Bericht 

En heb je daar een verzend- of ontvangstbevestiging van?
Offline timo76
Nieuwkomer
zo 22 jan 2012, 21:49 Bericht 

Ja faxbewijzen heb ik allemaal bewaard
Offline timo76
Nieuwkomer
zo 22 jan 2012, 23:04 Bericht 

Ik heb voor deze vraag een ander topic geplaatst in de wob-helpdesk.
Op dit topic plaats ik volgende week de ontvangen wobdocumenten.
 [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2