Postingstijd interval gedetecteerd van 49.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 35 berichten ]
Offline X-force
Weet de weg
ma 12 jan 2009, 18:00 Bericht 

Ik wil graag deze telefoon importeren:

http://cgi.ebay.com/Quad-Band-FM-Dual-S ... 7C294%3A50

BIj carrier staat er: AT&T, Cingular, Cellular One, Cellular South, Fido, Rogers Wireless, SunCom, T-Mobile, U.S. Cellular

Maar er staat ook dat het unlocked is..

Maar ik weet niet of het unlocked betrekking heeft op de simkaart of op de band, want er staat:

1.2.2" inch QVGA Screen.
2.Quad 4-Band GSM 850/900/1800/1900 MHZ Unlocked All Country.
3.Dual Sim and Dual Standby

Weet iemand of ik met mijn telfort kaart deze telefoon in NL kan gebruiken?
Offline liquid_force
Master
ma 12 jan 2009, 18:01 Bericht 
ja, zou moeten werken
Offline Marcel
FS medewerker
ma 12 jan 2009, 18:07 Bericht 
Shipment and Handling We don't ship the item to italy ! Sorry! :lol:

Leuk toestelletje zo op het oog.
Offline Rover
Master
ma 12 jan 2009, 18:49 Bericht 
Let er wel op dat de meeste van deze dual sim telefoons slechts 1 sim tegelijkertijd kunnen gebruiken, wanneer je de andere wil gebruiken dien je opnieuw op te starten.

Degene die wel 2 tegelijkertijd aankunnen (zetten ze er meestal uitgebreid bij) hebben meestal 2 groene en 2 rode hoorntjes! (toetsen
Offline liquid_force
Master
ma 12 jan 2009, 18:55 Bericht 
Dual Sim and Dual Standby ... beide tegelijk online!
Offline Harry S
Master
ma 12 jan 2009, 19:30 Bericht 
59 euri's is niet teveel, is zelfs incl. verzendkosten. Meteen eentje besteld. Wel met credit card, als ie dan niet aankomt laat ik het geld meteen terugboeken.
Offline serhatinho
Master
ma 12 jan 2009, 19:39 Bericht 
Veel moet je niet verwachten van dat Chinese spul!!
Offline Walker
Master
ma 12 jan 2009, 20:10 Bericht 
serhatinho schreef:

Waar dacht jij dat Samsung, LG, SonyEricsson etc gemaakt worden? Niet in West-Europa :wink:
Offline Rover
Master
ma 12 jan 2009, 20:21 Bericht 
ik heb er enkele van gehad.... kwaliteit is inderdaad lager, maar voor het geld toch al heel wat...

Het zal me echter niet verbazen dat er enkele menus vergeten zijn te vertalen, persoonlijke ervaring zeg maar :[
Offline tomtector
Master
ma 12 jan 2009, 20:25 Bericht 
Harry S schreef:
59 euri's is niet teveel, is zelfs incl. verzendkosten. Meteen eentje besteld. Wel met credit card, als ie dan niet aankomt laat ik het geld meteen terugboeken.

Reken wel op zo'n 2 weken verzendtijd.
Offline Joost J.
Master
ma 12 jan 2009, 21:46 Bericht 
Walker schreef:
serhatinho schreef:

Waar dacht jij dat Samsung, LG, SonyEricsson etc gemaakt worden? Niet in West-Europa

Mijn Sony Ericsson is Fabriqué en China ;)

Maar goed...er zal ongetwijfeld kwaliteitsverschil zijn tussen een Samsung, LG, Sony of een merkloos apparaat. Daar staat tegenover dat de specs niet verkeerd zijn voor een toestel van 6 tientjes.
Offline Autodelta
Respect
ma 12 jan 2009, 22:04 Bericht 

Er zijn wel telefoons te krijgen die dual simm zijn en dual online.
Deze Iphone clone werkt perfect http://link.marktplaats.nl/215772895

Op dit adres krijg je ook garantie mocht er wat zijn.

En de telefoon werkt ook in de Nederlandse taal.
Offline Dave
FS Webmaster
di 13 jan 2009, 6:28 Bericht 
17. Built-in 2.0MP Camera. :zzz: :nah:

Rover schreef:
Degene die wel 2 tegelijkertijd aankunnen (zetten ze er meestal uitgebreid bij) hebben meestal 2 groene en 2 rode hoorntjes!

Die zie ik hier ook op de product foto ;)
Offline gigabert
FS medewerker
di 13 jan 2009, 8:08 Bericht 
Er is een kans dat het niet gaat werken, ik weet nog uit de tijd dat ik bij een telefoon bedrijf werkte dat er sims van de Nederlandse gsm tokos naar de fabriek werden gestuurd om te testen...

Ik weet niet of dat hier ook gebeurd is, maar voor die paar euros is het misschien het proberen waard...
Offline Marcel
FS medewerker
di 13 jan 2009, 8:18 Bericht 
Dave dat 2.0Mp zeg niks over de kwaliteit van de foto hoor. O:)
Offline Dave
FS Webmaster
di 13 jan 2009, 8:19 Bericht 
Niet? Hhhhmm :-?
Offline -Joske-
Master
di 13 jan 2009, 11:44 Bericht 
:lol:
Offline jan jansen
Master
di 13 jan 2009, 11:48 Bericht 
Bij dit soort veel te kleine sensors is meer pixels meestal beter dan weinig pixels. Iedere pixel krijgt dan tenminste nog een klein beetje licht. Een 5D heeft ook niet voor niets veel minder ruis dan een 50d, zelfs bij prints in hetzelfde formaat.

Maar volgens mij weet jij dat best.

Best schokkend overigens hoe die Iphone kloon lijkt op de echte Iphone.. Zou de hele bediening ook net zo intuitief zijn? :x
Offline Dave
FS Webmaster
di 13 jan 2009, 11:54 Bericht 
Eehh een 50D;

Sensor size 22.3 x 14.9 mm (3.32 cm²)
Pixel density 4.5 MP/cm²

En een 5D;

Sensor size 36 x 24 mm (8.64 cm²)
Pixel density 1.5 MP/cm²

Sensor groter, minder megapixels per vierkante centimeter dus inderdaad beter.. Ruw gezien dan, geavanceerde technieken maken het mogelijk om meer pixels op een kleiner stukkie te stampen met hetzelfde resultaat maar dat kom je tegen in de II en niet in een of ander telefoontje (voorlopig)...

Ga er nou niet tegenin heh, niet handig :x :D
Offline Sandeman
FS medewerker
di 13 jan 2009, 12:03 Bericht 
:lol:
Offline jan jansen
Master
wo 14 jan 2009, 0:35 Bericht 
Oops, ik schreef wat anders dan ik bedoelde, meer en minder omgedraaid. Bedoelde uiteraard dat je zo min mogelijk pixels moet hebben in zo'n telefoon.

Geavanceerde technieken als grotere fotosites met minder periferie en microlenses zitten voorlopig inderdaad nog niet in een telefoon.

Overigens, ter illustratie even hier klikken en dan klikken op Dynamic Range :o
Offline Freddy
Master
wo 14 jan 2009, 14:33 Bericht 
hier ook al :roll:
Offline onewheeldrive
Master
wo 14 jan 2009, 21:33 Bericht 
</ontopic>

X-Force, laat je even weten welke je bestelt en hoe die werkt? Er zijn vast (in ieder geval ik) meer geinteresseerden voor een dual sim dual watch GSM. Ik sleep nu de hele dag twee telefoons mee....
Offline tomtector
Master
wo 14 jan 2009, 21:45 Bericht 
Samsung heeft ook telefoons die met 2 simkaarten tegelijk online kunnen zijn. Denk hierbij aan de Samsung D880 DuoS (~€175) en de Samsung D980 DuoS
Offline Joost J.
Master
wo 14 jan 2009, 22:28 Bericht 
Ik heb ook ma eens zo'n ding uit China besteld, heb hem niet echt nodig, maar ben wel benieuwd naar die foon...
Offline liquid_force
Master
wo 14 jan 2009, 22:35 Bericht 
onewheeldrive schreef:
Ik sleep nu de hele dag twee telefoons mee....

weet niet welke provider je hebt, maar het is technisch mogelijk om 2 nummers op 1 SIM te zetten en in je toestel te kiezen tussen Line1 en Line2 ... helaas staan ze dan niet gelijktijdig aan ...
Offline bestuurder1
Nieuwkomer
wo 14 jan 2009, 22:45 Bericht 

Kan iemand laten weten of die het doet? Dan koop ik hem ook:)
Offline Joost J.
Master
wo 14 jan 2009, 22:47 Bericht 
zal wel een week of 3 duren voordat ze in NL zijn...
Offline X-force
Weet de weg
vr 16 jan 2009, 11:36 Bericht 

Ik heb het besteld.. IK zal mijn ervaringen delen zodra ik meer weet.
Offline Joost J.
Master
di 27 jan 2009, 17:58 Bericht 
Gisteren telefoontje ontvangen via de post, zojuist even gekeken. Specificaties zijn zeker goed te noemen voor het geld. Dual-sim werkt prima, 3,2mb camera, videorecorder, audioplayer, soundrecorder, fm radio, bluetooth, 2gb micro-sd-kaartje, usb-simreader, oplader voor zowel 220v als usb, noem maar op.... alleen ben ik benieuwd hoe lang hij mee zal gaan, kwaliteit is duidelijk minder dan een samsung, nokia of ericsson. Maar wat wil je voor die paar tientjes...
Offline Erik1
Die hard
do 29 jan 2009, 23:21 Bericht 

De meeste van die Chinese telefoons werken prima, ze zijn altijd wel fantasierijk als er 2.0MP camera enzo bij staat, meestal zijn het 0,3MP camera's waar korrelige foto's uitkomen die wazig zijn in de hoeken. Menu gaat na een tijdje ook irriteren. En je ziet ze nooit met UMTS er op.

Meeste fabrikanten maken gebruik van een standaardontwerp van Mediatek dus de functies en menu's lijken allemaal een beetje op elkaar.
Offline Yvesart
Master
vr 20 maart 2009, 21:27 Bericht 
Joost J. schreef:
Gisteren telefoontje ontvangen via de post, zojuist even gekeken. Specificaties zijn zeker goed te noemen voor het geld. Dual-sim werkt prima, 3,2mb camera, videorecorder, audioplayer, soundrecorder, fm radio, bluetooth, 2gb micro-sd-kaartje, usb-simreader, oplader voor zowel 220v als usb, noem maar op.... alleen ben ik benieuwd hoe lang hij mee zal gaan, kwaliteit is duidelijk minder dan een samsung, nokia of ericsson. Maar wat wil je voor die paar tientjes...

had je de i86 SciPhone genomen?? ik ben ook aan het rondkijken naar een Dual Sim, maar deze wordt meestal traag en "beperkt qua Java en programmatuur" genoemd.. :oops:
Offline gatso24
Die hard
vr 20 maart 2009, 22:37 Bericht 
Ik heb deze Chinees:

http://www.mobiletor.com/images/vertu-ascent-ti.jpg

via luxreplica, werkt echt perfect, prima menu alleen de accu's :schudnee:
Offline jan jansen
Master
za 21 maart 2009, 0:24 Bericht 
Zag laatst dat dealextreme.com ook het eea hiervan heeft. Heb wel goede ervaringen met die site.
Offline Yvesart
Master
za 21 maart 2009, 12:05 Bericht 
hé die dealextreme werd me laatst ook al aangeraden (met goede ervaringen), maar ik heb het niet zo op beschrijvingen die halverwege nog wat "chinees" hebben staan.. Daarnaast worden de merken en types nog al door elkaar gemixt bij sommige clones.. maar ja, op zich ook allemaal wel logisch en daarom ben ik wat extra aan het naspeuren voor ik wat bestel..

zit nu te twijfelen tussen de Samsung D780 of D880 of de JPA X7.. ongeveer allemaal dezelfde prijsklasse en zelfde functies.. [en bestelbaar in NL :) ]
 [ 35 berichten ]