Pagina 1 van 1  [ 46 berichten ]
Offline Warmaster
Master
do 23 jul 2009, 13:18 Bericht 
Sinds een paar uur heb ik dat ik steeds uitgelogt wordt, niet alleen op flitsservice, maar op elk ander forum. Ook heb ik al een paar keer mijn geschiedenis van mijn browserbalk helemaal leeg gehad. Ik heb niks gedaan (geschiedenis gewist of iets dergelijks) Heel irritant allemaal. Ik heb het ook al gehad dat ik het venster van niet sloot en dat ik van het enen naar het andere forum onderdeel klikte en dat ik weer uitgelogt was. Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? Soms gaat het ook even wel goed, zelfs als ik de site helemaal sluit en hem dan weer open.
Offline Okkie68
Master
do 23 jul 2009, 13:21 Bericht 
Ik denk dat je een probleem met je browser hebt.
Offline Warmaster
Master
do 23 jul 2009, 13:28 Bericht 
En hoe kan ik dat zien? Of oplossen? Ik heb mijn computer al een keer uit gezet.
Offline Okkie68
Master
do 23 jul 2009, 13:40 Bericht 
Misschien wat meer informatie geven zodat degenen met verstand van jouw browser en jouw systeem je kunnen helpen.

Hij doet ut niet is zo algemeen. Je belt ook niet de garage met "mijn auto werkt niet, hoe los ik dat op?", toch?

Maar zoek het eens in de hoek van cookies. Of download opera of firefox als je nog de standaard meegeleverde browser van je systeem gebruikt.
Offline Warmaster
Master
do 23 jul 2009, 13:49 Bericht 
Ja meer verstand dan "hij doet het niet" heb ik niet, een andere browser wil ik niet, die standaard van microsoft werkt fijn vind ik. Maar ik zal de cookies eens gaan verwijderen en de tijdelijke internet bestanden eens gaan wissen.
Offline Okkie68
Master
do 23 jul 2009, 15:08 Bericht 
Ik heb ook niet zoveel verstand van die browser maar het schijnt dat je dat soort dingen regelmatig moet doen om het werkend te houden. Misschien maar goed ook dat ik het niet HOEF te gebruiken. ;-)
Offline Warmaster
Master
do 23 jul 2009, 15:15 Bericht 
Nou ik heb alles een keer gewist, en even ging het goed (uurtje ofzo) toen ik een nieuw venster opende was de adresbalk weer leeg en ben ik ben alle forums weer uitgelogd. :boos:
Offline Okkie68
Master
do 23 jul 2009, 15:29 Bericht 
Het schijnt dat windowsgebruikers leven volgens de drie R's van Microsoft:

Retry
Reboot
Reinstall

Aangezien je de eerste twee al gehad hebt...

Maar eerlijk is eerlijk, ik ken de nukken van IE (5? 6? 7? 8?) niet. Als je wat preciezer kan vertellen welke versie je gebruikt op welke windows (95, 98, ME, NT4, 2000, XP, 2003, Vista, 7) , is er vast wel iemand die je wat gerichtere tips kan geven.

Ik kan je hooguit twee links geven van mijn favorieten van dit moment: http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/ en http://www.opera.com/

De tijd die je nu al kwijt bent met het proberen te repareren van een gebroken systeem had je ook kunnen besteden aan het leren omgaan met een van deze browsers. Maar goed, kijk maar wat je ermee doet.
Offline Warmaster
Master
do 23 jul 2009, 15:35 Bericht 
Ik heb windows XP home edition.
Offline Sandeman
FS medewerker
do 23 jul 2009, 16:08 Bericht 
Ik vermoed dat je veiligheidsinstellingen (om welke reden dan ook) van internet explorer wat te streng staan. Ik heb geen NL versie, maar ik gok menu extra, dan opties en dan een tabblad beveiliging.
Kijk eens waar dat op staat, probeer eens http://www.flitsservice.nl als vertrouwde website in te voeren...?
Offline Okkie68
Master
do 23 jul 2009, 16:16 Bericht 
Dat is een antwoord op de ene helft van de vraag... Weet je misschien ook welke versie van IE ?

Als je onder Help / About Internet Explorer kijkt (of de nederlandse vertaling daarvan) dan staat er vast iets als "Version: X.Y.ZZZZ)". Met die X en die Y kom je al een heel eind. Die ZZZZ is voor bonuspunten.

Echt, als je wil dat iemand je helpt, moet je diegene wel een beetje helpen met helpen...

Ik heb nog wel even voor je gegoogled op "IE losing cookies" maar kom daar zoveel tegen dat ik je niet simpel de goeie kant op kan sturen. Er kan zoveel aan de hand zijn en je verteld zo weinig over je configuratie dat het onbegonnen werk is om je op dit forum verder te helpen. Heb je niet een handig neefje of buurjongetje die even mee kan kijken?
Offline Dennis
FS medewerker
do 23 jul 2009, 17:02 Bericht 
staat de automatisch verwijderen niet aan ??? (of heb je het ook als de browser gewoon "open" blijft staan?

automatisch verwijderen is te vinden onder:
Extra -> internet opties -> tabblad algemeen -> browser geschiedenis (iig bij IE7 en IE8)
Offline Warmaster
Master
do 23 jul 2009, 17:37 Bericht 
Ik heb nu Firefox geinstalleert, eens kijken hoe dat gaat.

(edit, heeft firefox een automatische spellings checker?)
Offline Sandeman
FS medewerker
do 23 jul 2009, 17:40 Bericht 
Jup, bij opties en dan advanced (of de NL equivalent daarvan).
Vinkje zetten bij check spelling as I type.

Misschien moet je nog wel ff een NL woordenboek toevoegen, maar zet eerst maar aan dan zie je dat vanzelf als je allemaal rode kriebeltjes krijgt onder normale woorden ;)

Die staat trouwens hier: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3291
Offline Warmaster
Master
do 23 jul 2009, 18:15 Bericht 
Ik merkte het omdat ik rode kriebels onder de woorden zag, toen viel het me op. Dus die staat al goed. Wel makkelijk want ik ben niet zo'n ster in foutloos Nederlands schrijven. :honger:
Offline red devil1
Master
do 23 jul 2009, 18:17 Bericht 
ik denk koekjes
Offline Sandeman
FS medewerker
do 23 jul 2009, 18:29 Bericht 
Warmaster schreef:
Ik merkte het omdat ik rode kriebels onder de woorden zag, toen viel het me op. Dus die staat al goed. Wel makkelijk want ik ben niet zo'n ster in foutloos Nederlands schrijven. :honger:

:lol: Ok, begreep ik het verkeerd.

Welkom in de wondere wereld van Firefox (f) 8)
Offline Ivo
FS Getrouwd²
do 23 jul 2009, 19:24 Bericht 
Topic even verkast naar "Feedback"

Ik heb het ooit ook eens gehad... Maar hoe dat precies kwam, geen idee.
Offline Sandeman
FS medewerker
do 23 jul 2009, 19:29 Bericht 
Ivo schreef:
Topic even verkast naar "Feedback"

:huh: Waar stond ie dan? Lijkt me iets voor techniek eigenlijk (f)
Offline Ivo
FS Getrouwd²
do 23 jul 2009, 19:30 Bericht 
Offtopic...

Citaat:
Feedback
Problemen, vragen en opmerkingen over de site en het forum kun je hier kwijt

:wink:
Offline Sandeman
FS medewerker
do 23 jul 2009, 20:13 Bericht 
Wat Freddy zegt O:) :D
Offline Dave
FS Webmaster
do 23 jul 2009, 23:44 Bericht 
Maarre dat dus. Cookies of internet zone beveiliging.. Control Panel => Internet.. geloof ik

Okkie68 schreef:
Ik heb ook niet zoveel verstand van die browser maar het schijnt dat je dat soort dingen regelmatig moet doen om het werkend te houden.

Rustig, ik ben ook tegen IE maar er zijn nou eenmaal internetters die nog niet beter weten :x :D
Offline BMW-gek
Master
do 23 jul 2009, 23:49 Bericht 
Okkie68 schreef:
Hij doet ut niet is zo algemeen. Je belt ook niet de garage met "mijn auto werkt niet, hoe los ik dat op?", toch?

:oops: Alleen vraag ik niet wanneer ik het op kan lossen maar hij......
Offline egeltjes
Master
vr 24 jul 2009, 0:16 Bericht 
Ik kreeg van de dinsdag-op-woensdag wel een update in me disk gesplit, met betrekking tot compatibiliteit-dingen met IE8 (Vista Ultimeet).

Misschien ligt daar een deel van de oorzaak.
Offline Warmaster
Master
vr 24 jul 2009, 6:36 Bericht 
Die update heb ik ook gehad. Kan je ergens zien of ze toen ook iets met IE gedaan hebben?
Offline getiem
Die hard
vr 24 jul 2009, 7:15 Bericht 
Afgelopen week heeft bijna iedereen IE8 in zn windows update mee gekregen als je die nog neit had. Deze heeft veel beveiligingsinstellingen aangepast, omdat die in IE 8 anders te configureren zijn. Even je beveiligingsinstellingen nalopen (automatisch wissen cookies, je beveiligingsniveau weer op normaal zetten (staat mogelijk op high..), en je cookie instellingen even bekijken: automatisch accepteren tot ze verlopen, bewaren voor de browsersessie, of altijd bewaren.

Ik moet nog 3 computers updaten, al 3 gehad. Tot nog toe nog niet dezelfde probleempjes gehad, maar kan me voorstellen dat ik ze straks ook zie.
Offline lowflow
Master
vr 24 jul 2009, 7:30 Bericht 

:lol: :lol: :lol:

Kijk maar uit Dave, dat is schelden in de kerk wat je voor de vastgekluisterde IE gebruikers
doet.

Volgens mij moet TS even de browser opnieuw installeren of verder gaan met FF. Wat
een veeeeeel betere optie is.

Succes.

:thumb:
Offline Remo
Master
vr 24 jul 2009, 7:52 Bericht 
lowflow schreef:
Volgens mij moet TS even de browser opnieuw installeren of verder gaan met FF. Wat
een veeeeeel betere optie is.

Precies, en straks als FF wat minder werkt zou eigenlijk iedereen over moeten gaan op Mac en haar fijne browser Safari :wink:

Maarja, het wordt natuurlijk eng computeren zonder vastlopers en dagelijkse updates O:)
Offline Warmaster
Master
vr 24 jul 2009, 9:39 Bericht 
Hoe stel je bij firefox in dat je geen geschiedenis wil bewaren? Of hoe wis je de geschiedenis? En is het mogelijk om de meest bezochte site's ook onder de adresbalk te krijgen als je op dat pijltje naast de adresbalk klikt. Zoals het bij IE het geval is?
Offline Boland
Master
vr 24 jul 2009, 9:53 Bericht 

Warmaster schreef:
Hoe stel je bij firefox in dat je geen geschiedenis wil bewaren?

Tools -> Options -> Privacy
Warmaster schreef:
Hoe stel je bij firefox in dat je geen geschiedenis wil bewaren?

Doet ie hier gewoon?

Je IE probleem lijkt gewoon op een cookie-probleem. Tools -> Options -> Security -> Internet -> Default.

Tools = Extra, de rest wijst zich vanzelf wel als je NL versie hebt.
Offline Freddy
Master
vr 24 jul 2009, 9:54 Bericht 
Ik heb de engelse versie, dus ik gok:
extra - opties - tabblad privacy
Daar kan je instellen hoelang de geschiedenis bewaard moet blijven, of onderaan dat private data verwijderd moet worden als je FF afsluit (en wat er dan verwijderd moet worden).

Via Extra - Clear Private Data kan je dit handmatig doen (Ctrl+shift+del)

Die laatste vraag snap ik niet helemaal, als ik op dat pijltje rechts op de adresbalk klik zie ik een mix van favorieten/meest bezochte sites/history
Offline Freddy
Master
vr 24 jul 2009, 9:55 Bericht 
Wat boland zegt dus :)
Offline Boland
Master
vr 24 jul 2009, 9:55 Bericht 

Spuit 11! 8)
Offline Freddy
Master
vr 24 jul 2009, 10:02 Bericht 
mmm jouw avatar herinnert mij aan een avatar die ik vroeger gebruikte....
Zullen leuk staan zo bij elkaar....

K was toch wel een beetje uitgekeken op die muts hiernaast, t kwam allemaal een beetje van 1 kant....
Offline Boland
Master
vr 24 jul 2009, 10:03 Bericht 

Uit dezelfde film?
Offline Freddy
Master
vr 24 jul 2009, 10:26 Bericht 
8)
Offline Boland
Master
vr 24 jul 2009, 10:28 Bericht 

:lol: :lol: :lol: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Topfilm he :D

Nu 9x gezien... :D
Offline Sandeman
FS medewerker
vr 24 jul 2009, 10:47 Bericht 
9x is voor watjes. Geen idee trouwens welke film het is, ik heb er eentje die ik zeker een keer of 50 - 60 heb gezien :oops: 8)
Offline Boland
Master
vr 24 jul 2009, 11:24 Bericht 

Je kunt ook overdrijven....
Eerste week had ik 'm 6x gezien ;) Dat dan weer wel.
Offline Marcel
FS medewerker
vr 24 jul 2009, 14:08 Bericht 
>>Techniek.. :boos:
Offline JH
Master
vr 24 jul 2009, 14:10 Bericht 
Wat een hoog Johnny Depp-gehalte in dit topic. :lol:
Offline Sandeman
FS medewerker
vr 24 jul 2009, 14:37 Bericht 
Marcel schreef:
>>Techniek.. :boos:

:aai:
Offline Marcel
FS medewerker
vr 24 jul 2009, 14:38 Bericht 
Wat Ivo bedoelie dat is dat WWW/geen WWW verhaal van flitsservies.nl.... (f)
Offline Dave
FS Webmaster
vr 24 jul 2009, 16:40 Bericht 
Ohja... Dat was toen..
Offline Warmaster
Master
za 25 jul 2009, 13:45 Bericht 
Ohw, staat mijn topic nu weer hier, hij heeft onderhand al hel het forum gehad. :x
Offline Sandeman
FS medewerker
za 25 jul 2009, 13:47 Bericht 
Goeie plek hierzo...

Hey, bbcodes :o

(f)
 [ 46 berichten ]