Postingstijd interval gedetecteerd van 34.3 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 3  [ 101 berichten ]
Offline MRE
FS Weldoener!
wo 18 mei 2011, 20:58 Bericht 
Wimpster schreef:
Ik heb de Humax nog niet kunnen horen. We zitten er +/- 3m vanaf.

Ok dat gaat hem worden dan. Tenzij er binnenkort een nieuwe firmware uitkomt voor de 5200C.
Offline Boland
Master
ma 23 mei 2011, 11:55 Bericht 
Ik kan mijn popcorn hour via internet benaderen. Is zoiets ook mogelijk bij een interactieve HD recorder? Ik heb dan de Cisco.
Volgens mij niet, maar is dat niet via een omweg mogelijk...? Vaak genoeg dat we ergens zijn en denken "kut, dat hadden we op moeten nemen".
Online Sandeman
FS medewerker
ma 23 mei 2011, 12:17 Bericht 
:boos: Ziggo kl**tz*kk*n :boos:

zo. O:)
Offline R
Master
ma 23 mei 2011, 14:04 Bericht 
Je leert een bedrijf dan ook kennen als ze een product niet goed leveren.
Helpdesk en service en klantgerichtheid. Het is er allemaal sinds de jaren negentig op achteruitgegaan met de privatiseringen en grote onpersoonlijke buitenlandse bedrijven.

Producten leveren terwijl die nog niet af zijn doen ze ook maar al te vaak. Schijt aan de consument.
Offline WimLex
Master
ma 23 mei 2011, 14:12 Bericht 
R schreef:
Helpdesk en service en klantgerichtheid

Callcenters zijn idd de oorzaak dat er zoveel mensen problemen hebben met grote bedrijven (en die opdrachtgevers moeten zich dan ineens bij de rechter of voor camera gaan verantwoorden over gebrek aan inlevingsvermogen en desinteresse om problemen verholpen te krijgen) :thumb_d: :thumb_d: :thumb_d:
Online Sandeman
FS medewerker
ma 23 mei 2011, 15:17 Bericht 
Ik heb er sinds deze week dus ook ervaring mee.
10 minuten (betaald) met een juffrouw aan de telefoon gezeten (decoder na 1,5 dag! al defect). Uiteindelijk de (matig verstaanbare) mevrouw duidelijk gemaakt dat hij -echt- stuk is, zei zegt: "Goed meneer, ik zorg ervoor dat er een nieuwe wordt opgestuurd, die heeft u binnen 5 werkdagen binnen". Dat was zondag 15 mei.

Afgelopen zaterdag (5 werkdagen later) maar eens via twitter gevraagd of die jongens de status kunnen opzoeken. Dat konden ze wel, er was geen status. Niets in het systeem. Gloeiende WTF!?! :boos: Ik heb alles doorgegeven. Klantnummer, adres, telefoonnummer, type/serienummer, etc, etc... En daar is NIETS van terug te vinden?!?

Goed, opnieuw geregeld, dit keer moet het dus andersom... Ik mag hem opsturen (details worden toegestuurd), dan gaan ze kijken of hij echt stuk is (alsof ik onnozel ben) en als hij dan echt stuk is... Dan sturen ze een nieuwe :duh:

Voorlopig zit ik dus gewoon zonder decoder.. Prutsers.. Echt.. Ik ben lichtelijk geïrriteerd :boos:
Offline WimLex
Master
ma 23 mei 2011, 15:21 Bericht 
Ziggo vs symptomen

Ziggo callcenter
Offline Trasher
Master
vr 27 mei 2011, 4:09 Bericht 
Wellicht is de IBood van vandaag een optie? Hij is in ieder geval el goed afgeprijsd.
[url]
http://www.ibood.com/nl/nl/product_spec ... met_320GB/[/url]
Offline Twilo
Master
vr 27 mei 2011, 7:02 Bericht 
R schreef:
Helpdesk en service en klantgerichtheid.

Het is nog een kwestie van tijd. En alle helpdesks van internet providers gaan naar de "lage lonen landen" zoals India en Pakistan.
Offline MRE
FS Weldoener!
vr 27 mei 2011, 9:35 Bericht 
Trasher schreef:
Wellicht is de IBood van vandaag een optie? Hij is in ieder geval el goed afgeprijsd.
[url]
http://www.ibood.com/nl/nl/product_spec ... met_320GB/[/url]

Das de Samsung SMT C7140. Lees daar zeer afwisselende reviews over van DOA's, lawaaierig tot erg goed en dan vooral de beeld kwaliteit. Vooral dat laatste schijnt beter te zijn dan de beeld kwaliteit van de Humax. Lastig...lastig.....
Offline BB
Master
vr 27 mei 2011, 9:51 Bericht 
@MRE

Wat is je exacte reden om voor Ziggo te gaan? Nooit nagedacht over UPC?
Ja, ik weet dat de meningen over UPC uiteen lopen, maar dat is met Ziggo niet anders.

Ik maak gebruik van het Royaal-pakket van UPC i.c.m. een HD Mediabox en dat werkt perfect. Sinds kort heb ik mijn pakket uitgebreid met internet en bellen via UPC en ook dat werkt perfect. Hiermee kwam ik van XS4ALL, maar die vond ik qua prijs/snelheidsverhouding ook knudde. Tevens kun je, en ik weet niet of Ziggo dat wellicht ook kan, met UPC opnemen op afstand. Gewoon via je smartphone of internet browser je HD recorder instellen! Ideaal!
Offline R
Master
vr 27 mei 2011, 10:56 Bericht 
BB schreef:
UPC

Het uUbervoorbeeld van een bedrijf wat zijn klant het meest ziet als een dagelijks vers geurend geproduceerde warme brei ..... .uit je uitlaat.
Offline Christafari
Master
ma 25 jul 2011, 21:02 Bericht 
Klein schopje. Ik moet binnenkort ook gaan kiezen wat voor tv e.d. ik ga kiezen. Heb nu geen digitale tv maar ivm fletskrien moet ik straks ook wel over. Paar vraagjes;

- Moet je per sé een HD-recorder van Ziggo kopen of kun je er zelf een kopen (Ziggo biedt ze nu aan voor 99 eurie, lijkt goedkoop?)
- Ik heb boven en beneden tv nodig, heb ik boven en beneden een digitale ontvanger nodig?

Heb volgens mij nog veel meer vragen maar dat komt nog wel...
Offline Signum
Master
ma 25 jul 2011, 21:04 Bericht 
Christafari schreef:
- Moet je per sé een HD-recorder van Ziggo kopen of kun je er zelf een kopen

Je kan er zelf één kopen (Humax). Dat zou ik ook zeker doen..
Offline MRE
FS Weldoener!
ma 25 jul 2011, 21:33 Bericht 
Ik heb het 120mbit alles in 1 pakket vorige week besteld. Ging ook niet vlekkeloos. Telfonisch besteld. Krijg ik een week later een mail of ik ze wil bellen. Bel je ze op, staat er niks van je bestelling in het systeem. Dus nog maar een keer besteld. Hopen dat het nu wel goed gaat.

Tevens oppassen met TV, het is een beetje verneukeratief. Als je denkt dat je met het duurste pakket van 67 euro, ook alle zenders krijgt, dan heb je het mis. Je krijgt daar het standaard tv pakket bij en kunt voor de overige zenders nog eens 13 euro bij betalen.

Heb overigens wel de interactieve hd recorder meebesteld. Kijken of dat wat is.....

Christafari schreef:
Ik heb boven en beneden tv nodig, heb ik boven en beneden een digitale ontvanger nodig?

Volgens mij wel ja. Ik heb voor beneden dus die digitale HD recorder en voor boven gebruik ik mn huidige Alphacrypt module. De plasma die alleen over CI slot beschikt gaat toch naar de slaapkamer. In de woonkamer komt een nieuwe tv met CI+ slot.
Offline MRE
FS Weldoener!
ma 25 jul 2011, 21:43 Bericht 
BB schreef:
@MRE

Wat is je exacte reden om voor Ziggo te gaan? Nooit nagedacht over UPC?
Ja, ik weet dat de meningen over UPC uiteen lopen, maar dat is met Ziggo niet anders.

Je reactie niet gezien. De reden is omdat ik geen keuze heb want hier is geen UPC alleen Ziggo of tv via glasvezel. Nou vind ik dat niet zo erg, maar KPN levert HD tv op adsl niveau (gaat wel veranderen 1:1 naar klant per september) en over de andere glasvezel boeren lees ik wisselende verhalen. Al met al, komt het er op neer dat de prijzen tussen Ziggo en de glasvezel boeren niet zoveel van elkaar verschillen. Ziggo TV signaal vind ik gewoon goed, erg goed, dus dan is de keuze makkelijk.

Het liefst was ik voor mn internet bij XS4all gebleven, maar die leveren per oktober pas glasvezel en dan is het ook nog afwachten of het hier direct in mijn woonplaats beschikbaar is. VOlgens XS4all leveren ze glas op alle locaties waar nu ook glas via KPN geleverd kan worden. Als dat zo is, stap ik begin volgend jaar wel weer over naar XS4all, inclusief TV van hun.
Offline Christafari
Master
di 26 jul 2011, 7:31 Bericht 
MRE schreef:
Heb overigens wel de interactieve hd recorder meebesteld. Kijken of dat wat is.....

Toch gewoon die van Ziggo? 99 Euro is natuurlijk niet veel, ben benieuwd wat je er van vindt.

MRE schreef:
CI+

Wat is dat nou precies? Zie dat af en toe wel maar heb geen idee...
Online Sandeman
FS medewerker
di 26 jul 2011, 7:33 Bericht 
Een module die je met smartcard en al achterin je tv douwt zodat je geen losse kastjes meuk meer nodig hebt. Dus digitale tv met hetzelfde gemak als analoog.
Offline Christafari
Master
di 26 jul 2011, 7:35 Bericht 
Helder, tnx :thumb: Dat vind ik eigenlijk wel interessant ja. En zit nu toch te twijfelen of ik boven wel tv zal nemen. Heb het idee dat ik zoiets weer graag wil maar er na een jaar achter kom dat ik het toch nooit gebruik...
Online Sandeman
FS medewerker
di 26 jul 2011, 7:38 Bericht 
Je kan boven gewoon analoog blijven kijken hoor, net zoals nu.
Het zenderaanbod zal natuurlijk wel afwijken van wat je beneden hebt (en steeds minder worden :[ ) maar het KAN wel :D
Offline Trasher
Master
di 26 jul 2011, 8:28 Bericht 
Ai, topicje eventjes vergeten, maar toch een kleine aanvulling: Ik heb sinds een week of 3 ook mijn Ziggo alles in één plus aan laten sluiten.
Besteld via internet, gaf geen problemen alleen de door mij gewenste installatiedatum werd door Ziggo veranderd. Dit heb ik redelijk eenvoudig weer in een door mij gewenste datum kunnen wijzigen.
Monteur zeer netjes en alles goed werkend afgeleverd met de nodige uitleg voor mevr. Trasher erbij. Ik had het zelf kunnen doen maar waarom zou ik gaan hobbyen als hun het gratis komen doen...
Ik heb ook de interactieve recorder van Cisco erbij en ik ben best tevreden over het apparaat. Past netjes tussen de andere apparaten en heeft een redelijk prettige en goed werkende interface. Het enige dat ze wat mij betreft mogen toevoegen is een "series link". Da's een optie die Sky wel aanbied met hun decoder, waarbij je met één druk op de knop een serie opneemt wanneer deze uitgezonden wordt.
Al met al zowaar een tevreden klant. Nu maar zorgen dat dat ook zo blijft als er eens iets is.....
Offline Gatlin
Master
di 26 jul 2011, 12:22 Bericht 
MRE schreef:
... Tenzij er binnenkort een nieuwe firmware uitkomt voor de 5200C.

Don't hold your breath voor die update van de 5200c...

Al sinds december 2010 een 5200c en nog steeds geen update. Kloteding heeft hem hard nodig, software zit nog vol met bugs. Timeropnames die gewoon niet worden opgenomen, opnames die mislukken, E16 foutmeldingen zonder enige reden. Als-ie het doet doet-ie het prima maar hij doet het zo vaak niet goed...
Offline MRE
FS Weldoener!
di 26 jul 2011, 12:52 Bericht 
Christafari schreef:
Toch gewoon die van Ziggo? 99 Euro is natuurlijk niet veel, ben benieuwd wat je er van vindt.

Jep, die van ziggo van 99 euro. Wordt pas de 2e week van september omdat ik dan in mn nieuwe huis zit voordat ik het kan laten weten....

Christafari schreef:
Helder, tnx Dat vind ik eigenlijk wel interessant ja. En zit nu toch te twijfelen of ik boven wel tv zal nemen. Heb het idee dat ik zoiets weer graag wil maar er na een jaar achter kom dat ik het toch nooit gebruik...

Jíj hoeft het ook niet te gebruiken. Het is extra voor mevrouw Christafari. Als jij lekker op je PS3 of Xbox360 wilt gamen en mevrouw Christafari lastig gaat doen. Je kent het wel denk ik:

"Zit je nou al weer te gamen ?", "Zullen we samen gezellig tv kijken ?"

Dat is het moment waarop jij zegt: Ga maar lekker boven kijken :dag:

:x
Offline Boralis
Master
di 26 jul 2011, 13:42 Bericht 

De Humax 5200C is nog steeds geen optie (zie opmerking Gatlin), maar over de 5050C ben ik zeer tevreden. Vooral omdat bij deze ethernet (FTP) en opslaan via USB (wel even ext3 formatteren) wel gewoon werkt. Bij in ieder geval de Cisco is dit via Ziggo niet mogelijk. Maar let op: de Humax heeft dus weer geen interactieve TV, terwijl dat in september toch wel interessant gaat worden. Dan zit het als ik het goed heb begrepen bij de verschillende pakketten standaard in en niet meer met een apart abonnement (net gemist en ooit gemist).

Ik ben inmiddels best zwaar aan het twijfelen of ik wel 459 euri over heb voor een dure interactieve HD recorder (de Cisco), waarvan ook nog de helft geblokkeerd is ook, terwijl ik die waarschijnlijk alleen voor interactief gebruik (heb ook al de Humax). Wordt bovendien ook nog de 4e smartcard die ik dan door Ziggo moet zien te laten activeren.

Zie hier de voordelen van al die restricties. Ik geef aardig wat uit aan apparatuur en sinds ik de Humax heb betaal ik een aardig uitgebreid pakket (inclusief Film1) en download ik nauwelijks meer films van internet en heb eigenlijk helemaal niet zo veel behoefte meer aan downloaden. Als die Cisco wel gewoon alles kon (inclusief 4e smartcard, netwerk en USB) had ik hem er lang bijgezet. Nu begin ik steeds vaker te twijfelen alle extra meuk er maar weer gewoon uit te gooien en dat geld te besteden aan een goeie payserver ... :)
Online Sandeman
FS medewerker
di 26 jul 2011, 13:43 Bericht 
Boralis schreef:
Wordt bovendien ook nog de 4e smartcard die ik dan door Ziggo moet zien te laten activeren.

Max 3 toch? :x
Offline Boralis
Master
wo 27 jul 2011, 13:32 Bericht 

Sandeman schreef:
Max 3 toch?

Officieel wel, maar het schijnt dat wanneer je het telefonisch of in PB uitlegt, dat ze wel eens bereid zijn er meer te activeren. Blijf 3 toch al weinig vinden, met 2x CI+ en 1x de Humax zit je er al aan.
Offline Lucky1
Master
wo 27 jul 2011, 15:04 Bericht 
heb nu TV-bellen-internet van XS4all. Ben tevreden, niet de goedkoopste, wel goed. De nieuwe Fritzbox geeft wireless tot 130 mb, met kabel 1 gig. Mijn oude router mocht ik houden; ga ik lekker als versterker inzetten. Alleen die witte vierkante afstandsbediening van de TV is echt :fp: :fp:
[edit] enige nadeel van bellen met XS4all is dat bepaalde 0900 nummers om heel goedkoop mee naar het buitenland te bellen, niet aankiesbaar zijn. In mijn geval in plaats 1 cent/minuut naar minimaal 5 cent/minuut. Dus dan kom je in mijn geval op oplossingen als Skype etc. terecht.
Offline MRE
FS Weldoener!
wo 27 jul 2011, 15:37 Bericht 
Lucky1 schreef:
heb nu TV-bellen-internet van XS4all. Ben tevreden, niet de goedkoopste, wel goed. De nieuwe Fritzbox geeft wireless tot 130 mb, met kabel 1 gig. Mijn oude router mocht ik houden; ga ik lekker als versterker inzetten. Alleen die witte vierkante afstandsbediening van de TV is echt
[edit] enige nadeel van bellen met XS4all is dat bepaalde 0900 nummers om heel goedkoop mee naar het buitenland te bellen, niet aankiesbaar zijn. In mijn geval in plaats 1 cent/minuut naar minimaal 5 cent/minuut. Dus dan kom je in mijn geval op oplossingen als Skype etc. terecht.

Goed om te lezen dat het wel bevalt dat tv van xs4all. Zodra ik glas via xs4all kan krijgen, zal ik waarschijnlijk ook wel weer overstappen, mits ze niet al te veel afwijken qua prijs. Het moet geen 20 euro meer in de maand zijn dan bij ziggo voor het zelfde.

Is die ontvanger die je van XS4all krijgt een beetje goed apparaat ? Qua zapsnelheid, instellingen etc etc.
Offline Lucky1
Master
do 28 jul 2011, 8:47 Bericht 
MRE schreef:
Is die ontvanger die je van XS4all krijgt een beetje goed apparaat ? Qua zapsnelheid, instellingen etc etc.

Kan lastig vergelijken maar voor mij is het goed genoeg. Je kunt opnemen, pauzeren, video on demand. Kastje (Motorola) is klein en onopvallend zwart. Moet de rest van de features nog uitvogelen ;-)
Offline djidee
Master
do 28 jul 2011, 9:21 Bericht 
R schreef:
Qua TV is Ziggo beter. XS4all is er net mee begonnen en dan moet je er doorgaans ver van wegblijven en de PTT deed het toch al niet goed met TV over de telefoonlijn en/of Digitenne.

TV van xs4all gaat anders prima hier... Fijne kwaliteit, ook HD, leuk kastje, opnemen en alles gaat voorbeeldig.. Weinig te klagen (terwijl ook ik huiverig was, en alle horrorverhalen over iptv van kpn/xs4all gelezen had)... Dus na 2mnd stabiele tv (zonder een enkele storing) heb ik ziggo pas durven opzeggen...

Dat kleine witte afstandsbedieningkje: Even wennen, maar zoveel makkelijker hanteerbaar dan die grote lompe die ik had van Samsung... Neemt tv functies in de basis over, ook switchen source, en indien via hdmi home theather aanstaat (Welke je dan met je samsung ab kan bedienen), gaat dat ook via dat witte dingetje... Voor de meest primaire functies (zappen, geluid harder/zachter, EPG, source selecteren) functioneert hij prima, mocht ik wat anders willen, dan trek ik dat logge samsung ding wel weer uit de la.
Offline Christafari
Master
do 28 jul 2011, 9:49 Bericht 
Sorry als het een domme vraag is, maar kun je met die CI+ ook programma's opnemen en pauzeren e.d.? Of zijn er tv's die zo'n opnamemogelijkheid hebben? Denk namelijk dat ik toch voor die CI+ ga.
Online Sandeman
FS medewerker
do 28 jul 2011, 9:52 Bericht 
De module is alleen voor het decoderen, voor opnemen moet je de andere apparatuur gebruiken. Ik kan aan mijn tv gewoon een externe usb hdd knopen om op te nemen en te timeshiften, maar dat kunnen ze natuurlijk niet allemaal...
Offline Christafari
Master
do 28 jul 2011, 9:55 Bericht 
Ok, maar dan is het voordeel van een apparaat minder alweer opgeheven. Sterker nog, dan moet ik een apparaat aansluiten wanneer ik iets op wil nemen.
Ik krijg wel een mediaplayer zodat ik vanaf de bank een film kan kijken die op de computer boven staat ofzo. Kan ik dan ook zoiets doen zoals jij voorstelt?
Online Sandeman
FS medewerker
do 28 jul 2011, 10:03 Bericht 
DLNA bedoel je?
Dat kan.. Werkt bij mij in ieder geval wel aardig, maar niet (WiFi zuigt) met te hoge bitrates...
Offline djidee
Master
do 28 jul 2011, 10:12 Bericht 
Christafari schreef:
Ok, maar dan is het voordeel van een apparaat minder alweer opgeheven. Sterker nog, dan moet ik een apparaat aansluiten wanneer ik iets op wil nemen.
Ik krijg wel een mediaplayer zodat ik vanaf de bank een film kan kijken die op de computer boven staat ofzo. Kan ik dan ook zoiets doen zoals jij voorstelt?

De Conceptronic (spul werkt tegenwoordig best goed, was 2 jaar geleden soms twijfelachtig) Yuixx is een mediaplayer met ook een ci+ slot. Die kan dus alles in 1.. En daar zijn vast ook nog wel systemen van concurrenten voor, wellicht dat Popcorn ook nog zoiets heeft...

http://www.yuixx.com/site/desktopdefaul ... =2&tabid=4

edit: GEen ci+ slot, wel voorbereiding op zo'n uitbreiding... Maar dan moet ziggo etc ook certificeren, dus dat wordt hem niet :(
edit2: Nog niet in de winkels ook... Lijkt een soort Duke Nukem 3d te worden... : http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 4#36473374
Sandeman schreef:
Dat kan.. Werkt bij mij in ieder geval wel aardig, maar niet (WiFi zuigt) met te hoge bitrates...

Trekt dan ook een kabel (of desnoods een Devolo) :fp:
Offline MRE
FS Weldoener!
do 28 jul 2011, 10:20 Bericht 
Pff ik twijfel nu weer tussen Ziggo en Xs4all. Heb ziggo al besteld en xs4all opgezegd per september. Maare hoe zit het nou met tv van xs4all op een 2e tv ? Ik lees op xs4all.nl dat je dat dan via digitenne moet doen en dat gaat weer via KPN.

Dat moet toch anders te doen zijn (zonder ziggo tv abo). Digitenne is volgens mij gewoon een dikke :fp: dus daar begin ik niet aan. Is dat tv signaal niet door te lussen ofzo ? Of moet ik dan weer een 2e motorola ontvanger of humax ontvanger hebben ? Ik wil zo min mogelijk met KPN te maken hebben als het kan. En ja ik weet dat Xs4all ook onder KPN valt, maar toch is het een zelfstandige unit onder KPN....

Lastig weer dit.... Ziggo kan natuurlijk ook, maar ziggo is ziggo en mijn telefonische bestelling van 2 weken geleden stond vorige week toen ik belde helemaal niet in het systeem. Dus mijn vertrouwen in Ziggo is eigenlijk al helemaal weg. Grote logge organisatie is het (net als KPN)

:roll:
Offline djidee
Master
do 28 jul 2011, 10:24 Bericht 
2e tv xs4all = digitenne momenteel, wordt pas in q1/q2 2012 anders...

Doorlussen lukt je niet.. Althans, niet simpel, en niet zonder dat er 1 beneden bij die settopbox de zenders voor je aan het wisselen is terwijl jij boven tv aan het loeren bent

KPN is nu met die omzetting bezig, die bieden vanaf iptv straks voor 2 tv's settop boxen ipv de bestaande 1, en voor de rest: Digitenne..

En ja, ik ben ook geen kpn fan, maar wel van xs4all. Ze zijn nog in ruime mate zelfstandig, maar voor de techniek, die kopen ze wel in via kpn, maar dan met hun eigen services. Ik heb daar de afgelopen jaren een koers gezien waar ik niet blij van werd, met een erg scheef gegroeide prijs/kwaliteit. Maar ik zie nu diverse acties lopen (zit redelijk dicht op het vuur) waarmee ze dat gaan rechttrekken. En als het om service gaat, niets te klagen. Wow.. Nog altijd. :respect:
Offline Christafari
Master
do 28 jul 2011, 10:34 Bericht 
Sandeman schreef:
DLNA bedoel je?

Euh, wattuh? Ik heb echt geen idee man, dat komt een maatje allemaal doen.
Ik wil gedownloade films op de computer vanaf de bank aan kunnen zetten maar ik wil eigenlijk ook uitzending gemist via de computer op de tv kunnen zien. Pownews komt voor mij net iets te laat maar die wil ik dan eigenlijk via internet af kunnen spelen. Boven (waar de compu staat) aanzetten en dan naar beneden om te kijken is geen probleem maar niet ideaal.
Offline Lucky1
Master
do 28 jul 2011, 10:35 Bericht 
djidee schreef:
En als het om service gaat, niets te klagen. Wow.. Nog altijd. :respect:

yep, ze zijn niet voor niets al een paar jaar tot beste provider uitgeroepen (consumentenbond). En als ik de UPC/Ziggo/KPN en andere drama's soms lees ... dan maar een paar euri meer en geen gezeik.
Online Sandeman
FS medewerker
do 28 jul 2011, 10:40 Bericht 
djidee schreef:
Trekt dan ook een kabel (of desnoods een Devolo) :fp:

Jaja, alles op z'n tijd heh... Ik heb er ook al 2 hdd's aan hangen, het is gewoon luiheid dat ik niet even 10 meter (heen en terug) met die hdd wil lopen :[
Offline MRE
FS Weldoener!
do 28 jul 2011, 11:52 Bericht 
djidee schreef:
2e tv xs4all = digitenne momenteel, wordt pas in q1/q2 2012 anders...

Doorlussen lukt je niet.. Althans, niet simpel, en niet zonder dat er 1 beneden bij die settopbox de zenders voor je aan het wisselen is terwijl jij boven tv aan het loeren bent

KPN is nu met die omzetting bezig, die bieden vanaf iptv straks voor 2 tv's settop boxen ipv de bestaande 1, en voor de rest: Digitenne..

En ja, ik ben ook geen kpn fan, maar wel van xs4all. Ze zijn nog in ruime mate zelfstandig, maar voor de techniek, die kopen ze wel in via kpn, maar dan met hun eigen services. Ik heb daar de afgelopen jaren een koers gezien waar ik niet blij van werd, met een erg scheef gegroeide prijs/kwaliteit. Maar ik zie nu diverse acties lopen (zit redelijk dicht op het vuur) waarmee ze dat gaan rechttrekken. En als het om service gaat, niets te klagen. Wow.. Nog altijd.

Hmm das dan klote....Nou ja...misschien toch maar een jaartje ziggo en dan terug.

Enne welke acties bij xs4all ? Mag ook via PB. Ben wel benieuwd want ben zelf ook wel "fan" van xs4all. Ik al die jaren dat ik internet via hun had, maar 1x met hun servicedesk gebeld. Modem was stuk....geen gezeik met testjes, pc direct aan het modem etc etc...Gewoon de volgende dag een nieuwe in huis. :respect:

Lucky1 schreef:
yep, ze zijn niet voor niets al een paar jaar tot beste provider uitgeroepen (consumentenbond). En als ik de UPC/Ziggo/KPN en andere drama's soms lees ... dan maar een paar euri meer en geen gezeik.

Precieeees, maar de verhouding nu ligt wel ver uit elkaar mbt prijs/kwaliteit/kwantiteit. Nu niet overstappen en je bent een dief van je eigen portemonnee.... Sad but true.... Was liever bij xs gebleven....
Offline Lucky1
Master
do 28 jul 2011, 12:47 Bericht 
MRE schreef:
Nu niet overstappen en je bent een dief van je eigen portemonnee.... Sad but true.... Was liever bij xs gebleven....

het zou XS4all wel sieren als ze hun trouwe klanten een goedkoper abonnement aan zouden gaan bieden inderdaad.
Offline Boralis
Master
vr 29 jul 2011, 0:23 Bericht 

MRE schreef:
Lastig weer dit.... Ziggo kan natuurlijk ook, maar ziggo is ziggo en mijn telefonische bestelling van 2 weken geleden stond vorige week toen ik belde helemaal niet in het systeem. Dus mijn vertrouwen in Ziggo is eigenlijk al helemaal weg. Grote logge organisatie is het (net als KPN)

Oei, beginnersfout: telefonische bestelling. Alles wat via internet kan, gewoon via internet doen ... :)
Offline Trasher
Master
vr 29 jul 2011, 9:30 Bericht 
Boralis schreef:
MRE schreef:

Oei, beginnersfout: telefonische bestelling. Alles wat via internet kan, gewoon via internet doen ... :)

Dat was mijn idee ook. Ik heb online besteld en dat is zonder problemen prima afgehandeld.
Klein beetje positief denken in de zin van "ik ben een nieuwe klant, voor mij doen ze nog wel wat"
Bedenk ook dat je in die consumentenfora ook alleen maar de slechte dingen leest en nooit eens een positief commentaar. Schijnt met Nederland te maken te hebben.....
Offline MRE
FS Weldoener!
vr 29 jul 2011, 9:58 Bericht 
Telefonische bestelling vloeide voort uit de vragen waarmee ik nog zat waarvoor in principe belde.

Maar goed ik kijk het een jaartje aan met Ziggo en dan zien we wel verder. Iemand enig idee hoelang dat abo loopt bij nieuwe klanten ? Is dat een jaar en daarna per maand opzegbaar ?
Offline R
Master
vr 29 jul 2011, 12:41 Bericht 
Klopt
Offline BenSnel
Die hard
vr 29 jul 2011, 13:25 Bericht 
Sandeman schreef:
Goed, opnieuw geregeld, dit keer moet het dus andersom... Ik mag hem opsturen (details worden toegestuurd), dan gaan ze kijken of hij echt stuk is (alsof ik onnozel ben) en als hij dan echt stuk is... Dan sturen ze een nieuwe :duh:

Even een vraagje, welke decoder heb je op dit moment? Toevallig de Samsung? en heb je deze alweer terug gestuurd?

edit: gezien de datum van je post, lijkt het me wel ja.. Toch benieuwd of het de standaard samsung decoder van ziggo was..
Online Sandeman
FS medewerker
vr 29 jul 2011, 14:45 Bericht 
Nee, HD Colorado ofzo..?
Het voelt wat rommelig en goedkoop aan, maar deze werkt eigenlijk best aardig...
Offline BenSnel
Die hard
vr 29 jul 2011, 15:41 Bericht 
ok, wou ik ff peilen.. ben allergies voor die standaard Samsung dingen.. In de tijd dat ik bij de Mediamarkt achter de service-balie stond, kwam je toch minstens 5 van die kastjes op 1 dag tegen.. :thumb_d:
Offline quickfoxz
Eendagsvlieg
do 01 sep 2011, 22:11 Bericht 

Ik heb zelf de interactieve hd recorder van Cisco (8485dvb-hd-dvr). Ben er niet echt tevreden over. Heb heb in een kastje staan bovenop mijn DVD speler. De cisco recorder wordt verschrikkelijk warm, waardoor ik hem niet eens 's nacht of als ik er niet ben aan durf te laten staan. Terwijl hij juist daarvoor is gemaakt.

Verder vindt ik interactieve televisie nog niet echt bijzonder, maar de mogelijkheden zullen in de loop der tijd nog wel groeien.
 [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende