Pagina 1 van 1  [ 16 berichten ]
Offline boersma
Master
za 24 jan 2009, 12:56 Bericht 
Ik heb ooit mijn msn zo ingesteld dat hij wel automatisch opstart bij computer opstarten maar dat ik dan als 'offline' aangemeldt ben.
Nu wil ik dat weer veranderen: dat ik dus zichtbaar online ben, maar kan nergens vinden waar ik dat moet instellen.
Elke keer handmatig instellen kan wel, maar automatisch moet ook kunnen.

Iemand een tip?

Offline serhatinho
Master
za 24 jan 2009, 13:08 Bericht 
Voordat je aanmeldt zie je onder het balkje van je wachtwoord 'status' staan en dat moet je even aanvinken en drukken op 'online', dat is tenminste zo bij MSN 8.5 .

Offline bx gek
Master
za 24 jan 2009, 14:01 Bericht 
Bij 9 kan je een popdownschermpje aanklikken bij "aanmelden als" onder je inloggegevens, en daar kan je je status veranderen.

Offline Freddy
Master
za 24 jan 2009, 14:02 Bericht 
yep, dus ff een keer afmelden, hoofdscherm van msn openen, Bij status onder je wachtwoord even de gewenste status kiezen, en dan weer aanmelden. Gaat het de volgende keren ook weer goed

Offline boersma
Master
za 24 jan 2009, 16:28 Bericht 
GREAT !!

Offline boersma
Master
zo 25 jan 2009, 13:40 Bericht 
Ik krijg nu steeds van die vage linken van mensen via msn naar een zogenaamde foto ergens op internet. Ik negeer het maar omdat het spam is. Meer mensen last van?

Offline bx gek
Master
zo 25 jan 2009, 13:48 Bericht 
Ik niet

Offline Piet_Piraat
Master
zo 25 jan 2009, 13:50 Bericht 
Inderdaad negeren. Die mensen zijn zo dom geweest om wel te klikken. Is een terugkerend probleem.

Offline Maserati Teun
FS medewerker
zo 25 jan 2009, 13:50 Bericht 
Nergens last van terwijl MSN automatisch start als ik de klapdoos open.

Offline Freddy
Master
zo 25 jan 2009, 14:28 Bericht 
is een virus. lekker negeren.

Offline blondegod
Pro
zo 25 jan 2009, 17:46 Bericht 

boersma schreef:
Ik krijg nu steeds van die vage linken van mensen via msn naar een zogenaamde foto ergens op internet. Ik negeer het maar omdat het spam is. Meer mensen last van?

Had een vriendin van mij ook last van (en ik dus ook :boos: )
Ze wijzigde haar wachtwoord en klaar was 't :dag:

Offline BMW-gek
Master
zo 25 jan 2009, 18:11 Bericht 
boersma schreef:

1 keer ingetuind, dikke echtelijke ruzie. Nu als ik ze krijg blokkeer ik die lui een paar dagen. Meestal dan wel over.

Offline Jorn
Master
do 29 jan 2009, 17:39 Bericht 
boersma schreef:

Ja! Drama

Offline -Joske-
Master
do 29 jan 2009, 18:13 Bericht 
BMW-gek schreef:
1 keer ingetuind, dikke echtelijke ruzie. Nu als ik ze krijg blokkeer ik die lui een paar dagen. Meestal dan wel over.

Ja precies...

Vaak ziet dat er zo uit: Hey, ik heb nog een leuke foto van jou van je vakantie :D :P

Valt altijd wel op trouwens.. en als het er vaag uit ziet dan vraag ik het altijd nog wel ff na... maar meestal als je zo,n berichtje krijgt... wacht je nog 30 sec en dan is die geene offline... dan weet je ook meteen dat je het moet weg klikken.

Offline burpman
Master
do 29 jan 2009, 19:16 Bericht 
Wat ik ook weleens kreeg, was een link naar een MSN-block checker. Ik heb voor de gein eens die link aangeklikt, gewoon om eens te zien wat erachter zat. Dan mag je je MSN account en password invullen, zogenaamd om te checken of iemand je geblockt hebt. Uiteraard niet gedaan, maar 1 ding viel mij wel op. Dergelijke linken werden verstuurd onder de namen, van mensen die bij mij bekend stonden als 'niet een van de slimste personen'.

Offline Marc0
Master
vr 30 jan 2009, 12:56 Bericht 
:kniktja:
Ik klik er nooit op, krijg ook wel eens van die dingen. Ik heb mijn lieve vriendin gewaarschuwd altijd die links te negeren en gewoon wegklikken. Krijg je alleen maar gezeik mee.

[ 16 berichten ]