Pagina 2 van 4  [ 183 berichten ]
Offline Walker
Master
ma 12 sep 2011, 11:41 Bericht 
Wij hebben 1½ wasbak: 1 normale met een gewone kraan, en de kleine met een Quooker :respect:
Offline Robin2
Master
ma 12 sep 2011, 11:42 Bericht 

Als er maar een tweede wasbak in zit, ruimte zat.
Offline BenSnel
Die hard
ma 12 sep 2011, 12:03 Bericht 
2e wasbak lijtk leuk, heb ik al eens gehad, maar 1 is voldoende.. dan moet ik ook meteen weer meer aanrechtblad inleveren.. En inductie zal ik dan nog niet eerder hebben ervaren, zal eens snuffelen..

De muren staan wel haaks op elkaar, is een truukje van het design-programma om alles ruimtelijk te laten lijken.. En om die andere muur toch nog iets "op te vullen" zodat het lijkt alsof de kasten in de wand staan, klinkt ook erg leuk.. moet goed te doen zijn...

Nog steeds druk met puzzelen..
Offline Kiwi45
Master
ma 12 sep 2011, 12:29 Bericht 
Onthoud één ding: er zijn héél veel keukenzaken die een keuken willen verkopen. En maar weinig klanten op dit moment.
Kortom: jij zit aan de goede kant.

Kortingen zijn meestal als "€5000 extra inruilpremie bij aankoop van deze prachtige tweedehands Lada van 10.000,-", en vergis je niet hoeveel mensen dan denken een goede deal te hebben, omdat ze zoveel inruil kregen..... :fp:

Let dus alleen op wat je krijgt voor je geld onderaan de streep.

Hoe dan ook: minder dan 50% korting moet je nooit mee akkoord gaan. Welk mooi kletsverhaal ze dan ook ophangen: niet doen.
Apparatuur gaat 4 keer over de kop. Inkoop: 300 euro, adviesverkoop is dan ongeveer 1500 euro. Dan 'krijg' je vervolgens 50% 'korting'.

Etna gaat nog wat extra over de kop, omdat AEP (het moederbedrijf) redelijk succesvol de Internethandel heeft doodgelegd. Daardoor is er nog minder transparantie, en dus meer marges voor de keukenboer. En uiteraard is, volgens de keukenboer, het apparaat met de hoogste marge tevens het allerbeste apparaat. Lees je via bijvoorbeeld via Kieskeurig.nl even in, niks zo irritant als een slecht functionerend apparaat.

AEG is de laatste tijd nogal waardeloos. Bosch, Siemens, Miele is altijd goed. Al het andere is vaak inferieur (Etna vaatwassers worden dan weer door Bosch gemaakt, dus zijn weer prima).

Let trouwens even op bij het kopen van een gaskookplaat in Duitsland: je moet een Nederlands model hebben, wij hebben hier ander gas dan in DE, en dus andere kookplaten. Een beetje keukenzaak in DE zal daar wel rekening mee houden.

Nog een tip voor de afzuigkap, met zo'n schuin model stoot niemand zijn hoofd:
Afbeelding

Succes!
Offline kippenborst
Master
ma 12 sep 2011, 12:58 Bericht 
even voor de grap ook dezelfde keuken bij IKEA bekijken/tekenen.

in totaal was ik ongeveer 4000 euro kwijt.
dit wil zeggen de kastjes, blad etc...
Het fornuis/oven + afzuiging heb ik via internet.
Kwa kranen hebben ze niet veel keus, dus die zou ik dan weer ergens anders vandaan halen.
Maar je vind niet vaak een keuken voor 4000 euro.

extra vraag: Waarom niet een iets grotere losse kast? nu past deze net niet in je uitsparing. (losse ruimte is gewoonweg zonde)
Offline nicotdi
Die hard
ma 12 sep 2011, 13:09 Bericht 
Om ook eens een tip te geven;
Wil je een écht mooie, écht goede kwaliteitskeuken, loop dan eens bij een interieurbouwer binnen.
Mijn ervaring is dat zij kwalitatief veel beter materiaal afleveren waarbij je een keuken krijgen die echt 100% naar je eigen wens is. Wil je één kastje groen met paarse stippen en de rest roze; geen probleem!
Je kan vaak zelf je apparatuur uitzoeken, omdat de kastjes er voor op maat gemaakt worden (probeer dat maar eens bij de Ikea).
De prijs is over het algemeen vergelijkbaar met keuken'boeren'.
Offline Guppenklup
Master
ma 12 sep 2011, 13:26 Bericht 
Vier jaar geleden een nieuwe keuken laten plaatsen die echt helemaal naar mijn wens was. Ik zou er een boek over kunnen schrijven, maar uiteindelijk heb ik tussen de 50 en 60% korting gekregen.

Paar details: inbouwapparatuur Smeg, zwartgranieten aanrechtblad, anderhalve spoelbak, fornuis met vier pitten plus wokbrander, dubbele koel/vrieskast, hoogglans kastjes greeploos. Ik geloof dat de totaalprijs destijds op 26k uitkwam en we betaalden iets van 12.500

Enne, wat Kiwi45 schrijft:
Kiwi45 schreef:
Onthoud één ding: er zijn héél veel keukenzaken die een keuken willen verkopen. En maar weinig klanten op dit moment.
Kortom: jij zit aan de goede kant.

Kan ik volledig beamen
:thumb:
Offline bastiaanS2
Die hard
ma 12 sep 2011, 14:20 Bericht 

verschil bosch en siemens moeten mensen me toch eens uitleggen.. Dat is volgens mij niet aan de orde. Als je alleen al de vaatwassers ziet, die gewoon 100% gelijk zijn.. (handig trouwens, dat rode lampje)

Ik heb mn keuken bij de hornbach gekocht, gewoon een erg solide duitse keuken. Je hoeft tenminste niet de helft af te dingen om alsnog met een gemengd (lees, ben ik nu alsnog genaaid??) gevoel naar huis te gaan.. Want ze hebben gewoon een vaste rekenmodule die de netto prijs bepaald.

Daarnaast Bieden ze laagste prijs garantie, ook icm internetaanbieders. Dus geewoon op kieskeurig je apparatuur samenstellen en vervolgens uitprinten, naar de hornbach gaan en nog een 10% aanvullende korting vangen.

Daarnaast heb ik een siemens 90cm gaskookplaat met wokbrander in het midden. Dat is echt een aanrader, want de keren dat je geen wok gebruikt is het een heerlijk ruime plaat waar je zonder moeite met 5 pannen kan koken. En als je met een wok aan de gang gaat, kan je ook gewoon de pitten eromheen nog gebruiken. Dat is met een 70cm dus niet het geval, daar komen de omliggende pitten echt in het gedrang bij gebruik van een wok.

Ik heb uiteindelijk Siemens genomen, omdat bij Hornbach siemens standaard geleverd kan worden, en bosch niet. maar ze hebben ook gewoon normale whirlpool enzovoorts. Geweldige service verder..
Offline Lucky1
Master
ma 12 sep 2011, 14:43 Bericht 
nog een ervaringstip (zeker voor de kookfanaat): zorg dat je zo veel mogelijk ruimte tussen de spoelbak en je fornuis hebt. ECHT DOEN anders zit je continue te pielen op die halve vierkante meter of zo die je daar hebt.
Offline adinsx
Master
ma 12 sep 2011, 14:48 Bericht 
+1, en de vaatwasser liefst nabij of naast de spoelbak.
Offline mistery
Master
ma 12 sep 2011, 14:48 Bericht 
Ik heb ook een nieuw huis en wil graag een nieuwe keuken plaats....
dacht zelf aan zoiets... http://www.superkeukens.nl/keukens/Alle ... euken.html
mis alleen de vriezer.

Veel goeie tip gelezen. (f)
Offline Kiwi45
Master
ma 12 sep 2011, 14:59 Bericht 
Ik ben dus onlangs in mijn nieuwe woning van dit:
Afbeelding
naar dit:
Afbeelding

(Inmiddels is de keuken uiteraard wél helemaal afgewerkt :))
Offline mistery
Master
ma 12 sep 2011, 15:12 Bericht 
Wouw (f)
Offline Q
Master
ma 12 sep 2011, 15:13 Bericht 
RF900RS2 schreef:
Ik weet niet of het te ver rijden is voor je maar in Duitsland zit http://www.kuechen-ekelhoff.de/ Je woont om de hoek .

Helemaal eens, naar Duitsland gaan.

Wij hebben in ons gezin (ik, ouders en broertje) 3 mooie keukens van Gerwens Kuchen Profi (gerwens.de). Niet die onzin zoals in NL met aanbiedingen en korting. Eén prijs, kein keloel. Spreken nog nederlands ook. Komen door heel NL. Kost je zelf één ritje naar D en je wordt nog netjes behandeld ook.

Bij Bruynzeel voelde ik me echt genaaid door het toneelstuk: 1. belachelijke prijs neerleggen 2. overleg met manager maar dan moet u nu beslissen (ja daahaag) 3. helft van prijs af en nog te duur. Alsof iemand dat serieus neemt (blijkbaar wel).

5-pits is wel zo prettig. En een oven+combimagnetron apart als je veel gaat bakken/ontdooien. Inductie zelf geen ervaring mee, broertje heeft het wel naar tevredenheid. Wij hebben gas-op-glas. Mooie zwarte glasplaat (=ook hard poetsen om het mooi te houden) net als inductie.
Offline Sietse
Die hard
ma 12 sep 2011, 15:45 Bericht 
Q schreef:
Bij Bruynzeel voelde ik me echt genaaid door het toneelstuk: 1. belachelijke prijs neerleggen 2. overleg met manager maar dan moet u nu beslissen (ja daahaag) 3. helft van prijs af en nog te duur. Alsof iemand dat serieus neemt (blijkbaar wel).

Erg herkenbaar! Ik kon zelfs nog een gratis koffiezetter krijgen :o
Offline RF900RS2
Die hard
ma 12 sep 2011, 15:58 Bericht 
Regel 1 op Gas koken :huh: Moet je eens een goeie inductieplaat testen, dan weet je wat direct koken is. Je moet eens kijken hoeveel warmte er met gas verloren gaat bij het koken.

Afzuigkap van Kiwi is wel een goeie, de mijne stoot ik mijn kop wel eens aan (ja zelfs 2 x al :lol: ) Maar ik vind die schuine zelf niet mooi.

Verschil Bosch en Siemens is puur afwerking, ga gewoon een keer langs bij Kuchenland. Dan praten we verder :wink: Die zijn echt eerlijk en verkopen je niet iets waar ze het meeste op verdienen maar denken echt mee!
Offline Trasher
Master
ma 12 sep 2011, 16:01 Bericht 
bastiaanS2 schreef:
Ik heb mn keuken bij de hornbach gekocht, gewoon een erg solide duitse keuken. Je hoeft tenminste niet de helft af te dingen om alsnog met een gemengd (lees, ben ik nu alsnog genaaid??) gevoel naar huis te gaan.. Want ze hebben gewoon een vaste rekenmodule die de netto prijs bepaald.

Hier nog één met een Hornbach keuken waar hij erg tevreden over is. Zowel over prijs als kwaliteit. Kwaliteit was zelfs de timmerman die hem voor me plaatste zeer goed over te spreken.
Zeker als je het fornuis (in mijn geval een grote Falcon met drie ovens en 5 pitten O:) ) niet bij hun haalt doen ze helemaal niet moeilijk om daar een keuken omheen te ontwerpen. Ook zeker geen opdringerige adviseurs en je kunt het afboumateriaal ook meteen meenemen, het is tenslotte een bouwmarkt...
Offline Christafari
Master
ma 12 sep 2011, 16:20 Bericht 
bastiaanS2 schreef:
handig trouwens, dat rode lampje

Rode lampje? Heb ook een siemens vaatplasser maar moet 'm nog uitproberen. Is dat dat er een rood lampje op je vloer ofzo zit als ie nog niet klaar is?
Offline red devil1
Master
ma 12 sep 2011, 17:04 Bericht 
Christafari schreef:
Is dat dat er een rood lampje op je vloer

jeps :wink:
Offline Christafari
Master
ma 12 sep 2011, 17:29 Bericht 
Vet, beter heb ik dat ook! 8)
Offline bastiaanS2
Die hard
ma 12 sep 2011, 19:05 Bericht 

Ja, dat hebben zo goed als alle bosch en siemens.. Na het starten gaat er een rood lampje branden. Die gaat pas weer uit wanneer het volledige programma is afgewerkt. Is natuurlijk vooral voor de VOLLEDIG integreerbare. Maar dat lijkt mij sowieso een must..

Trasher schreef:
Ook zeker geen opdringerige adviseurs en je kunt het afboumateriaal ook meteen meenemen, het is tenslotte een bouwmarkt...

Nee, precies.. voor mij de reden om bij Hornbach te kopen. Het maakt ze niets uit of ze nu 1,2 of 10 keukens verkopen op een dag, aangezien ze niets qua bonus ofzo terugzien. Ik probeerde nog iets met waardebonnen te doen, maar na uitleg dat zelfs het personeel gewezen wordt op de laagsteprijsgarantie als ze beginnen over personeelsaankopen werd toch wel duidelijk dat afdingen er gewwoon echt niet bij was. En voor de duidelijkheid, dat was ook echt niet nodig..

Medewerkers hebben er verstand van, en willen met je meedenken..
Offline -Joske-
Master
ma 12 sep 2011, 19:21 Bericht 
Niet om het één of ander, maar zo als de keuken nu is blijf je wel op en neer lopen omdat je waarschijnlijk al je eten in die andere kasten hebt. (of lijkt dat alleen groter op de foto's). Daarbij kan je verder niks meer in de keuken zetten. Afwasbak is erg klein, en het linkse kastje is onhandig om iets uit te pakken. Die andere kast zou ik tot het plafond door trekken zodat je daar geen berg met stof krijgt. En persoonlijk zou ik toch ook gaan voor inductie omdat het gewoon zeer snel werkt en makkelijker schoon te houden is. Al met al zou ik nog zeker een paar andere tekeningen laten maken en dan evt iets goedkoper zodat je wel fatsoenlijke apparaten erin kan zetten in plaats van Etna.
Offline Q
Master
ma 12 sep 2011, 22:28 Bericht 
Ohja, als je de mogelijkheid hebt: een hoger en dieper aanrechtblad dan standaard. Praktisch als je wat langer bent (ik niet 1.78, vrouw ook niet echt met 1.80 maar ze wilde per se), en geeft wel meer kastruimte onder en ruimte op je blad. Wij hebben een besteklade.... 1m bij 70cm geloof ik. Keuken is bij ons verder niet erg groot, dus je moet inventief zijn..
Offline adinsx
Master
di 13 sep 2011, 8:01 Bericht 
Ziet er goed uit Kiwi :thumb:

Hier zoals ik zei ook een nieuwbouwwoning, en we hebben de keuken ook in 2 delen.
De architect bedacht dat wij een lang raam kregen, ipv tot halverwege. Terwijl wij al een hoekkeuken in gedachten hadden uitgetekend.

van links naar rechts:
opberkastje onder spoelbak
boven kastruimte met dubbel schanierende deurtjes omhoog (klappen dus dubbel)
Aantip spotjes eronder (metaal aanraken voor aan en uit, metaal vasthouden voor dimmen etc.)
Miele vaatwasser,
2x 1m korflades en bovenste zijn besteklades.
Keramische kookplaat (inductie was me te prijzig)
Afzuigkap met randafzuiging. (werkt niet super naar mijn idee)
Afbeelding

Andere zijde (tussenruimte ongeveer 1,6m)
Van links naar rechts:
opbergkast, (koffiezetapparaat, flesjes, verbanddoos, thee etc.)
combi-magnetron-oven, eronder de diepvries, rechts de koelkast.
Op zolder staat nog een extra vrieskast :)

Afbeelding
Offline Hideyoshi
Master
di 13 sep 2011, 8:10 Bericht 
Voor wie is die lekkere maaltijd daar voor de verwarming? :honger:
Online Appeltje
Master
di 13 sep 2011, 8:16 Bericht 

Ik zag hem net voorbij komen: het diepere blad! Da's inderdaad supermooi, maakt de keuken robuust en geeft ook meer ruimte.
De 2e wasbak lijkt me compleet zinloos als je een vaatwasser hebt...

Ben blij dat je iig ergens inductie gaat uitproberen... ga je geen spijt van krijgen.
Offline adinsx
Master
di 13 sep 2011, 8:20 Bericht 
:lol:

Ok, even offtopic dan...

Op het moment van de foto (1,5 jaar terug denk ik) voor deze kleine:
Afbeelding

Tussendoor:
Afbeelding

Momenteel: 5,2kg
Afbeelding
Online Wimken
Master
di 13 sep 2011, 8:35 Bericht 
Appeltje schreef:
De 2e wasbak lijkt me compleet zinloos als je een vaatwasser hebt...

2e wasbak is wel heel handig als je een moestuin hebt en vaak groente moet wassen oid.
Online Appeltje
Master
di 13 sep 2011, 8:39 Bericht 

Hoezo, dat kan toch ook gewoon in de 1e wasbak?? Daarbij hebben niet heel veel mensen een moestuin ;)...
Online Wimken
Master
di 13 sep 2011, 8:42 Bericht 
Appeltje schreef:
Hoezo, dat kan toch ook gewoon in de 1e wasbak??

Spinazie oid moet je vaak meerdere keren wassen.
Dan is het handig om de spinazie in de 2de bak te doen zodat het uit kan lekken en dat je dan de 1ste bak weer schoonmaakt en vult met schoon water.
Wij hebben in ieder geval veel plezier van onze 2de bak :kniktja:
Offline adinsx
Master
di 13 sep 2011, 8:44 Bericht 
Heb je om de boel uit te laten lekken niet voldoende aan 1 1/2?
Gaat hier ook prima, ook met verse groenten...
Online Wimken
Master
di 13 sep 2011, 8:50 Bericht 
adinsx schreef:
Heb je om de boel uit te laten lekken niet voldoende aan 1 1/2?
Gaat hier ook prima, ook met verse groenten...

:schudnee: Grote moestuin
Offline adinsx
Master
di 13 sep 2011, 8:51 Bericht 
Met spinazie heb je natuurlijk wel een stuk meer ruimte nodig idd... Met verse sla gaat het prima hier wat dat betreft :)
Offline Hideyoshi
Master
di 13 sep 2011, 9:08 Bericht 
Altijd uithalen en uitlokken, die katten... wat een lief beest zeg! Mooie foto trouwens, die laatste.
Offline bastiaanS2
Die hard
di 13 sep 2011, 9:40 Bericht 

ik heb een hoek van 2x 45 graden in plaats van 1x 90, en daar heb ik dan ook de wasbak in. Dus daar is geen plek voor een dubbele, mar ik mis het ook niet. Behalve inderdaad met spinazie. (maar voor 30ct meer heb je gewoon gewassen spinazie hoor.. :) )

Zo'n hoek is trouwens wel handig, want je hebt twee loze hoeken over, en daar heb ik mooi aan de ene kant de vaatwasseraansluiting/kraantje gemaakt en aan de andere kant de inbouwboiler.

Die laatste is trouwens ook een aanrader. Altijd meteen warm water.. Heerlijk.
Offline DidbeZ
Master
di 13 sep 2011, 12:22 Bericht 
Ik heb 3 maanden geleden een keuken gekocht. Ook ten behoeve van een nieuwbouwwoning.

Mijn tips (doe er mee wat je wilt):

- Het bedrag van de eerste offerte (€ 10.000,-) kan je door twee delen. Met een stalen smoel melden: 'ik geef je er € 5.000,- voor. De verkoper schiet in de paniekstand en probeert je te overtuigen van het feit dat dat onmogelijk is. De beste man vriendelijk bedanken voor het gesprek, mededelen dat je dan geen zaken kan doen en naar huis. Meld hem nog even dat hij contact met je op kan nemen indien hij nog wat aan de prijs tegemoet kan komen. Ik ben ongeveer 5 keer terug geweest en heb uiteindelijk voor de keuken en badkamer samen € 22.000,- betaald (eerste offerte € 40.000,-).
- Het voordeel van de keuken kopen bij de 'koppelverkoper' is dat de aanpassingen aan je leidingwerk / meterkast en dergelijke worden meegenomen. Vaak is het zo dat de aannemer dit niet wil wijzigen als je de keuken niet bij zijn koppelverkoper koopt. Een installateur kan dit ook voor je doen maar dan kan je pas na oplevering beginnen en is vaak lastiger.
- Laat de keuken 1-2 weken na oplevering plaatsen. Dit voorkomt dat je hem tijdens het klussen beschadigd. Je hebt hem de eerste weken toch niet nodig, een elektrische koelbox voldoet. Tevens kan je dan eerst de wanden afwerken en dan je keuken er tegenaan laten plaatsen. Dit geeft een mooier eindresultaat en minder problemen mocht je ooit wat verplaatsen.
- Ik zou voor apparatuur van Siemens kiezen (sterker nog, dat heb ik gedaan :lol:). Goede kwaliteit en 5 jaar garantie. Van de apparatuur kan makkelijk 50% korting van de catalogus af.
- Geef de verkoper duidelijk aan dat je een prijs wilt inclusief montage en aansluiten van de keuken. Vaak monteren ze hem wel maar moet je vervolgens zelf plat op je bek achter de keukenkastjes induiken om alles aangesloten te krijgen. Als je dit gelijk meeneemt kost het verhoudingsgewijs bijna niets. Tenzij je de keuken zelf wilt plaatsen natuurlijk maar dat haal ik niet uit je openingspost.

Ik hoop dat je hier iets mee kan!

Succes met de aanschaf!!
Offline MRE
FS Weldoener!
di 13 sep 2011, 13:31 Bericht 
Tip: houd er rekening mee dat keukens best trend gevoelig zijn. Wat nu hot is, is over een paar jaar ouderwets/gedateerd. Ik merk dat nu met mijn huis welke te koop staat. Daarin staat een keuken waarvan de kleuren etc destijds (in 2002) helemaal hot waren. Nu zeggen de kijkers dat er een andere keuken in moet omdat hij er ouderwets uitziet.

Ik weet niet om wat voor woning het gaat, maar als het een "starterswoning" is en je bent van plan om over een jaar of 5 naar iets groters te gaan, neem dan een neutrale keuken. Het blijf een kwestie van smaak, maar houd het in je achterhoofd.

Qua apparatuur het volgende: In mijn oude huis alles van Etna, werkt al 10 jaar prima. Serieus nooit problemen gehad ermee.
In mijn nieuwe huis alles van een duurder merk (weet niet eens welke exact). Die zooi is bij mij veel gebruiks onvriendelijker. 6x op een knopje moeten drukken voor het juiste programma, terwijl mijn zgn "cheap ass" Etna/Pelgrim combi magnetron met 1 druk op de knop te bedienen is.
Offline -Joske-
Master
di 13 sep 2011, 13:37 Bericht 
DidbeZ schreef:
- Ik zou voor apparatuur van Siemens kiezen (sterker nog, dat heb ik gedaan :lol:). Goede kwaliteit en 5 jaar garantie.

Hier ook alles siemens. Werkt perfect, ben alleen bang dat mijn ouders niet hebben afgedingt. < geen goed woord. Maar goed.
Offline DidbeZ
Master
di 13 sep 2011, 13:40 Bericht 
-Joske- schreef:
hebben afgedingt

hebben afgedongeld... hebben afgedingest... hebben afgedi.... Gepingeld hebben!
Offline mistery
Master
di 13 sep 2011, 14:31 Bericht 
adinsx schreef:
Ok, even offtopic dan...

met wat leuke foto maak je het weer goed...

Nu weer on topic vrijdag naar de keuken zaak hier in Duiven even weer wat rond kijken.
Er is te veel keuze en voor vrouwen is dat nooit goed. :roflol: ....
Offline adinsx
Master
di 13 sep 2011, 14:39 Bericht 
Hier in Duiven? Nu kom je wel érg dicht bij mij in de buurt (woon in Duiven)

Bij de zaak die bij de Intratuin/Gamma in zit?
Brr.. paar keer voorbij gelopen, maar ik vind die verkopers van die gladjakkers daar...
Offline mistery
Master
di 13 sep 2011, 15:18 Bericht 
Jah daar zo...

Maar verkopers kenne tegen me lullen wat ze willen maar dat klep gedoe werk niet bij mij... gaat me om de keuken(f)
Offline Twilo
Master
wo 14 sep 2011, 14:14 Bericht 
RF900RS2 schreef:
ga gewoon een keer langs bij Kuchenland. Dan praten we verder :wink: Die zijn echt eerlijk en verkopen je niet iets waar ze het meeste op verdienen maar denken echt mee!

@RF900RS2

Ik heb zojuist met de heer Marx gesproken. Kunt u misschien mij PB beantwoorden? Bij voorbaat dank.
Offline Q
Master
wo 14 sep 2011, 16:03 Bericht 
Bij ons ook in 2 gedeelten tegenover elkaar. Geen bovenkastjes mogelijk ivm groot raam. Was nog best een gepuzzel. De koelkast/oven/magnetron-wand is daarom zo hoog mogelijk uitgevoerd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hier nog 'detail' met diep aanrechtblad. Alle lades geven ook meteen een stuk meer ruimte.
Afbeelding
Offline mistery
Master
wo 14 sep 2011, 16:16 Bericht 
Hee is dat een glaspitplaat?
Offline Hideyoshi
Master
wo 14 sep 2011, 16:22 Bericht 
@ Q: je moet wel eens een keer opruimen hoor... :lol:
Offline Q
Master
wo 14 sep 2011, 16:57 Bericht 
@mistery: "Gas op glas", ja. Alles van ATAG trouwens, werkt naar behoren.
@helmond32: Ja, kleine kinderen in huis. Vandaag gewerkt, 'restjes' staan te ontdooien. Ik dacht nog: Voor een paar foto's van FS ga ik niet opruimen! Op Funda staan nette foto's. :lol:
Offline Aanhanger
Master
wo 14 sep 2011, 17:07 Bericht 
Wat is die blauw-wit gestreepte vlag eigenlijk bij jou in de tuin?
Offline Q
Master
wo 14 sep 2011, 20:28 Bericht 
Bij mij?
Offline Aanhanger
Master
wo 14 sep 2011, 20:31 Bericht 
Op streetview te zien.
 [ 183 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende