Postingstijd interval gedetecteerd van 38.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 11 berichten ]
Offline JayJay
Master
ma 20 okt 2008, 9:52 Bericht 

Weet iemand hier of er al een mogelijkheid is om op een Nokia N96 TomTom software te installeren?
Offline BenSnel
Die hard
ma 20 okt 2008, 11:18 Bericht 
JayJay heeft een PM :thumb:
Offline BenSnel
Die hard
di 28 okt 2008, 0:45 Bericht 
JayJay en de anderen moeten nog eventjes wachten, tenzij ze in de buurt van Hengelo zijn...

iemand misschien een ftp-server voor korte tijd ter beschikking, zodat ik onze mede-FS'ers kan voorzien van navigatie?
Offline liquid_force
Master
di 28 okt 2008, 1:41 Bericht 
rapidshare?
Offline BenSnel
Die hard
di 28 okt 2008, 10:13 Bericht 
kleine mogelijkheid, maar de kaarten van west europa zijn al zo'n 900MB, en dat is niet op te delen, omdat er 2 bestanden in zitten die groter dan 200MB zijn. maar ik ben al bezig om tomtom zelf te plaatsen, en de benelux kaarten, dus 2 losse shares..
Offline Excuus_mexicaan
Die hard
di 28 okt 2008, 10:27 Bericht 

interne gps of nog steeds niet?
Offline BenSnel
Die hard
di 28 okt 2008, 10:34 Bericht 
interne gps, jazeker.. je moet alleen voordat je tomtom inschakeld een ander programmatje inschakelen.. deze zet je gps-signaal om in een bluetooth signaal (maar dan intern, dus er wordt niets uitgezonden). wanneer je dan tomtom inschakeld, stel je normaal gesproken zo'n bluetooth gps dongel in, nu stel je je eigen telefoon-bluetooth-gps in, en dit navigeert razendsnel, ook gps fixen, gewoon zoals tomtom mobile al deed (helaas nog net niet zo snel als bijv. de tomtom one, maarja, je kan niet alles hebben..

en daar op de achtergrond gebruik ik uiteraard Trackertag, zolang ik nog geen wekkerradio heb..
Offline Tukker_Pat
FS Juridisch
di 28 okt 2008, 10:52 Bericht 
Die patch gebruik ok ook, is niet zo heel groot. Bijna 2 Mb. STuur die patch per mail en laat hem effen de juiste TomTom via een torrent binnenhalen.

En anders maak er zelf een torrent van. :wink:
Offline BenSnel
Die hard
wo 29 okt 2008, 0:41 Bericht 
torrents heb ik ook voorgesteld, maar geen reactie op gehad (via mail).

en die patch is idd niet zo groot, tomtom zelf ook niet, maar de kaarten zijn groot
alleen benelux is al bijna 200 MB als ik het zo ff opnoem.

western europe is bijna rond de 900MB.

zelf heb ik de kaarten e.d. ook gewoon dmv torrents gedownload..

Toegevoegd na 13 uren 24 minuten:

Hij staat er op: TomTom N95. Let op, zoals al vermeld, dit is TomTom zelf, en de bijbehorende applicaties om tomto werkende te maken met interne gps. bijgevoegd zijn de kaarten van Benelux-Plus. Ik heb nog een redelijk up-to-date kaartenbestand van west europa, half jaar tot een jaar oud, maar deze kan ik niet zo één twe drie online plaatsen (900MB groot).

Lees goed de help.txt en mocht het niet lukken, dan hoor ik het wel

Groet'n uut Twenthe
Offline datrance
Eendagsvlieg
za 06 dec 2008, 13:00 Bericht 

hoi kan mijn iemand helpen aan een versie die werkt voor nokia n96 alvast bedankt groetjes
Offline Sandeman
FS medewerker
za 06 dec 2008, 13:03 Bericht 
Jaaaaa, we gaan hier niet alleen aanmelden om om illegale zooi te vragen hoor :slotje:
 [ 11 berichten ]