Postingstijd interval gedetecteerd van 37.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 39 berichten ]
Offline AudiFahrer
Master
vr 14 okt 2011, 19:28 Bericht 
Het is tijd voor een verlenging van mijn abo'tje.

Huidige telefoon: Windowsphone HTC HD2. Ben hier zeer tevreden over. WIndows werkt ook zo prettig samen met PC. Office mobile en zo!

Ben geen apple-fan dus iphone is geen optie.

Wat dan wel?

Keuze is androidphone in de vorm van HTC Sensation XE

specs schreef:
Size: 126.1 x 65.4 x 11.3 mm.
Weight: 151 grams with battery

Size: 126.1 mm x 65.4 mm x 11.3 mm, 4.96" x 2.57" x 0.44"
Display: 4.3-inch touch screen,
109 mm (4.3") with qHD (540 X 960) resolution

CPU Processing Speed
1.5 GHz, dual core
Batterij:

Battery type: Rechargeable lithium-ion battery
Capacity: 1730 mAh

Talk time:
WCDMA: Up to 400 minutes
GSM: Up to 495 minutes

Standby time:
WCDMA: Up to 400 hours
GSM: Up to 350 hours

Camera

8 megapixel color camera with Auto focus and dual LED flash
1080p HD video-opname
VGA fixed focus color camera

Connectors

3.5 mm stereo audio jack
micro-USB 2.0 (5-pin) port with mobile high-definition video link (MHL) for USB or HDMI connection

Sensors

Gyro sensor
G-Sensor
Digital compass
Proximity sensor
Ambient light sensor

Platform
Android™ with HTC Sense™

Storage

Geheugen: 4 GB eMMCROM, 768 MB RAM, Pre-installed 16 GB microSD.
Micro SDHC geheugenkaartslot ( tot 32 GB)

Network Bands

Europe:

HSPA/WCDMA:

Europa/Asia: 900/2100 MHz
Quad-band GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz

Internet

3G:
Up to 14.4 Mbps download speed
Up to 5.76 Mbps upload speed
GPRS: Up to 114 kbps downloading
EDGE: Up to 560 kbps downloading
Wi-Fi®:IEEE 802.11b/g/n

Bluetooth

Bluetooth® 3.0
A2DP for wireless stereo headsets
FTP and OPP (object push) for file transfer
PBAP for phonebook access from the car kit
Other supported profiles: AVRCP, GAP, GOEP, HFP, HID, HSP, MAP, SPP, SDAP

Multimedia

Gallery, Music, and FM Radio
SRS virtual surround sound for wired headphone
DLNA for wirelessly streaming media from the phone to your TV or computer

Audio supported formats:
Playback: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma (Windows Media Audio 9)
Recording: .amr

Video supported formats:
Playback: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv (Windows Media Video 9), .
avi (MP4 ASP and MP3), .xvid (MP4 ASP and MP3)
Recording: .3gp

Internal GPS antenna
With Locations, explore maps with zero wait, zero dead spots, and zero data roaming fees

Tethering

USB and Wi-Fi® tethering

Recommended Windows System Requirements

Windows® 7, Windows Vista®, or Windows® XP
HTC Sync

Social Networking

Facebook® and Twitter™ for HTC Sense
Friend Stream
Share photos/videos on Facebook®, Flickr®, Twitter™, or YouTube™

of Windows7 phone in de vorm van HTC Titan

specs schreef:
Size: 131.5mm x 70.7mm x 9.9mm (5.18" x 2.78" x 0.39")
Weight: 160 grams (5.6 ounces) with battery

Display: 4.7-inch touch screen with 480 x 800 resolution, 119 mm (4.7")

CPU Processing Speed
1.5 GHz

Batterij:
Battery type: Rechargeable lithium-ion battery

Capacity: 1600 mAh

Talk time:
WCDMA: Up to 400 minutes
GSM: Up to 495 minutes

Standby time:
WCDMA: Up to 400 hours
GSM: Up to 350 hours

Camera

8 megapixel camera with F2.2 lens, dual LED flash, and BSI sensor (for better low-light captures)
Frontcamera: 1.3 megapixel frontcamera
HD videorecording: 720p HD video recording

Connectors

3.5 mm stereo audio jack
micro-USB 2.0 (5-pin)

Sensors

Gyro Sensor
G-Sensor
Digital compass
Proximity sensor
Ambient light sensor

Platform
Windows® Phone OS 7.5

Storage

Total Storage 16 GB
Available storage:up to 12.63 GB
RAM:512 MB

Network Bands

Europe:

HSPA/WCDMA:

Europe/Asia: 850/900/2100 MHz

Quad-band GSM/GPRS/EDGE:

850/900/1800/1900 MHz

Internet

3G:
Up to 14.4 Mbps download speed
Up to 5.76 Mbps upload speed

GPRS:
Up to 80 kbps downloading

EDGE:
Up to 236.8 kbps downloading

Wi-Fi®:
IEEE 802.11 b/g/n

Bluetooth

Bluetooth® 2.1
A2DP for wireless stereo headsets
PBAP for phonebook access from the car kit
Other supported profiles: AVRCP, HFP, HSP

Multimedia

See photos from your camera, Facebook and Windows Live™ accounts in the Pictures hub
Music and Videos Hub powered by Zune lets you listen to radio, download music, and more
SRS enhancement
5.1 surround sound for video

Audio supported formats:
Playback:.m4a, .m4b, .mp3, .wma (Windows Media Audio 9)

Video supported formats:
Playback:.3gp, .3g2, .mp4, .m4v, .mbr, .wmv (Windows Media Video 9 and VC-1)
Recording:.mp4
(You can only playback a .3gp or .3g2 video if the video is an email attachment or is part of an MMS message.)

Internal GPS antenna
With Locations, explore maps with zero wait, zero dead spots, and zero data roaming fees

Tethering

Internet Sharing

Recommended Windows System Requirements

Windows® 7, Windows Vista®, or Windows® XP
Zune® software

Social Networking

Twitter™, Facebook® and Windows Live™
Share photos on Facebook® or Windows Live™ SkyDrive

Ben geen sucker for apps. Titan heeft groot scherm, XE net zo groot als mijn huidige scherm op HD2.

Ik neig naar windows7, maar laat mij graag overtuigen.
Suggesties, anyone?
Offline adinsx
Master
vr 14 okt 2011, 19:32 Bericht 
Waarom als Android de HTC en niet een Galaxy SII?

Heb die laatste genoemde nu een paar maanden in bezit na 10 jaar Nokia-meuk en ik was/ben Apple-gek met Ipod Touch etc. Maar ik moet zeggen, Android is geweldig.

Goed, zoals ik al las keuze Android of Windows7, lastige. Voor beide is wat te zeggen, al denk ik dat Android op dit moment nog de beste keuze is.

Overigens, Er komt ook een nieuwe Nexus aan hoorde ik van mijn (gadget-verslaafde) collega.
Duurt alleen nog wel een tijdje...
Offline flozzy
Pro
vr 14 okt 2011, 19:44 Bericht 
Heb pas een nieuwe gekocht. Was ook aan het twijfelen tussen een HTC Sensation en een Samung Galaxy SII. De Samsung voelt niet robuust aan, de HTC absoluut wel. Daarnaast vind ik het "android-schil" mooier van HTC Sense 3.0. De Samsung is dan weer sneller en heeft een beter scherm. Beide modellen hebben een accu met een korte gebruiksduur. De HTC heb ik vandaag kunnen betrappen op een "death grip" bij het vasthouden in landscape modus. Weet niet hoe dit bij de Samsung zit.

Heb voor de HTC gekozen. Vandaag binnengekregen en ben echt tevreden.
Offline plop
Master
vr 14 okt 2011, 19:52 Bericht 
mijn ervaring met windows7 is als volgt.
heb iets van 8 mensen geholpen om een activatie code te pakken te krijgen om windows7 op hun HTC HD2 aan de gang te krijgen.
allemaal hebben ze diezelfde dag of de dag erna android weer op hun telefoon gezet.
als je winmo 6.5.(x) of android gewent ben wil je geen windows7 hebben.
en dat een mobieltje, zoals jouw HD2 geleverd word met winmo zegt dat niet dat je niets anders er op kan draaien.
zelf heb ik ook een HD2 met daarop winmo 6.5.5 (word geleverd met 6.5.0), rafdroid x.x.x (android mod gemaakt door rafpigna), en als klap op de vuurpijl, ubuntu linux.
hier voor heb ik een usb hub omgebouwde zodat ik er een full size keyboard en muis (tuurlijk ook usb sticks en usb hdd's en nog veel meer usb spul) aan kan hangen.
Offline DWwolf
Pro
vr 14 okt 2011, 19:53 Bericht 

Persoonlijk zit ik te wachten op een windows phone 7 toestel van Nokia, daar krijg je gelijk een redelijk navigatie programma bij. Introductie wordt verwacht rond eind oktober.

Als ik nu zou moeten kiezen, idd waarschijnlijk de HTC Titan.
Of een iets kleinere versie met toetsenbord.
Offline Autodelta
Nieuwkomer
vr 14 okt 2011, 20:11 Bericht 

Mijn ervaringen zijn gelijk als Plop,
Heb twee HD2's prima toestellen en kunnen hebben de zelfde hardware specificaties als de Desire HD
Win mobile 6.5 werkt aardig maar je kan er te weinig mee,
WM7 Mango gillend er weer afgegooid,

Draai nu als een paar maanden een Desire HD rom met Sense werkt helemaal top.
http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=1264828
Bijkomende voordeel van een gehackte rom je root access hebt en apps kan draaien
met root toegang, die op een telefoon uit de winkel niet werken.

Maar de Desire Sensation XE is een geweldig toestel
Offline dls
Pro
vr 14 okt 2011, 20:46 Bericht 

Die apps werken wel op ieder toestel, maar moet je em dan rooten. Is an zich niet lastig en een probleem, moet alleen gedaan worden.

Ik zou zelf voor android gaan. Maar das meer omdat ik anti windows ben = Android fan
Offline Ownedbylag
Die hard
vr 14 okt 2011, 20:51 Bericht 
Ik ben zelf absoluut geen fan van HTC, niet omdat iedereen dat zegt, maar elke HTC die ik in mien klauw heb gehad, gaat kapot. En ik doe er dan ook echt niets mee =( (wel wat, maar dat terzijde).

Ik zou zelf adviseren om even te wachten op Windows Phone 7 (Mango) wanneer deze in de nederlandse taal uitkomt. Het schijnt dat Windows Phone 7 erg goed is en omdat je vorige ook een Windows phone is, is het misschien handig om een HTC met WP7 te nemen.
Offline Autodelta
Nieuwkomer
vr 14 okt 2011, 21:55 Bericht 

Ik weet niet welke HTC in je klauwen hebt gehad, maar de betere HTC's hebben een aluminium body en het touch screen is van glas en kunnen behoorlijk tegen een stootje, Maar ik ben bang dat je ook de bob de bouwer versie ook in no time zal slopen
De mijne is een paar keer stevig gevallen niets van te zien en ziet er na een jaar nog zgan uit.

Win Mobile 6.5 is gedateerd maar mega veel software voor TomTom Navigon etc het staat er in Notime op.
Android toestel je kan er werkelijk alles mee, meeste apps zijn gratis.

Ik ben ook een Windows fan maar persoonlijk vind ik dat Microsoft kompleet de plank mislaat met WP7 en Windows 8

Met een HTC Sense toestel wordt fijn je outlook gesinchroniseerd net als met active sync onder windows mobile.
Is een ander verhaal als je geen HTC sense hebt.

Tevens is het draaien van custom roms op een telefoon niet voor iedereen weggelegd.
Offline snovvdog
Master
vr 14 okt 2011, 22:09 Bericht 
HTC Sensation of SGS2 vind ik. Beide android. Samsung ietsje sneller en beter scherm, HTC's sense werkt toch net ietsje lekkerder als Samsung Touchwiz...

Zou niet echt kijken naar WP7 om eerlijk te zijn, Android is gewoon groter...
Offline Ownedbylag
Die hard
vr 14 okt 2011, 22:23 Bericht 
Android ziet er wel naar uit om een flinke opmars te maken, het zal nu alleen een klein dipje hebben vanwege de iPhone4S en het overlijden van Mr. Jobs, maar ik denk dat WP7 het nakijken heeft. Hun aandeel zal alleen groeien omdat nieuwe Nokia toestellen ook WP7 gaan gebruiken en niet meer Symbian.

De laatste die ik gemold heb was een HTC HD2 (drie keer zelfs ;( ). Ik liet hem niet eens vallen eigenlijk, de eerste keer ging ie uit zichzelf resetten en startte niet meer op, tweede keer wilde ik owa configureren en de derde keer ook, gebeurde hetzelfde als de 1e.

Toen hadden we er genoeg van en wilde hij een iPhone :fp:
Offline plop
Master
vr 14 okt 2011, 22:39 Bericht 
Autodelta schreef:
Tevens is het draaien van custom roms op een telefoon niet voor iedereen weggelegd.

mensen die niet goed kunnen lezen moeten het idd niet proberen, want de handleidingen op xda zijn perfect.

Ownedbylag schreef:
De laatste die ik gemold heb was een HTC HD2 (drie keer zelfs ). Ik liet hem niet eens vallen eigenlijk, de eerste keer ging ie uit zichzelf resetten en startte niet meer op, tweede keer wilde ik owa configureren en de derde keer ook, gebeurde hetzelfde als de 1e.

noem je dat slopen?
een simpele harde reset lost dat op (eerste geval wil nog wel eens zijn dat je lokale opslag/geheugen vol zit).
Offline AudiFahrer
Master
za 15 okt 2011, 10:10 Bericht 
@all

Dank voor de antwoorden. Ik ben idd. wel een fan van HTC. Heel tevreden met mijn HD2. Derhalve ben ik mobile 6.5 gewend en vond dit prettig samenwerken met office i.v.m. de aanwezigheid van office mobile. Met android heb ik geen ervaring, behalve dan de telefoons die ik van vrienden in de hand heb gehad om wat instellingen te configureren (nog grotere noobs dan ik 8) ). Ik vond de interface van android minder mooi en minder prettig/intuïtief werken dan die van windows mobile. Kwestie van smaak en ervaring denk ik dan.
Ik geloof best dat ik een custom ROM zou kunnen draaien, heb echter nooit echt de behoefte gevoeld. Had geen klagen.
Nu lijken jullie hier te zeggen dat mobile 7 slechter/minder mooi is dan mobile 6.5. Dit brengt mij dus aan het twijfelen.

Op de vraag:Waarom geen samsung? Ik heb ergens gelezen dat hij minder hoogwaardig/robuust aanvoelt dan de HTC. De specs. daarentegen zijn idd. wel goed.
Offline R
Master
za 15 okt 2011, 10:45 Bericht 
+ HTC: Langste ervaring in het maken van Smartphones (en pocket PC's)
+ Android: Gewoon goed en na eigen ervaring véél beter dan Windows Mobile (6.0 en 6.5) Windows is in deze een no go in mijn ogen. De Office app was dan wel handig. Voor Android bestaan ook allang Office apps: Het is Open Source software..♠
Offline WNS2.0D
Master
za 15 okt 2011, 15:22 Bericht 
Wel eerlijk blijven. Windows mobile was zijn tijd ver vooruit en eigenlijk het eerste echte smartphone platform. Vervolgens kwamen de IPhone en later Android het kunstje afkijken. Logisch dat Windows mobile dan op dit moment achterloopt op die veel nieuwere systemen.
Wat betreft WP7, dat is eigenlijk geen echte voortzetting van windows mobile, het is anders gepositioneerd. (windows mobile was voor de zakelijke markt, WP7 niet). Het enige waar WP 7 op dit moment mee te kampen heeft is dat er minder apps voor beschikbaar zijn dan voor android of iphone. Ik verwacht echter wel dat WP 7 flink gaat groeien de komende tijd, je ziet nu al dat het langzamerhand populairder begint te worden en straks komen de nokia's eraan. Het systeem is wel het modernst en op dit moment technisch het beste. (al is android ook beslist niet slecht en zit daar erg veel development power achter) de iphone is denk ik op zijn retour. Dat systeem loopt tegen zijn technische beperkingen aan en leeft vooral van de hype rond het evangelie van de appel. (het is daarmee niet slecht, alleen wel duur en niet beter dan de alternatieven)
Offline R
Master
za 15 okt 2011, 15:28 Bericht 
Zal wel, maar een ruim jaar geleden van WM 6.5 naar Android gegaan en dat voelde als een verlossing. Android werkte goed, snel en intuïtief. En veel apps ook nog. En dat kon ik niet zeggen van Windows Mobile. Daarbij zou je toch van de firma Windows verwachten dat ze niet zo lang wachten om later hulpeloos achter de concurrentie aan te hobbelen.
Een gapend gat, zeg maar. Al ken ik 7 niet.
Offline plop
Master
za 15 okt 2011, 17:30 Bericht 
R schreef:
Daarbij zou je toch van de firma Windows verwachten dat ze niet zo lang wachten om later hulpeloos achter de concurrentie aan te hobbelen.

ik denk eerder dat dat gat word gevuld door htc of 1 van de gasten van xda, en wel door sense te porten naar wp7.
Offline Autodelta
Nieuwkomer
za 15 okt 2011, 18:26 Bericht 

WP 7 is technisch prima maar de user interface is een drama

Zelfde interface struktuur hebben ze ook in Windows 8 gepropt.
Hier is wel veel kritiek op.

http://www.zdnet.nl/news/132232/veel-kr ... windows-8/
Offline AudiFahrer
Master
zo 16 okt 2011, 17:34 Bericht 
Autodelta schreef:
maar de user interface is een drama

Het ziet er inderdaad niet gebruikersvriendelijk uit. Daarnaast is het ook niet mooi.

Wel, ik denk dat ik dan maar eens van mijn geloof ga afvallen en de sensation XE ga aanschaffen. Nog eventjes wachten tot de prijs wat meer daalt en dan, pakken.
Offline AudiFahrer
Master
do 03 nov 2011, 19:58 Bericht 
Wel mijne heren,

Ik heb de knoop doorgehakt en de HTC sensation XE besteld. 60 pleuri met een Telfort 200 en 1 gig databundel abonnementje, de eerste 4 maanden gratis. Komt wschl. morgen binnen, tenminste als ik track&trace mag geloven. :honger:

Net een klein kind die een snoepje krijgt. Ik wacht gespannen af! :lol: :woop:
Met dank voor jullie adviezen.
Offline Gifpen
Master
zo 11 dec 2011, 12:46 Bericht 
Ik vond het wat onzinnig om er gelijk een nieuw topic over te starten dus ik begin eerst hier maar even. Misschien kunnen jullie me helpen.
ik zoek een relatief goedkope en eenvoudige smartphone voor mijn moeder voor kerst.

Eigenlijk zoek ik eerder een gsm met een ruim, helder en duidelijk kleurenscherm maar dan kom je toch al bijna direct uit bij een smartphone.

Ze zal geen data-abonnement nemen maar WiFi is wel handig. Aantal GB is niet zo interessant. De kwaliteit van de camera ook niet. En het merk vind ik ook niet interessant. iPhone ben ik zelf gek van.. maar heeft zoveel mogelijkheden dat zij er eerder gek van wordt :lol: De betere/duurdere HTC en Samsung telefoons vallen om diezelfde reden ook af dus.

Nu weet ik dat bijvoorbeeld de Samsung Galaxy Mini al simlockvrij te koop is voor €120,- dus dat zou een optie zijn. Maar volgens mij maakt LG ook wel leuke simpele dingen.

Hebben jullie tips of ideeën? Ik hoor ze graag. Ik heb meer vertrouwen in jullie als gebruikers dan in slijmerige telefoonverkopers.

Alvast bedankt.
Offline Vroeg op
Master
zo 11 dec 2011, 12:56 Bericht 
Zoek uit!
www.2call.nl
Offline Gifpen
Master
zo 11 dec 2011, 13:11 Bericht 
Dat is alvast een handige site om wat prijsvergelijk te doen :thumb: Ervaringen of aanbevelingen zijn ook welkom.
Offline Vroeg op
Master
zo 11 dec 2011, 13:12 Bericht 
Gifpen schreef:
Ervaringen of aanbevelingen zijn ook welkom.

Das lastig op FS.
Hier zijn ze te "Geek" om adviezen te geven over een simple telefoon. :[
Offline plop
Master
zo 11 dec 2011, 13:48 Bericht 
voor alle HTC (sense) winmo modellen zijn er tweak tooltjes waarmee je alle voor je moeder nutteloze opties uit kan zetten (de standaard 9 tabjes kan je allemaal uitzetten, op de home tab na).
daarnaast is er de maxsense interface, deze heeft maar 3 tabjes (standaard, meer kan wel), met daarop de minimale hoeveelheid opties.
wil je meer opties dan kan je ze zelf aanzetten en op de plek die jij wil neer zetten.
vooral het bel/sms gedeelte is dan heel simpel, scroll naar de foto die je wil bellen/sms-en en druk op de betreffende knop.
hetzelfde geld zo'n beetje voor alle android modellen die ze hebben uitgebracht (alleen dan standaard al als een uitgebreide maxsense).
let dus niet te veel op de foto's van de interface, je kan alles van plek veranderen of geheel weg halen.
voorbeeld: om op mijn htc hd2 de wifi aan te zetten moet je met de standaard software eerst naar het laatste tabje (settings), dan naar wireless settings, dan wifi en dan pas kan je hem aanzetten.
maar nagenoeg alle custom roms (alternatieve software) hebben de optie om een aan/uit knopje voor de wifi op je home tab te zetten (bij maxsense dus overal).

los daar van heeft philips een aantal modellen uit gebracht speciaal bedoelt voor ouderen, grotere knoppen, minimale opties en duidelijk display en als afsluiter een hele lange standby tijd (een paar maanden op sommige).
maar dit zijn absoluut geen smartphones.

LG zou ik afraden, heb met een paar modellen mogen spelen en iedere keer zat ik me te irriteren aan het touchscreen, en de niet altijd even handige indeling van het interface.

bij samsung zou ik gelijk al het lockscreen veranderen naar de simpelere manier van htc.
verder vind ik ze niet verkeerd.

sony = htc met een sony logo maar met software van sony zelf.
Offline WNS2.0D
Master
zo 11 dec 2011, 20:40 Bericht 
Gisteren even met een Nokia Lumia 800 gestoeid, ik vind hem geweldig! (in werkelijkheid niet zo lelijk als op de foto's) En die alternatieve user interface, mooi of niet, het is wel overzichtelijk en werkt snel. Gaan we in de nabije toekomst nog veel meer van zien.
Als ik een gadget freak zou zijn zou ik er morgen een kopen. Een stuk goedkoper dan de appels en m.i. beter. Maar helaas, voor mij is mijn telefoon slechts om mee te bellen, sms's en mijn agenda verder is het handig om mobiel een beetje mail te lezen en af en toe het nu.nl op te zoeken. De rest is absolute bijzaak dus mijn e72 is al zwaar overkill.
Offline Superkoerier!
Master
zo 11 dec 2011, 21:01 Bericht 
Ook een e72 waar ik met de meest recente updates steeds tevredener over ben geworden. En is na 1,5 jaar nog steeds in een prima staat (wel met beschermhoesje uiteraard).

Volgende zou zomaar ook een Windhoos kunnen zijn. Wellicht ook weer Nokia. MS is er teveel aan gelegen om deze markt te veroveren dus zullen ze wel erg hun best doen.

Iphone is ook wel erg mooi maar echt veel te duur. Meer dan ik er voor over heb in ieder geval.
Offline Dave
FS Webmaster
ma 12 dec 2011, 0:41 Bericht 
plop schreef:
sony = htc met een sony logo maar met software van sony zelf.

Wat is dan de HTC versie van de Xperia Pro?
Offline Treser
Pro
ma 12 dec 2011, 1:10 Bericht 
AudiFahrer schreef:
Windowsphone HTC HD2. Ben hier zeer tevreden over. Windows werkt ook zo prettig samen met PC. Office mobile en zo!

wat je hebt is eigenlijk al het beste wat er is.
De opvolgers hiervan willen uitsluitend met Windows phone 7 werken wat weer veels te veel lijkt op het gesloten systeem van babyphone.
Ik zit er aan te denken op ebay een mooie special edition HTC HD2 te kopen en deze via de romkitchen met max. Windows 6.5 te installeren.

Btw hoe ga jij dat doen als je van Windows overstapt op android? Heb je geen outlook die gesynchroniseerd moet worden?
Je gebruikt al Windows mobile office, kan dat dan ook met android?
Offline plop
Master
ma 12 dec 2011, 1:14 Bericht 
Dave schreef:
Wat is dan de HTC versie van de Xperia Pro?

die zijn er niet echt, maar omdat nergens word vermeld wie de hardware heeft ontworpen zou het voor de hand liggen dat sony dat zelf doet.
het bouwen van de sony smartphones gebeurd in de fabriek van htc.
zijn maar weinig reviews die dit vermelden.
Offline AudiFahrer
Master
ma 12 dec 2011, 19:01 Bericht 
Treser schreef:
Btw hoe ga jij dat doen als je van Windows overstapt op android? Heb je geen outlook die gesynchroniseerd moet worden?
Je gebruikt al Windows mobile office, kan dat dan ook met android?

Ja, daar was ik dus ook huiverig voor. Nu ben ik inmiddels gezwicht voor sensation XE. Ik moet zeggen fantastisch toestel. Prachtig scherm, intuitief werkend en snel. Sync met outlook verloopt goed en vlot. Office ben ik wat minder juichend over. Het gaat wel, maar de ordening is wat rommelig, zodat het lang zoeken is naar docs (pdf, xls, doc, enz). Ze staan er wel in, dat dan weer wel.

Ik ben dus eigenlijk 1 en al enthousiasme over dit toestel.
Offline shootme
Master
ma 12 dec 2011, 19:56 Bericht 
voor reviews over telefoons gebruik ik altijd http://www.gsmarena.com/
Offline raspatat
Respect
ma 12 dec 2011, 20:04 Bericht 
Nokia 3310 :[
Offline Gifpen
Master
di 20 dec 2011, 17:49 Bericht 
Thanx guys and girls. Voor mijn moeder heb ik de Samsung Galaxy Mini gekocht. Eenvoudig toestel zonder een hoop opsmuk en nu voor €99,- simlockvrij in de winkel.
Offline Dave
FS Webmaster
di 20 dec 2011, 19:27 Bericht 
Waarom heb jij een Appeltjes avatar in de vorm van een doodshoofd, spinnenweb en alles?
Offline Toolman30
Master
di 20 dec 2011, 19:41 Bericht 
Is je Ipad stuk? :lol:
Offline Gifpen
Master
di 20 dec 2011, 23:26 Bericht 
Ik vind het een grappige avatar :thumb:
Offline Treser
Pro
wo 21 dec 2011, 4:39 Bericht 
@Gifpen voor de history van je avatar zie de volgende link: http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33968606
Die gast bouwt pc onderdelen in een mac kast :lol:

Een andere leuke avatar is onderstaande exemplaar dat goed symboliseert waar Apple voor staat

http://ps2maniac9.files.wordpress.com/2010/08/evil_apple.jpg
Offline Dave
FS Webmaster
wo 21 dec 2011, 9:06 Bericht 
Ja whatever, daar gaat het mij allemaal niet om hier. Kan mij dat Apple<>PC bashen nou verrotten. Daar is Tweakers.net voor uitgevonden.

Gifpen schreef:
Ik vind het een grappige avatar :thumb:

Okay! :thumb:
 [ 39 berichten ]