Pagina 1 van 2  [ 52 berichten ]
Offline Warmaster
Master
di 06 sep 2011, 20:14 Bericht 
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn huidige abo loopt in December af maar kan wel al in oktober verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken. (ik wil een Samsung Galaxy S2) Ik zit nu bij KPN waar ik heel tevreden mee ben, goed internet bereik. Ik ben absoluut geen beller, ik bel zo'n 15 minuten per maand met dat ding, internet gebruik ik als ik buiten de deur ben wel redelijk, wat surfen, facebook, mail en youtube. Mijn dataverbruik ligt rond de 500 mb per maand, maar ik vermoed dat het met een galaxy meer zal worden aangezien dat ding een groter scherm heeft dan mijn huidige Nokia N97 mini en wat internet vriendelijker is. Ik zoek dus een abo waar internet de hoofdmoot is. KPN met 500 mb kost al gauw 50 euro per maand, zijn er goedkopere en hebben die ook een goed internet bereik? Wie heeft er abonnementen anders dan KPN en is daar ook zeer over te spreken.
Offline Boralis
Master
di 06 sep 2011, 20:33 Bericht 

Na wikken en wegen ben ik begin dit jaar toch weer bij T-Mobile gebleven. Schijnt niet het beste netwerk (vooral internet) te zijn, maar voor mij goed genoeg. Is toch al behoorlijk plaats afhankelijk. Met gewoon bellen/SMS in ieder geval de afgelopen 7 of 8 jaar bij T-Mobile geen problemen gehad. Prijs t.o.v. bundel en telefoon vond ik toen toch wel de beste. Vergeleken bij KPN en Vodafone, rest van de resellers heb ik niet naar gekeken. Voorwaarden bij nieuwe abonnementen zijn wel slechter geworden, maar volgens mij nog steeds beter dan de andere twee. In ieder geval geen extra kosten bij overschrijden databundel, maar wel terugschroeven van snelheid.
Offline Vroeg op
Master
di 06 sep 2011, 20:35 Bericht 
www.2call.nl
Vergelijk genoeg.
Offline Warmaster
Master
di 06 sep 2011, 20:40 Bericht 
Vroeg op schreef:

Die kende ik nog niet, eens even doorkijken.
Offline Vroeg op
Master
di 06 sep 2011, 20:50 Bericht 
http://www.2call.nl/telefoon/11150/sams ... 100-black/
Kiek moar efkes.
Offline Existenz
Respect
di 06 sep 2011, 21:47 Bericht 
www.delaagsterekening.nl

Kun je je eigen rekening uploaden (of via login van je provider laten uploaden) en maakt dan een puik overzichtje voor je. Zo ben ik ooit bij Vodafone terechtkomen en tot de dag van vandaag geen spijt van gehad.

Existenz
(prijst "buurlandenblox" en "internet op reis blox")
Offline lorat
Master
di 06 sep 2011, 21:51 Bericht 
Simyo:
- kpn netwerk
- 1gb dataverkeer voor € per maand
Offline Vroeg op
Master
di 06 sep 2011, 22:03 Bericht 
Existenz schreef:
(prijst "buurlandenblox" en "internet op reis blox")

En Paspoort natuurlijk.
Offline Existenz
Respect
di 06 sep 2011, 22:37 Bericht 
Paspoort is leuk en aardig, maar omdat ik in Duitsland werk is de buurlanden-blox de ill-shizzle. Telefoon aannemen volldig gratis. Uitgaand bellen voor 0,25 € / minuut. Paspoort rendeert pas vanaf 4 minuten. Zo lang hou ik het meestal niet uit ... :glaasje:

Existenz
(prijst continue online zijn en nog geen gigabyte per maand halen... in Duitsland)
Offline lorat
Master
wo 07 sep 2011, 8:48 Bericht 
lorat schreef:
- 1gb dataverkeer voor ?5 per maand

:fp: Moet ik er natuurlijk wel de prijs bijzetten. :x
Offline Warmaster
Master
wo 07 sep 2011, 10:46 Bericht 
Bij Simyo kom ik uit op 12.94 per maand, 1 gig data en 50min/sms. Dat is prima voor mij. Dat nummer behoud kan dat al als je oude abonnement nog loopt? Krijg je dan gewoon een simkaartje thuis gestuurd, die plaats je in je toestel en klaar bellen en internetten maar?
Offline lorat
Master
wo 07 sep 2011, 10:50 Bericht 
Warmaster schreef:
Bij Simyo kom ik uit op 12.94 per maand, 1 gig data en 50min/sms. Dat is prima voor mij.

:schudnee: :nono: :schudnee:
Simyo geregeld: 250 min/sms 9,99 €6,99 p/mnd + 50% korting op internet bundel
€6,99 + €4,95 = €11,94 p/mnd :thumb:
Offline Warmaster
Master
wo 07 sep 2011, 11:30 Bericht 
Ohwja, damn niet goed gekeken. Thanks. :thumb:
Offline Warmaster
Master
wo 07 sep 2011, 11:31 Bericht 
En heb je ook nog ervaring met :
Warmaster schreef:
Dat nummer behoud kan dat al als je oude abonnement nog loopt? Krijg je dan gewoon een simkaartje thuis gestuurd, die plaats je in je toestel en klaar bellen en internetten maar?
Offline lorat
Master
wo 07 sep 2011, 11:55 Bericht 
Normaal gesproken krijg je een simkaartje thuisgestuurd met een ander nummer.
Op de dag dat je oude abonnement afloopt, en je nieuwe abonnement ingaat wordt je huidige nummer overgezet naar het nieuwe kaartje. Je bent dan hooguit een paar uur onbereikbaar.
Wel even zorgen dat de gegevens bij je nieuwe provider overeenkomen met die bij je oude provider. Dat wil nog wel eens misgaan als bijvoorbeeld de voorletters van iemand net iets anders zijn doorgegeven.
En de telefoon die je aanschaft moet natuurlijk een simkaartje van Simyo accepteren.
Offline Harold
FS Meldingen
do 08 sep 2011, 12:31 Bericht 
Ik zit al jaren bij Telfort met een sim only abb. Weet niet hoe de prijzen zijn voor internet, want daar maak ik geen gebruik van.

Voordeel bij Telfort is dat je ook over het KPN netwerk belt.
Offline A4
Master
do 08 sep 2011, 12:58 Bericht 
Zit nu bij KPN, bevalt goed en dekking is met name in de kleinere kernen ook erg goed. Woon zelf in een dorp waar geeneen provider 3G internet haalt, maar KPN dus wel.
Internet gaan middels fair use policy. Heb een tijdje met 3G Watchdog app voor android eens in de gaten gehouden wat dit verbuik nu precies is.
De fair use policy wil zeggen; niet meer dan 10x het gemiddelde verbruik verstoken. Gemiddelde is 192MB bij mijn abo, dus ik kan een kleine 2GB per maand verbruiken. Opzich is dit voldoende, maar probeer er wel op te letten dat je je telefoon bijvoorbeeld 's avonds thuis op de wifi zet.
Ongemerkt verbuik je best veel. Filmpje hier en daar, pushmail, beetje browsen. Het tikt allemaal flink aan. Zet je hem niet op de wifi 's avonds en 's nachts dan ga je aan 1GB per maand gewoon niet genoeg hebben denk ik. 1GB per maand is 30MB per dag, dwz dat je met een kort youtube filmpje en ongeveer 10 x een webpagina met wat plaatjes je er wel doorheen bent. Hou dat ff in je achterhoofd.
Offline Gifpen
Master
do 08 sep 2011, 15:27 Bericht 
Ik zit met hetzelfde dilemma. Mijn abonnement bij T-mobile loopt ook in december af. In september mag ik al verlengen als ik wil. Ik wil eigenlijk de iPhone 4 hebben. Maar dan gaat het mij een stuk meer kosten. Nu betaal ik afgerond 30 euro per maand. Ik krijg dan onbeperkt 3G internet, 150 belminuten EN 150 sms'jes

Als ik verleng zodat ik de iPhone 4 kan nemen, dan betaal ik wederom 30 euro maar krijg ik slechts 150 belminuten OF 150 sms'jes en ik krijg maar 500 mb per maand. Daarnaast moet ik nog 229 euro bijbetalen voor de iPhone 4.

Alleen al met het abonnement wordt ik dus genaaid. Ik betaal evenveel maar krijg de helft.

Ik kan ook gewoon de iPhone 3 houden en mijn huidige abonnement door laten lopen voor dezelfde prijs en dezelfde minuten/sms/internet.

Op zich wil ik wel bij T-mobile blijven. Hier in de randstad heb ik prima bereik en betaal ik ook per seconde. 10 x 61 seconden bellen kost me dus 10 minuten en 10 seconden. Bij alle andere providers kost je ditzelfde 20 minuten. Dat is het dubbele. Schandalig.
Offline lorat
Master
do 08 sep 2011, 16:37 Bericht 
Gifpen schreef:
Daarnaast moet ik nog 229 euro bijbetalen voor de iPhone 4.

Eind dit jaar komt de iphone 5 uit. Grote kans dat je dan wel een 4 kunt vinden voor een aantrekkelijk prijsje.
Offline Gifpen
Master
do 08 sep 2011, 16:39 Bericht 
Dat is ook weer zo. Maar los van de toestellen heb ik de indruk dat de abonnementen gewoon weer vreselijk duur zijn.
Offline lorat
Master
do 08 sep 2011, 16:48 Bericht 
Klopt. De prijzen zijn omhoog gegaan omdat de providers minder inkomsten hebben omdat veel communicatie die vroeger vanuit je telefoonbundel werd betaald nu via internet loopt. (whatsapp, skype)
Vervolgens hebben de providers geroepen dat dit internetverkeer wel heel erg duur was. (terwijl je in het buitenland voor minder geld, veel meer data mag verstoken)
Daarom zijn de prijzen voor dataverkeer omhoog gegaan.

Wat bijvoorbeeld kpn ook nog eens heeft geflikt is dat je alleen een grote databundel krijgt als je erg veel belminuten afneemt die je niet gebruikt. :[
Offline Dave
FS Webmaster
do 08 sep 2011, 17:23 Bericht 
Klopt, kijk maar eens over de grens;

http://shop.vodafone.de/Shop/tarife/ver ... et-tarife/

30 Euro de maand.

Flatrate naar Vodafone gebruikers onderling of flatrate naar het vaste net
Flatrate dataverkeer
Flatrate dataverkeer in 22 Europese landen
(* snelheid wordt afgeknepen als je de 300 Mb overschrijdt)
3000 SMS Vodafone<>Vodafone , 40 naar ander net.

Gooi je dit er bovenop voor vriendjes die in een ander net zitten;

Citaat:
MinutenOption 60
5,00 ? monatlich

jeden Monat weitere 60 Freiminuten in alle dt. Netze und in alle Netze in 36 Ländern

En je bent als Duitser voor 35 Euro de maand klaar en kan zo'n beetje in heel Europa als een dolle dataverkeer verbruiken en ook nog een beetje bellen. Beetje veel bellen als je een Vodafone chickie erbij hebt :hug: :lol:
Offline snovvdog
Master
do 08 sep 2011, 17:29 Bericht 
lorat schreef:
Wat bijvoorbeeld kpn ook nog eens heeft geflikt is dat je alleen een grote databundel krijgt als je erg veel belminuten afneemt die je niet gebruikt.

Dat is dus debiel!

50 min/sms + 5gb internet is veel beter voor mij als crap zoals 1000min/sms en 500 mb internet.

Telefoon wordt vooral voor internet gebruikt, bellen en smsen alleen een minuut/sms of 2 per dag.

Toen ik nog bij mijn oude voda abo zat met mijn N97 ( zit nu bij hi met 1gb datalim, bah!) zonder limiet, gebruikte ik per maand zo'n 3.5 gb.

In het VK is het zelfs met thuisinternet achterlijk, soms 50gb per maand limiet voor je thuisverbinding, WTF, ik gebruik soms 100 gb op 1 dag! Nederland is duur met data vgl. met het buitenland, maar het VK is met mobiele aanbieders het internet ook erg duur.
Offline Dave
FS Webmaster
do 08 sep 2011, 17:34 Bericht 
snovvdog schreef:
gebruikte ik per maand zo'n 3.5 gb.

snovvdog schreef:
Dat is dus debiel!

O:)

Het is dat de zomer zo slecht is uitgevallen anders had je nu de schaduw afdruk van je telefoon op je voorhoofd staan. :roll:
Offline snovvdog
Master
do 08 sep 2011, 17:37 Bericht 
Meh, internet hoort geen datalimiet op te zitten, ben blij dat bij thuisverbindingen in NL nooit echt mainstream een datalimiet zat.

Als je veel muziek luistert met spotify, vaak even op forums gaat browsen in de metro/trein, zit je gemakkelijk aan het limiet.

Dat mensen zulke bel en sms bundels nodig hebben gebruik ik dan weer niet, zit je dan echt een uur lang aan de telefoon op een dag, zelfs met klanten zit ik meestal maar 2 minuten aan de lijn ofzo, snel to the point of een afspraak maken ?

1 GB is niks, zo'n limiet zou ik 1995-2000 misschien logisch zijn, tegenwoordig niet.
Offline Dave
FS Webmaster
do 08 sep 2011, 17:42 Bericht 
Het is duidelijk te merken dat je nog erg jong bent.

Ik heb een tijd meegemaakt dat nog niemand 'op Internet zat', dat je in moest bellen en later had ik m'n eigen soort van prive zendinstallatie met 4 kanalen. Laten we het een GSM mast noemen. Zo'n mast heeft een capaciteit, als iedereen mobiel 5 Mb/sec gaat zitten verstoken dan is die mast dus met 5 gebruikers al uitgeput.

Wat jij wil kan dus helemaal niet en het is logisch dat er limieten zijn.

En het is ergens wel goed ook, wat moet je nou met 5 Gb de maand op je telefoon... :-?

Personen zoals jij zorgen juist voor deze limieten. En ergens vind ik het niet erg... Iedereen op het net, gezellig! Maar je moet het ook wel eens los kunnen laten. Probeer het eens een weekend, niet je telefoon aanraken, geen computer. Ik denk dat je gaat trillen :lol: (geeft niet hoor, ik heb ook zo'n periode gekend).

En dan moet ik mensen er nu op wijzen hoe ze bezig zijn, foto van het jaar

2011, wat een vooruitgang :fp:

Maarrem Warmaster wil dus een nieuw abo? ( :lol: )
Offline snovvdog
Master
do 08 sep 2011, 17:52 Bericht 
Dave schreef:
wat moet je nou met 5 Gb de maand op je telefoon...

snovvdog schreef:
muziek luistert met spotify, vaak even op forums gaat browsen in de metro/trein

+ Youtube + Fotoforums ( ik kijk vaak op skyscrapercity naar foto's van steden, wegen, infra, etc...) + Teamviewer (pc besturen vanaf je tel)+ Radiozenders die niet op FM zijn streamen in het werkbussie, filmpjes vanaf je pc streamen in de trein ( heb thuis 10 mb upload...), elk moment bij welke van mijn 6tb aan data thuis kunnen, etc...

Gelukkig is op steeds meer plekken wifi, als ik op school (op op andere plekken waar ik weleens ''hang'' zoals bv. in de buurt van La Place bij Alexander) geen wifi had zou ik denk ik aan de 5-10 gb per maand zitten met mijn huidige tel.
Dave schreef:
dat je in moest bellen en later had ik m'n eigen soort van prive zendinstallatie met 4 kanalen

Mja ik heb de tijd met inbellen en World Online nog meegemaakt, maar we gingen heel snel naar ISDN, sindsdien eigenlijk altijd de beste/snelste beschikbare verbinding gehad.

Op zich boeit snelheid op mijn tel mij niet zo, ik heb liever 1mbps ipv 3.6 of 7.2, maar dan met een veel hoger limiet.

Dave schreef:
Probeer het eens een weekend, niet je telefoon aanraken, geen computer.

Gaat een beetje moeilijk, ik werk in het weekend aan huis bij mensen, ICT diensten... Zonder pc/tel weet ik niet bij wie ik een afspraak heb en waar en hoe ik er moet komen en word ik ongetwijfeld ontslagen. Zelfde met mijn vaders bedrijfje, als hij op vakantie is zoals nu neem ik alles over, en dat gaat 24/7 door, zonder internet komt er geen geld binnen, ja hij doet vanuit zijn luie stoel het internetgebeuren, maar IK moet afspraken maken om bij mensen langs te gaan en om mensen langs te laten komen.

Ik heb voor alles tel en internet nodig, voor mijn studie, voor (één van) mijn eigen baan(en, moet toegeven dat ik voor mijn andere baan geen internet nodig heb, telefoon wel, als je dat niet hebt krijg je er één van de zaak mee :lol: ), en als ik mijn vaders bedrijfje even moet overnemen zodat de rekeningen betaald kunnen worden O:) .

Ligt ook gewoon gevoelig bij mij, dat ze limieten instellen, ik ben constant overal en nergens, steeds op nieuwe plekken ook...

TS ging toch al bij Simyo O:) ?
Offline Warmaster
Master
do 08 sep 2011, 19:17 Bericht 
snovvdog schreef:
TS ging toch al bij Simyo

Waarschijnlijk wel, ik heb geen zin in een abo van 60 euro in de maand met een hoop belminuten waar ik toch niks aan heb, dan liever in 1 keer 550 euro uitgeven voor een galaxy en dan 12 euro in de maand betalen voor een abo waar ik wel mee uit de voeten kan.
Offline Vroeg op
Master
do 08 sep 2011, 20:03 Bericht 
Warmaster schreef:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn huidige abo loopt in December af maar kan wel al in oktober verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken. (ik wil een Samsung Galaxy S2) Ik zit nu bij KPN waar ik heel tevreden mee ben, goed internet bereik. Ik ben absoluut geen beller, ik bel zo'n 15 minuten per maand met dat ding, internet gebruik ik als ik buiten de deur ben wel redelijk, wat surfen, facebook, mail en youtube. Mijn dataverbruik ligt rond de 500 mb per maand, maar ik vermoed dat het met een galaxy meer zal worden aangezien dat ding een groter scherm heeft dan mijn huidige Nokia N97 mini en wat internet vriendelijker is. Ik zoek dus een abo waar internet de hoofdmoot is. KPN met 500 mb kost al gauw 50 euro per maand, zijn er goedkopere en hebben die ook een goed internet bereik? Wie heeft er abonnementen anders dan KPN en is daar ook zeer over te spreken.

WM als je je huidige abbo door laat lopen veranderd er niks. Geen onbeperkt Internet of andere bellimiet. Alleen moet je dan wel je nieuwe telefoon kopen. Normaal betaal je die af tijdens je abbo-periode van 1 of 2 jaar.
Offline Dave
FS Webmaster
vr 09 sep 2011, 5:45 Bericht 
snovvdog schreef:
en dat gaat 24/7 door,

Ja dat weet ik maargoed ik zal niet verder meer in detail gaan anders kaap ik wêèér een topic :oops: :x

Je bent lekker bezig zullen we maar zeggen :lol: (f)
Offline Existenz
Respect
vr 09 sep 2011, 9:57 Bericht 
Aan alle Telfort-gebruikers: let op met internet! Omdat Telfort gebruik maakt van het KPN-Netwerk, moet dataroaming aanstaan (anders geen verbinding). Niks mis mee, tenzij je ineens naar het buitenland gaat. In je toestel staat roaming aan, en poef... daar gaat je zuurverdiende geld.

Existenz
(kan het immer nog niet bevatten)
Offline EK055
Master
vr 09 sep 2011, 11:22 Bericht 
Warmaster schreef:

Waarschijnlijk wel, ik heb geen zin in een abo van 60 euro in de maand met een hoop belminuten waar ik toch niks aan heb, dan liever in 1 keer 550 450 euro uitgeven voor een galaxy en dan 12 euro in de maand betalen voor een abo waar ik wel mee uit de voeten kan.
Offline Warmaster
Master
vr 09 sep 2011, 11:37 Bericht 
Ja klopt, ik zag er nu eentje bij PDA wereld voor 449,-
Offline Vroeg op
Master
vr 09 sep 2011, 11:40 Bericht 
Existenz schreef:
tenzij je ineens naar het buitenland gaat. In je toestel staat roaming aan, en poef... daar gaat je zuurverdiende geld.

Dat is met elk internet abbo hetzelfde.
Offline Existenz
Respect
vr 09 sep 2011, 11:50 Bericht 
Vroeg op schreef:
Dat is met elk internet abbo hetzelfde.

Met dien verstande, dat wanneer je niet tegen kosten wilt aanlopen (en elk risico wilt vermijden) je je roaming in je toestel uitschakelt. Om bij Telfort te kunnen internetten MOET roaming aanstaan vanwege gebruik KPN-netwerk. Lekker als je ff over de grens gaat tanken en je toestel besluit te gaan updaten.

Existenz
(immer nog nopjes met veels te duur Vodafone-abonnement)
Offline Warmaster
Master
vr 09 sep 2011, 12:49 Bericht 
Existenz schreef:
Om bij Telfort te kunnen internetten MOET roaming aanstaan vanwege gebruik KPN-netwerk.

Is dat alleen bij Telfort?
Offline Gifpen
Master
vr 09 sep 2011, 19:09 Bericht 
Bij elke provider die geen zelfstandig netwerk heeft maar parasiteert op het netwerk van een ander. Waaronder Telfort.
Offline Warmaster
Master
vr 09 sep 2011, 20:24 Bericht 
Simyo ook?
Offline Gifpen
Master
za 10 sep 2011, 8:53 Bericht 
Volgens mij wel.
Offline lorat
Master
za 10 sep 2011, 14:49 Bericht 
Volgens mij niet. Bij Telfort is dit zo omdat ze een eigen netwerk hebben gehad, en hun simkaarten dit netwerk (nog?) geprogrammeerd hebben.
Simyo = KPN dus eigen netwerk.
Kijk het voor de zekerheid even na, maar volgens mij kun je roaming uit laten staan.
Offline Martijn
FS Webmaster
za 10 sep 2011, 16:16 Bericht 
Telfort is ook KPN
Offline lorat
Master
za 10 sep 2011, 17:53 Bericht 
Klopt. Maar telfort had tot een paar jaar geleden ook nog eigen frequenties.
Offline Warmaster
Master
di 11 okt 2011, 9:01 Bericht 
Uiteindelijk verlengd bij KPN, een sim only abo voor 18 Euro in de maand. 100 belminuten en onbeperkt internet (fair use tot een gig). Simyo was een paar euro goedkoper, maar nu blijf ik rechtstreeks bij kpn en verder geen rompslomp met overstappen en nummerbehoud. Ik ben weer voor twee jaar onder de pannen. Gast in de KPN winkel vertelde dat tot 31 Oktober op de sim only abonementen nog de oude tarieven gelden, daarna gaan die ook omhoog.
Offline Martijn
FS Webmaster
di 11 okt 2011, 9:06 Bericht 
Ik zie door de bomen het bos ook niet meer. Wil geen S2, vind ik veeel te groot voor in de broekzak, maar wel iets vergelijksbaar, 300 minuten en data. SMS'en doe ik bijna niet.
Heeeeelp
Offline lobotm
Master
di 11 okt 2011, 9:25 Bericht 
S2 is toch de eerste bruikbare android ? anders maar een iphone lol ;)
Offline fb
Master
di 11 okt 2011, 11:18 Bericht 
Harold schreef:
Ik zit al jaren bij Telfort met een sim only abb. Weet niet hoe de prijzen zijn voor internet, want daar maak ik geen gebruik van.
Ik zit vanaf de postbank-actie ook al bij Telfort. Van prepay naar Sim-only abonnement, maar dan wel met internet. Met die www.delaagsterekening.nl - check kan ik bij T-mobile blijkbaar net iets goedkoper. Als ik dan details bekijk kom ik toch weer fors duurder uit (omdat ze de internetbundel vergeten zijn).

Dus ik blijf lekker bij Telfort met het KPN netwerk. En in het buitenland gewoon sowieso dataverkeer uit.
Offline Marten320TD
Master
di 11 okt 2011, 12:12 Bericht 
Gifpen schreef:
k zit met hetzelfde dilemma. Mijn abonnement bij T-mobile loopt ook in december af. In september mag ik al verlengen als ik wil. Ik wil eigenlijk de iPhone 4 hebben.

Dan ga je toch werken in A.dam? Dan krijg je zo'n hippe Blackberry met internet van de zaak! :thumb: :lol:
Offline WNS2.0D
Master
di 11 okt 2011, 18:56 Bericht 
Misschien dit keer serieus overwegen om je abo niet te verlengen maar gewoon door te laten lopen? Voorwaarden zijn de afgelopen maanden erg veel slechter geworden, misschien blijf je (enigszins) gespaard als je je huidige abo gewoon door laat lopen. En als de voorwaarden beter worden ben je vrij om alsnog over te stappen in plaats van dat je je dan inmiddels voor langere tijd weer vast gezet hebt.

En dat toestel.... dat betaal je gewoon zelf, dus meestal ben je veel voordeliger uit als je er zelf voor gaat shoppen ipv het door je telecomboer als een sigaar uit eigen dooos aan te laten bieden.
Offline Martijn
FS Webmaster
wo 12 okt 2011, 17:42 Bericht 
Als je een simonly hebt wel. Heb je een "duur" abonnement met toestel, wordt het wel een duur geintje
Offline EddyHH
Master
wo 12 okt 2011, 17:57 Bericht 
Ja, dan betaal je het toestel 5 keer ipv 3 keer :[
 [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende