Postingstijd interval gedetecteerd van 137.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 17 berichten ]
Offline EotS
Master
za 10 sep 2011, 10:40 Bericht 
Goeiemiddag allemaal, even een vraagje aan de XIOP gebruikers op dit forum:

Ik heb mij sinds kort aangemeld omdat ik redelijk druk ben met 3 WOB procedures en de fax een handig middel is. Nu heb ik pasd 2 telefoonnummers geprobeerd en beide geven problemen. De ene geeft aan “COMREC invalid response received to PPS.; too many attempts to send”. Het vreemde is wel dat de 1e pagina van 4 wel doorkwam. En de ander (Die van het CVOM..!!) geeft de volgende melding: "No carrierer detected". Beide gevallen zijn door de XOIP helpdesk onderzocht maar deze konden geen probleem ontdekken. Ze hebben het geld wel keurig teruggestort.

Wie loopt er tegen dezelfde problemen op .. ? het gaat met name om de verzending naar het CVOM faxnummer (kan ook andere faxnummers zijn natuurlijk). Ter info: ook de Helpdesk van XIOP wil hier graag antwoordt op hebben want zij snappen het ook niet ....
Offline GerbenT
Master
za 10 sep 2011, 21:42 Bericht 
Hier misschien iets aan ?
http://www.webhostingtalk.nl/providers/ ... scali.html
Offline Hideyoshi
Master
zo 11 sep 2011, 8:00 Bericht 
Ik gebruik ook sinds kort Xoip en vind het een perfect systeem. Alleen jammer dat je er soms een handtekening aan het document moet toevoegen, maar goed.

Bij CVOM krijg ik vaak dezelfde foutmelding maar soms ook niet en dan gaat hij snel door. Kan te maken hebben met een fax die uit staat, een error geeft of teveel faxen tegelijk aangeboden krijgt. Xoip breekt dan af. Gewoon tijdens kantooruren nog een keer proberen of je faxt naar CVOM unit straf, die werkt wel goed.
Offline TuxX
Master
do 26 jan 2012, 11:56 Bericht 
Ik heb net 2 faxen van allebei 2 pagina's met XOIP verzonden. Ik krijg een bevestiging en daarbij zit een attachement met enkel de eerste pagina van mijn fax.

Is dat normaal? Hier heb ik niks aan dat is geen bewijs :(
Offline Hideyoshi
Master
do 26 jan 2012, 12:01 Bericht 
Ja dat is normaal. Ik maak altijd print screens van de verzending op xoip.nl zelf. daar staat ook het aantal pagina;s,
Offline Scaniafan
Master
do 26 jan 2012, 12:14 Bericht 
TuxX schreef:
Is dat normaal

Ja, verzendbevestiging is altijd de eerste pagina met een deel wat aangeeft waar naar toe etc. Nooit "ouderwets" gefaxt?
Offline Hideyoshi
Master
do 26 jan 2012, 12:15 Bericht 
In principe is dat ook voldoende als verzendbewijs. Stel dat feitelijk alleen die ene pagina zou zijn aangekomen, in dat geval moet het BO contact opnemen en aangeven dat de rest ontbreekt... doet men dat niet, dan mag je er vanuit gaan dat gewoon alles verzonden is.
Offline TuxX
Master
do 26 jan 2012, 12:41 Bericht 
Scaniafan schreef:
Nooit "ouderwets" gefaxt?

jawel maar op de een of andere manier was dat altijd maar 1 pagina. Het is heel erg uitzonderlijk dat ik iets niet op 1 pagina probeer te proppen.
Offline Furr
Master
do 26 jan 2012, 22:39 Bericht 
Je kan echter wel de boel oplichten door de ingebreke in de 2e pagina te zetten.... maar een blanko 2e pagina te sturen. Maar goed zo kun je alles oplichten O:)

XOIP werkt goed :D
Online Gendrikje
Die hard
do 26 jan 2012, 23:30 Bericht 
Huh, ik heb als faxbevestiging wel gewoon alle pagina's in de mailbox. Volgensmij kun je dat instellen.
Offline Superkoerier!
Master
vr 27 jan 2012, 9:20 Bericht 
Geen problemen met Xoip. Ook qua faxerij niet.

Laat mijzelf ook regelmatig terugbellen op het nummer wat je krijgt van Xoip maar laatst ontdekt dat dat 25 cent/min kost. Was wel erg handig omdat je het kan koppelen aan je Skype account, maar zo werd het voor de klant wel heel duur.
Offline 944 guy
Master
vr 27 jan 2012, 9:30 Bericht 
Furr schreef:
Je kan echter wel de boel oplichten door de ingebreke in de 2e pagina te zetten.... maar een blanko 2e pagina te sturen. Maar goed zo kun je alles oplichten

:roflol: Schobbejak
Offline mwj
Master
vr 27 jan 2012, 14:19 Bericht 
Furr schreef:
Je kan echter wel de boel oplichten door de ingebreke in de 2e pagina te zetten.... maar een blanko 2e pagina te sturen. Maar goed zo kun je alles oplichten

XOIP werkt goed

Ghehehe :woop:

Foei Furr :nono:

:P
Offline Furr
Master
di 31 jan 2012, 14:51 Bericht 
Niet dat ik dat doe hoor. :nothanks:
Offline TuxX
Master
ma 06 feb 2012, 11:50 Bericht 
Zucht, loop ik gisteren te foeteren op xoip omdat ze mijn fax niet bij de KLPD konden afleveren, bedenk ik me vandaga dat ik naar het telefoonnummer probeerde te faxen ipv naar het faxnummer. :fp: :fp: :fp:
Ff opnieuw gedaan en ja hoor, nu gaat ie erdoor.

Xoip is toppie :thumb:
Offline Furr
Master
ma 06 feb 2012, 14:52 Bericht 
idd :)
Offline RucphenNB
Master
ma 06 feb 2012, 16:18 Bericht 
TuxX schreef:
Zucht, loop ik gisteren te foeteren op xoip omdat ze mijn fax niet bij de KLPD konden afleveren, bedenk ik me vandaga dat ik naar het telefoonnummer probeerde te faxen ipv naar het faxnummer.

En dat moet ik dan hier lezen... :fp: :fp: :fp: :roflol: :roflol: :roflol:
 [ 17 berichten ]