Pagina 1 van 1  [ 16 berichten ]
Offline DikkeDiesel
Die hard
do 14 apr 2011, 20:22 Bericht 
Vanmiddag weer fijn vast gestaan in een file op de A2 naar het zuiden, omdat er zo nodig in de spits gecontroleerd moest worden (km 93,1 bij Waardenburg). Weg investering van 3 rijbanen om het verkeer lekker door te laten rijden. Grrrr.
Offline Dave
FS Webmaster
do 14 apr 2011, 21:05 Bericht 
DikkeDiesel schreef:
op de A2 naar het zuiden

Ja eehhh, was je in de war?
Offline GerbenT
Master
do 14 apr 2011, 21:49 Bericht 
Citaat:
En bedankt weer hè

Woordvoerder Politie schreef:
Wij zijn er voor de goede gang van zaken op de weg en horen ook graag positieve berichten
van de weggebruikers. Uw bedankje nemen we daarom graag aan. :zzz:

:roflol: :roflol:
Offline Vroeg op
Master
do 14 apr 2011, 21:55 Bericht 
538 meldde deze al voordat ie op FS stond. Ik reed naar het noorden maar heb hem niet zien staan aan de andere kant van de weg. :roll:
Offline JayJay
Master
do 14 apr 2011, 23:41 Bericht 

@Vroeg op

Klopt. Ik kwam rond 15:00 thuis en er stonden een aantal onverwerkte meldingen. Ik had toen al gezien dat ze hem bij BNR ook al hadden, maar in de tijd dat ik de andere meldingen afhandelde kwam de A2 er ongeveer bij. Dus niet heel veel later volgens mij.
Offline Ducantoni
Master
vr 15 apr 2011, 1:09 Bericht 
Daarop inhakend: neem je de meldingen van BNR ook over?
Offline JayJay
Master
vr 15 apr 2011, 7:59 Bericht 

Nope. Wij kijken wel eens daar om een vreemde melding te valideren. Net zo goed als dat wij niet accepteren dat BNR zo maar van ons overneemt, nemen wij niet van BNR over.
Offline salush
Master
vr 15 apr 2011, 15:07 Bericht 
DikkeDiesel schreef:
Weg investering van 3 rijbanen om het verkeer lekker door te laten rijden. Grrrr.

4 zelfs. Bij Beesd reed iedereen al op de linker rijstroken.
Offline Guppenklup
Master
vr 15 apr 2011, 15:10 Bericht 
Woordvoerder politie schreef:
Wij zijn er voor de goede gang van zaken op de weg en horen ook graag positieve berichten van de weggebruikers. Uw bedankje nemen we daarom graag aan.

:huh: serieus?
Offline Maserati Teun
FS medewerker
vr 15 apr 2011, 18:33 Bericht 
Guppenklup schreef:
Woordvoerder politie schreef:
Wij zijn er voor de goede gang van zaken op de weg en horen ook graag positieve berichten van de weggebruikers. Uw bedankje nemen we daarom graag aan.

:huh: serieus?

Er valt weinig goed te melden op de autosnelwegen. Vanavond weer een grote file op de A20 en A12.

Bedankjes, daar heb ik nog een kast vol van.
Offline Furr
Master
vr 15 apr 2011, 20:10 Bericht 
Tis ook elke dag als ik heen of terug rij op de A1 lekker 120 en dan ineens van die knipperende borden 70 en 50 iedereen trapt op de rem! HOE KRIJG JE FILE :x :x
Offline Kenji
Master
vr 15 apr 2011, 23:48 Bericht 
Erg irritant: op de radio vermelden ze ipv de lengte van een file de "vertragingstijd".... en dat klopt werkelijk waar van geen kanten.
Van deweek heeft m;n vriendin 2 uur gedaan over 15 kilometer. en op de radio maar stug blijven omroepen "vertragingstijd 15 minuten".... ja, over de vluchtstrook rijdend misschien, maar al die auto's voor haar in de rij verhinderden het doorrijden op de normale rijbaan.

Kan de radio voortaan gewoon weer "X kilometer" om gaan roepen aub?
Offline Brave Hendrik
Master
za 16 apr 2011, 0:05 Bericht 
Kenji schreef:
Van deweek heeft m;n vriendin 2 uur gedaan over 15 kilometer.

Zo'n auto heb ik vroeger ook gehad.
Offline salush
Master
za 16 apr 2011, 11:49 Bericht 
Kenji schreef:
Erg irritant: op de radio vermelden ze ipv de lengte van een file de "vertragingstijd".... en dat klopt werkelijk waar van geen kanten.

Daarom kunnen ze beter fileberichten skippen. De files voor Amsterdam hoor je ook elke dag, voel je je dan beter als je er in staat?
Heb liever dat ze alleen ongelukken melden en bijzondere situaties, heb je meer aan. Dagelijkse files zijn zo niet boeiend. Dan weet je gelijk dat je een kijkfile hebt (dus-> alternatieve route pakken)
Offline Vroeg op
Master
za 16 apr 2011, 11:55 Bericht 
Fileberichten zijn nooit up to date. Kan ook niet. Files veranderen continu van lengte.
Offline Tweebel
Master
za 16 apr 2011, 18:17 Bericht 
Vroeg op schreef:
Fileberichten zijn nooit up to date. Kan ook niet. Files veranderen continu van lengte.

Maar het zou wel een stuk dynamischer kunnen dan nu het geval is. Afgelopen maandag heb ik meer dan een uur gedaan over een heel klein stukje A15 (vanaf A2 tot aan Wadenoijen oid). Op het moment dat de file werd gemeld (na een uur) was de oorzaak (ongeval) al opgeruimd en kon ik weer rijden. En het stond echt al vanaf de verbindingsweg A2-A15 vast. Dat moet toch eerder duidelijk worden.
 [ 16 berichten ]