Pagina 1 van 1  [ 19 berichten ]
Offline Jorn
Master
vr 14 jul 2006, 13:00 Bericht 
rijdt ik vandaag op de n229, rijdt er een motor achter mij, zo als het eruit zag had hij een beetje haast. Hij haalde iedereen in het rijtje in, maar wel op de momenten dat het kon. op een gegeven moment zit er ook een Audi achter mij te drukken en je denkt vast ook wat ik dacht op dat moment; die mooie VROS Audi A3 (22-RL-NZ).

Overduidelijk dat deze achter de motor rijder aankwam, dus ook inhalen, maar als een gek en op momenten dat het niet kon. hij haalde in op het moment dat er een auto van een parkeerplaats aan de weg kwam, mensen die deze weg kennen; de parkeerplaats bij werkhoven, mega onoverzichtelijk met die bocht. dus dat was al close, daarna nog een paar keer verderop waar al meerdere mensen dat probeerden en hier niet levend vanaf kwamen.

Maar wie is er dan gevaarlijker bezig? De motorrijder, die alleen te snel reed of de Audi met z'n gevaarlijke inhaalacties. spijt me zeer, maar op zo'n moment moet je iemand laten lopen.

Belachelijk dat ze dit doen. uiteindelijk hadden ze em wel te pakken, maar ik vind dat dit niet de manier is zoals het hoort.
Offline Marcel
FS medewerker
vr 14 jul 2006, 13:06 Bericht 
>>Verkeersbeleid.
Offline Shooting Star
Master
vr 14 jul 2006, 13:11 Bericht 
Worf in een ander topic schreef:

Dusssssss... ook de opleiding doen?

Er zal wel weer een ploeg van Wegmisbruikers aan boord zijn geweest, en die bepalen wat er gebeurt. Mocht er iets gevaarlijks gedaan worden door de agenten, dan knipt Koos $p€€ dat er wel weer uit...
Offline Warmaster
Master
vr 14 jul 2006, 13:56 Bericht 
Ja man hullie kunnen kei goed hard rijden, kei speciale rijopleiding hebben ze gehad. Phoe hee. Ze kunnen door onoverzichtelijke bochten heen kijken en weten precies of er iemadn anders de weg op draait vanuit een uitrit of parkeerplaats. :schudnee:
Offline Maserati Teun
FS medewerker
vr 14 jul 2006, 14:03 Bericht 
De VROS reed kennelijk zonder toeters en bellen. Waarom gebruiken ze die in dit soort situaties dan niet. :evil: :evil:
Offline Guppenklup
Master
vr 14 jul 2006, 14:11 Bericht 
De "O" van onopvallend? :lol:
Offline Maserati Teun
FS medewerker
vr 14 jul 2006, 14:12 Bericht 
Onopvallend met VROS kleuren? :schudnee: :schudnee:
Offline Sandeman
FS medewerker
vr 14 jul 2006, 14:15 Bericht 
Wat zijn VROS kleuren? :lol: :wink:
Grijs, zwart, blauw....? O:)
Offline Tukker_Pat
FS Juridisch
vr 14 jul 2006, 15:13 Bericht 
We wachten even af. Misschien komt er zich straks een motorrijder melden met; "Ik ben aan de kant gezet door een AUDI.................... volgafstand............... legitimeren................ mag dat....................... wat te doen............... bezwaar"

:lol: :lol: :lol: :lol:
Offline Matthijs
Master
vr 14 jul 2006, 15:27 Bericht 

*Mompelt iets over rijopleiding en radarogen*
Offline Sandeman
FS medewerker
vr 14 jul 2006, 16:03 Bericht 
wallhack 8)
Offline Jorn
Master
vr 14 jul 2006, 17:20 Bericht 
lol @ Sandeman :D

hadden ze dat maar op dat moment :P

gelukkig hebben ze die wegmisbruiker van de weg gehaald
Offline DjRedMar
Die hard
vr 14 jul 2006, 17:42 Bericht 
halen ze zichzelf ook al van de weg dan?

cewl, wanneer wordt ie uitgezonden?! ;)
Offline iceman
Die hard
za 15 jul 2006, 10:16 Bericht 
Afgelopen donderdagmiddag reed ik de A50 af van Zwolle richting Nijmgen. Regelmatig kwam er een politiemotor met minimaal 150 km/h voorbij razen om een paar kilometer verderop een auto aan de kant te zetten. Het waren minimaal 2 motoren en dit tafereel heeft zich per motor 2 keer herhaald.
Het zou wel een gevalletje "spoed" zijn geweest. :schudnee:
Als het de KLPD uitkomt staan ze boven de wet en dat is heel vaak.
Offline Jorn
Master
zo 23 jul 2006, 23:16 Bericht 
ik weet niet of het komt door de bovenstaande situatie, maar ik reed er vandaag weer voorbij en zag dat een stuk van die heg, bij de parkeerplaats was gekapt... verstandige beslissing om de onverstandige inhalers te helpen
Offline maxwin
Master
zo 23 jul 2006, 23:50 Bericht 
hopenlijk gaat zo iets nooit fout, maar als het dan toch gebeurt dan een hele grote tegenligger van een scania, man, daf, pegaso of iets dergelijks.
Offline Achiel
Master
ma 24 jul 2006, 8:09 Bericht 
Afbeelding

Zoiets dus
Offline Akadoenka
Master
za 29 jul 2006, 14:01 Bericht 
iceman schreef:
Als het de KLPD uitkomt staan ze boven de wet en dat is heel vaak.

De knakker van de KLPD op de A2 die pendelt tussen maastricht en eindhoven (geloof ik) kan er ook vaak wat van. Hij rijdt ook echt geen 120. En blijkbaar is dit allemaal geoorloofd door zijn collega's :schudnee:
Offline Gast 100
Master
za 29 jul 2006, 14:20 Bericht 

Zo Akadoenka na 9 maanden ook weer lekker oude topics omhoog schoppen...
 [ 19 berichten ]