Postingstijd interval gedetecteerd van 67.3 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 12 berichten ]
Offline PB
Nieuwkomer
vr 12 aug 2011, 15:53 Bericht 

Een paar dagen geleden ben ik zonder aanleiding geslipt met mijn auto op de bocht in het prins clausplein vanaf de A4 vanuit Amsterdam naar de A12 ri Zoetermeer / Utrecht.

Er was tevens een andere auto die (op een eerder moment) kennelijk ook geslipt was en de vangrail had geraakt maar aan de kant stond.

Ik had onderweg 112 gebeld en de situatie doorgegeven aan KLPD Driebergen en ze zouden gaan kijken. Rijd ik er gisteren langs zie ik een ongeval met een ambulance en sleepwagen op dezelfde plek!

Meer mensen die de gladheid hier gemerkt hebben? Wat kan hieraan gedaan worden? Volgens mij is inmiddels wel de snelheid verlaagd naar 70 op dat stuk.
Offline Dave
FS Webmaster
vr 12 aug 2011, 15:55 Bericht 
PB schreef:
Volgens mij is inmiddels wel de snelheid verlaagd naar 70 op dat stuk.

:fp:

PB schreef:
Meer mensen die de gladheid hier gemerkt hebben? Wat kan hieraan gedaan worden?

Fatsoenlijke banden onder de auto leggen. De juiste druk helpt dan ook nog enigszins.
Offline Kenji
Master
vr 12 aug 2011, 15:56 Bericht 
Als er rotzooi (diesel of olie) op de weg ligt helpt geen enkele band.
Offline PB
Nieuwkomer
vr 12 aug 2011, 15:58 Bericht 

Dave schreef:
Fatsoenlijke banden onder de auto leggen. De juiste druk helpt dan ook nog enigszins.

Ik denk niet dat dat de reden is. De BMW dealer heeft de banden recentelijk (3 weken geleden) nog op spanning gebracht en er liggen Dunlop Sport Maxx TT banden onder, niet de slechtste banden.
Offline Masterdam
Master
ma 15 aug 2011, 6:30 Bericht 
PB schreef:
Wat kan hieraan gedaan worden?

Zou mooi zijn als de dooi weer eens in zou zetten.

Er zijn tig dingen te bedenken die je eraan kan doen. Hangt er een beetje vanaf waardoor het probleem komt.
Offline Wimpster
Die hard
ma 15 aug 2011, 6:49 Bericht 

Ah, ik heb daar inderdaad een auto achterstevoren zien staan daar, dat was jij?

Overigens heb ik zelf niets gemerkt, ik rij daar meestal 120 als er geen verkeer voor me zit. Sinds de vmax van 70 nog niet gedaan trouwens.
Offline red devil1
Master
ma 15 aug 2011, 6:58 Bericht 
Masterdam schreef:
Er zijn tig dingen te bedenken die je eraan kan doen. Hangt er een beetje vanaf waardoor het probleem komt.

olieachtig product op weg, wegdek af, wat losse steentjes, wat grond op asfalt. en zijn nog wel meer dingen te bedenken.

Verder geen schade?
Offline Wimpster
Die hard
ma 15 aug 2011, 8:38 Bericht 

red devil1 schreef:
olieachtig product op weg, wegdek af, wat losse steentjes, wat grond op asfalt. en zijn nog wel meer dingen te bedenken.

Achterwielaandrijving :[
Offline Toolman30
Master
ma 15 aug 2011, 9:09 Bericht 
Die bochten bij Prins Clausplein zijn volgens mij 1 keer in het jaar aan de beurt om nieuw asfalt te krijgen, hoe vaak je daar die borden niet ziet staan....
Offline PB
Nieuwkomer
vr 21 okt 2011, 16:29 Bericht 

Ik moest aan jullie denken ;)

http://www.nu.nl/binnenland/2647666/zee ... er-a4.html
Offline bruintje beer
Master
vr 21 okt 2011, 16:31 Bericht 
:lief:
Offline Wimpster
Die hard
vr 21 okt 2011, 19:38 Bericht 

Dat was niet daar overigens, ben er net langsgereden. Was het tweebaansstuk net voordat de oprit vanaf de A12/Leidschendam erbij komt ri A'dam.

En de snelheidsbeperking is weg, ligt een nieuwe asfaltlaag op de fly-over A4 --> A12.
 [ 12 berichten ]