Pagina 2 van 2  [ 61 berichten ]
Offline Schep
Master
di 23 feb 2010, 11:04 Bericht 
Furr schreef:
0900-8844 is gewoon gratis hoor

Is volgens mij lokaal tarief maar gaat wel buiten de bundel, net als de 088 nummers van de ANWB of het 087 nummer van sommige VoIP aanbieders.
Offline Furr
Master
di 23 feb 2010, 13:59 Bericht 
Speedy J schreef:
Verder zou ik zelf de volgende keer wanneer nodig gewoon weer bellen. Het gaat er toch om wat jij kunt doen (primair voor medeburgers) en niet alleen om wat een ander vervolgens niet doet?

Precies! :thumb:
Offline marcje
Master
di 23 feb 2010, 23:48 Bericht 
Eens met Furr.... (f)

Tenminste iemand die volwassen reageert....
Offline Smookey
FS medewerker
vr 26 feb 2010, 13:58 Bericht 
Had je over de rest heengelezen dan? :lol:
Offline Supercop
Die hard
vr 26 feb 2010, 14:50 Bericht 

Laats net klaar van het werk even wat drinken met vriendinnetje en rond half 2 in bedje.
Ik woon op 1 hoog en hoorde onder mijn woning zwaar glasgerinkel wat wel 3 a 4 seconden lang duurde.
Kijk naar buiten en zie verder niets, ondertussen was mn vriendin al buiten en op het moment dat ik buitenkom zie ik haar
in de verte achter 2 licht getinte medelanders aan rennen, damm ik dacht als ze haar maar niets aan doen.

Op mn sokken en al telefonerend met de meldkamer er achter aan, meer voor mn vriendin en op de tweede plaats de inbraak. (bleek later)

Uiteindelijk zie ik haar 1 van die gasten bij zn jas pakken en zie die gast uithalen naar mn vriendin.
Ik gaf de positie door en moest zeker nog 50 a 70 meter rennen, wat heb ik gevloekt door de telefoon.
Centralist: rustig rustig ga geen domme dingen doen, je bent een collega van ons dus kijk uit wat je doet.
Jep of je rustig blijft als je ziet dat een pisvlek van 17 je vriendin wil meppen.

Gelukkig was er snel politie ter plaatse want anders had ik dat naffertje toch flink onder handen genomen.
Gelukkig geen rake klap.

1 naffer er vandoor de andere die mn vriendin pakte is wel mooi aangehouden.
Die tweede is nu ook bekend en staat gesignaleerd.

Bleek later om een "poging" inbraak te gaan want verdachte zijn binnen geweest.
Offline tha steef
Master
vr 26 feb 2010, 19:01 Bericht 
ik heb precies hetzelfde nummer erin staan, en daar hoor ik ook wel eens dat ik op een verkeerde lijn zit, en word de verbinding verbroken!

ik ken het!
tja.... ze moeten ergens geld mee verdienen he!
Offline Archiebald
Master
do 04 maart 2010, 15:18 Bericht 
Ik reed een keer op de fokkerweg op schiphol, staat daar een poolse vrachtwagen stil op de rechtbaan (2 baans prov. weg)... zonder verlichting, chauffeur loopt om z'n wagen heen en er komt dikke rook uit z'n cabine..

Was trouwens erg vroeg in de ochtend en nog donker, ik stop iets verderop, bel 112 (vond het een gevaarlijke situatie).. Kreeg ik van dat vrouwtje te horen of dat nou wel zo dringend was en wat er nou precies zo erg was aan die situatie..

Ik was zo verbaasd dat ik er niet eens hevig tegenin ben gegaan, maar als ik dat wel was geweest op dat moment (was vroeg he) dan had ze het wel te horen gekregen, ben toch niet gek? :dag:
Offline Smookey
FS medewerker
vr 05 maart 2010, 10:38 Bericht 
Ach, die centralisten, arme lui krijgen de hele dag spannende dingen te horen maar kunnen vervolgens zelf nix, beetje frusterend. Als er dan iemand rustig belt klinkt het niet ernstig genoeg. Gewoon flink hijgen, paniekerig doen en het komt allemaal goed.
Online Walker
Master
vr 05 maart 2010, 10:49 Bericht 
Gewoon roepen dat de situatie bedreigend is en dat er gewonden zijn. Komen ze een stuk sneller :x
Offline ibizaking
Master
vr 05 maart 2010, 11:26 Bericht 

man ziet 3 inbrekers in zijn tuinhuisje en belt 112, het advies is: meneer, binnen blijven en deuren op slot, we hebben even geen wagen beschikbaar.
man belt anderhalve minuut later weer met de mededeling: ik heb ze alldrie neergeschoten...
binnen 5 minuten staat de hele straat vol auto's, maar inbrekers zijn er vandoor.
politie: ik dacht dat u ze had neergeschoten...
man: ik dacht dat er geen auto's beschikbaar waren...
O:)
Offline Archiebald
Master
di 09 maart 2010, 20:47 Bericht 
:roflol: :respect:
 [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2